Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Bauer Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music/William I. Bauer. - 2020
|
>2.
| The Oxford Handbook of Music Psychology/edited by Susan Hallam, Ian Cross, Michael Thaut. - 2018
|
>3.
| Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського)/М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>4.
| Ільяна В. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення/В. Ільяна, З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.40-46
|
>5.
| Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва/редактор: В. В. Жук, Г. В. Шапаренко. - 2015
|
>6.
| Акмеологія в Україні: теорія і практика. № 1. - 2010
|
>7.
| Актуальні проблеми психології/Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України Том VІ. Випуск 7: Психологія обдарованості. - 2012
|
>8.
| Ахмед К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей/К. М. Ахмед // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019,N № 3/4.-С.92-99
|
>9.
| Білоус П. В. Вступ до літературознавства/П. В. Білоус. - 2011
|
>10.
| Банько І. Автоматизація звука [к]/І. Банько // Дефектолог. -Київ, 2015,N № 11.-С.27-30
|
|
|