Пошуковий запит: (<.>K=соціальний маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Маркетинг и реклама - 2017г.,N 2/3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Ромат Е. Социальная реклама: основные подходы и особенности/Е. Ромат // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 2/3.-С.36-47
|
>3.
| Majka S. A. Дослідження комунікації КСВ lego group у соціальних ЗМІ/S. A. Majka // Економіка. Фінанси. Право. -Київ:Аналітик, 2018,N № 5.-С.35-38
|
>4.
| Калиниченко Л. Медиа-планеров давно пора вводить в штат госструктур/Л. Калиниченко // Маркетинговые исследования в Украине. -Київ:НВД "Студцентр", 2018,N № 3.-С.32-33
|
>5.
| Кирилишен Я. В. Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу/Я. В. Кирилишен, К. О. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2018,N № 4.-С.90-97
|
>6.
| Гаврилюк А. М. Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні/А. М. Гаврилюк // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 13.-С.84-91
|
|