Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спецкурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.
Шифр: М021125/2020/4/6
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 4/6
Зміст:
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : Календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.83-95
Кл.слова: геометр, романтик математики, економіка + геометрія
Біда, С. В. У пошуках числа п / С. В. Біда. - С.80-82
Кл.слова: проєкт, число п, хронологія обчислення
Нестеренко, Л. А. Розв’зування найпростіших тригонометричних нерівностей : 10 клас / Л. А. Нестеренко. - С.74-79
Кл.слова: урок математики, найпростіші тригонометричні нерівності, 10 клас
Величко, З. П. Розв’зування тригонометричних рівнянь f (х) = 0, що розкладаються на множники / З. П. Величко. - С.72-73
Кл.слова: урок математики, тригонометричні рівняння, розв"язування рівнянь
Пилипенко, В. О. Очислення об"ємів тіл : розв"язування задач. Урок-квест. 1 клас / В. О. Пилипенко, А. М. Іванченко. - С.67-71
Кл.слова: урок математики, об"єм тіла, обчислення
Аулова, Н. В. Дотична до кола : 7 клас / Н. В. Аулова. - С.65-66
Кл.слова: урок математики, дотична, коло
Остапець, І. І. Трапеці. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса : 8 клас / І. І. Остапець. - С.61-65
Кл.слова: урок математики, трапеція, середня лінія трапеції
Нігматуліна, О. В. Квадратні рівняння : 8 клас / О. В. Нігматуліна. - С.58-60
Кл.слова: квадратні рівняння, 8 клас, урок математики
Лисенко, Н. Г. Формула коренів квадратного рівняння : 8 клас / Н. Г. Лисенко. - С.54-58
Кл.слова: урок математики, квадратне рівняння, формула коренів
Яйцева, Л. Ф. Сума кутів трикутника : 7 клас / Л. Ф. Яйцева. - С.50-54. - Бібліогр.: 8 назв
Кл.слова: трикутник, кут, 7 клас
Гончарук, О. В. Усі дії з раціональними числами : розв"язування вправ. 6 клас / О. В. Гончарук. - С.47-50
Кл.слова: раціональні числа, дії, вправи
Редька, В. Й. Суміші і сплави. Складне робимо просто / В. Й. Редька. - С.44-46
Кл.слова: підготовка до тестування, задача, квадрат
Макько, Л. А. Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО / Л. А. Макько. - С.41-43
Кл.слова: методичні рекомендації, підготовка до незалежного оцінювання, якість освіти
Кожем’яченко, С. О. Відсотки / С. О. Кожем’ченко ; С. О. Кожем’яченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: відсотки, задача, десятковий дріб
Желтуха, Т. В. Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ" / Т. В. Желтуха. - С.25-30. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: задача, значення функції, спецкурс
Біла, Н. С. Функції : завдання для підготовки до ЗНО / Н. С. Біла. - С.17-24
Кл.слова: функції, завдання, підготовка до незалежного оцінювання
Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом / Л. М. Волобуєва. - С.7-16
Кл.слова: особливості викладання математики, 5 клас, творчість учнів
Насадюк, Т. О. Використання прикладних задач під час вивчення квадратних рівнянь / Т. О. Насадюк. - С.3-6. - Бібліогр.: 9 назв.прикладнізадачі
Кл.слова: квадратні рівняння, тип задачі
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: В353859/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2020р. № 3
Зміст:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8
Кл.слова: споживча культура, педагогічний інтенсив, спецкурс для педагогів
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16
Кл.слова: стимульна ситуація, спонтанні ситуації, спеціально змодельовані ситуації
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка. - С.17
Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень. - С.18-20
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24
Кл.слова: майстерність педагога, формулювання теми, структура теми
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27
Кл.слова: методична робота, освітня діяльність, самоаналіз
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31
Кл.слова: система корекційної роботи, психоемоційні вправи, вправи для корекції зору
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35
Кл.слова: розвиток мовлення, зорові функції, емоційний розвиток
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі / О. Кляпець. - С.36-39
Кл.слова: командна робота, відкрита дискусія, спільна діяльність
5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка. - С.40-41
Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44
Кл.слова: посттравматичні прояви, адаптація, мовленнєва комунікація
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49
Кл.слова: взаємодія з батьками, наочно-друковані засоби, творчі форми взаємодії
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками. - С.50-51
Кл.слова: перефразування, антисуперечка, трюїзм
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57
Кл.слова: ранкова зустріч, комунікація
щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра. - С.58
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65
Кл.слова: освітній процес, підвищення кваліфікації
Що відзначати у квітні. - С.66-67
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: О168872740/2019/8
   Журнал

Освітологія : українсько-польський науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Вища педагогічна школа Польської спілки вчителів (Варшава). - Київ : Едельвейс ; Варшава, 2012 . - ISSN 2226-30122412-124Х. - Виходить щорічно
2019р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сушик, О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви / О. Сушик, І. Сушик. - С.8-18
Кл.слова: освітній простір, мобільність, міграція
Kamińska, M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy / M. Kamińska. - С.19-25
Кл.слова: командна робота, вдосконалення, співробітництво
Батечко, Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових / Н. Батечко, М. Михайліченко. - С.26-33
Кл.слова: доброчесінсть, синергетичний підхід, системний підхід
Старостіна, О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії / О. Старостіна. - С.34-42
Кл.слова: ціннісне виховання, шкільна освтіа, моральний розвиток
Власова, І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії / І. Власова. - С.43-49
Кл.слова: державні гранти, фінансування, автономія
Євтушенко, Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.50-56
Кл.слова: вдосконалення, післядипломна освіта, кваліфікація
Chmielewska, M. Zjawisko agresji jako problem społeczny / M. Chmielewska. - С.57-64
Кл.слова: агресія, винуватець, неповнолітній
Charchuła, J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta / J. Charchuła. - С.65-71
Кл.слова: громадянська освіта, еліта, суспільний
Сисоєв, О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти / О. Сисоєв. - С.72-80
Кл.слова: ліцензування, державне регулювання, контроль
Перерва, В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва. - С.81-88
Кл.слова: дистанційний спецкурс, компетентність, фахова підготовка
Приходько, В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету / В. Приходько [и др.]. - С.89-96
Інші автори: Сафранов Т., Шаніна Т., Михайленко В.
Кл.слова: компетентність, екологічна компетентність, відходи
Зайцева, Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури" / Ю. Зайцева, С. Новік. - С.97-102
Кл.слова: фізичне виховання, підготовка, професіоналізм
Черепєхіна, О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології / О. Черепєхіна. - С.103-110
Кл.слова: компетентність, професіоналізм, викладач
Заскалєта, С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти / С. Заскалєта. - С.111-116
Кл.слова: якість освіти, національна система, ефективні шляхи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: І426210053/2016/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5
Кл.слова: закони природи, єдність природи, коеволюція
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11
Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15
Кл.слова: вища школа
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17
Кл.слова: мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова : 18-20
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24
Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33
Таможська, І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
821.161.2.09:141.72
А 23


    Агеєва, Віра Павлівна.
    Жіночий простір: феміністичний дискурс українського модернізму : монографія / В. Агеєва. - Київ : Факт, 2003. - 320 с. - ISBN 966-8408-01-2 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Теорія література--Модернізм--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
жіноче письмо -- український модернізм -- жінка -- гендерні аспекти літератури

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

6.
82(100).09"20"(082.21)
А 72


   
    Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / ред. М. Зубрицька. - 2-ге вид., доп. - Львів : Літопис, 2002. - 832 с. - (Слово. Знак. Дискурс). - Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831. - ISBN 966-7007-54-9 : 120.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ
Потебня, О. Думка й мова (фрагменти) / О. Потебня. - С .34-54
ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ
Ніцше, Ф. Народження трагедії (фрагменти) / Ф. Ніцше. - С .55-72
Бергсон, А. Вступ до метафізики (фрагменти) / А. Бергсон. - С .73-85
Еліот, Т. С. Функція літературної критики / Т. С. Еліот. - С .86-94
Еліот, Т. С. Музика поезії / Т. С. Еліот. - С .95-108
ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ
Фройд, З. Поет і фантазування / З. Фройд. - С .109-118
Юнг, К. -Г. Психологія та поезія / К. -Г. Юнг. - С .119-141
Фрай, Н. Архетипний аналіз: теорія мітів / Н. Фрай. - С .142-170
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Інгарден, Р. Про пізнавання літературного твору (фрагменти) / Р. Інгарден. - С .176-208
Рішар, Ж. -П. Смерть та її постаті / Ж. -П. Рішар. - С .209-229
ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА
Гайдеггер, М. Навіщо поети? / М. Гайдеггер. - С .230-249
Гайдеггер, М. Гельдерлін і сутність поезії / М. Гайдеггер. - С .250-263
Гадамер, Г. -Г. Поезія і філософія / Г. -Г. Гадамер. - С .264-271
Гадамер, Г. -Г. Про вклад поезії у пошук істини / Г. -Г. Гадамер. - С .272-280
Гадамер, Г. -Г. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди / Г. -Г. Гадамер. - С .281-287
Рікер, П. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент) / П. Рікер. - С .288-304
Рікер, П. Що таке текст? Пояснення і розуміння / П. Рікер. - С .305-348
ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сартр, Ж. -П. Моя перемога є чисто вербальною / Ж. -П. Сартр. - С .327-348
ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ
Ізер, Вольфганг. Процес читання, феноменологічне наближення / В. Ізер. - С .349-367
Яусс, Г. Р. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти) / Г. Р. Яусс. - С .368-405
ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА
Бахтін, М. Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування / М. Бахтін. - С .406-415
Бахтін, М. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках / М. Бахтін. - С .416-425
ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО
Мукаржовський, Я. Мова літературна і мова поетична / Я. Мукаржовський. - С .425-447
СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА
Леві-Стросс, К. Міт та значення / К. Леві-Стросс. - С .448-464
Якобсон, Р. Лінгвістика і поетика / Р. Якобсон. - С .465-490
Барт, Р. Від твору до тексту / Р. Барт. - С .491-496
Барт, Р. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По / Р. Барт. - С .497-524
Еко, У. Поетика відкритого твору / У. Еко. - С .525-538
Еко, У. Риторика та ідеологія / У. Еко. - С .539-548
Еко, У. Надінтерпретація текстів / У. Еко. - С .549-563
Еко, У. Поміж автором і текстом / У. Еко. - С .564-580
Лотман, Ю. Текст у тексті / Ю. Лотман. - С .581-597
ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ
Фуко, М. Що таке автор? / М. Фуко. - С .598-616
Дерріда, Ж. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук / Ж. Дерріда. - С .617-640
Ман, П. Опірність теорії / П. Ман. - С .641-661
ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Крістева, Ю. Stabat Mater / Ю. Крістева. - С .662-679
Шовалтер, Е. Феміністична критика у пущі / Е. Шовалтер. - С .680-708
ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ
Слемон, С. Постколоніяльна критика / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .709-713
Співак, Г. Ч. Чи може підпорядковане промовляти? / Г. Ч. Співак. - С .714-718
Саїд, Е. Орієнталізм (фрагменти) / Е. Саїд. - С .719-737
Бгабга, Г. Націєрозповідність / Г. Бгабга. - С .738-740
Мукгерджі, А. П. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм? / А. П. Мукгерджі. - С .741-743
Дюрінг, С. Література - двійник націоналізму? / С. Дюрінг. - С .744-747
ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА
Джеймсон, Ф. Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах / Ф. Джеймсон. - С .748-762
ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ
Рорті, Р. Самотворення і пов'язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер / Р. Рорті. - С .763-785
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія літератури--Критика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- психоаналіз -- психолінгвістична теорія -- феноменологічна теорія -- літературна герменевтика -- екзистенціялістська модель
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Дод.точки доступу:
Зубрицька, Марія \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.


    Перерва, В.
    Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України / В. Перерва // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2019. - № 8. - С. 81-88, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.8188 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
дистанційний спецкурс -- компетентність -- фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.
811.112.2’24(075)
П 18


    Паремська, Діана Андріївна.
    Німецька мова: читаємо, розуміємо, розмовляємо / Діана Паремська, Світлана Паремська. - Київ : Арій, 2019. - 415 s. : іл. - ISBN 978-966-498-578-6 : 66.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Практичне володіння--Навчальні видання

Дод.точки доступу:
Паремська, Світлана Віталіївна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.


    Яценко, Таміла.
    Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму / Т. Яценко, І. Тригуб // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 13-17. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
літературний спецкурс -- заклади загальної середньої освіти -- українська література -- зарубіжна література -- модернізм -- символізм -- мистецький контекст -- культурна компетентність -- читацька компетентність
Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Іванчук, Сабіна.
    Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2020. - № 3. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
споживча культура -- педагогічний інтенсив -- спецкурс для педагогів

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Желтуха, Т. В.
    Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ" / Т. В. Желтуха // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 25-30. - Бібліогр.: 5 назв

Рубрики: Математика--методика викладання--задача

Кл.слова (ненормовані):
задача -- значення функції -- спецкурс -- урок математики -- трапеція -- прямокутник

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.
821.161.2.09
З-41


    Зборовська, Н. В.
    Код української літератури. Проект психоісторії новітньої української літератури : монографія / Н. В. Зборовська. - Київ : Академвидав, 2006. - 308 с. - ISBN 966-8226-36-4 : 35.00 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія української літератури--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
постколоніальний -- психоісторія літератури -- депресивна стадія -- едіпова поезія

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 323 с. - 46.42 грн.
    Зміст:
Александрова, Г. А. Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст. / Г. А. Александрова. - С .3-15. - Библиогр. в конце ст.
Антипова, A. M. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе / A. M. Антипова. - С .15-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька компетентність, читання, сприйняття
Бровко, 0. 0. Метафора літери крізь призму гіпертексту / 0. 0. Бровко. - С .24-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гіпертекст, алфавіт, метафора літери
Вечоркін, І. О. Письменник і стиль: стильовий детермінізм / І. О. Вечоркін. - С .32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний письменницький стиль, стильовий чинник, стильовий носій
Винар, С. М. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність / С. М. Винар. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДРАМА, ХОР, парод
Вісич, O. A. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки / O. A. Вісич. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Гайдаш, Анна Владиславівна. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей» / А. В. Гайдаш. - С .57-64. - Библиогр. в конце ст.
Галич, А. О. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування / А. О. Галич. - С .64-71. - Библиогр. в конце ст.
Галич, В. М. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст / В. М. Галич. - С .71-82. - Библиогр. в конце ст.
Галич, Олександр Андрійович. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації / О. А. Галич. - С .82-91
Гладишев, В. В. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі") / В. В. Гладишев. - С .91-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спецкурс, контекстне вивчення, фахова підготовка
Гребенюк, Т. В. Екфразис як форма міжтекстової комунікації / Т. В. Гребенюк. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, художній образ, художня література
Дмитрук, Л. Л. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча / Л. Л. Дмитрук. - С .107-113. - Библиогр. в конце ст.
Донченко, Л. О. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона" / Л. О. Донченко. - С .114-122. - Библиогр. в конце ст.
Жданова, O. Л. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті / O. Л. Жданова. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Каневская, О. Б. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина / О. Б. Каневская. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Карп, М. А. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів / М. А. Карп. - С .138-143
Кл.слова: мультимодальний текст, вербальна складова, гетерогенна складова
Колінько, Олена Петрівна. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу / О. П. Колінько. - С .144-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерністська новела, інтермедіальність, синтез мистецтв
Кондратенко, Н. В. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення / Н. В. Кондратенко. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська проза, художній дискурс, мовна гра
Костильова, Т. М. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона" / Т. М. Костильова. - С .162-168. - Библиогр. в конце ст.
Кочерга, С. О. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія" / С. О. Кочерга. - С .169-177. - Библиогр. в конце ст.
Луценко, Л. О. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос / Л. О. Луценко. - С .178-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гейвуд Е., феміністична наратологія, імпліцитний автор
Мацевко-Бекерська, Лідія. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту / Л. Мацевко-Бекерська. - С .185-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенційність, сугестивний центр, толерантне читання
Мохначова, О. В. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада" / О. В. Мохначова. - С .195-213. - Библиогр. в конце ст.
Новрузов, P. M. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана / P. M. Новрузов. - С .205-213. - Библиогр. в конце ст.
Опришко, Тетяна Сергіївна. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк" / Т. С. Опришко. - С .213-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний процес, стиль творчості, пролетарські письменники
Родчин, З. Я. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.) / З. Я. Родчин
Кл.слова: міф, резистанс, міфологема
Сардарян, К. Г. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens" / К. Г. Сардарян. - С .227-235. - Библиогр. в конце ст.
Сердюк, O. K. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театральна інтерпретація, інсценування, художній твір
Сізова, Ксенія Леонідівна. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури / К. Л. Сізова. - С .241-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, жанрова модифікація, життєва історія
Стародубцева, Любов Олександрівна. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра" / Л. О. Стародубцева. - С .248-255. - Библиогр. в конце ст.
Тищук, Дар'я Сергіївна. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма / Д. С. Тищук. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціонім, денотативне значення, тропи
Цепкало, Тетяна Олександрівна. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського / Т. О. Цепкало. - С .263-272. - Библиогр. в конце ст.
Цокол, Олена Олександрівна. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві / О. О. Цокол. - С .272-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна драматургія, рецепція, критика
Червинский, Гжегож. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана / Г. Червинский. - С .279-290. - Библиогр. в конце ст.
Штейнбук, Ф. М. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .291-301. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверґенція, тілесно-міметичний метод аналізу, топос чутливості
Шульган, Віра Володимирівна. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка / В. В. Шульган. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Шулькова, Катерина Ігорівна. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі / К. І. Шулькова. - С .307-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Брати Гарді, Чорне кошеня, дитячий детектив
Ярошенко, Роман Васильович. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи / Р. В. Ярошенко
Кл.слова: видавнича продукція, свідомість читача, вплив літератури
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--матеріали конференцій--Україна

   Мовознавство


Кл.слова (ненормовані):
гіпертекст -- метафора -- конверґенція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

14.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

15.
655.4/.5(075)
Т 41


    Тимошик, М. С.
    Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник / М. С. Тимошик. - 2-ге видання, стереотипне. - Київ : Наша культура і наука, 2006. - 559 с. - (Бібліотека видавця, редактора, автора). - ISBN 966-7821-35-8 : 38.00 грн., 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Засоби масової інформації--Редагування--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
перевидання -- редакторська підготовка

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

16.
821.161.2(091)"19/20"
Х 22


    Харчук, Роксана Борисівна.
    Сучасна українська проза. Постмодерний період : навчальний посібник / Р. Б. Харчук. - 2-ге вид., стер. - Київ : Академія, 2011. - 248 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-366-9 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Постмодерний період--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- українська проза -- постмодернізм -- неомодернізм -- неопозитивізм -- неонародництво -- неомодерний стиль
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ

Примірників всього: 14
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12)

Знайти схожі

17.
316.3
О-75


   
    Основи теорії гендеру : навчальний посібник / редактор М. М. Скорик. - Київ : К.І.С., 2004. - 536 с. - ISBN 966-8039-70-Х : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціалізація -- проблематика статі -- гендерні ролі -- стереотипи -- гендерна освіта -- теорія гендеру
Дод.точки доступу:
Скорик, М. М. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

18.
81.432.1-923р
С 71


   
    Спецкурс з комунікативної лінгвістики. : Методичні рекомендації для студентів спеціальності "Мова та література (англійська)" / уклад. Н. П. Поліщук ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; Каф. практики та метод. навч. англ. мови. - Київ : Київський університет, 2010. - 28 с. - Б. ц.
ДРНТІ
ББК 81.432.1-923р

Рубрики: Лінгвістика

   Англійська мова--Методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
теорія комунікації -- комунікація -- комунікативна теорія -- комунікативний дискурс

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

19.
82.0
Б 72


    Бовсунівська, Тетяна Володимирівна.
    Жанрові модифікації сучасного роману : монографія / Т. В. Бовсунівська. - Харків : Діса плюс, 2015. - 369 с. - ISBN 978-617-7064-54-0 : 95.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Жанри--Роман

Кл.слова (ненормовані):
роман-притча -- автобіографія -- роман-міф -- ергодична література -- видіння -- філософський роман -- роман-екфразис

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.
   070.3(075)
   Т 41


    Тимошик, Микола Степанович.
    Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник / М. С. Тимошик ; рецензент: Ю. П. Дяченко, В. О. Карпенко, Н. І. Черниш. - 3-тє видання, виправлене. - Київ : Наша культура і наука, 2010. - 560 с. - (Бібліотека видавця, редактора, автора). - ISBN 978-966-7821-41-8 : 60.00 грн., 60.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Видавнича справа--Редагування--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
перевидання -- редакторська підготовка -- видавнича продукція -- видавничі стандарти -- редакторська підготовка видань -- маркетинг -- промоція
Дод.точки доступу:
Дяченко, Ю. П. \рецензент.\
Карпенко, В. О. \рецензент.\
Черниш, Н. І. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)