Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний вплив<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Майерс Д. Социальная психология/Д. Майерс. - 1997
2.

Майерс Д. Социальная психология/Д. Майерс. - 2004
3.

Антонова З. О. Психологічні особливості впливу реклами на споживача/З. О. Антонова // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 1.-С.149-153
4.

Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Філіна А. П. Культурний простір: основні його види та культурна діяльність суспільства щодо задоволення соціокультурних потреб громадян/А. П. Філіна // Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство. -Київ:Міленіум, 2016,N Вип. 1(6).-С.82-86
6.

Майерс Д. Социальная психология/Д. Майерс. - 2006
7.

Кривобок П. В. Розвиток соціального підприємства в Україні/П. В. Кривобок // Актуальні проблеми економіки:Національна академія України, 2018,N № 2.-С.51-61
8.

Майерс Д. Социальная психология/Д. Майерс. - 2009
9.

Собченко О. М. Психологія впливу/О. М. Собченко. - 2013
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)