Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціальний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 2/3
Цікаві статті :
Социально ответственный бизнес для Украины уже, скорее, норма (результаты блиц-опроса экспертов) (стр.10-15) Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу,економічні дивіденди,інструменти маркетингу
Романченко Т. Грани социальной ответственности компании/ Т. Романченко (стр.16-21) Кл.слова: соціальна реклама,соціальна відповідальність,бізнес
Гриценко М. Чому компанії мають упроваджувати корпоративну соціальну відповідальність? Досвід "1+1 медіа"/ М. Гриценко (стр.24-28) Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність (КСВ),стратегія (КСВ),щасливі співробітники
Захараш А. Социальная ответственность не приносит дивиденды, а создает устойчивую среду для развития бизнеса/ А. Захараш (стр.29-31) Кл.слова: соціальна відповідальність бізнесу,репутація,телекомунікаційні послуги "Київстар"
Литовка И. Социальная ответственность компании направлена на долгосрочную перспективу/ И. Литовка (стр.32-33) Кл.слова: корпоративна соціальна відповідальність,стейкхолдери,сталий розвиток
Бондарчук О. Украинский маркетинг продолжает развиваться/ О. Бондарчук (стр.34-35) Кл.слова: діджитал-канали,Go mobile,потокове відео
Ромат Е. Социальная реклама: основные подходы и особенности/ Е. Ромат (стр.36-47) Кл.слова: соціальна реклама,некомерційна реклама,соціальний маркетинг
Как рассчитать ROI рекламных кампаний в социальных сетях (стр.53-55) Кл.слова: окупність інвестицій,прибуток,окупність рекламних кампаній
Категорийный менеджмент - эффективный инструмент сотрудничества розничной сети и поставщика (стр.56-60) Кл.слова: категорійний менеджмент,роздрібна торгівля,потреби покупця
Зинкевич А. Как создать эффективный план маркетинговых мероприятий?/ А. Зинкевич (стр.62-65) Кл.слова: маркетингові заходи,планування,план продаж
Время отметить лучшие PR-проекты - стартует конкурс "PRAVDA Awards 2017" (стр.66-67) Кл.слова: PR-проекти,конкурс "PRAVDA Awards 2017",номінації
Пирогова Т. Образ женщины в рекламе во времена Клары и Розы / Т. Пирогова, Е. Ромат (стр.68-73) Кл.слова: свято 8 березня,історія свята,реклама
Дивись українське - твори своє майбутнє! (стр.74-76) Кл.слова: комунікаційний простір,український кінематограф,глядачі українського кіно
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Ромат, Евгений
Назва : Социальная реклама: основные подходы и особенности
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 2/3. - С. 36-47 (Шифр М772184/2017/2/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна реклама--некомерційна реклама--соціальний маркетинг
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Majka, Sylwia Anna
Назва : Дослідження комунікації КСВ lego group у соціальних ЗМІ
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал/ ТОВ "Міжнародний бізнес центр". - Київ: Аналітик, 2018. - № 5. - С. 35-38. - ISSN 2409-1944 (Шифр Е499346541/2018/5). - ISSN 2409-1944
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корпоративна соціальна відповідальність--соціальні медіа--цифровий маркетинг--соціальний маркетинг
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калиниченко, Леонид
Назва : Медиа-планеров давно пора вводить в штат госструктур
Місце публікування : Маркетинговые исследования в Украине: науково-практический журнал. - Київ: НВД "Студцентр", 2018. - № 3. - С. 32-33 (Шифр М689368129/2018/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дослідження комунікації--соціальний маркетинг--ринок соціальних послуг
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кирилишен, Ярослав Вікторович, Денисова, Катерина Олегівна
Назва : Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2018. - № 4. - С. 90-97. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2018/4). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальні комунікації--інформаційний маркетинг--соціальний маркетинг--інформаційне підприємство
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаврилюк А. М.
Назва : Управлінська парадигма реалізації державного соціального маркетингу в сфері туризму в Україні
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 13. - С. 84-91. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/13). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сфера туризму--соціальний маркетинг--управлінська парадигма--стейкхолдери
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)