Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: Д441483/2022/7/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2022р. № 7/8
Зміст:
Богуш, Алла. Дитинство в ціннісному вимірі / А. Богуш. - С.3-6
Кл.слова: освітнє середовищ, еколого-ціннісний вимір, мистецький вимір
Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році (додаток до листа МОН від 27.07.2022 № 1/8504-22). - С.7-16
Кл.слова: психологічний супровід, соціально-громадянська компетентність, дистанційна форма освіти
Романюк, Ірина. Щоденнi справи та рiзноманiтна діяльнiсть дітей у розпорядку дня дитячого садка / І. Романюк. - С.17-23
Кл.слова: розпорядок дня, фізіолого-гігієнічні засади
Гура, Оксана. Організація роботи з дітьми в захисних спорудах чи бомбосховищах / О. Гура
Кл.слова: укриття, варіанти облаштування, ігрова діяльність
Шевчик, Надія. Не просто укриття, а простір для життя / Н. Шевчик. - С.26-27
Кл.слова: облаштування кімнати, кімната безпеки
Половіна, Олена. Творче літо без обмежень : мистецько-творча діяльність дітей улітку / О. Половіна. - С.28-32
Кл.слова: перформанс, артекскурсії
Павлюченко, Тетяна. Про здоров’я разом дбати будем з мамою і татом : валеологічний проєкт для дітей старшої групи та їхніх родин / Т. Павлюченко, А. Булига. - С.33-36
Кузьма, Віталіна. Ми до лісу мандрували, гралися й конструювали : бінарне заняття для дітей середньої групи із ЗПР / В. Кузьма, С. Кравченко. - С.37-39
Кл.слова: нескладні об’єкти, розвиток сприймання, фонематичний слух
Кирик, Марія. Водичка хлюпоче — гратись з нами хоче / М. Кирик. - С.40-41
Кл.слова: ігри з водою
Білецька, Ольга. Вишиванки вишивали, вправно м’язи тренували : фізкультурне свято для дітей середньої та старшої груп / О. Білецька : 42-45
Нєсвєтайлова, Лілія. Малеча розважалася і з літечком прощалася : свято просто неба для дітей середньої і старшої груп / Л. Нєсвєтайлова, Г. Трифонова. - С.46
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Голота, Н.
    Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток.
Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бріка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

4.


    Соловйова, Л.
    Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя [Електронний ресурс] / Л. Соловйова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 99-104, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дитина старшого дошкільного віку -- довільна поведінка -- дошкільна зрілість -- регуляція
Анотація: У статті розглянуто проблему готовності дитини до школи в умовах сучасних освітніх змін. Представлено праці науковців, в яких визначено роль довільної регуляції поведінки дитинидошкільника у формуванні її готовності до школи. Проаналізовано пропоновані ними методики вивчення розвитку у дітей здатності до довільної регуляції, націлені на дослідження вміння дітей підпорядкувати своїх дії словесній інструкції, зразку, правилу гри; на виявлення рівня розвитку довільної уваги і сприймання, здатності до цілеспрямованого пошуку рішення;на встановлення можливості дошкільників зосереджуватися на меті, активно досягати значимих цілей, долати труднощі. Наголошено на тому, що кращі результати розвитку довільної регуляції поведінки діти демонструють під час діагностики, організованої у формі сюжетно-рольової гри, гри з правилами або ігрового завдання. Виокремлено регулятивний компонент діяльності як критерій комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя. Розкрито сутність поняття та визначено показники його прояву у дитячій діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
159.9(075.8)
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Загальна психологія : навчальний посібник / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти і науки України. - 3-тє видання, перероблене та доповнене. - Київ : Центр учбової літератури, 2021. - 272 с. - ISBN 978-611-01-1038-9 : 260.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- напрями психології -- методи психології -- психічні явища -- розвиток психіки -- психологія особистості -- соціальні групи -- діяльність -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам'ять -- емоції -- почуття -- темперамент -- здібності -- характер
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.


    Шевченко, С.
    Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) / Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 2312-2781

Рубрики: Історія педагогіки--Діти з порушеннями слуху--Спеціальна освіта--Україна-Київ

Кл.слова (ненормовані):
Київська школа для глухонімих (1900-1902) -- сурдопедагог -- діти з порушеннями слуху -- слухове сприймання -- розвиток усного мовлення
Дод.точки доступу:
Патканова-Кранковська, Ніна Костянтинівна \про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Кіт, Ю.
    Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами / Юлія Кіт // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 8(614). - С. 58–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Логопедія--читання--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- діти з порушеннями мовлення -- навички читання -- зорово-просторове сприймання -- корекційний вплив -- вправи -- молодші школярі

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Ф2


Знайти схожі

9.
Шифр: В651854400/2020/10
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 10
Зміст:
Кашуба, Євдокія. Про вчителя і для вчителя. Героїня роману Шарлотти Бронте "Учитель" як приклад цілеспрямованої особистості / Є. Кашуба. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Сутула, Ольга. Секрети успіху Тетяна Гречко / О. Сутула. - С.9-10
Гречко, Тетяна. Таксономія блума - піраміда успіху / Т. Гречко. - С.12-16
Желізко, Юлія. Урок як джерело життєрадісного сприймання. Біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури / Ю. Желізко. - С.20-22
Дяченко, Людмила. Історичний колорит та романтика пригод у романі Вальтера Скотта "Айвенго" Бінарний урок (зарубіжна література/всесвітня історія) / Л. Дяченко, О. Теслюкова. - С.25-27
Пивнюк, Надежда. "Грозные вопросы морали" в сказках Пушкина / Н. Пивнюк. - С.28-31
Островська, Галина. Л. М. Удовиченко "Теорія і технологія вивчення художніх образів-персонажів у курсі зарубіжної літератури старшої школи" / Г. Островська. - С.32-33
Курилець, Марія. Справжня пісня потребує волі. Урок за казкою Г. К. Андерсена "Соловей" / М. Курилець. - С.34-36
Сметюх, Ольга. Черпайте мудрість із байок! Урок за байкою Івана Крилова "Вовк і ягня" / О. Сметюх. - С.37-40
Нижанківська, Марія. "Народжений повзати - літати не буде..." Моральні та соціальні плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса з твору Е. Т. А. Гофмана "Малюк Цахес" / М. Нижанківська. - С.40-43
Горбунова, Тетяна. Природа, кохання, життя... Бінарний урок за творчістю А. Фета та Ф. Тютчева / Т. Горбунова. - С.44-49
Чоловська, Ольга. Усі люди добрі. Моральні уроки роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / О. Чоловська : 50-52
Слободян, Ірина. "Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. О. О. Блок (1880-1921) "Незнайомка" / І. Слободян, О. О. Блок. - С.53-60
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінг -- семінар-практикум
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)