Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
1.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
   811.111(075.2)
   П 80


    Прокопчук, Марія.
    Read with Buddy. 1 клас. Навчання техніки читання [Текст] : посібник з навчання техніки читання для учнів початкової школи / М. Прокопчук. - Київ : Оріон, 2019. - 64 с. : кольорові. іл. - (Нова українська школа). - ISBN 978-617-7712-64-9
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Методика навчання--Техніка читання--Підручники для початкової школи

   Методика навчання--Початкова школа--Навчання читання--Підручники для початкової школи


Кл.слова (ненормовані):
1 клас -- техніка читання -- сприймання слова -- правила читання -- читання слів

Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (9)

Знайти схожі

3.
781.1:159.9
T44


   
    The Oxford Handbook of Music Psychology [Текст] / edited by Susan Hallam, Ian Cross, Michael Thaut. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2018. - 950 p. - (Oxford Library of Psychology). - ISBN 978-0-19-881883-0 : 1549.86 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музична психологія--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
функції музики -- сприймання музики -- абсолютний слух -- розлад сприйняття музики -- музичний розвиток -- музичні здібності -- музичний виступ -- експресія -- композиція -- імпровізація -- музика в кіно -- музика в театрі -- танцювальна музика -- музика в рекламі -- музична терапія
Дод.точки доступу:
Hallam, Susan \editor.\
Cross, Ian \editor.\
Thaut, Michael \editor.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
   37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
    Зміст:
Хоружа, Людмила Леонідівна. Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського / Л. Л. Хоружа. - С .7-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розвиток людини, модернізація, фізичне вдосконалення
Драч, О. О. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії / О. О. Драч. - С .11-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жіноча освіта, суспільна лібералізація, Ушинський К. Д.
Зайченко, І. В. К. Д. Ушинський і українська національна школа / І. В. Зайченко. - С .19-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна школа, українська національна школа
Левітас, Фелікс Львович. Учитель як носій цінностей / Ф. Л. Левітас. - С .27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське вчительство, гуманістичні ідеї освіти, національні цінності
Мартиненко, Світлана Миколаївна. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя / С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічний такт, професійна майстерність учителя
Тернопільська, В. І. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського / В. І. Тернопільська ; . - С .39-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., культура, дитина
Агейкіна-Старченко, Т. В Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики / Т. В Агейкіна-Старченко. - С .44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хоровий спів, слухання музики, евритміка
Борисенко, Н. М. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського / Н. М. Борисенко. - С .50-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна освіта, початкові школи
Ілійчук, Л. В. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Ілійчук. - С .58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, підготовка вчителя
Кравчук, Лариса Володимирівна. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Л. В. Кравчук. - С .63-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., моральне виховання, виховні дії
Кучеренко, А. І. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні / А. І. Кучеренко. - С .68-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., антропологічна основа мовної освіти, рідна мова
Леонтьева, Інна Василівна. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.) / І. В. Леонтьева. - С .76-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., експериментальна педагогіка, антропологічні ідеї
Меленець, Людмила Іванівна. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства" / Л. І. Меленець. - С .82-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дитячі садки, виховання
Паламарчук, Лариса Борисівна. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського / Л. Б. Паламарчук. - С .89-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., етнопедагогічні ідеї, школа
Петренко, Л. П. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки / Л. П. Петренко. - С .99-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., принципи навчання, методи навчання
Полякова, О. В. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського / О. В. Полякова. - С .107-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., особистість учителя, педагогічна діяльність
Свириденко, А. Ю. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти / А. Ю. Свириденко. - С .112-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, педагогічна діяльність, основи безпеки життєдіяльності
Стаднік, H. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації / H. В. Стаднік. - С .118-126. - Библиогр. в конце ст.
Харченко, О. І. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини / О. І. Харченко. - С .127-131. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, множинний інтелект, гармонійний розвиток
Хмелівська, С. І. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. І. Хмелівська. - С .132-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., аксіологічні засади, гуманістичні цінності
Чередніченко, С. В. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського / С. В. Чередніченко. - С .140-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна культура, народне виховання
Малихін, О. В. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога / О. В. Малихін. - С .145-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., Грінченко Б. Д., Сухомлинський В. О.
Гаврилова, Т. Н. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе / Т. Н. Гаврилова. - С .153-160. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музей К. Д. Ушинського, напрямки роботи музею, тематичні екскурсії
Тишко, А. Б. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа / А. Б. Тишко. - С .160-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовно-моральне виховання, Ушинський К. Д., релігійне виховання
Андреєва, Т. Т. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ / Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. - С .165-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народна педагогіка, дошкільне виховання
Базиль, Людмила Олександрівна. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників / Л. О. Базиль. - С .172-184. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., професійна підготовка вчителя, учитель української мови
Волинець, Катерина Іванівна. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті / К. І. Волинець. - С .185-192. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна освіта, вчитель, народність
Ісаєва, О. С. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі" / О. С. Ісаєва. - С .193-201. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання, студенти-медики, моральність
Коваленко, О. В. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти / О. В. Коваленко. - С .202-209. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагоги-гуманісти, підготовка вихователів і вчителів
Ковальчук, В. І. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти / В. І. Ковальчук. - С .210-219. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., народність, духовно-моральне виховання
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського / І. А. Косенкова. - С .220-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., дошкільна освіта, професійна підготовка
Моргун, С. В. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе / С. В. Моргун. - С .227-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., навчання грамоти, початкова школа
Онасько, Х. О. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі / Х. О. Онасько. - С .236-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., контроль у навчанні, екзамен
Сиротич, Н. Б. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру / Н. Б. Сиротич. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., театральне сприймання, театральне мистецтво
Сьома, C. O. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України / C. O. Сьома. - С .248-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., позашкільна освіта, Мала академія наук України
Хитра, З. М. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти / З. М. Хитра. - С .257-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., педагогічні технології, учитель початкових класів
Целищева, Н. И. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы / Н. И. Целищева. - С .268-273. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., образотворче мистецтво, духовність
Шорохова, В. В. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів / В. В. Шорохова. - С .274-278. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Ушинський К. Д., увага, розумово відсталі діти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.


    Яремчук, Н.
    Імерсивні технології в професійній дистанційній підготовці вчителів початкової школи [Електронний ресурс] / Н. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 4. - С. 69-76, DOI 10.28925/1609-8595.2022.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імерсивні технології навчання -- Концепція «Нова українська школа» -- технологія віртуальної реальності -- технологія «змішаної» реальності -- цифрове освітнє середовище
Анотація: У статті проаналізовано особливості використання імерсивних технологій навчання в підготовці вчителів початкової школи в умовах цифровізації освітнього середовища закладу вищої освіти. Здійснено аналіз особливостей використання цифрових інструментів у підготовці педагога початкової освіти до виконання професійної діяльності. Узагальнено інтерпретацію імерсивних технологій навчання як новітньої форми наочності та технології навчання, що базується на особливостях «занурення» в альтернативну реальність (доповнену (AR), віртуальну (VR), змішану (MR); передбачає візуалізацію навчального матеріалу в контексті зміни сприймання образу. Представлено особливості функціонування технологій доповненої, віртуальної та змішаної реальності в потенціалі програмно-технічного ресурсу. Виокремлено підходи до класифікацій імерсивних технологій навчання та представлено авторські наукові погляди. Визначено переваги та недоліки використання імерсивних технологій навчання в освітній практиці. Сформовано організаційно-педагогічні, дидактичні, методичні, психологічні чинники імерсивних технологій навчання як умови та важелів впливу на застосування цифрових технологій у педагогічному процесі. Визначено вихідні принципи організації педагогічного процесу в умовах цифрових технологій. Проаналізовано особливості використання імерсивних технологій у змісті початкової освіти та програмно-технічні можливості до їхньої презентації. Доведена думка про важливість застосування технологій зміненої реальності в практиці Нової української школи та готовність вчителя початкової школи до побудови цифрового освітнього середовища із застосуванням відповідних інструментів та ресурсів
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Мавроді, М. Х.
    Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи [Текст] / М. Х. Мавроді // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - Київ : Основа, 2017. - № 10. - С. 15-17


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
376-056.26(477-25)(072)
І 65


   
    Інклюзивне навчання дітей із порушеннями слуху та мовлення: з досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва : методичний посібник / редактор: В. В. Жук, Г. В. Шапаренко. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 192 с. - 63.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- логопедичний супровід -- слухове сприймання -- порушення слуху
Дод.точки доступу:
Жук, В. В. \редактор.\
Шапаренко, Г. В. \редактор.\


Примірників всього: 15
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (9),
Фаховий коледж «Універсум» (4)

Знайти схожі

8.
373.3.016:811.161.2
В 18


    Варзацька, Лариса Олександрівна.
    Інтегровані уроки рідної мови і мовлення в перших класах загальноосвітніх шкіл : методичний посібник / Л. О. Варзацька. - Київ : Юніверс, 2000. - 144 с. : табл. - Л-ра: с. 141-142. - ISBN 966-7305-40-6 : 5.00 грн., 5.00 грн., 5.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Рідна мова--Методика викладання--1 клас--Методичні посібники

Анотація: У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості першокласників. Висвітлюється типологія інтегрованих уроків, їх структура та місце у навчальному процесі. Через систему уроків розкриваються способи інтеграції видів діяльності, методи, прийоми, організаційні форми, зорієнтовані на активізацію сприймання, уяви, мислення.

Примірників всього: 11
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (7),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.
1(091)
Р 24


    Рассел, Бертран.
    Історія західної філософії [Текст] / Бертран Рассел ; пер.: з англ. Юрій Лісняк, Петро Таращук. - Київ : ОСНОВИ, 1995. - 759 с. - ISBN 5-7707-5611-X : 25.00 грн.
    Зміст:
Антична філософія
Досократівські мислителі
Мілетська школа
Піфагор
Геракліт
Парменід
Емпедокл
Афіни і культура
Анаксагор
Атомісти
Протагор
Сократ
Вплив Спарти
Джерела поглядів Платона
Платонова утопія
Знання й сприймання у Платона
Арістотелева метафізика
Арістотелева етика
Арістотелева "політика"
Арістотелева логіка
Арістотелева фізика
Антична філософія після Арістотеля
Елліністичний світ
Кініки й скептики
Епікурійці
Стоїцизм
Римська імперія і культура
Плотін
Католицька філософія
Філософія й теологія св. Августина
Св. Бенедикт і Григорій Великий
Схоласти
Йоан Скот
Церковна реформа в одинадцятому сторіччі
Мусульманська культура і філософія
Святий Тома Аквінський
Схоласти-францисканці
Від Ренесансу до Юма
Італійський Ренесанс
Макіавеллі
Еразм і Мор
Реформація і контрреформація
Френсіс Бекон
Гоббсів "Левіафан"
Декарт
Спіноза
Ляйбніц
Філософський лібералізм
Локкова теорія пізнання
Локкова політична філософія
Берклі
Юм
Романтизм
Руссо
Кант
Гегель
Байрон
Шопенгауер
Ніцше
Утилітаристи
Карл Маркс
Бергсон
Вільям Джеймс
Джон Дьюї
Філософія логістичного аналізу
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Західна філософія

Кл.слова (ненормовані):
антична філософія -- мілетська школа -- теорія ідей -- епікурійці -- стоїцизм -- католицька філософія -- схоласти -- праця -- філософія логічного аналізу
Дод.точки доступу:
Лісняк, Ю. \пер.\
Таращук, П. \пер.\
Піфагор (давньогрецький філософ, політичний діяч, засновник піфагореїзму ; 580 до н. е. — 500 до н. е) \про нього\
Геракліт (грецький філософ) \про нього\
Парменід (давньогрецький філософ і політичний діяч ; 540 — 480 р. до н. д.) \про нього\
Протагор (древньогрецький філософ ; 481 — бл. 411 pp. до н. е.) \про нього\
Сократ (давньогрецький філософ ; 469 до н. е. — 399 до н. е.) \про нього\
Платон (давньогрецький мислитель ; 427 до н. е. – 347 або 348 до н. е.) \про нього\
Аквінський, Тома (філософ, теолог, засновник Томізму, систематизатор схоластики ; 1225-1274) \про нього\
Юм, Девід (філософ ; 1711 - 1776) \про нього\
Руссо, Жан-Жак (французький філософ-просвітянин, письменник, композитор ; 1712-1778) \про нього\
Кант, Імануїл (філософ ; 1724 - 1804) \про нього\
Гегель, Георг Вільгельм (нім. філософ ; 1770 - 1831) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.


    Банько, І.
    Автоматизація звука [к] [Текст] : Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови у підготовчому класі для дітей із вадами слуху / І. Банько // Дефектолог. - Київ, 2015. - № 11. - С. 27-30

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

11.
А023683702/2010/1

    Акмеологія в Україні: теорія і практика [Текст] : збірник наукових праць / Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ : Небокрай, 2010 - .
   № 1. - 2010. - 30.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Шановні колеги, друзі і читачі! / Віктор Олександрович Огнев'юк. - С .5-7
Пальчевський, С. С. Акмеологія – поклик майбутнього / С. С. Пальчевський. - С .7-14
Перевозчиков, В. І. Актуальні питання розвитку акмеологічної науки в Україні / В. І. Перевозчиков. - С .14-18
Дубасенюк, О. А. Фундаментальна акмеологія: засади вдосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / О. А. Дубасенюк. - С .18-27
Федоров, В. Д. Психолінгвістичний ракурс поняття «акмеологія». / В. Д. Федоров. - С .27-40
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти проектування кар’єри сучасного менеджера. / В. М. Гладкова, О. А. Горчакова. - С .40-50
Архипова, С. П. Становлення професіоналізму соціальних працівників з акмеологічних позицій / С. П. Архипова. - С .50-60
Вознюк, О. В. Акме-синергетичний підхід до формування творчої особистості / О. В. Вознюк. - С .60-68
Семенюк, М. П. Акмеологічні технології у підготовці магістра педагогічної освіти / М. П. Семенюк. - С .68-75
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до аналізу рівня якості профорієнтаційної роботи в сучасній школі / І. М. Чорна. - С .75-83
Полєвіков, І. О. Порівняльна характеристика традиційної й особистісно орієнтованої технологій виховання учнів музичної школи / І. О. Полєвіков. - С .83-91
Головньова, І. В. Особливості мотивацій та соціально-психологічних установок персоналу організації: гендерний аспект / І. В. Головньова. - С .91-98
Сіткар, В. І. Особливості сприймання дорослими дитячої субкультури / В. І. Сіткар. - С .98-105
Калаур, С. М. Доцільність використання акмеологічного підходу у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / С. М. Калаур. - С .105-112
Яворська, Г. Х. Дефініція понять «дорослість», «зрілість», «соціально-професійна зрілість працівника органів внутрішніх справ» / Г. Х. Яворська. - С .112-119
Карпенко, Н. В. Акмепсихологія: проблема страху в професійному становленні особистості зрілого віку / Н. В. Карпенко. - С .119-128
Швидкий, В. О. Акмеологічні підходи до формування образу Я-професіонала у студентів ВНЗ / В. О. Швидкий. - С .128-136
Сипченко, В. І. Про Авторську наукову школу педагогів «Акме» / В. І. Сипченко. - С .136-144
Тимчик, О. А. Теоретичні та практичні питання вивчення основ акмеології / О. А. Тимчик. - С .144-147


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
159.928(082)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ. Випуск 7. Психологія обдарованості / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 284 с. - 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- професійна ідентичність -- комп’ютерна залежність -- інтелектуальна обдарованість -- університетська психологія -- сприймання музики
Дод.точки доступу:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

13.
Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі

14.


    Дзьоба, О.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу / Оксана Дзьоба // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Дидактичні матеріали--вірші--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні матеріали -- вірші -- усна лічба -- розвиток уваги -- віршовані правила -- частини мови -- початкова школа
Анотація: Автор статті пропонує власні вірші для організації учнів початкових класів, полегшення сприймання та запам’ятовування нового матеріалу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
821.161.2.09
Б 38


    Бедрик, Юрій.
    Василь Стус: проблема сприймання : літературна критика / Ю. Бедрик. - Київ : [б. в.], 1993. - 78 с. - (Бібліотека Українця ; № 2-5). - ISBN 5-7707-3843-Х : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Україна--Популярні видання

Дод.точки доступу:
Стус, Василь Семенович (український поет, перекладач, прозаїк, літературознавець ; 1938-1985) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.


    Костюк, Олена
    Весела наука - відтворювать звуки : дидактичні вправи для дітей з собливими освітніми потребами / Олена Костюк // Дошкільне виховання. - 2019. - № 8. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Розвиток мовлення

   Дошкільна педагогіка--Музичне виховання


Кл.слова (ненормовані):
корекція мовлення -- музичне виховання -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- спеціальна освіта -- сприймання звуків
Анотація: Наведені приклади озвучення віршів допоможуть батькам та педагогам позитивно налаштувати дітей з ООП на сприймання звуків природи і спонукати їх до музикування.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
Шифр: В353859/2016/11
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 11
Зміст:
Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її свідомого поціновування / Олена Половіна. - С.4-11
Кл.слова: мистецтво, дошкільники
Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-19
Кл.слова: алгоритм конструювання, інтелектуальна карта
Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-26
Кл.слова: мовленнєва культура, мовленнєва компетентність
Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-32
Кл.слова: діагностико-розвивальна програма, мовленнєві мотиви, граматичне структурування
Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-40
Кл.слова: наочне моделювання, мнемотехніка, дидактичний посібник
Як навчити дітей розповідати. Пам'ятка для батьків. - С.41
Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-50
Кл.слова: звуковимова, фонематичне сприймання, диференціація звуків
Король, Альона. Технологія "Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-58
Кл.слова: дистанційні форми, логопедична робота, цільова аудиторія
Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-63
Кл.слова: різдвяна розвага, традиції
Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ. Свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Г. Ільчук. - С.66-69
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: В353859/2018/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Романюк, І. Формулюємо завдання на новий навчальний рік / І. Романюк. - С.4-9
Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Я. Дралюк, Л. Гриненко. - С.10-15
Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / І. Кіндрат. - С.16-22
Кл.слова: інтелектуальні карти, асоціативність, сприймання інформації
Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Г. Бєлєнька, О. Половіна. - С.23-27
Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.29-32
Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / І. Карабаєва. - С.33-35
Дуброва, Н. На варті безпеки життєдіяльності дітей / Н. Дуброва. - С.36-39
Як оповістити про лихо - пожежа в дитсадку! : Пам'ятка. - С.40-41
9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги : Пам'ятка. - С.42-44
Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45-47
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / О. Лісіченко. - С.48-53
Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / О. Лісіченко. - С.54-55
Байдюк, С. Загартування замість лікування / С. Байдюк. - С.56
Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / О. Лісіченко. - С.57-60
Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / С. Гуцол. - С.61-63
День батька. - С.64-65
Лебедєва, Н. Хата на тата : Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку / Н. Лебедєва. - С.66-69
Клименко, А. Чи має право вихователь-методист на підвищену оплату праці в закладах дошкільної освіти комбінованого типу / А. Клименко. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: В651854400/2020/10
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 10
Зміст:
Кашуба, Євдокія. Про вчителя і для вчителя. Героїня роману Шарлотти Бронте "Учитель" як приклад цілеспрямованої особистості / Є. Кашуба. - С.2-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Сутула, Ольга. Секрети успіху Тетяна Гречко / О. Сутула. - С.9-10
Гречко, Тетяна. Таксономія блума - піраміда успіху / Т. Гречко. - С.12-16
Желізко, Юлія. Урок як джерело життєрадісного сприймання. Біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури / Ю. Желізко. - С.20-22
Дяченко, Людмила. Історичний колорит та романтика пригод у романі Вальтера Скотта "Айвенго" Бінарний урок (зарубіжна література/всесвітня історія) / Л. Дяченко, О. Теслюкова. - С.25-27
Пивнюк, Надежда. "Грозные вопросы морали" в сказках Пушкина / Н. Пивнюк. - С.28-31
Островська, Галина. Л. М. Удовиченко "Теорія і технологія вивчення художніх образів-персонажів у курсі зарубіжної літератури старшої школи" / Г. Островська. - С.32-33
Курилець, Марія. Справжня пісня потребує волі. Урок за казкою Г. К. Андерсена "Соловей" / М. Курилець. - С.34-36
Сметюх, Ольга. Черпайте мудрість із байок! Урок за байкою Івана Крилова "Вовк і ягня" / О. Сметюх. - С.37-40
Нижанківська, Марія. "Народжений повзати - літати не буде..." Моральні та соціальні плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса з твору Е. Т. А. Гофмана "Малюк Цахес" / М. Нижанківська. - С.40-43
Горбунова, Тетяна. Природа, кохання, життя... Бінарний урок за творчістю А. Фета та Ф. Тютчева / Т. Горбунова. - С.44-49
Чоловська, Ольга. Усі люди добрі. Моральні уроки роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / О. Чоловська : 50-52
Слободян, Ірина. "Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. О. О. Блок (1880-1921) "Незнайомка" / І. Слободян, О. О. Блок. - С.53-60
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
82.0(075)
Б 61


    Білоус, Петро Васильович.
    Вступ до літературознавства [Текст] : навч. посіб. / П. В. Білоус. - Київ : Академія, 2011. - 336 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-367-6 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
сутністьлітературознавства -- структура літературознавства -- історія літературознавства -- література як мистецтво -- критерії художності -- сприймання художнього твору -- літературні роди і жанри -- основи віршування -- художня мова -- основи наратології -- літературна творчість -- літературний процес.

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2)

Знайти схожі

21.
Шифр: Д090011/2018/5
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Шульга, Л. Перевіряємо знання з української мови : Тести для учнів 6-го класу / Л. Шульга. - С.4-10
Чапенко, О. Звук [с] і буква с : Виділення звука [с] у словах на слух. Конспект уроку з української мови (навчання грамоти) для учнів 1-го класу спеціальної школи / О. Чапенко. - С.11-15
Медведєва, І. Легенда "Кошовий Іван Сірко" : Реальне й фантастичне у творі. Конспект уроку з української літератури у 10-му класі / І. Медведєва. - С.16-21
Касян, Л. Малювання з натури іграшкового котика : Конспект уроку з образотворчого мистецтва в 1-му класі / Л. Касян. - С.22-24
Гудзенко, Н. Формування вимови в глухих дітей : Використання ІКТ на уроках розвитку слухового сприймання / Н. Гудзенко. - С.25-29
Діброва, М. Диференціація звуків [з] - [с] : Заняття з логопедії для дітей із інтелектуальною недостатністю в початковій школі / М. Діброва. - С.30-33
Пугач, Р. Батьки - наше багатство! : Захід у 5-6-х класах / Р. Пугач. - С.34-35
Пугач, Н. "Хліб - усьому голова" : Година спілкування в початковій школі / Н. Пугач. - С.36-39
Пазенко, Н. Здоровий спосіб життя : Година спілкування з елементами тренінгу для старшокласників / Н. Пазенко. - С.40-44
Чапенко, О. "Умій дружбою дорожити" : Виховний захід для учнів 1-4-х класів спеціальної школи / О. Чапенко. - С.45-49
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

22.
373.2.02(072)
К 63


    Компанець, Наталія Миколаївна.
    Дидактичні ігри в системі інтегрованого навчання : методичне видання / Н. М. Компанець ; редактор А. Є. Перепелиця . - Київ : Актуальна освіта, 1998. - 80 с. : ил. - ISBN 966-7259-17-Х : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Дидактичні ігри--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення дитини -- програма інтегрованого ігрового розвиваючого навчання -- ігри з розвитку зорового сприймання. -- дидактичні ігри
Анотація: В методитчному посібнику вміщено досвід организації і проведення занять в системі ігрового інтегрованого навчання.
Дод.точки доступу:
Перепелиця , А. Є. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

23.


    Бобко, Ольга.
    Дидактичні ігри на корекційних заняттях [Текст] / О. Бобко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 11. - С. 42-50

Кл.слова (ненормовані):
звуковимова -- фонематичне сприймання -- диференціація звуків

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

24.
Шифр: Д448543054/2017/10
   Журнал

Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота [Текст]/ Міністерство освіти і науки України, Інститут педагогіки АПН України. - Київ : Основа, 2014 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Перфільєва, Т. О. Особливості опанування лексичного змісту текстів математичних задач та арифметичних операцій дітьми з вадами слуху / Т. О. Перфільєва. - С.2-7
Гребеник, Л. І. Основні підходи до організації занять з соціально-побутового орієнтування в початковій школі з дітьми з вадами зору / Л. І. Гребеник, Н. В. Щоколова. - С.8-10
Калюжна, Н. О. Розвиток мовлення дітей з помірною розумовою відсталістю під час навчання в школі / Н. О. Калюжна. - С.11-12
Малаховська, Р. О. "Казочка про Червону Шапочку" : Виховний захід для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю / Р. О. Малаховська. - С.13-14
Мавроді, М. Х. Індивідуальне заняття з формування вимови та розвитку слухового сприймання учнів початкової школи / М. Х. Мавроді. - С.15-17
Бобух, О. Г. "Чарівна майстерня" : Корекційно-розвивальне заняття для дітей 5 року життя з вадами зору / О. Г. Бобух. - С.18-20
Лещенко, Є. В. Найсильніша мотивація - паравелосипедист Тодд Кі / Є. В. Лещенко. - С.21-22
Невмержицька, Н. В. Корекція пізнавальної сфери учнів молодшого шкільного віку з легкою розумовою відсталістю / Н. В. Невмержицька. - С.23-30
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

25.


    Гладун, Ольга
    Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів / Ольга Гладун // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінг -- семінар-практикум
Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

26.
159.922.7(075.8)
Л 93


    Люблінська, Ганна Олександрівна.
    Дитяча психологія : навчальний посібник для студентів педагогічних інститутів / Г. О. Люблінська ; редактор З. М. Книш. - Київ : Вища школа, 1974. - 355 с. - 4.14 грн., 22.00 грн., 10.00 грн., 30.00 грн., 4.50 грн., 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Дитяча психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
відчуття -- сприймання -- увага -- пам'ять -- уява -- мислення -- мовлення -- почуття -- воля -- діяльність -- навчальна -- побутова
Анотація: У посібнику на рівні сучасної психологічної науки висвітлено питання психологічного розвитку дитини в періоди раннього дитинства, дошкільного і молодшого шкільного віку. Подано загальні відомості про предмет, історію і методи дитячої психології, розвиток пізнавальних процесів і особистості дитини в кожному з трьох періодів дитинства, які розглядаються в посібнику. Призначений для студентів педагогічних інститутів, працівників дошкільних установ та вчителів початкових класів.
Дод.точки доступу:
Книш, З. М. \редактор.\


Примірників всього: 39
Бульвар І. Шамо, 18/2 (34),
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (34),
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

27.
Шифр: Д165052/2013/12
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2013р. № 12
Зміст:
Квітка, Н. Музикотерапія : Програмно-методичний комплекс / Н. Квітка. - С.4-74
Кл.слова: ДІТИ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ, СПРИЙМАННЯ МУЗИКИ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

28.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Українська мова--диференційоване навчання--навчання письма--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма [Текст] / О. Прищепа // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

30.
Шифр: Д441483/2022/7/8
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ МОН України. - Київ : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2022р. № 7/8
Зміст:
Богуш, Алла. Дитинство в ціннісному вимірі / А. Богуш. - С.3-6
Кл.слова: освітнє середовищ, еколого-ціннісний вимір, мистецький вимір
Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році (додаток до листа МОН від 27.07.2022 № 1/8504-22). - С.7-16
Кл.слова: психологічний супровід, соціально-громадянська компетентність, дистанційна форма освіти
Романюк, Ірина. Щоденнi справи та рiзноманiтна діяльнiсть дітей у розпорядку дня дитячого садка / І. Романюк. - С.17-23
Кл.слова: розпорядок дня, фізіолого-гігієнічні засади
Гура, Оксана. Організація роботи з дітьми в захисних спорудах чи бомбосховищах / О. Гура
Кл.слова: укриття, варіанти облаштування, ігрова діяльність
Шевчик, Надія. Не просто укриття, а простір для життя / Н. Шевчик. - С.26-27
Кл.слова: облаштування кімнати, кімната безпеки
Половіна, Олена. Творче літо без обмежень : мистецько-творча діяльність дітей улітку / О. Половіна. - С.28-32
Кл.слова: перформанс, артекскурсії
Павлюченко, Тетяна. Про здоров’я разом дбати будем з мамою і татом : валеологічний проєкт для дітей старшої групи та їхніх родин / Т. Павлюченко, А. Булига. - С.33-36
Кузьма, Віталіна. Ми до лісу мандрували, гралися й конструювали : бінарне заняття для дітей середньої групи із ЗПР / В. Кузьма, С. Кравченко. - С.37-39
Кл.слова: нескладні об’єкти, розвиток сприймання, фонематичний слух
Кирик, Марія. Водичка хлюпоче — гратись з нами хоче / М. Кирик. - С.40-41
Кл.слова: ігри з водою
Білецька, Ольга. Вишиванки вишивали, вправно м’язи тренували : фізкультурне свято для дітей середньої та старшої груп / О. Білецька : 42-45
Нєсвєтайлова, Лілія. Малеча розважалася і з літечком прощалася : свято просто неба для дітей середньої і старшої груп / Л. Нєсвєтайлова, Г. Трифонова. - С.46
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)