Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03’06/B31
Автор(и) : Bauer, William I.
Назва : Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music . -Second edition
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2020
Кільк.характеристики :194 p.
ISBN, Ціна 978-0-19-750371-3: 798.13 грн.
ДРНТІ : 18.41.09
УДК : 78.03’06
Предметні рубрики: Історія музики-- Вивчення музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова педагогіка--сучасна музика--вивчення музики--цифровий звук--навчальне програмне забезпечення--створення музики--виконання музики--сприймання музики--проектне навчання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.2)/П 80
Автор(и) : Прокопчук, Марія
Назва : Read with Buddy. 1 клас. Навчання техніки читання : посібник з навчання техніки читання для учнів початкової школи
Вихідні дані : Київ: Оріон, 2019
Кільк.характеристики :64 с.: кольорові. іл.
Серія: Нова українська школа
ISBN, Ціна 978-617-7712-64-9: 20.00 грн.
ДРНТІ : 16.41 + 14.25
УДК : 811.111(075.2):373.3.016 + 373.3.016
Предметні рубрики: Англійська мова-- Методика навчання-- Техніка читання
Методика навчання-- Початкова школа-- Навчання читання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 1 клас--техніка читання--сприймання слова--правила читання--читання слів
Примірники : всього : ГП КС(9)
Вільні : ГП КС(9)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.1:159.9/T44
Назва : The Oxford Handbook of Music Psychology . -Second edition
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2018
Кільк.характеристики :950 p.
Серія: Oxford Library of Psychology
ISBN, Ціна 978-0-19-881883-0: 1549.86 грн.
ДРНТІ : 18.41 + 15
УДК : 781.1:159.9 + 159.9
Предметні рубрики: Музична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції музики--сприймання музики--абсолютний слух--розлад сприйняття музики--музичний розвиток--музичні здібності--музичний виступ--експресія--композиція--імпровізація--музика в кіно--музика в театрі--танцювальна музика--музика в рекламі--музична терапія
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яремчук Н.
Назва : Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 4. - С. 69-76. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6 (Шифр Н057263/2022/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імерсивні технології навчання--концепція «нова українська школа»--технологія віртуальної реальності--технологія «змішаної» реальності--цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Мавроді М. Х.
Назва : Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи
Місце публікування : Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - Київ: Основа, 2017. - № 10. - С. 15-17 (Шифр Д448543054/2017/10)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26(477-25/І 65-413439828
Назва : Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :192 с
Ціна : 63.70 грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 376-056.26(477-25)(072)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--логопедичний супровід--слухове сприймання--порушення слуху
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(9), Ф3(4)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(9), Ф3(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:811.161/В 18-638552509
Автор(и) : Варзацька, Лариса Олександрівна
Назва : Інтегровані уроки рідної мови і мовлення в перших класах загальноосвітніх шкіл : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Юніверс, 2000
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 141-142
ISBN, Ціна 966-7305-40-6: 5.00, 5.00, 5.50, грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:811.161.2 + 811.161.2
Предметні рубрики: Рідна мова-- Методика викладання-- 1 клас
Анотація: У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості першокласників. Висвітлюється типологія інтегрованих уроків, їх структура та місце у навчальному процесі. Через систему уроків розкриваються способи інтеграції видів діяльності, методи, прийоми, організаційні форми, зорієнтовані на активізацію сприймання, уяви, мислення.
Примірники : всього : Ф3(3), Ф2(7), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(3), Ф2(7), ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1(091)/Р 24
Автор(и) : Рассел, Бертран
Назва : Історія західної філософії
Вихідні дані : Київ: ОСНОВИ, 1995
Кільк.характеристики :759 с
ISBN, Ціна 5-7707-5611-X:
ДРНТІ : 02.01.07
УДК : 1(091)
Предметні рубрики: Історія філософії-- Західна філософія
Зміст : Антична філософія ; Досократівські мислителі ; Мілетська школа ; Піфагор ; Геракліт ; Парменід ; Емпедокл ; Афіни і культура ; Анаксагор ; Атомісти ; Протагор ; Сократ ; Вплив Спарти ; Джерела поглядів Платона ; Платонова утопія ; Знання й сприймання у Платона ; Арістотелева метафізика ; Арістотелева етика ; Арістотелева "політика" ; Арістотелева логіка ; Арістотелева фізика ; Антична філософія після Арістотеля ; Елліністичний світ ; Кініки й скептики ; Епікурійці ; Стоїцизм ; Римська імперія і культура ; Плотін ; Католицька філософія ; Філософія й теологія св. Августина ; Св. Бенедикт і Григорій Великий ; Схоласти ; Йоан Скот ; Церковна реформа в одинадцятому сторіччі ; Мусульманська культура і філософія ; Святий Тома Аквінський ; Схоласти-францисканці ; Від Ренесансу до Юма ; Італійський Ренесанс ; Макіавеллі ; Еразм і Мор ; Реформація і контрреформація ; Френсіс Бекон ; Гоббсів "Левіафан" ; Декарт ; Спіноза ; Ляйбніц ; Філософський лібералізм ; Локкова теорія пізнання ; Локкова політична філософія ; Берклі ; Юм ; Романтизм ; Руссо ; Кант ; Гегель ; Байрон ; Шопенгауер ; Ніцше ; Утилітаристи ; Карл Маркс ; Бергсон ; Вільям Джеймс ; Джон Дьюї ; Філософія логістичного аналізу
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Банько І.
Назва : Автоматизація звука [к] : Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови у підготовчому класі для дітей із вадами слуху
Місце публікування : Дефектолог. - Київ, 2015. - № 11. - С. 27-30 (Шифр Д090011/2015/11)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)