Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Дошкільне виховання - 2022г.,N 7/8 (Введено оглавление)
|
>2.
| Яремчук Н. Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи/Н. Яремчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 4.-С.69-76
|
>3.
| Голота Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти/Н. Голота, О. Бріка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 38(2).-С.30-35
|
>4.
| Соловйова Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя/Л. Соловйова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021,N № 36.-С.99-104
|
>5.
| Максименко С. Д. Загальна психологія/С. Д. Максименко. - 2021
|
>6.
| Шевченко С. Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) /Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 3.-С.53-63.
|
>7.
| Bauer Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music/William I. Bauer. - 2020
|
>8.
| Кіт Ю. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами/Юлія Кіт // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 8(614).-С.58–60
|
>9.
| Всесвітня література в школах України - 2020г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>10.
| Гладун Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів /Ольга Гладун // Дошкільне виховання, 2020,N № 1.-С.17-19
|
|
|