Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Шевченко, С.
    Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Історія педагогіки--Діти з порушеннями слуху--Спеціальна освіта--Україна-Київ

Кл.слова (ненормовані):
Київська школа для глухонімих (1900-1902) -- сурдопедагог -- діти з порушеннями слуху -- слухове сприймання -- розвиток усного мовлення
Дод.точки доступу:
Патканова-Кранковська, Ніна Костянтинівна \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Федоренко, Оксана.
    Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху [Текст] / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 26-33

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- порушення слуху -- розвиток слухового сприймання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Федоренко, О.
    Образотворчі риси козака-характерника – героя роману Ю. Мушкетика "Погоня" / О. Федоренко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 3. - С. 111-112, DOI 10.28925/2311-259x.2019.3.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
козак-характерник -- герой -- роман -- прийом -- жанр
Анотація: Предметом дослідження є інтерпретація фольклорного образу козака-характерника в історичному романі межі ХХ–ХХІ століть. Звернення цього жанру на сучасному етапі до фікційних джерел і прийомів, зокрема міфу, притчі, казки, фантастики, гри, компіляції, порушень просторово-часової лінійності тощо, становить проблемне поле ширшого дослідження. Мета статті: визначити специфіку функціонування образу козака-характерника в художньому світі роману Ю. Мушкетика «Погоня». Поставлена мета передбачає реалізацію таких завдань: розкрити фольклорні аспекти формування образу козакахарактерника; простежити особливості інтерпретації образу-типу характерника автором та специфіку функціонування його втілення; простежити головні поетологічні тенденції зображення козака-характерника в досліджуваному романі. У результаті дослідження з’ясовано, що у романі «Погоня» (1997) Ю. Мушкетик змоделював історію відповідно до модерної традиції. Митець лише відштовхнувся від історичної доби Руїни і далі повів розповідь за принципом дороги, тому на перший погляд роман сприймається як пригодницький. Указавши на спадковість поколінь козаків-характерників, автор налаштовує читачів на сприймання героя, незвичайні здібності якого розкриватиме багатогранно впродовж твору. Зображуючи колоритний портрет козака Семена Білокобилки подібно до химерної зовнішності козака Мамая, Ю. Мушкетик надає роману «Погоня» ознак химерного жанру. Відповідно до жанру роману-дороги, Ю. Мушкетик розкрив незвичайні здібності козака в багатьох епізодах його подорожі. За допомогою прийому оповіді від імені козакахарактерника («я-нарації») митець передав його почуття й емоції за надзвичайно складних умов. Ю. Мушкетик наділив козака добрим гумором як складовою його способу життя. Життєлюбство надає козаку сили продовжити шлях і виконати завдання-місію порятунку побратимів. У роздумах козака-характерника автор висловив ідею єдності України та українців, порушив питання сенсу життя людини, надавши роману ознак філософського жанру, вагомості й актуальності сьогодення. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості сформувати модель трансформації фольклорного образу у літературний, розширивши матеріал дослідження іншими творами цього жанру і періоду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
Шифр: У171724920/2018/4
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Смоляк, Володимир. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу. Модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи / В. Смоляк. - С.3-6
Кл.слова: початкова школа, Інтернет-сервіси, універсальні сервіси
Науменко, Віра. Від вдумливого опрацювання художнього твору до критичного освоєння медіа-середовища. Формування медіа-грамотності на уроках літературного читання / В. Науменко. - С.7-9
Кл.слова: медіа-педагогіка, медіа-текст
Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо фонематичні вміння / І. Барбашова. - С.10-15
Кл.слова: молодші школярі, слухове фонематичне сприймання, звуковий аналіз слова
Шупер, Тетяна. Випереджальне навчання: опановуємо теми швидко, без перевантажень і з інтересом / Т. Шупер. - С.16-21
Кл.слова: освітні технології, математика
Овсієнко, Світлана. Не пісок, а справжнє диво - безліч мрій у ньому втілим! Сендплей для розвиту комунікативних навичок / С. Овсієнко. - С.22-25
Кл.слова: піскотерапія, пісочниця, спілкування
Іщенко, Оксана. Щоб днина плідною вдалася і чудовою, її почнімо зустріччю ранковою! Сценарій ранкових зустрічей у 2-му класі / О. Іщенко. - С.26-29
Кл.слова: малі народні жанри, активна діяльність, спілкування
Харковенко, Тетяна. Незвичайна циркова вистава - і розвага, і навчальні вправи. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі / Т. Харковенко. - С.30-35
Кл.слова: інтегрована освіта
Вдовиченко, Тамара. Казковим лісом прогуляємось і у лічбі ми повправляємось. Урок математики у 2-му класі / Т. Вдовиченко. - С.36-37
Кл.слова: таблиця множення, таблиця ділення
Харитонюк, Наталія. У зоні мішаних лісів побачиш світ в усій красі. Інтегрований урок природознавства і літературного читання у 4-му класі / Н. Харитонюк. - С.38-40
Кл.слова: інтегрована освіта, природознавство
Суполкіна, Інна. Почнімо разом із дітьми навчатися корисно для здоров'я харчуватися. Урок курсу "Основи здоров'я" у 3-му класі / І. Суполкіна. - С.41-43
Кл.слова: харчування , вітаміни, мінеральні речовини
Бєсєда, Володимир. Еволюційна фізкультура: профілактика порушень постави у молодших школярів / В. Бєсєда. - С.44
Кл.слова: фізична культура, здоров’язбережувальні технології
Бєсєда, Володимир. Пригоди маленького гелікоптера. Урок фізкультури у 1-му класі / В. Бєсєда. - С.45-46
Кл.слова: рухова діяльність, здоров’язбережувальні технології, фізична культура
Бурлака, Світлана. Хто своє коріння пам’ятає, той пошану від народу має. Колективно дослідницько-пошуковий проект / С. Бурлака. - С.47-48
Кл.слова: проектна діяльність, громадянська освіта
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ульяницька, Наталія.
    Особливості програми відновлення психофізіологічних показників у старшокласників-комп’ютерокористувачів / Н. Ульяницька, С. Індика, О. Андрійчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 78-84. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
програма відновлення -- вплив комп’ютера -- старшокласники -- сприймання простору -- увага
Дод.точки доступу:
Індика, Світлана
Андрійчук, Ольга


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: У901231/2016/7/8
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 7/8
Зміст:
Омельчук, Сергій. Реалізація сучасних мовознавчих тенденційу змісті сертифікаційних робіт з української мови і літератури у форматі ЗНО-2016: нормативний аспект / С. Омельчук. - С.3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сертифікаційна робота, структура тесту, норма слововживання
Хом’як, Іван. Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу / І. Хом’як. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самостійна робота, лінгвопедагогічні задачі, контроль
Кочеткова, Алевтина. Лінгводидактичні засади використання дидактичної гри у процесі формування комунікативної компетентності студентів-іноземців на заняттях з української мови як іноземної / А. Кочеткова. - С.17-20
Кл.слова: дидактична гра, студенти-іноземці, комунікативна компетентність
Низовий, Іван. Поетична мозаїка / І. Низовий. - С.21
Кл.слова: поезія, вірші, тексти віршів
Кучеренко, Ірина. Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови / І. Кучеренко. - С.22-27
Кл.слова: урок української мови, структура уроку, класифікації уроків
Нежива, Людмила. Хто готовий узяти участь в естетичній грі постмодерністів / Л. Нежива. - С.28-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний напрям, постмодернізм, естетична гра
Шовкопляс, Галина Євгенівна. Використання матеріалів спогадів і мемуарів під час вивчення біографії письменника / Г. Є. Шовкопляс. - С.36-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: біографія письменника, спогади, мемуари
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення : Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів. Продовження. Початок у жур. "Українська мова і література в школах України" № 4 - 12, 2015 р.; № 1- 6, 2016 р. / К. Г. Городенська. - С.41-42
Кл.слова: вживання слів, правопис складних слів, лексика і фразеологія
Загнітко, Анатолій Панасович. Мовносоціумна граматика: теоретичні засади. Динаміка морфологічного роду іменників / А. П. Загнітко. - С.43-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мовносоціумна граматика, мовносоціумний континуум, морфологічний рід іменника
Ігнатьєва, Світлана. Педагогічний дискурс Євгена Березняка / С. Ігнатьєва. - С.50-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Березняк Євген, про нього, педагогічна діяльність, педагог
Олексієнко, Галина. Активне навчання в сучасній школі / Г. Олексієнко. - С.53-55
Кл.слова: педагогічні технології, план-конспект уроку, Нечуй-Левицький Іван, Кайдашева сім’я, про твір
Караман, Ольга Володимирівна. Мова - найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу : Вступний урок з української мови, 8 клас / О. В. Караман, Л. О. Попова. - С.56-57
Кл.слова: план-конспект уроку, українська мова, 8 клас, комунікація
Логунова, Ілона. Розвиток сприймання художніх творів учнями 5-8 класів / І. Логунова, А. Андрій. - С.58-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сприймання, художня уява, художня діяльність
Огарь, Юлія. Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі / Ю. Огарь, Н. М. Дика. - С.60
Кл.слова: урок української мови, категоризація, концептуалізація
Баран, Іван. Релігійна лексика в поетичних творах Тараса Шевченка / І. Баран, Т. А. Хомич. - С.61
Кл.слова: творчість тараса шевченка, релігійна лексика, поезія Т. Шевченка
Лімбах, Вікторія. Назви предметів побуту в українських актових книгах XVI - XVII ст. / В. Лімбах ; наук. керівник І. Царалунга. - С.62
Кл.слова: назви предметів побуту, писемні пам'ятки, офіційно-діловий стиль
Логвиненко, Наталія. Лексикологічні перегони / Н. Логвиненко. - С.63-68
Кл.слова: позакласна робота, сценарій про рідну мову, лексикологія
Степанищева, Віра. Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення / В. Степанищева. - С.69-70
Кл.слова: українська мова, 8 клас, план-конспект уроку, односкладне речення
Фіщенко-Савицька, Надія. Франкова криниця мудрості : Брейн-ринг / Н. Фіщенко-Савицька. - С.71-75
Кл.слова: позакласна робота з української мови, сценарій про творчість Івана Франка, франко Іван, про нього
Рижук, Людмила. Не вмре його слово - не загине сила духу : Інтелектуальна гра до 160-річчя від дня народження та 100-річчя з дня смерті І. Я. Франка / Л. Рижук. - С.76-77
Кл.слова: позакласна робота з української літератури, сценарій про творчість Івана Франка, творчість Івана Франка
Скорик, Катерина. Від серця до серця, від батька до сина Михайлові та Володимирові Івасюкам присвячується / К. Скорик. - С.78-85
Кл.слова: позакласна робота, сценарій літературного вечора, творчість Володимира івасюка
Кузьменко, Лариса. В життя закоханий навік душею : Поетична творчість Віктора Вітюка / Л. Кузьменко. - С.86-90
Кл.слова: план-конспект уроку, українська література, 8-9класи, Вітюк Віктор, про нього
Питюр, Ольга Василівна. Українські письменники у Політехнічному ліцеї НТУУ "КПІ" / О. В. Питюр. - С.91-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна українська література, сучасні дитячі українські письменники
Кротова, Ірина. Зустріч методистів української мови та літератури ОІППО на Харківщині : Інформація / І. Кротова. - С.93-94
Кл.слова: Всеукраїнський українознавчий фестиваль, 2016 р., педагогічні ідеї, сонячні пелюстки
Поліщук, Кирило. Невідомйй Іван Тобілевич / К. Поліщук. - С.95
Кл.слова: Тобілевич Іван, про нього, Карпенко-Карий Іван, про нього
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
159.9(075)
П 86


    Трофімов, Ю. Л.
    Психологія : підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук ; редактор Ю. Л. Трофімов. - 5-е видання. - Київ : Либідь, 2005. - 560 с. - ISBN 966-06-0378-9 : 28.48 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
парапсихологія -- теорія В. Джемса -- типологія особистостей -- фрейдизм -- неофрейдизм -- теорії особистостей -- особистість -- свідомість -- розвиток особистості -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- увага -- мислення -- інтелект -- уява -- поведінка особистості -- соціалізація особистості -- конфліктні ситуації
Дод.точки доступу:
Рибалка, В. В.
Гончарук, П. А.
Трофімов, Ю. Л. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
   159.9(075.8)
   П 86


    Трофімов, Ю. Л.
    Психологія : підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук ; редактор Ю. Л. Трофімов. - 3-тє видання, стереотипне. - Київ : Либідь, 2001. - 560 с. - ISBN 966-06-0202-2 : 0.01 грн., 12.74 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
парапсихологія -- галузі психології -- теорії особистості -- особистість -- розвиток особистості -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- увага -- мислення -- інтелект -- емоції -- уява -- психічні стани -- соціальні групи -- функції спілкування
Дод.точки доступу:
Рибалка, В. В.
Гончарук, П. А.
Трофімов, Ю. Л. \редактор.\


Примірників всього: 12
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

10.
373.3.016:74(075)
Т 41


   Тименко, Володимир Петрович

    Обдаровані пальчики [Текст] : комплект пробних підручників з художньої праці для 1-го класу чотирирічної початкової школи / В. П. Тименко. - Київ : Спалах ЛТД, 1998 - . - ISBN 966-512-135-9.
   Ч. 2 : Математичний калейдоскоп / Міжнародний фонд "Відродження", Трансформація гуманітарної освіти в Україні. - 48 с. - ). - ISBN 966-512-130-8 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Художня праця--Навчальні видання для початкової школи

Анотація: "Математичний калейдоскоп" - складова частина пробного підручника з художньої праці.Його мета - розвинути естетичне сприймання математичних символів, прищепити інтерес до математики. Завдання, подані в підручнику, можна використати не тільки на заняттях з художньої праці, а й на уроках математики. Розрахований на вчителів, вихователів, батьків, які є прихильниками родуктивних методів навчання та вдосконалення на цій основі конструктивно-художніж умінь учнів.
Дод.точки доступу:
Міжнародний фонд "Відродження". Трансформація гуманітарної освіти в Україні


Примірників всього: 17
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)