Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук Н.
Назва : Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 69-76. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імерсивні технології навчання--концепція «нова українська школа»--технологія віртуальної реальності--технологія «змішаної» реальності--цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко С.
Назва : Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.)
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 3. - С. 53-63. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/3). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 21 назва.
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- Діти з порушеннями слуху-- Спеціальна освіта --Україна-Київ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): київська школа для глухонімих (1900-1902)--сурдопедагог--діти з порушеннями слуху--слухове сприймання --розвиток усного мовлення
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко, Оксана
Назва : Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ: Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 26-33 (Шифр О190803/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціальна освіта--порушення слуху--розвиток слухового сприймання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко О.
Назва : Образотворчі риси козака-характерника – героя роману Ю. Мушкетика "Погоня"
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Том 25, № 3. - С. 111-112. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2019.3.2 (Шифр С325934233/2019/25/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2019.3.2
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): козак-характерник--герой--роман--прийом--жанр
Анотація: Предметом дослідження є інтерпретація фольклорного образу козака-характерника в історичному романі межі ХХ–ХХІ століть. Звернення цього жанру на сучасному етапі до фікційних джерел і прийомів, зокрема міфу, притчі, казки, фантастики, гри, компіляції, порушень просторово-часової лінійності тощо, становить проблемне поле ширшого дослідження. Мета статті: визначити специфіку функціонування образу козака-характерника в художньому світі роману Ю. Мушкетика «Погоня». Поставлена мета передбачає реалізацію таких завдань: розкрити фольклорні аспекти формування образу козакахарактерника; простежити особливості інтерпретації образу-типу характерника автором та специфіку функціонування його втілення; простежити головні поетологічні тенденції зображення козака-характерника в досліджуваному романі. У результаті дослідження з’ясовано, що у романі «Погоня» (1997) Ю. Мушкетик змоделював історію відповідно до модерної традиції. Митець лише відштовхнувся від історичної доби Руїни і далі повів розповідь за принципом дороги, тому на перший погляд роман сприймається як пригодницький. Указавши на спадковість поколінь козаків-характерників, автор налаштовує читачів на сприймання героя, незвичайні здібності якого розкриватиме багатогранно впродовж твору. Зображуючи колоритний портрет козака Семена Білокобилки подібно до химерної зовнішності козака Мамая, Ю. Мушкетик надає роману «Погоня» ознак химерного жанру. Відповідно до жанру роману-дороги, Ю. Мушкетик розкрив незвичайні здібності козака в багатьох епізодах його подорожі. За допомогою прийому оповіді від імені козакахарактерника («я-нарації») митець передав його почуття й емоції за надзвичайно складних умов. Ю. Мушкетик наділив козака добрим гумором як складовою його способу життя. Життєлюбство надає козаку сили продовжити шлях і виконати завдання-місію порятунку побратимів. У роздумах козака-характерника автор висловив ідею єдності України та українців, порушив питання сенсу життя людини, надавши роману ознак філософського жанру, вагомості й актуальності сьогодення. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості сформувати модель трансформації фольклорного образу у літературний, розширивши матеріал дослідження іншими творами цього жанру і періоду.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Учитель початкової школи -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Смоляк В. Ефективне освітнє середовище: налагоджуємо співпрацю всіх учасників навчального процесу. Модель персонального навчального середовища вчителя початкової школи/ В. Смоляк (стр.3-6) Кл.слова: початкова школа,Інтернет-сервіси,універсальні сервіси
Науменко В. Від вдумливого опрацювання художнього твору до критичного освоєння медіа-середовища. Формування медіа-грамотності на уроках літературного читання/ В. Науменко (стр.7-9) Кл.слова: медіа-педагогіка,медіа-текст
Барбашова І. Сенсорний розвиток: формуємо фонематичні вміння/ І. Барбашова (стр.10-15) Кл.слова: молодші школярі,слухове фонематичне сприймання,звуковий аналіз слова
Шупер Т. Випереджальне навчання: опановуємо теми швидко, без перевантажень і з інтересом/ Т. Шупер (стр.16-21) Кл.слова: освітні технології,математика
Овсієнко С. Не пісок, а справжнє диво - безліч мрій у ньому втілим! Сендплей для розвиту комунікативних навичок/ С. Овсієнко (стр.22-25) Кл.слова: піскотерапія,пісочниця,спілкування
Іщенко О. Щоб днина плідною вдалася і чудовою, її почнімо зустріччю ранковою! Сценарій ранкових зустрічей у 2-му класі/ О. Іщенко (стр.26-29) Кл.слова: малі народні жанри,активна діяльність,спілкування
Харковенко Т. Незвичайна циркова вистава - і розвага, і навчальні вправи. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі/ Т. Харковенко (стр.30-35) Кл.слова: інтегрована освіта
Вдовиченко Т. Казковим лісом прогуляємось і у лічбі ми повправляємось. Урок математики у 2-му класі/ Т. Вдовиченко (стр.36-37) Кл.слова: таблиця множення,таблиця ділення
Харитонюк Н. У зоні мішаних лісів побачиш світ в усій красі. Інтегрований урок природознавства і літературного читання у 4-му класі/ Н. Харитонюк (стр.38-40) Кл.слова: інтегрована освіта,природознавство
Суполкіна І. Почнімо разом із дітьми навчатися корисно для здоров'я харчуватися. Урок курсу "Основи здоров'я" у 3-му класі/ І. Суполкіна (стр.41-43) Кл.слова: харчування ,вітаміни,мінеральні речовини
Бєсєда В. Еволюційна фізкультура: профілактика порушень постави у молодших школярів/ В. Бєсєда (стр.44) Кл.слова: фізична культура,здоров’язбережувальні технології
Бєсєда В. Пригоди маленького гелікоптера. Урок фізкультури у 1-му класі/ В. Бєсєда (стр.45-46) Кл.слова: рухова діяльність,здоров’язбережувальні технології,фізична культура
Бурлака С. Хто своє коріння пам’ятає, той пошану від народу має. Колективно дослідницько-пошуковий проект/ С. Бурлака (стр.47-48) Кл.слова: проектна діяльність,громадянська освіта
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ульяницька, Наталія, Індика, Світлана, Андрійчук, Ольга
Назва : Особливості програми відновлення психофізіологічних показників у старшокласників-комп’ютерокористувачів
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - № 2. - С. 78-84 (Шифр Ф380595757/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): програма відновлення--вплив комп’ютера--старшокласники--сприймання простору--увага
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українська мова і література в школах України -2016р.,N 7/8
Цікаві статті :
Омельчук С. Реалізація сучасних мовознавчих тенденційу змісті сертифікаційних робіт з української мови і літератури у форматі ЗНО-2016: нормативний аспект/ С. Омельчук (стр.3-10) Кл.слова: сертифікаційна робота,структура тесту,норма слововживання
Хом’як І. Самостійна робота як компонент цілісного педагогічного процесу/ І. Хом’як (стр.11-16) Кл.слова: самостійна робота,лінгвопедагогічні задачі,контроль
Кочеткова А. Лінгводидактичні засади використання дидактичної гри у процесі формування комунікативної компетентності студентів-іноземців на заняттях з української мови як іноземної/ А. Кочеткова (стр.17-20) Кл.слова: дидактична гра,студенти-іноземці,комунікативна компетентність
Низовий І. Поетична мозаїка/ І. Низовий (стр.21) Кл.слова: поезія,вірші,тексти віршів
Кучеренко І. Основні підходи до систематизації та структурування уроку української мови / І. Кучеренко (стр.22-27) Кл.слова: урок української мови,структура уроку,класифікації уроків
Нежива Л. Хто готовий узяти участь в естетичній грі постмодерністів/ Л. Нежива (стр.28-35) Кл.слова: літературний напрям,постмодернізм,естетична гра
Шовкопляс Г. Є. Використання матеріалів спогадів і мемуарів під час вивчення біографії письменника/ Г. Є. Шовкопляс (стр.36-40) Кл.слова: біографія письменника,спогади,мемуари
Городенська К. Г. Українське слово у вимірах сьогодення/ К. Г. Городенська (стр.41-42) Кл.слова: вживання слів,правопис складних слів,лексика і фразеологія
Загнітко А. П. Мовносоціумна граматика: теоретичні засади. Динаміка морфологічного роду іменників/ А. П. Загнітко (стр.43-49) Кл.слова: мовносоціумна граматика,мовносоціумний континуум,морфологічний рід іменника
Ігнатьєва С. Педагогічний дискурс Євгена Березняка/ С. Ігнатьєва (стр.50-52) Кл.слова: Березняк Євген, про нього,педагогічна діяльність,педагог
Олексієнко Г. Активне навчання в сучасній школі/ Г. Олексієнко (стр.53-55) Кл.слова: педагогічні технології,план-конспект уроку,Нечуй-Левицький Іван, Кайдашева сім’я, про твір
Караман О. В. Мова - найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу/ О. В. Караман, Л. О. Попова (стр.56-57) Кл.слова: план-конспект уроку,українська мова, 8 клас,комунікація
Логунова І. Розвиток сприймання художніх творів учнями 5-8 класів/ І. Логунова, А. Андрій (стр.58-59) Кл.слова: сприймання,художня уява,художня діяльність
Огарь Ю. Особливості реалізації когнітивно-комунікативної методики на уроках української мови у профільній школі / Ю. Огарь, Н. М. Дика (стр.60) Кл.слова: урок української мови,категоризація,концептуалізація
Баран І. Релігійна лексика в поетичних творах Тараса Шевченка/ І. Баран, Т. А. Хомич (стр.61) Кл.слова: творчість тараса шевченка,релігійна лексика,поезія Т. Шевченка
Лімбах В. Назви предметів побуту в українських актових книгах XVI - XVII ст./ В. Лімбах ; наук. керівник І. Царалунга (стр.62) Кл.слова: назви предметів побуту,писемні пам'ятки,офіційно-діловий стиль
Логвиненко Н. Лексикологічні перегони/ Н. Логвиненко (стр.63-68) Кл.слова: позакласна робота,сценарій про рідну мову,лексикологія
Степанищева В. Односкладне речення. Повторення й узагальнення вивченого про односкладне речення/ В. Степанищева (стр.69-70) Кл.слова: українська мова, 8 клас,план-конспект уроку,односкладне речення
Фіщенко-Савицька Н. Франкова криниця мудрості/ Н. Фіщенко-Савицька (стр.71-75) Кл.слова: позакласна робота з української мови,сценарій про творчість Івана Франка,франко Іван, про нього
Рижук Л. Не вмре його слово - не загине сила духу/ Л. Рижук (стр.76-77) Кл.слова: позакласна робота з української літератури,сценарій про творчість Івана Франка,творчість Івана Франка
Скорик К. Від серця до серця, від батька до сина Михайлові та Володимирові Івасюкам присвячується/ К. Скорик (стр.78-85) Кл.слова: позакласна робота,сценарій літературного вечора,творчість Володимира івасюка
Кузьменко Л. В життя закоханий навік душею/ Л. Кузьменко (стр.86-90) Кл.слова: план-конспект уроку,українська література, 8-9класи,Вітюк Віктор, про нього
Питюр О. В. . Українські письменники у Політехнічному ліцеї НТУУ "КПІ"/ О. В. Питюр (стр.91-92) Кл.слова: сучасна українська література,сучасні дитячі українські письменники
Кротова І. Зустріч методистів української мови та літератури ОІППО на Харківщині/ І. Кротова (стр.93-94) Кл.слова: Всеукраїнський українознавчий фестиваль, 2016 р.,педагогічні ідеї,сонячні пелюстки
Поліщук К. Невідомйй Іван Тобілевич/ К. Поліщук (стр.95) Кл.слова: Тобілевич Іван, про нього,Карпенко-Карий Іван, про нього
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/П 86
Автор(и) : Трофімов Ю. Л., Рибалка В. В., Гончарук П. А.
Назва : Психологія : підручник . -5-е видання
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2005
Кільк.характеристики :560 с
ISBN, Ціна 966-06-0378-9:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 86
Автор(и) : Трофімов Ю. Л., Рибалка В. В., Гончарук П. А.
Назва : Психологія : підручник . -3-тє видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2001
Кільк.характеристики :560 с
ISBN, Ціна 966-06-0202-2:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього : ГП АБ(2), Ф2(5), Ф3(5)
Вільні : ГП АБ(2), Ф2(5), Ф3(5)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:74(075)/Т 41
Автор(и) : Тименко, Володимир Петрович
Назва : Обдаровані пальчики: комплект пробних підручників з художньої праці для 1-го класу чотирирічної початкової школи/ В. П. Тименко. Ч. 2: Математичний калейдоскоп
Вихідні дані : Київ: Спалах ЛТД, 1998 -
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження". Трансформація гуманітарної освіти в Україні
Серія:
ISBN, Ціна 966-512-130-8: 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
УДК : 373.3.016:74(075) + 74
Предметні рубрики: Початкова освіта-- Художня праця
Анотація: "Математичний калейдоскоп" - складова частина пробного підручника з художньої праці.Його мета - розвинути естетичне сприймання математичних символів, прищепити інтерес до математики. Завдання, подані в підручнику, можна використати не тільки на заняттях з художньої праці, а й на уроках математики. Розрахований на вчителів, вихователів, батьків, які є прихильниками родуктивних методів навчання та вдосконалення на цій основі конструктивно-художніж умінь учнів.
Примірники : всього : Ф2(17)
Вільні : Ф2(17)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)