Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
1.
614(075)
П 49


    Поліщук, Н. М.
    Основи здоров’я [Текст] : підручник для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Н. М. Поліщук. - Київ : Грамота, 2016. - 215 с. - ISBN 978-966-349-578-1 : 33.29 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи здоров’я--Здоровий спосіб життя--Гігієна--8 клас--Підручники для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
природні чинники -- забруднення -- відчуття -- сприймання -- шкільний підручник -- 8 клас

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Голота, Н.
    Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток.
Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бріка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

3.
159.928(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ. Випуск 7. Психологія обдарованості / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 284 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- професійна ідентичність -- комп’ютерна залежність -- інтелектуальна обдарованість -- університетська психологія -- сприймання музики
Дод.точки доступу:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
159.9(076)
З-48


    Зелінська, Т. М.
    Практикум із загальної психології [Текст] : навчальний посібник / Т. М. Зелінська, І. М. Михайлова. - 4-те вид. - Київ : Каравела, 2016. - 271 с. - ISBN 978-966-801-948-7 : 255.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
відчуття -- сприймання -- пам’ять -- мислення -- уява -- увага -- особистість -- спілкування -- темперамент -- характер
Дод.точки доступу:
Михайлова, І. М.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.


    Квітка, Н.
    Музикотерапія [Текст] : Програмно-методичний комплекс / Н. Квітка // Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2013. - № 12. - С. 4-74

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушеннями психофізичного розвитку -- сприймання музики

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Банько, І.
    Автоматизація звука [к] [Текст] : Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови у підготовчому класі для дітей із вадами слуху / І. Банько // Дефектолог. - Київ, 2015. - № 11. - С. 27-30

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

7.


    Соловйова, Л.
    Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя [Електронний ресурс] / Л. Соловйова. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 99-104, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дитина старшого дошкільного віку -- довільна поведінка -- дошкільна зрілість -- регуляція
Анотація: У статті розглянуто проблему готовності дитини до школи в умовах сучасних освітніх змін. Представлено праці науковців, в яких визначено роль довільної регуляції поведінки дитинидошкільника у формуванні її готовності до школи. Проаналізовано пропоновані ними методики вивчення розвитку у дітей здатності до довільної регуляції, націлені на дослідження вміння дітей підпорядкувати своїх дії словесній інструкції, зразку, правилу гри; на виявлення рівня розвитку довільної уваги і сприймання, здатності до цілеспрямованого пошуку рішення;на встановлення можливості дошкільників зосереджуватися на меті, активно досягати значимих цілей, долати труднощі. Наголошено на тому, що кращі результати розвитку довільної регуляції поведінки діти демонструють під час діагностики, організованої у формі сюжетно-рольової гри, гри з правилами або ігрового завдання. Виокремлено регулятивний компонент діяльності як критерій комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя. Розкрито сутність поняття та визначено показники його прояву у дитячій діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
   811.111(075.2)
   П 80


    Прокопчук, Марія.
    Read with Buddy. 1 клас. Навчання техніки читання [Текст] : посібник з навчання техніки читання для учнів початкової школи / М. Прокопчук. - Київ : Оріон, 2019. - 64 с. : кольорові. іл. - (Нова українська школа). - ISBN 978-617-7712-64-9
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Методика навчання--Техніка читання--Підручники для початкової школи

   Методика навчання--Початкова школа--Навчання читання--Підручники для початкової школи


Кл.слова (ненормовані):
1 клас -- техніка читання -- сприймання слова -- правила читання -- читання слів

Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (9)

Знайти схожі

9.
А023683702/2010/1

    Акмеологія в Україні: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць / Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Небокрай, 2010 - .
   № 1. - 2010. - 30.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Шановні колеги, друзі і читачі! / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .5-7
Пальчевський, С. С. Акмеологія – поклик майбутнього / С. С. Пальчевський. - С .7-14
Перевозчиков, В. І. Актуальні питання розвитку акмеологічної науки в Україні / В. І. Перевозчиков. - С .14-18
Дубасенюк, О. А. Фундаментальна акмеологія: засади вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Дубасенюк. - С .18-27
Федоров, В. Д. Психолінгвістичний ракурс поняття «акмеологія». / В. Д. Федоров. - С .27-40
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти проектування кар’єри сучасного менеджера. / В. М. Гладкова, О. А. Горчакова. - С .40-50
Архипова, С. П. Становлення професіоналізму соціальних працівників з акмеологічних позицій / С. П. Архипова. - С .50-60
Вознюк, О. В. Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості / О. В. Вознюк. - С .60-68
Семенюк, М. П. Акмеологічні технології у підготовці магістра педагогічної освіти / М. П. Семенюк. - С .68-75
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до аналізу рівня якості профорієнтаційної роботи в сучасній школі / І. М. Чорна. - С .75-83
Полєвіков, І. О. Порівняльна характеристика традиційної й особистісно орієнтованої технологій виховання учнів музичної школи / І. О. Полєвіков. - С .83-91
Головньова, І. В. Особливості мотивацій та соціально-психологічних установок персоналу організації: гендерний аспект / І. В. Головньова. - С .91-98
Сіткар, В. І. Особливості сприймання дорослими дитячої субкультури / В. І. Сіткар. - С .98-105
Калаур, С. М. Доцільність використання акмеологічного підходу у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / С. М. Калаур. - С .105-112
Яворська, Г. Х. Дефініція понять «дорослість», «зрілість», «соціально-професійна зрілість працівника органів внутрішніх справ» / Г. Х. Яворська. - С .112-119
Карпенко, Н. В. Акмепсихологія: проблема страху в професійному становленні особистості зрілого віку / Н. В. Карпенко. - С .119-128
Швидкий, В. О. Акмеологічні підходи до формування образу Я-професіонала у студентів ВНЗ / В. О. Швидкий. - С .128-136
Сипченко, В. І. Про Авторську наукову школу педагогів «Акме» / В. І. Сипченко. - С .136-144
Тимчик, О. А. Теоретичні та практичні питання вивчення основ акмеології / О. А. Тимчик. - С .144-147


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
159.9(075.8)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Загальна психологія : навчальний посібник [Текст] / С. Д. Максименко, В. О. Соловієнко. - 2-е вид., стереотип. - Київ : МАУП, 2001. - 256 с. - ISBN 966-608-124-5 : 10.00 грн.
УДК

Рубрики: Загальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- предмет -- методи -- психіка -- свідомість -- особистість -- соціальні групи -- діяльність. мова. мовлення. спілкування -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам`ять -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- здібності -- характер

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

11.
159.9(075)
П 12


    Павелків, Роман Володимирович.
    Загальна психологія : підручник [Текст] / Р. В. Павелків. - Київ : Кондор, 2009. - 576 с. - ISBN 978-966-351-281-5 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методи -- спостереження -- експеримент -- опитування -- тестування -- діяльність -- особистість -- увага -- відчуття -- сприймання -- пам'ять -- мислення -- мовлення -- увага -- емоції -- почуття -- воля -- темперамент -- характер -- здібності -- задачі -- практичні заняття
Анотація: Підручник містить теоретичний матеріал з основних тем курсу "Загальна психологія", поданий у формі курсу лекцій, планів практичних занять і задач, які навчають студентів застосовувати теоретичні знання у практичній діяльності

Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
159.9
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Загальна психологія [Текст] : навчальний посібник / С. Д. Максименко ; Міністерство освіти та науки України. - 3-тє вид., перероб. та доп. - Київ : Центр учбової літератури, 2010. - 272 с. - ISBN 978-966-364-609-1 : 50.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
предмет психології -- психіка -- напрями психології -- методи психології -- психічні явища -- розвиток психіки -- психологія особистості -- соціальні групи -- діяльність -- увага -- відчуття -- сприймання -- мислення -- уява -- пам’ять -- емоції -- почуття -- темперамент -- здібності -- характер
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.


    Градовський, А. В.
    Сприймання художнього твору учнями як методична проблема [Текст] / А. В. Градовський // Зарубіжна література в школах України. - 2005. - 5. - С. 58-61


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.
159.9(076)
О-39


    Огроднійчук, З. В.
    Загальна психологія [Текст] : практикум / З. В. Огроднійчук. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - 276 с. - ISBN 966-660-146-Х : 4.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
методи загальної психології -- відчуття -- сприймання -- пам’ять -- мислення -- увага -- уява -- почуття -- емоції -- психологія особистості -- темперамент -- характер -- здібності
Анотація: У посібнику предствавлені різноманітні активні форми і методи навчальної роботи, які орієнтують студентів на самостійну, творчу навчальну діяльність. За змістом посібник відповідає курсу "Загальна психологія" для студентів педагогічних університетів. Автор систематизував матеріал, подав його з позицій сучасних методологічних підходів і зробив доступним для читача. рекомендовано для студентів та викладачіввищих і середніх педагогічних навчальних закладів, вчителів, практичних психологів, дефектологів, всіх хто цікавиться психологією.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.
82.0(075)
Б 61


    Білоус, Петро Васильович.
    Вступ до літературознавства [Текст] : навч. посіб. / П. В. Білоус. - Київ : Академія, 2011. - 336 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-367-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сутністьлітературознавства -- структура літературознавства -- історія літературознавства -- література як мистецтво -- критерії художності -- сприймання художнього твору -- літературні роди і жанри -- основи віршування -- художня мова -- основи наратології -- літературна творчість -- літературний процес.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)

Знайти схожі

16.
37.091.27:811.111](079)
Н 55


    Несвіт, Алла.
    Зовнішнє незалежне оцінювання. Англійська мова. Тренувальні тести для сертифікаційних робіт / А. Несвіт. - Київ : Грамота, 2020. - 112 с. - ISBN 978-966-349-835-5 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК
ББК 811.111

Рубрики: ПЕдагогіка--Організація навчального процесу--Тестування

   Англійська мова--Тести


Кл.слова (ненормовані):
тести -- ключі-відповіді
Анотація: Навчальний посібник тренувальних тестових завдань для підготовки до ЗНО та ДПА з англійської мови підготовлено відповідно до чинної Програми зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови. Завдання посібника відповідають предметним і психометричним характеристикам тесту Українського центру оцінювання якості освіти та вимогам формату сучасних тестових завдань з іноземних мов. Видання містить п’ять тренувальних тестів, оформлених за вимогами сертифікаційної роботи, і дає можливість перевірити рівень комунікативної компетентності випускників шкіл щодо розуміння мови на слух (аудіювання), зорове сприймання (читання), використання мови та писемної взаємодії (письма). Збірник призначений як для самостійного опрацювання учнями, так і для роботи під керівництвом учителя.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.


    Сердюк, Оксана Петрівна.
    Методи формування музичного сприймання у молодших школярів [Текст] / О. П. Сердюк // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - № 4. - С. 14-19

Кл.слова (ненормовані):
музичне навчання -- сриймання музики -- методи і прийоми

Є примірники у відділах:
Ф2 (16.02.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

18.
   373.3.016
   К 93


    Курилів, Валентина.
    Методика викладання історії. Курс підвищення кваліфікації вчителів історії [Текст] : навчальний посібник / В. Курилів. - Львів ; Торонто : Світ, 2003. - 248 с. - ISBN 966-603-250-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання--Підвищення кваліфікації--Навчально-методичні посібники

   Історія


Кл.слова (ненормовані):
комунікабельність -- методи навчання -- сприймання інформації -- форми навчання -- кооперативне навчання -- структура уроку -- аналіз знань -- практичні заняття -- оцінювання знань -- дисципліна

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

19.


    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Стороженко, Ганна.
    Музика режимних моментів [Текст] / Г. Стороженко // Музичний керівник. - Київ, 2018. - N 1. - С. 4-8

Кл.слова (ненормовані):
слух -- сприймання музики -- режимні моменти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

21.


    Науменко, Світлана.
    Музичне мистецтво: предмет освіти чи виховання? [Текст] / С. Науменко // Музичний керівник. - Київ, 2014. - N 2. - С. 4-10

Кл.слова (ненормовані):
музичне виховання -- морально-естетичне виховання -- сприймання музики

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільних прим. немає
Прим.2 (Ф2) зайнятий


Знайти схожі

22.
781.1:159.9
T44


   
    The Oxford Handbook of Music Psychology [Текст] / edited by Susan Hallam, Ian Cross, Michael Thaut. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2018. - 950 p. - (Oxford Library of Psychology). - ISBN 978-0-19-881883-0 : 1549.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музична психологія--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
функції музики -- сприймання музики -- абсолютний слух -- розлад сприйняття музики -- музичний розвиток -- музичні здібності -- музичний виступ -- експресія -- композиція -- імпровізація -- музика в кіно -- музика в театрі -- танцювальна музика -- музика в рекламі -- музична терапія
Дод.точки доступу:
Hallam, Susan \editor.\
Cross, Ian \editor.\
Thaut, Michael \editor.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

23.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

24.
37.015.311:7
К 21


    Кардашов, Володимир.
    Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри [Текст] / Володимир Кардашов. - 3-тє видання, доповнене. - Мелітополь : ТОВ Видавничий будинок ММД, 2011. - 288 с. - ISBN 978-966-197-095-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Розвиток особистості--Художньо-творчий розвиток--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- сприймання мистецтва -- педагогічна модель -- обдарованість -- адаптація -- творча уява

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

25.
82.09(477)
Д 36


    Державин, Володимир.
    У задзеркаллі художнього слова. Вибрані літературознавчі праці з історії української та зарубіжної літератури, перекладознавства та мовознавства [Текст] / В. Державин ; упорядник С. Хороб. - Івано-Франківськ : Місто НВ, 2015. - 756 с. - ISBN 978-966-428-431-5 : 120.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературна критика--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
ВАПЛІТЕ -- українська молода поезія -- ліричний жанр -- читацьке сприймання -- національна література -- київські неокласики
Дод.точки доступу:
Хороб, С. \упорядник.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

26.


    Федоренко, Оксана.
    Особливості реалізації змісту програми з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів із порушеннями слуху [Текст] / О. Федоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 2(82). - С. 26-33

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- порушення слуху -- розвиток слухового сприймання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

27.


    Ільяна, Валентина.
    Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / В. Ільяна, З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 40-46

Кл.слова (ненормовані):
корекція звуковимови -- фонематичне сприймання -- звуковий аналіз
Дод.точки доступу:
Пригода, Зоряна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Логунова, Ілона.
    Розвиток сприймання художніх творів учнями 5-8 класів [Текст] / І. Логунова, А. Андрій // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2016. - № 7/8. - С. 58-59. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- художня уява -- художня діяльність
Дод.точки доступу:
Усатий, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Бобко, Ольга.
    Дидактичні ігри на корекційних заняттях [Текст] / О. Бобко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 11. - С. 42-50

Кл.слова (ненормовані):
звуковимова -- фонематичне сприймання -- диференціація звуків

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

30.


    Кіндрат, І.
    Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія [Текст] / І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 4. - С. 16-22

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні карти -- асоціативність -- сприймання інформації

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)