Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сприймання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 141
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9.01(075.8)/З-14
Автор(и) : Сергєєнкова, Оксана Павлівна, Столярчук, Олеся Анатоліївна, Коханова, Олена Павлівна, Пасєка, Олена Василівна
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :295 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-611-01-0267-4:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9.01(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього 5: ГП АБ(25), Ф2(40), ГП ЧЗ(1), Ф1(18), Ф3(21)
Вільні : ГП АБ(13), Ф2(36), ГП ЧЗ(1), Ф1(12), Ф3(20)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Куцан О. Г.
Назва : Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 49-52 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/М 36
Автор(и) : Маценко, Віктор Федорович
Назва : Психологія пізнавальних процесів
Вихідні дані : Київ: Главник, 2008
Кільк.характеристики :191 с ; [1] с
Серія: Психологічний інструментарій
ISBN, Ціна 978-966-8774-51-5: 26.00 грн.
ДРНТІ : 15.21.41
УДК : 159.922
Предметні рубрики: Психічні процеси-- Пізнавальні процеси
Анотація: У збірнику надано матеріали для розвитку пізнавальних процесів дитини.
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/З-14
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: А. П. Н., 2002
Кільк.характеристики :464 с
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-965-73-0-1:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія
Зміст : До історії психологічної думки ; Методи психології ; Розвиток психіки та свідомості ; Відчуття ; Сприймання ; Мислення ; Пам’ять ; Уява ; Почуття та емоції ; Увага ; Діяльність як форма активності особистості ; Психологія особистості ; Темперамент ; Характер ; Здібності ; Вольова активність особистості ; Спілкування ; Психологія міжособистісних стосунків
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075.8)/П 18
Автор(и) : Партико, Тетяна Борисівна
Назва : Загальна психологія : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Ін Юре, 2008
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівський університет імені Івана Франка
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-313-374-4: 32.00, 32.00, грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Психологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Історичний розвиток і сучасний стан загальної психології.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9 (075.8)/М 17
Автор(и) : Максименко, Сергій Дмитрович
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник . -3-тє вид., перероб. та доп.
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2008
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 978-966-364-609-1:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9 (075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--свідомість--діяльність--спілкування--увага--темперамент--уява--відчуття--сприймання--мислення--воля--здібності--характер
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/О 28
Назва : Практикум по психологии : Общая и социальная психология
Вихідні дані : Москва: Медицинское информационое агенство, 1997
Кільк.характеристики :374 с
Колективи : Московская медицинская академия им. И. М. Сеченова, Кафедра педагогики и медицинской психологии
ISBN, Ціна 5-89481-005-1:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Загальна психологія
Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методологічні принципи--особистісний ріст--сприймання--увага--пам’ять--мислення
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/М 17
Автор(и) : Максименко С. Д., Зайчук, Валентин Олександрович, Клименко В. В., Папуча М. В., Соловієнко В. О.
Назва : Загальна психологія : підручник для студентів вищ. навч. закл. . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :704 с
ISBN, Ціна 966-7786-03-X:
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Психологія
Примірники : всього : Ф3(55), Ф2(60), ГП АБ(13), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(55), Ф2(58), ГП АБ(13), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/С 69
Автор(и) : Орбан-Лембрик Л. Е.
Назва : Соціальна психологія: підручник : у 2 книгах/ Лідія Ернестівна Орбан-Лембрик. Кн. 1: Соціальна психологія особистості і спілкування
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2004
Кільк.характеристики :576 с
Серія:
ISBN, Ціна 966-06-0357-6: 18.00 грн.
ISBN, Ціна 966-06-0356-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41.21
УДК : 316.6(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Примірники : всього 1: ГП АБ(24), Ф1(14), Ф2(112), Ф3(6)
Вільні : ГП АБ(24), Ф1(14), Ф2(112), Ф3(6)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/С 69
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Соціальна психологія: підручник : у 2 книгах/ Л. Е. Орбан-Лембрик. Кн. 2: Соціальна психологія груп. Прикладна соціальна психологія
Вихідні дані : Київ: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :560 с
Серія:
ISBN, Ціна 966-06-0358-4: 19.98 грн.
ISBN, Ціна 966-06-0356-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 316.6(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна психологія
Примірники : всього : Ф3(9), Ф2(103), Ф1(14), ГП АБ(17), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(9), Ф2(103), Ф1(14), ГП АБ(17), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сіткар В. І.
Назва : Особливості сприймання дорослими дитячої субкультури
Місце публікування : Акмеологія в Україні: теорія і практика: всеукраїнський науковий журнал/ Українська академія акмеологічних наук, Київський ун-т ім. Бориса Грінченка. - Київ: Небокрай, 2010. - № 1. - С. 98-105 (Шифр А023683702/2010/1)
ДРНТІ : 15
Предметні рубрики: Психологія-- вікова
Знайти схожі

13.

Назва газети: Дитячий садок. Бібліотека -2013р.,N 12
Цікаві статті :
Квітка Н. Музикотерапія/ Н. Квітка (стр.4-74) Кл.слова: діти з порушеннями психофізичного розвитку,сприймання музики
Цікаві статті :
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/П 86
Автор(и) : Моляко В. О., Біла І. М., Ваганова Н. А.
Назва : Психологічне дослідження творчих перцептивних процесів на різних вікових рівнях : монографія
Вихідні дані : Київ; Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-189-141-7:
ДРНТІ : 15.81.53
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики: Психологія-- вікова-- дитяча
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7(075.8)/Л 93
Автор(и) : Люблінська, Ганна Олександрівна
Назва : Дитяча психологія : навчальний посібник для студентів педагогічних інститутів
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1974
Кільк.характеристики :355 с :
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.7(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Дитяча психологія
Анотація: У посібнику на рівні сучасної психологічної науки висвітлено питання психологічного розвитку дитини в періоди раннього дитинства, дошкільного і молодшого шкільного віку. Подано загальні відомості про предмет, історію і методи дитячої психології, розвиток пізнавальних процесів і особистості дитини в кожному з трьох періодів дитинства, які розглядаються в посібнику. Призначений для студентів педагогічних інститутів, працівників дошкільних установ та вчителів початкових класів.
Примірники : всього 1: Ф2(34), Ф3(5)
Вільні : Ф2(34), Ф3(5)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 712.4/К 82
Автор(и) : Крижанівська Н. Я.
Назва : Основи ландшафтного дизайну : підручник
Вихідні дані : Київ: Ліра-К, 2009
Кільк.характеристики :217 с
ISBN, Ціна 978-966-96938-2-2:
ДРНТІ : 39.19.31 + 87.29.37 + 18.07.41
УДК : 712.4
Предметні рубрики: Ландшафтний дизайн
Анотація: У підручнику розглядаються питання формування ландшафтних об'єктів у різні історичні епохи.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(6), Ф3(4), ГП КС(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(6), Ф3(4), ГП КС(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1(091)/Р 24
Автор(и) : Рассел, Бертран
Назва : Історія західної філософії
Вихідні дані : Київ: ОСНОВИ, 1995
Кільк.характеристики :759 с
ISBN, Ціна 5-7707-5611-X:
ДРНТІ : 02.01.07
УДК : 1(091)
Предметні рубрики: Історія філософії-- Західна філософія
Зміст : Антична філософія ; Досократівські мислителі ; Мілетська школа ; Піфагор ; Геракліт ; Парменід ; Емпедокл ; Афіни і культура ; Анаксагор ; Атомісти ; Протагор ; Сократ ; Вплив Спарти ; Джерела поглядів Платона ; Платонова утопія ; Знання й сприймання у Платона ; Арістотелева метафізика ; Арістотелева етика ; Арістотелева "політика" ; Арістотелева логіка ; Арістотелева фізика ; Антична філософія після Арістотеля ; Елліністичний світ ; Кініки й скептики ; Епікурійці ; Стоїцизм ; Римська імперія і культура ; Плотін ; Католицька філософія ; Філософія й теологія св. Августина ; Св. Бенедикт і Григорій Великий ; Схоласти ; Йоан Скот ; Церковна реформа в одинадцятому сторіччі ; Мусульманська культура і філософія ; Святий Тома Аквінський ; Схоласти-францисканці ; Від Ренесансу до Юма ; Італійський Ренесанс ; Макіавеллі ; Еразм і Мор ; Реформація і контрреформація ; Френсіс Бекон ; Гоббсів "Левіафан" ; Декарт ; Спіноза ; Ляйбніц ; Філософський лібералізм ; Локкова теорія пізнання ; Локкова політична філософія ; Берклі ; Юм ; Романтизм ; Руссо ; Кант ; Гегель ; Байрон ; Шопенгауер ; Ніцше ; Утилітаристи ; Карл Маркс ; Бергсон ; Вільям Джеймс ; Джон Дьюї ; Філософія логістичного аналізу
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.011.3-051(0/З-14-770745636
Автор(и) : Загородня, Людмила Петрівна, Тітаренко, Світлана Анатоліївна
Назва : Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге видання
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2010
Кільк.характеристики : 319 с
ISBN, Ціна 978-966-680-483-2:
ДРНТІ : 14.23.07
УДК : 373.2.011.3-051(075.8)
Предметні рубрики: Дошкільна освіта і виховання
Анотація: У посібнику охарактеризовано сутність і складові педагогічної майстерності вихователя дошкільного закладу, методику педагогічного впливу на вихованців.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(40), Ф2(54)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф3(39), Ф2(54)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.02(072)/К 63
Автор(и) : Компанець, Наталія Миколаївна
Назва : Дидактичні ігри в системі інтегрованого навчання : методичне видання
Вихідні дані : Київ: Актуальна освіта, 1998
Кільк.характеристики :80 с.: ил.
ISBN, Ціна 966-7259-17-Х:
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.2.02(072)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- Дидактичні ігри
Анотація: В методитчному посібнику вміщено досвід организації і проведення занять в системі ігрового інтегрованого навчання.
Примірники : всього 1: Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001.891(082)/М 12
Назва : Магістерські дослідження : тематичний огляд та анотації кваліфікаційних робіт за ОКР "магістр" 2014 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35.07
УДК : 001.891(082) + 378
Предметні рубрики: Наукові дослідження-- Педагогіка
Зміст : Формування мовнокомунікативної компетентності студентів першого курсу філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів/ Т. Боримська. Діалогові технології викладання української літератури в 9 класах/ Ю. Журба. Методика вивчення граматики студентами-філологами у вищому навчальному закладі/ А. Кайдаш. Формування соціокультурної компетентності в учнів старших класів профільної школи на уроках української мови/ О. Літаш. Рецепція агіографічної літератури у творах Григорія Квітки-Основ'яненка/ І. Науменко. Формування термінологічної системи знань на уроках української мови в учнів 10 класу профільної школи/ Т. Сломчінська. Художні особливості романів Люко Дашвар/ Є. Сукрухо. Особливості моделювання жіночих образів у романі Ірини Вільде "Сестри Річинські"/ А. Фіненко. Явища асиміляції та редукції у сучасній англомовній пісенній ліриці/ О. Андреєва. Мовленнєві стратегії маніпулювання свідомістю у передвиборчому дискурсі Барака Обами/ В. Бабенко. Вербалізація концепту кохання у сучасній американській лінгвокультурі (на матеріалі творів Ніколаса Спаркса)/ О. Бондаренко. Поетика Емілі Дікінсон: лінгвостилістичний та емпіричний аспекти/ Д. Бородуліна. Інавгураційний дискурс американських президентів/ Ю. Войтенко. Відтворення алюзії в художньому перекладі (на матеріалі українських перекладів Р. Бредбері та О. Хакслі)/ А. Галаджій. Вербалізація лінгвокультурного концепту доля у творах британських авторів єлизаветинської доби/ Г. Горпиніч. Гетерогенні римейки художніх творів Чарлза Діккенса/ А. Гусельцева. Мовні засоби маніпуляції у медіа-дискурсі (на матеріалі новин ВВС)/ І. Дайнеко. Лексичні засоби мовної маніпуляції в рекламному дискурсі (на матеріалі англомовної журнальної реклами)/ В. Даниленко. Розвиток навичок читання та аудіювання на заняттях з другої іноземної мови (англійська) у студентів вищих навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій/ А. Іващик. Мотив блудного сина у світовій літературі/ Т. Костильова. Екологічність мови в емоційній комунікації у творах англійської письменниці Хелен Філдінг/ О. Куля. Конверсаційні особливості авторського і персонажного мовлення у романі J. Austen "Pride and Prejudice"/ Ю. Лопата. Лінгвістичні та прагматичні особливості паремійного простору англомовного та франкомовного медійного дискурсу/ Н. Лоссевич. Естетико-текстотворчі функції авторських оказіоналізмів у художніх текстах Дж. Р. Толкієна/ Д. Лукашенко. Функціональні особливості синтаксичних повторів у сучасній англійській мові/ Н. Романенко. Особливості вживання реквестивних мовленнєвих висловлювань на прикладі сучасної англійської літератури/ Я. Смислова. Засоби вираження епістемічної модальності у творі Дж. Остін "Гордість та упередження"/ К. Тішковська. Текстова ситуація "торгівля людьми" у сучасному англомовному медійному дискурсі: лінгвостилістичні особливості і реакція читача/ А. Турчанінова. Етнокультурна картина світу в англійській та французькій казках/ М. Уляницька. Семіотика політичного дискурсу у передвиборчій кампанії 2012 р. у США/ Ю. Федотова. Структурні та функціональні особливості складнопідрядного речення із that-клаузою у романі Дж. Оруелла "1984"/ О. Хрущ. Вербальні та невербальні аспекти франкомовного та англомовного рекламного дискурсу друкованих засобів масової інформації/ М. Швецова. Постлітературність (на прикладі роману Говарда Джейкобсона "Час звіринця")/ Є. Бобровнік. Проблема становлення особистості у сучасній українській дитячій літературі/ О. Гончаренко. Особливості львівського тексту у сучасній жіночій прозі/ С. Заїка. Чорний гумор" у романі Чака Паланіка «Бійцівський клуб» як засіб зображення американської картини світу/ М. Лісова. Пори року в поезії Оксани Забужко: способи метафоротворення/ Ю. Мєдвєдєва. Концепт "сад" в українській літературі другої половини XX ст./ I. Мурдза ; I. Мурдза. Міфопоетика творчості Світлани Богдан/ А. Негода. Притча в українській літературній прозі на межі ХХ-ХХІ ст./ М. Харабар. Система підготовки вчителів для шкіл України у 20-х роках XX ст./ О. Бакалейко. Виховання толерантності у студентів-магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" під час вивчення нормативних дисциплін/ А. Василенко. Формування громадянських почуттів молодших школярів/ О. Горова. Навчання в університеті як один з пріоритетів формування успішної соціальної мобільності/ Н. Дячок. Розвиток дошкільної освіти в Києві наприкінці XIX - на початку XX ст./ М. Загорулько. Розвиток ідей про моральне виховання людини у спадщині Конфуція/ І. Лідека. Професійно-педагогічний імідж як запорука успішної діяльності викладача вищої школи/ Ю. Матвєєва. Специфіка використання та впровадження педагогічного моделювання при підготовці магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи"/ Д. Недашківська. Стратегії впровадження інклюзивної освіти в Україні та за кордоном / О. Санакуєв. Мотивація до навчання студентів педагогічних ВНЗ/ А. Талпа. Етичні аспекти співпраці суб'єктів навчально-виховного процесу ВНЗ/ М. Футорянська. Зв'язки з громадськістю в системі сучасних практик індустрії дозвілля та розваг/ Я. Бакун. Віртуальний персонаж як інтегральне явище сучасної медіа-культури/ Л. Великохатня. Специфіка використання реклами в Інтернет-мережі і соціальних мережах / Г. Гребенюк. Тенденції розвитку журналістської етики в українській журналістиці 2013—2014 рр./ А. Кукса. Соціальні медіа в структурі сучасного інформаційного суспільства/ В. Кумейко. Маніпулятивні технології в рекламному бізнесі/ Є. Кутова. Реклама у малому бізнесі (на прикладі малого підприємства)/ Г. Лисицька. Корпоративна соціальна відповідальність як складова комунікаційної діяльності вищого навчального закладу України (на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка)/ М. Пацеєвський. Комунікативна структура рукописного дитячого журналу "Квітка. Настина читанка" Бориса Грінченка / І. Погребняк. Проблеми розвитку мережевих ЗМІ/ Т. Радченко. Зображальні жанри інтернет-журналістики/ О. Сорокіна. Жанр журналістського розслідування на українському телебаченні/ В. Шпак. Українські музичні фестивалі як феномен масової комунікації/ В. Шпак. Вплив Інтернету на формування сучасного способу спілкування людини/ О. Шпак. Роль та внесок Олексія Бутовського у відродження сучасних Олімпійських ігор/ І. Клапоушенко. Формування професійних компетенцій майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі асистентської практики/ В. Комлик. Особливості методики рекреації студентів-першокурсників засобами педагогічного відновлення у навчальному процесі ВНЗ/ Т. Комлик. Засоби медико-біологічних відновлень після травм у студентів, що займаються футболом/ К. Коротенко. Особливості методики корекції дефектів постави у студентів вищих навчальних закладів/ А. Мельник. Внесок O. K. Анохіна у розвиток фізичного виховання на початку XX ст./ М. Мельничук. Сучасні підходи до фізичного виховання студентів відділення фізичної реабілітації, хворих на вегето-судинну дистонію/ О. Молчанова. Особливості методики використання засобів медико-біологічного відновлення у фізичному вихованні студентів/ Л. Наухацький. Особливості методики лікувальної фізичної культури при остеохондрозі хребта/ Ж. Недогибченко. Формування основ здоров'я дівчаток засобами художньої гімнастики в умовах фізкультурно-оздоровчого клубу/ К. Шулигіна. Вплив світових освітніх технологій на практику навчання дітей в Україні/ А. Альонкіна. Інститут куратора студентської групи як чинник ефективної виховної роботи у вищих навчальних закладах/ О. Васильєва. Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами дитячих ЗМІ/ Ю. Волошина. Формування у дорослих позитивного ставлення до дітей засобами живопису / А. Гончар. Ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з сучасними професіями дорослих/ Є. Загоруйко. Розвиток дитячих садків у м. Києві (кінець XIX - 20-ті роки XX ст.) / С. Комина. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вихователя засобами інтерактивних технологій / К. Кравчук. Внесок А. І. Гендрихівської у розвиток суспільного дошкільного виховання (30-ті роки XX ст.) / А. Лунгу. Партнерська взаємодія викладачів і студентів у освітньому середовищі ВНЗ / А. Маленко. Психологічні чинники виникнення агресивності у дошкільників/ І. Масленнікова. Підготовка майбутніх вихователів-методистів ДНЗ до використання ІКТ у своїй діяльності/ К. Меленевська. Ціннісно-смислові орієнтації як чинник професійного самовизначення майбутніх вихователів/ О. Новікова. Підготовка майбутніх спеціалістів дошкільної освіти до здійснення методичної роботи з формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку / Т. Осадча. Освітньо-культурна і громадська діяльність Бориса Грінченка як чинник формування національної свідомості студентів / Д. Перепельченко. Використання ІКТ в організації пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Т. Сахацька. Формування у дітей старшого дошкільного віку пізнавальної активності в процесі нескладного експериментування/ Т. Смислова. Формування художньо-естетичної компетенції у дітей старшого дошкільного віку засобами живопису/ О. Ткачук. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення правового виховання дітей дошкільного віку/ М. Фелендюк. Формування моральних цінностей у дітей старшого дошкільного віку засобами художньої літератури / Ю. Цирень. Педагогічні умови керівництва творчою діяльністю дітей старшого дошкільного віку/ Ю. Цірук. Сучасні форми взаємодії ДНЗ і батьків/ Ю. Швець. Методологічні аспекти формування у дітей старшого дошкільного віку естетичної компетентності / М. Янченко. Підготовка майбутніх магістрів до післядипломної проектно-художньої діяльності з учителями початкових класів/ І. Ботвіна. Формування комунікативної компетентності у майбутнього вчителя початкової школи/ А. Висоцька. Формування риторичних умінь у майбутнього вчителя початкової школи під час тренінгу/ М. Висоцька. Формування навчальної мотивації у студентів-першокурсників/ М. Гарбуз. Взаємодія мистецтв на уроках літературного читання як засіб навчання молодших школярів сприймати художній образ/ О. Городня. Підготовка майбутнього вчителя до використання засобів наочності у процесі вивчення курсу "Я і Україна"/ Н. Губар. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи до екологічного виховання молодших школярів/ О. Дмитрук. Формування культури усного мовлення майбутніх учителів початкової школи під час ділових ігор / І. Іванова. Підготовка майбутнього вчителя до здоров'язбережувальної діяльності в початковій школі/ О. Кікош. Формування в майбутнього вчителя початкової школи професійного мовлення / В. Ковальова. Підготовка майбутнього вчителя до використання техніки оригамі на уроках трудового навчання в початковій школі/ В. Лещенко. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до навчання художньої праці в школах національних меншин України / Г. Майоренко. Підготовка майбутнього вчителя до використання дидактичних ігор на уроках математики в початковій школі/ І. Плужник. Підготовка майбутнього вчителя до проведення екологічних дидактичних ігор на уроках природознавства в початковій школі/ Ю. Русова. Візуалізація системи образів художнього твору як засобів усвідомлення молодшими школярами його ідеї / Т. Савченко. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з педагогічно занедбаними учнями у позаурочній виховній діяльності/ О. Сапіженко. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи/ Ж. Северина. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до впровадження педагогічних технологій / А. Сидоренко. Формування творчої особистості молодшого школяра в процесі навчально-пізнавальної діяльності/ О. Смирнова. Формування в майбутнього вчителя початкової школи культури мовленнєвого спілкування/ А. Смірнова. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до позашкільних занять з графічного дизайну/ П. Соболевська. Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до навчально-виховної роботи з гіперактивними учнями / Х. Субота-Мельник. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя до використання проектної діяльності в навчальному процесі початкової школи/ О. Товкач. Формування риторичної культури у майбутнього вчителя початкової школи/ Т. Удод. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання ігрового дизайну учнів/ В. Чеснокова. Суспільно-політична діяльність Джузеппе Мадзіні (1821-1872 pp.)/ Ю. Барабаш. Постать Миколи Хвильового у суспільно-політичних процесах 1920-х - початку 1930-х років / В. Василенко. Українське культуртрегерство як чинник формування російської культури другої половини XVII - початку XX ст./ Н. Вірич. Земства на Правобережній Україні/ М. Головко. Енциклопедичні видання в Україні XX - початку XXI ст. ; Участь студентів та викладачів вищих навчальних закладів у народному ополченні при обороні Києва (7 липня - 26 вересня 1941 р.)/ Д. Казаков. Дипломатичні відносини Понтійського царства і Римської держави у період Мітрідатових воєн/ С. Каранда. Політика міжнародного співтовариства щодо врегулювання Косовського конфлікту у 1998-1999 рр./ Д. Кондратенко. Спогади Євгена Чикаленка як історичне джерело вивчення причин поразки української революції/ Ю. Кот. Повсякденне життя української наукової інтелігенції 1920-х років (за матеріалами щоденників Сергія Єфремова)/ А. Кошкідько. Місце Пергамського царства в системі міжнародних відносин у III - II ст. до н.е./ В. Кучерявий. Проблеми шкільної освіти в політиці ЮНЕСКО у другій половині XX ст./ Є. Овчаренко. Київська школа істориків Володимира Антоновича/ І. Пасічник. Пам’ятки сабатинівської культури Бузько-Інгульського межиріччя/ Б. Пацкань. Військово-політична діяльність генерала Я. Слащова у контексті білогвардійського руху в Україні (1918-1920 р.)/ М. Саблін. Сучасна історико-туристична панорама Києва/ Ю. Сандул. Молодіжний рух в країнах Західної Європи та США у другій половині 60-х років XX ст./ К. Холоденко. Шкільництво Києва другої половини XIX ст./ С. Шептицький. Комп'ютерне навчання алгебри і геометрії у старшій школі/ С. Динниченко. Освіта суспільства сталого розвитку/ М. Марунич. Комп'ютерна програма для аналізу та порівняння електронних документів/ Є. Матасар. Об'єкти і методи вимірювань в освіті/ А. Орленко. Вимоги до комунікаційної компетентності, способи її формування/ В. Старшун. Технології підтримки віртуальної навчальної діяльності у соціальних інформаційних системах/ А. Кupдa. Швидкодія криптосистем на еліптичних кривих з використанням кривих у формі Едвардса/ В. Линьов. Напрями використання сучасних інформаційних технологій у діяльності культурно-розважальних закладів/ Л. Первак. Комп'ютерні засоби для організаційної підтримки системи післядипломної освіти/ І. Петроє. Напрями застосування ІКТ у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу/ А. Стецев'ят. Зворотна розробка/проектування (reverseengineering) програмного забезпечення у системі підготовки ІТ - фахівців України/ P. Тихонов ; P. Тихонов. Моніторинг якості освіти у школі/ О. Чернов. Методика патентних досліджень у соціальній сфері з використанням інформаційних технологій/ А. Шинкарук. Розробка автоматизованої системи управління документацією навчального відділу інституту/ Д. Яровий. Управління зайнятістю у сфері державної служби України/ О. Божик. Управління освітньою сферою на місцевому рівні/ О. Бондаренко. Соціальне страхування як інструмент соціального захисту населення/ С. Бублик. Удосконалення організаційної структури виконавчої влади в Україні/ Я. Дудков. Державне управління розвитком інклюзивної освіти в Україні/ О. Кузнецова. Державна політика розвитку соціального діалогу в Україні/ В. Курінна. Організація роботи з кадрами в органах прокуратури/ І. Музиченко. Соціальний захист населення України: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку/ Т. Семенкова. Державна освітня політика в Україні і за кордоном: порівняльний аналіз/ Л. Січкар. Удосконалення механізмів взаємодії виконавчих органів державної влади та громадських організацій/ Ю. Скидоненко. Реалізація державної політики щодо захисту прав дітей на місцевому рівні / В. Черкасова. Державна кадрова політика в освітній галузі (на прикладі м. Києва)/ С. Юрченко. Співвідношення професійних здібностей та професійних інтересів у підлітковому віці/ Е. Загоруй. Психологічні особливості поведінки гіперактивних дітей молодшого шкільного віку/ Т. Ісай. Самоактуалізація особистості студента у зв'язку з проявами захисних механізмів психіки/ О. Конопля. Вікова зумовленість суб'єктивної оцінки стресових подій/ Н. Макарова. Особливості долаючої поведінки емпатійних особистостей/ К. Окорокова. Академічна прокрастинація студентів вищих навчальних закладів/ О. Оладько. Динаміка мотиваційної сфери особистості студента-психолога/ Ф. Подшивайлов. Ціннісні орієнтації студентів із різними соціально-рольовими репертуарами/ О. Рафіков. Психологічні особливості інтернет-комунікації сучасної молоді/ Ю. Сальнікова. Психологічні особливості соціальної адаптації до навчання у вищій школі студентів, які мали досвід шкільного булінгу/ А. Самойленко. Вплив комп’ютерних ігор на формування особливостей особистості в юнацькому віці/ І. Фарафонов. Психосемантичний зміст картини світу професій абітурієнтів психологічних спеціальностей/ А. Юревич. Соціально-педагогічна профілактика хвороб, які передаються статевим шляхом, серед учнів професійно-технічних навчальних закладів/ А. Бєлишева-Кімнатна. Соціально-педагогічне забезпечення прав дітей у сім'ї, яка опинилася в складних життєвих обставинах/ Н. Вітківська. Соціально-педагогічна профілактика агресивної поведінки підлітків у загальноосвітніх навчальних закладах/ Є. Грицай. Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують ВІЛ-інфікованих дітей/ С. Загреба. Соціально-педагогічна робота фахівців соціальної роботи в центрах матері та дитини/ Д. Ковторова. Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства/ Т. Кравченко. Зміст та форми роботи соціального педагога з сім'ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ А. Лещенко. Соціально-педагогічні умови професійного самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ О. Лобода. Формування академічної манери співу у майбутнього вчителя музичного мистецтва/ О. Благодатних. Методика навчання гри на гобої в Україні у другій половині XX ст. : історичний аспект/ К. Бурдальов. Формування музично-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ О. Горбачова. Формування музично-виконавського досвіду майбутніх учителів музики у процесі інструментальної підготовки/ О. Дядечко. Формування стильового мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ М. Зеленська. Формування вокально-педагогічних навичок майбутнього вчителя музики у процесі фахової підготовки/ Г. Коваленко. Формування інтонаційного мислення майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ А. Крижановська. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки/ О. Нікіфорова. Розвиток творчої самостійності майбутнього вчителя музики у процесі дистанційного навчання/ В. Савтюк. Формування творчої індивідуальності майбутнього вчителя музики у процесі навчання гри на фортепіано/ Г. Третьякова. Формування особистісних якостей майбутніх учителів музики на заняттях з постановки голосу/ С. Трифанюк. Патріотичне виховання старшокласників засобами народнопісенної творчості/ Л. Шекеряк. Осінні каштани/ І. Каленченко. Осінь у Львові/ М. Коренюк. Вечорниці/ О. Кравченко. Відносність руху/ Т. Мільшина. Свято врожаю/ А. Олійник. Образ мавки у творчості Лесі Українки/ Т. Потоцька. Шевченківські дороги/ О. Тонковид. Образ жінки у творчості Т. Г. Шевченка/ А. Шевчук. Танцювальний клас/ О. Шпіг.
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф1(1), Ф2(2), Ф3(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74.58я73/П 24-924510313
37.091.321(075.8)/П 24
Автор(и) : Зязюн, Іван Андрійович, Крамущенко, Людмила Василівна, Кривонос, Іван Федорович, Мирошник, Олена Георгіївна, Семиченко, Валентина Анатоліївна, Тарасевич, Ніна Миколаївна
Назва : Педагогічна майстерність : підручник для студентів вищих педагогічних навчальних закладів . -2-е видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2004
Кільк.характеристики :422 с
ISBN (в пер.), Ціна 966-642-238-7:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.321(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогічна майстерність
Зміст : Сутність педагогічної діяльності вчителя ; Педагогічна майстерність і особистіть учителя ; Педагогічна техніка вчителя ; Мовлення вчителя як засіб педагогічної праці ; Педагогічна майстерність як мистецька дія в театрі ; Спільне й відмінне в театральному і педагогічному мистецтві ; Педагогічна сумісність і педагогічне сприймання ; Урок - театр одного актора ; Майстерність педагогічного спілкування ; Психолого-педагогічні умови майстерної взаємодії в педагогічному спілкуванні ; Технологія організації педагогічної взаємодії у процесі індивідуальної бесіди ; Майстерність організації педагогічної взаємодії у навчанні ; Майстерність побудови діалогічної взаємодії на уроці ; Лабораторно-практичні заняття
Примірники : всього : ГП АБ(26), ГП ЧЗ(2), Ф2(159), Ф3(93)
Вільні : ГП АБ(26), ГП ЧЗ(2), Ф2(159), Ф3(92)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 88.3я73/М 93-525653
159.9(075.8)/М 93
Автор(и) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Назва : Загальна психологiя : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів . -2-ге видання, доповнене
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2001
Кільк.характеристики :487 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-642-077-5:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики: Загальна психологія
Примірники : всього 5: Ф3(5), Ф2(11), ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(58)
Вільні : Ф3(5), ГП АБ(9), ГП ЧЗ(1), Ф1(57), Ф2(9)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159 9(075 8)/М 93
Автор(и) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2000
Кільк.характеристики :487 с
ISBN, Ціна 5-11-004780-4: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159 9(075 8)
Предметні рубрики: Загальна психологія
Примірники : всього : Ф2(1), Ф1(1)
Вільні : Ф2(1), Ф1(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/М 93
Автор(и) : М’ясоїд, Петро Андрійович
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник . -5-е вид., стер.
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2006
Кільк.характеристики :487 с
ISBN, Ціна 966-642-312-Х:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9
Предметні рубрики: Загальна психологія
Примірники : всього : Ф2(2), Ф1(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264/С13
Автор(и) : Савченко М. А.
Назва : Методика виправлення вад вимови у дітей : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1983
Кільк.характеристики :167 с :
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264
Предметні рубрики: Корекційна педагогіка
Логопедія
Примірники : всього : Ф2(68)
Вільні : Ф2(68)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09/Б 38
Автор(и) : Бедрик, Юрій
Назва : Василь Стус: проблема сприймання : літературна критика
Вихідні дані : Київ, 1993
Кільк.характеристики :78 с
Серія: Бібліотека Українця; № 2-5
ISBN, Ціна 5-7707-3843-Х:
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(075)/З-14
Автор(и) : Волошина, Валентина Віталіївна, Долинська, Любов Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Темрук, Олена Віталіївна
Назва : Загальна психологія : практикум : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Каравела, 2006
Кільк.характеристики :280 с
ISBN, Ціна 966-8019-48-2:
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.9(075)
Предметні рубрики: Загальна психологія
Примірники : всього 3: Ф2(20), Ф1(6), Ф3(1)
Вільні : Ф2(20), Ф1(6), Ф3(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(035)/Б 46
Автор(и) : Бенеш, Гельмут
Назва : Психологія : довідник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес, 2007
Кільк.характеристики :510. : іл. с
Серія: dtv-Atlas
ISBN, Ціна 966-7767-66-3: 70.00 грн.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.9(035)
Предметні рубрики: Психологія
Анотація: У довіднику на системній основі розглядаються різноманітні явища у сфері психології, а також сучасні методи їх дослідження.
Примірники : всього : Ф3(2), ГП ЧЗ(2), Ф2(1), ГП АБ(1)
Вільні : Ф3(2), ГП ЧЗ(2), Ф2(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016:811.161/В 18-638552509
Автор(и) : Варзацька, Лариса Олександрівна
Назва : Інтегровані уроки рідної мови і мовлення в перших класах загальноосвітніх шкіл : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Юніверс, 2000
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 141-142
ISBN, Ціна 966-7305-40-6: 5.00, 5.00, 5.50, грн.
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 373.3.016:811.161.2 + 811.161.2
Предметні рубрики: Рідна мова-- Методика викладання-- 1 клас
Анотація: У посібнику представлена інноваційна модель розвитку словесної творчості першокласників. Висвітлюється типологія інтегрованих уроків, їх структура та місце у навчальному процесі. Через систему уроків розкриваються способи інтеграції видів діяльності, методи, прийоми, організаційні форми, зорієнтовані на активізацію сприймання, уяви, мислення.
Примірники : всього : Ф3(3), Ф2(7), ГП КС(1)
Вільні : Ф3(3), Ф2(7), ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-141 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)