Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спецкурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.

Назва журналу :Математика в школах України -2020р.,N 4/6
Цікаві статті :
Василенко О. Між аксіом і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.83-95) Кл.слова: геометр,романтик математики,економіка + геометрія
Біда С. В. У пошуках числа п/ С. В. Біда (стр.80-82) Кл.слова: проєкт,число п,хронологія обчислення
Нестеренко Л. А. Розв’зування найпростіших тригонометричних нерівностей/ Л. А. Нестеренко (стр.74-79) Кл.слова: урок математики,найпростіші тригонометричні нерівності,10 клас
Величко З. П. Розв’зування тригонометричних рівнянь f (х) = 0, що розкладаються на множники/ З. П. Величко (стр.72-73) Кл.слова: урок математики,тригонометричні рівняння,розв"язування рівнянь
Пилипенко В. О. Очислення об"ємів тіл/ В. О. Пилипенко, А. М. Іванченко (стр.67-71) Кл.слова: урок математики,об"єм тіла,обчислення
Аулова Н. В. Дотична до кола/ Н. В. Аулова (стр.65-66) Кл.слова: урок математики,дотична,коло
Остапець І. І. Трапеці. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса/ І. І. Остапець (стр.61-65) Кл.слова: урок математики,трапеція,середня лінія трапеції
Нігматуліна О. В. Квадратні рівняння/ О. В. Нігматуліна (стр.58-60) Кл.слова: квадратні рівняння,8 клас,урок математики
Лисенко Н. Г. Формула коренів квадратного рівняння/ Н. Г. Лисенко (стр.54-58) Кл.слова: урок математики,квадратне рівняння,формула коренів
Яйцева Л. Ф. Сума кутів трикутника/ Л. Ф. Яйцева (стр.50-54) Кл.слова: трикутник,кут,7 клас
Гончарук О. В. Усі дії з раціональними числами/ О. В. Гончарук (стр.47-50) Кл.слова: раціональні числа,дії,вправи
Редька В. Й. Суміші і сплави. Складне робимо просто/ В. Й. Редька (стр.44-46) Кл.слова: підготовка до тестування,задача,квадрат
Макько Л. А. Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО/ Л. А. Макько (стр.41-43) Кл.слова: методичні рекомендації,підготовка до незалежного оцінювання,якість освіти
Кожем’яченко С. О. Відсотки/ С. О. Кожем’ченко ; С. О. Кожем’яченко (стр.31-40) Кл.слова: відсотки,задача,десятковий дріб
Желтуха Т. В. Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ"/ Т. В. Желтуха (стр.25-30) Кл.слова: задача,значення функції,спецкурс
Біла Н. С. Функції/ Н. С. Біла (стр.17-24) Кл.слова: функції,завдання,підготовка до незалежного оцінювання
Волобуєва Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/ Л. М. Волобуєва (стр.7-16) Кл.слова: особливості викладання математики,5 клас,творчість учнів
Насадюк Т. О. Використання прикладних задач під час вивчення квадратних рівнянь/ Т. О. Насадюк (стр.3-6) Кл.слова: квадратні рівняння,тип задачі
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Іванчук С. Виклики сталого розвитку для дорослих/ С. Іванчук (стр.4-8) Кл.слова: споживча культура,педагогічний інтенсив,спецкурс для педагогів
Правила про правила: як навчати дитину справедливості (стр.9-11)
Безсонова О. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки/ О. Безсонова, Л. Дудинська (стр.12-16) Кл.слова: стимульна ситуація,спонтанні ситуації,спеціально змодельовані ситуації
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. Пам'ятка (стр.17)
Орієнтовна циклограма вихователя-методиста на квітень (стр.18-20)
Стаєнна О. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок/ О. Стаєнна (стр.21-24) Кл.слова: майстерність педагога,формулювання теми,структура теми
Стаєнна О. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність/ О. Стаєнна (стр.25-27) Кл.слова: методична робота,освітня діяльність,самоаналіз
Левицька М. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення у дітей з порушенням зору/ М. Левицька (стр.28-31) Кл.слова: система корекційної роботи,психоемоційні вправи,вправи для корекції зору
Клименко Л. Інтегрований підхід до корекційної роботи/ Л. Клименко (стр.32-35) Кл.слова: розвиток мовлення,зорові функції,емоційний розвиток
Кляпець О. Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі/ О. Кляпець (стр.36-39) Кл.слова: командна робота,відкрита дискусія,спільна діяльність
5 типів висловлювань для підтримки дітей. Пам'ятка (стр.40-41)
Комунікація з дітьми родин учасників ООС / АТО та внутрішньо переміщених осіб (стр.42-44) Кл.слова: посттравматичні прояви,адаптація,мовленнєва комунікація
Кондратець І. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками/ І. Кондратець (стр.45-49) Кл.слова: взаємодія з батьками,наочно-друковані засоби,творчі форми взаємодії
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками (стр.50-51) Кл.слова: перефразування,антисуперечка,трюїзм
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів (стр.52)
Стягунова О. Ігрове ранкове коло в дитячому садку/ О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль (стр.53-57) Кл.слова: ранкова зустріч,комунікація
щоб ранкове коло було успішним: поради ігромайстра (стр.58)
Чайка З. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес/ З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук (стр.62-65) Кл.слова: освітній процес,підвищення кваліфікації
Що відзначати у квітні (стр.66-67)
Джемула Г. Хай здійснюються бажання! Сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань/ Г. Джемула (стр.68-71)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Освітологія -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Сушик О. Академічна мобільність українських студентів в історичній ретроспективі: витоки, напрями, мотиви/ О. Сушик, І. Сушик (стр.8-18) Кл.слова: освітній простір,мобільність,міграція
Kamińska M. Nauczyciele o uczeniu się (we) współpracy/ M. Kamińska (стр.19-25) Кл.слова: командна робота,вдосконалення,співробітництво
Батечко Н. Академічна доброчесність у контексті синергії наукових/ Н. Батечко, М. Михайліченко (стр.26-33) Кл.слова: доброчесінсть,синергетичний підхід,системний підхід
Старостіна О. Ціннісні засади розвитку системи шкільної освіти у Великій Британії/ О. Старостіна (стр.34-42) Кл.слова: ціннісне виховання,шкільна освтіа,моральний розвиток
Власова І. Фінансова автономія університетів: досвід Грузії/ І. Власова (стр.43-49) Кл.слова: державні гранти,фінансування,автономія
Євтушенко Н. Порівняльний аналіз систем підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.50-56) Кл.слова: вдосконалення,післядипломна освіта,кваліфікація
Chmielewska M. Zjawisko agresji jako problem społeczny/ M. Chmielewska (стр.57-64) Кл.слова: агресія,винуватець,неповнолітній
Charchuła J. Edukacja obywatelska i kształtowanie elit w teorii społecznej José Ortegi y Gasseta/ J. Charchuła (стр.65-71) Кл.слова: громадянська освіта,еліта,суспільний
Сисоєв О. Ліцензування у сфері освіти: адміністративно-правові аспекти/ О. Сисоєв (стр.72-80) Кл.слова: ліцензування,державне регулювання,контроль
Перерва В. Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України/ В. Перерва (стр.81-88) Кл.слова: дистанційний спецкурс,компетентність,фахова підготовка
Приходько В. Освіта для життя: досвід Одеського державного екологічного університету/ В. Приходько [и др.] (стр.89-96) Кл.слова: компетентність,екологічна компетентність,відходи
Зайцева Ю. Трисуб’єктна взаємодія в системі "викладач – студент – учитель фізичної культури"/ Ю. Зайцева, С. Новік (стр.97-102) Кл.слова: фізичне виховання,підготовка,професіоналізм
Черепєхіна О. Сучасні підходи до визначення педагогічної компетентності майбутнього викладача психології/ О. Черепєхіна (стр.103-110) Кл.слова: компетентність,професіоналізм,викладач
Заскалєта С. Тенденції професійної підготовки фахівців у країнах Європейського простору: забезпечення якості вищої освіти/ С. Заскалєта (стр.111-116) Кл.слова: якість освіти,національна система,ефективні шляхи
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Коваленко В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи/ В. С. Коваленко, Н. В. Стець (стр.3-5) Кл.слова: закони природи,єдність природи,коеволюція
Момот О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету/ О. В. Момот (стр.6-11) Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін/ О. В. Паляниця (стр.12-15) Кл.слова: вища школа
Харченко О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання/ О. В. Харченко (стр.16-17) Кл.слова: мультимедійні технології,комп'ютерні технології
Подозьорова А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах/ А. В. Подозьорова
Назаренко Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику/ Л. М. Назаренко (стр.21-24) Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект/ Л. Т. Ніколенко (стр.25-27)
Кушнір В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів/ В. А. Кушнір (стр.28-33)
Таможська І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України/ І. В. Таможська (стр.34-37)
Кундій Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття/ Ж. П. Кундій (стр.38-41)
Бочарова О. А. Обдарований учень у Словаччині/ О. А. Бочарова (стр.42-45)
Фучила О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія)/ О. М. Фучила (стр.46-48)
Антонченко М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі/ М. О. Антонченко (стр.49-51)
Смешнова А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради)/ А. В. Смешнова (стр.52-54)
Армейський О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі/ О. С. Армейський (стр.55-58)
Зубань В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури/ В. М. Зубань (стр.59-60)
Зубрицький І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.)/ І. Я. Зубрицький (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09:141./А 23-936881461
Автор(и) : Агеєва, Віра Павлівна
Назва : Жіночий простір: феміністичний дискурс українського модернізму : монографія
Вихідні дані : Київ: Факт, 2003
Кільк.характеристики :320 с
ISBN, Ціна 966-8408-01-2: 15.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 821.161.2.09:141.72 + 141.72
Предметні рубрики: Літературознавство-- Теорія література-- Модернізм
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноче письмо--український модернізм--жінка--гендерні аспекти літератури
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82(100).09"20"(08/А 72-123733954
Назва : Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. . -2-ге вид., доп.
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2002
Кільк.характеристики :832 с
Серія: Слово. Знак. Дискурс
Примітки : Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831
ISBN, Ціна 966-7007-54-9: 120.00 грн.
ДРНТІ : 17.07 + 17.09
УДК : 82(100).09"20"(082.21)
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія літератури-- Критика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія--психоаналіз--психолінгвістична теорія--феноменологічна теорія--літературна герменевтика--екзистенціялістська модель
Зміст : ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ ; Думка й мова (фрагменти)/ О. Потебня. ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ ; Народження трагедії (фрагменти)/ Ф. Ніцше. Вступ до метафізики (фрагменти)/ А. Бергсон. Функція літературної критики/ Т. С. Еліот. Музика поезії/ Т. С. Еліот. ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ ; Поет і фантазування/ З. Фройд. Психологія та поезія/ К. -Г. Юнг. Архетипний аналіз: теорія мітів/ Н. Фрай. ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Про пізнавання літературного твору (фрагменти)/ Р. Інгарден. Смерть та її постаті/ Ж. -П. Рішар. ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА ; Навіщо поети?/ М. Гайдеггер. Гельдерлін і сутність поезії/ М. Гайдеггер. Поезія і філософія/ Г. -Г. Гадамер. Про вклад поезії у пошук істини/ Г. -Г. Гадамер. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди/ Г. -Г. Гадамер. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент)/ П. Рікер. Що таке текст? Пояснення і розуміння/ П. Рікер. ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ ; Моя перемога є чисто вербальною/ Ж. -П. Сартр. ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ ; Процес читання, феноменологічне наближення/ В. Ізер. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти)/ Г. Р. Яусс. ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА ; Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування/ М. Бахтін. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках/ М. Бахтін. ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО ; Мова літературна і мова поетична/ Я. Мукаржовський. СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА ; Міт та значення/ К. Леві-Стросс. Лінгвістика і поетика/ Р. Якобсон. Від твору до тексту/ Р. Барт. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По/ Р. Барт. Поетика відкритого твору/ У. Еко. Риторика та ідеологія/ У. Еко. Надінтерпретація текстів/ У. Еко. Поміж автором і текстом/ У. Еко. Текст у тексті/ Ю. Лотман. ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ ; Що таке автор?/ М. Фуко. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук/ Ж. Дерріда. Опірність теорії/ П. Ман. ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА ; Stabat Mater/ Ю. Крістева. Феміністична критика у пущі/ Е. Шовалтер. ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ ; Постколоніяльна критика/ С. Слемон, Г. Тіффін. Чи може підпорядковане промовляти?/ Г. Ч. Співак. Орієнталізм (фрагменти)/ Е. Саїд. Націєрозповідність/ Г. Бгабга. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм?/ А. П. Мукгерджі. Література - двійник націоналізму?/ С. Дюрінг. ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА ; Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах/ Ф. Джеймсон. ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ ; Самотворення і пов'язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер/ Р. Рорті.
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Перерва В.
Назва : Формування професійно-термінологічої компетентності вчителя біології: досвід України
Місце публікування : Освітологія: українсько-польський науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Вища пед. школа Спілки польських вчителів. - Київ ; Варшава: Едельвейс, 2019. - № 8. - С. 81-88. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.8188 (Шифр О168872740/2019/8). - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.8188. - ISSN 2226-3012ISSN 2412-124Х, DOI 10.28925/2226-3012.2019.8.8188
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційний спецкурс--компетентність--фахова підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2’24(075)/П 18
Автор(и) : Паремська, Діана Андріївна, Паремська, Світлана Віталіївна
Назва : Німецька мова: читаємо, розуміємо, розмовляємо
Вихідні дані : Київ: Арій, 2019
Кільк.характеристики :415 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-966-498-578-6: 66.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.112.2’24(075)
Предметні рубрики: Німецька мова-- Практичне володіння
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко, Таміла, Тригуб, Ірина
Назва : Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму
Місце публікування : Українська мова і література в школі: науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки НАНП України. - Київ, 2020. - № 2. - С. 13-17 (Шифр У132280/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературний спецкурс--заклади загальної середньої освіти--українська література--зарубіжна література--модернізм--символізм--мистецький контекст--культурна компетентність--читацька компетентність
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванчук, Сабіна
Назва : Виклики сталого розвитку для дорослих
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2020. - № 3. - С. 4-8 (Шифр В353859/2020/3)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): споживча культура--педагогічний інтенсив--спецкурс для педагогів
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Желтуха Т. В.
Назва : Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ"
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 4/5/6. - С. 25-30 (Шифр М021125/2020/4/6)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- задача
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): задача--значення функції--спецкурс--урок математики--трапеція--прямокутник
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/З-41
Автор(и) : Зборовська Н. В.
Назва : Код української літератури. Проект психоісторії новітньої української літератури : монографія
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2006
Кільк.характеристики :308 с
ISBN, Ціна 966-8226-36-4:
ДРНТІ : 17.09
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Історія української літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): постколоніальний--психоісторія літератури--депресивна стадія--едіпова поезія
Примірники : всього : ГП АБ(3), Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(3), Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0(082)/Л 64
Назва : Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :323 с :
ДРНТІ : 17.07
УДК : 82.0(082)
Предметні рубрики: Літературознавство-- матеріали конференцій --Україна
Мовознавство
Зміст : Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст./ Г. А. Александрова. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе/ A. M. Антипова. Метафора літери крізь призму гіпертексту/ 0. 0. Бровко. Письменник і стиль: стильовий детермінізм/ І. О. Вечоркін. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність/ С. М. Винар. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки/ O. A. Вісич. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей»/ А. В. Гайдаш. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування/ А. О. Галич. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст/ В. М. Галич. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації/ О. А. Галич. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі")/ В. В. Гладишев. Екфразис як форма міжтекстової комунікації/ Т. В. Гребенюк. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча/ Л. Л. Дмитрук. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона"/ Л. О. Донченко. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті/ O. Л. Жданова. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина/ О. Б. Каневская. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів/ М. А. Карп. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу/ О. П. Колінько. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення/ Н. В. Кондратенко. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона"/ Т. М. Костильова. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія"/ С. О. Кочерга. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос/ Л. О. Луценко. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту/ Л. Мацевко-Бекерська. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада"/ О. В. Мохначова. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана/ P. M. Новрузов. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк"/ Т. С. Опришко. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.)/ З. Я. Родчин. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens"/ К. Г. Сардарян. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури/ К. Л. Сізова. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра"/ Л. О. Стародубцева. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма/ Д. С. Тищук. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського/ Т. О. Цепкало. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві/ О. О. Цокол. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана/ Г. Червинский. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури/ Ф. М. Штейнбук. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка/ В. В. Шульган. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі/ К. І. Шулькова. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи/ Р. В. Ярошенко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/.5(075)/Т 41
Автор(и) : Тимошик М. С.
Назва : Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник . -2-ге видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Наша культура і наука, 2006
Кільк.характеристики :559 с
Серія: Бібліотека видавця, редактора, автора
ISBN, Ціна 966-7821-35-8:
ДРНТІ : 19.51.45
УДК : 655.4/.5(075)
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Засоби масової інформації-- Редагування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перевидання--редакторська підготовка
Примірники : всього : ГП АБ(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : ГП АБ(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2(091)"19/Х 22-147642086
Автор(и) : Харчук, Роксана Борисівна
Назва : Сучасна українська проза. Постмодерний період : навчальний посібник . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ: Академія, 2011
Кільк.характеристики :248 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-580-366-9: 40.00 грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2(091)"19/20"
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література-- Постмодерний період
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська література--українська проза--постмодернізм--неомодернізм--неопозитивізм--неонародництво--неомодерний стиль
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(12)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(12)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.3/О-75
Назва : Основи теорії гендеру : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: К.І.С., 2004
Кільк.характеристики :536 с
ISBN, Ціна 966-8039-70-Х:
ДРНТІ : 04.21.41
УДК : 316.3
Предметні рубрики: Гендерна освіта
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.432.1-923р/С 71
Назва : Спецкурс з комунікативної лінгвістики. : Методичні рекомендації для студентів спеціальності "Мова та література (англійська)"
Вихідні дані : Київ: Київський університет, 2010
Кільк.характеристики :28 с :
ДРНТІ : 16
ББК : 81.432.1-923р
Предметні рубрики: Лінгвістика
Англійська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія комунікації--комунікація--комунікативна теорія--комунікативний дискурс
Примірники : всього : ГП АБ(4)
Вільні : ГП АБ(4)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.0/Б 72
Автор(и) : Бовсунівська, Тетяна Володимирівна
Назва : Жанрові модифікації сучасного роману : монографія
Вихідні дані : Харків: Діса плюс, 2015
Кільк.характеристики :369 с
ISBN, Ціна 978-617-7064-54-0: 95.00 грн.
ДРНТІ : 17.07.41
УДК : 82.0
Предметні рубрики: Літературознавство-- Жанри-- Роман
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): роман-притча--автобіографія--роман-міф--ергодична література--видіння--філософський роман--роман-екфразис
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070.3(075)/Т 41
Автор(и) : Тимошик, Микола Степанович
Назва : Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник . -3-тє видання, виправлене
Вихідні дані : Київ: Наша культура і наука, 2010
Кільк.характеристики :560 с
Серія: Бібліотека видавця, редактора, автора
ISBN, Ціна 978-966-7821-41-8:
ДРНТІ : 19.51.45
УДК : 070.3(075)
Предметні рубрики: Журналістика-- Видавнича справа-- Редагування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): перевидання--редакторська підготовка--видавнича продукція--видавничі стандарти--редакторська підготовка видань--маркетинг--промоція
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)