Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спроможності<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шпак В. І.
Назва : Автоматизація системи управління видавництвом
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 47-53 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--програмний комплекс--аналіз--редакційно-видавничий процес--редакційно-видавнича система--документообіг--текстовий редактор--автоматизація
Анотація: Ця стаття присвячена аналізу сучасних методів управління видавництвом, зокрема завдяки автоматизації редакційно-видавничого процесу. Дослідження об’єкту аналізу проведено з метою з’ясування придатності різних програмних комплексів щодо управління виробничим процесом створення та просування медіа проектів, здійснення контролю за ними; відповідності організаційному та технологічному процесам творення видання; можливості розробляти проекти шляхом творчого застосування наявних та/або генерування нових ідей; спроможності вирішувати складні завдання і проблеми галузі, здійснювати інновації у невизначених умовах і вимогах тощо. Зроблено висновок щодо практики використання автоматизованих управлінських систем в умовах реальної діяльності видавничих структур сучасної України
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Фінанси України -2022р.,N 6
Цікаві статті :
Даниленко А. І. Розвиток реального сектору економіки України у повоєнному відновленні/ А. І. Даниленко, В. В. Венгер (стр.7-32)
Крисоватий А. І. Новації та напрями вдосконалення податкового законодавства України в умовах воєнного стану/ А. І. Крисоватий, В. А. Валігура (стр.33-53)
Іваницька О. М. Організаційні засади автоматичного обміну інформацією в податкових цілях за стандартом CRS/ О. М. Іваницька, Т. В. Кощук, Л. Г. Олейнікова (стр.54-69)
Шаров О. М. Становлення національної валюти - тридцять років по тому/ О. М. Шаров (стр.70-84)
Меню Д. Аналіз фінансової спроможності країн центральної Азії в контексті розриву торговельних ланцюгів через наслідки епідемії COVID-19/ Д. Меню, А. О. Дробязко (стр.86-111)
Сторонянська І. З. Поведінкові фактори у прийнятті фінансово-економічних рішень суб’єктами економіки в умовах невизначеності/ І. З. Сторонянська, Л. Я. Беновська (стр.112-128)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Фінанси України -2019р.,N 7
Цікаві статті :
Даниленко А. І. Фінансування та економічні методи стимулювання нарощення випуску конкурентоспроможної продукції/ А. І. Даниленко (стр.7-34)
Крисоватий А. І. Податково-бюджетна підтримка виробників у контексті законодавства ЄС у сфері державної допомоги/ А. І. Крисоватий, Т. В. Кощук, М. І. Вагатович (стр.35-51)
Богдан І. В. Реструктуризація зовнішнього державного боргу 2015 року та її наслідки для фіскального простору України/ І. В. Богдан, А. О. Свиридовська (стр.52-71)
Соколовська А. М. Вплив податків на нерівність доходів в Україні/ А. М. Соколовська, Л. Б. Райнова (стр.72-91)
Лютий І. О. Оцінка фінансової спроможності об’єднаних територіальних громад/ І. О. Лютий, Н. Я. Спасів (стр.92-112)
Аванесова І. А. Культура захисту споживачів платіжних послуг при переході права власності на валютні цінності/ І. А. Аванесова (стр.113-125)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Фінанси України -2016р.,N 8
Цікаві статті :
Єфименко Т. І. Концептуальні підходи щодо розвитку механізмів фінансування науки/ Т. І. Єфименко (стр.9-23) Кл.слова: наука,бізнес,механізми фінансування
Білорус О. Г. Глобальна конвергенція ринків та реекспортні геофінанси світового АПК/ О. Г. Білорус, В. І. Власов, Г. О. П’ятаченко (стр.24-37) Кл.слова: фінансова глобалізація,трансформації міжнародної торгівлі,конвергенція
Козюк В. В. Пов’язане кредитування: олігархічний банкінг і фінансова нестабільність/ В. В. Козюк (стр.38-58) Кл.слова: пов’язане кредитування,фінансова нестабільність,олігархічний банкінг
Соколовська А. М. Шляхи наближення розділу V Податкового кодексу України до 112-ї Директиви Ради ЄС/ А. М. Соколовська (стр.59-88) Кл.слова: гармонізація податкового законодавства,директива ЄС,ПДВ
Стефанюк І. Б. Кваліметрична оцінка організаційної спроможності урядового фінансового контролю й аудиту/ І. Б. Стефанюк, Г. І. Завистовська (стр.89-105) Кл.слова: державний фінансовий контроль,урядовий фінансовий контроль,аудит
Богдан І. В. Сектор загальнодержавного управління України у 2015 році/ І. В. Богдан, Т. Ю. Яра, Д. В. Коноваленко (стр.106-127) Кл.слова: сектор загальнодержавного управління,фінансове програмування,державні фінанси
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Фінанси України -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Білорус О. Г. Структурна трансформація глобального капіталу та гіперфінансіалізація відтворювальних процесів/ О. Г. Білорус (стр.7-19) Кл.слова: глобальний фінансовий капітал,фіктивний глобальний капітал,фінансіалізація
Барановський О. І. Сутність і чинники фінансової безпеки фондового ринку/ О. І. Барановський (стр.20-38) Кл.слова: фінансові ринки,фондовий ринок,фінансова безпека
Лондар С. Л. Вплив реструктуризації зовнішніх борогових зобов'язань перед приватними кредиторами на боргову стійкість України/ С. Л. Лондар, К. В. Кузнєцов, І. М. Верещака (стр.39-56) Кл.слова: державний борг,боргова стійкість,реструктуризація зовнішнього боргу
Петраков Я. В. Оцінка фіскальних імпульсів від застосування податкових інструментів/ Я. В. Петраков (стр.57-79) Кл.слова: фіскальні імпульси,податкові інструменти,бюджет
Ткаченко Н. В. Удосконалення науково-методичного підходу до оптимізації інвестиційного портфеля недержавних пенсійних фондів/ Н. В. Ткаченко, О. В. Шабанова (стр.80-98) Кл.слова: недержавний песійний фонд,інвестиційний портфель,інвестиційні рішення
Ловінська Л. Г. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі за економічним змістом у контексті запровадження нового плану рахунків/ Л. Г. Ловінська (стр.99-115) Кл.слова: бухгалтерський облік,державний сектор,бюджетна установа
Невідомий В. І. Розвиток інситуційної спроможності Рахункової палати як незалежної державної аудиторської установи/ В. І. Невідомий (стр.116-125) Кл.слова: Рахункова палата,зовнішній аудит,контроль ISSAI
Татаренко Н. О. Економічна глобалістика. Світ-система глобалізму/ Н. О. Татаренко (стр.126-127) Кл.слова: Білорус О. Г., Економічна глобалістика. Світ-система глобалізму, про монографію,класифікація економічних знань,економічні процеси
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.73(062)/Ф 56
Назва : Філософія освіти XXI століття: проблеми і перспективи: : методологічний семінар, 22 лист. 2000 р. : зб. наук. пр. Вып. 3
Вихідні дані : Київ: Знання Україна, 2000
Кільк.характеристики :520 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 966-618-133-9: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.35 + 14.15.15
УДК : 37.013.73(062)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методологія педагогічної освіти --Україна
Філософія освіти-- Проблеми і перспективи --Україна, 21 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалектика--реформа освіти--культуротворчий процес
Зміст : Єдність завдань реформування й забезпечення стабільності - запорука розвитку вищої освіти/ В. Г. Кремень. Філософія як теорія і методологія розвитку освіти/ В. П. Андрущенко. Ціннісні орієнтації шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Українська мова як національний феномен/ В. І. Кононенко. Філософсько-методологічні засади сучасної вищої освіти/ В. С. Пазелюк. Особливості професійної підготовки педагога/ І. А. Зязюн. Методологічні засади розбудови особистісно орієнтованої навчальної діяльності у вищій школі/ М. Б. Євтух. Філософія освіти і соціокультурна теорія/ М. І. Михальченко. Філософія та ідеологія розвитку української політичної науки на рубежі століть/ В. П. Андрущенко. Філософія розвитку освіти України та ідеал суспільного буття/ Г. Г. Філіпчук. Дійсне та Належне української освіти на порозі XXI століття/ М. І. Михальченко, З. Ф. Самчук. Діалектика співвідношення пізнання і знання у процесі формування всебічного розвиненої особистості/ Б. Г. Чижевський. Національний аспект філософії освіти в Україні/ І. В. Бичко. Синергетична парадигма як філософсько-методологічна основа формування світоглядів XXI століття/ В. С. Лутай. Концептуальні засади і теоретичні принципи гуманітаризації освіти/ В. І. Ярошовець. Проблеми педагогіки у світлі сучасної філософської антропології/ В. Г. Табачковський. До питання про курс "Філософія освіти" як навчальну дисципліну/ Б. П. Шубняков. Філософія освіти XXI століття. Взаємозв’язок технічної та гуманітарної освіти/ Г. Д. Темко. Філософія освіти як галузь наукового знання/ Ю. І. Терещенко. Освіта як чинник реалізації соціального потенціалу людини/ В. А. Скуратівський. Змінні виміри філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Філософія освіти як учбовий предмет і як галузь філософських досліджень/ В. І. Шевченко. Полікультурна парадигма і системоутворюючі чинники філософії освіти/ С. О. Черепанова. До питання про фундаментально-гуманістичну місію освіти/ В. І. Астахова. Гуманізація освіти як визначальна складова освітньої реформи/ О. Л. Сидоренко. Інтелігенція в кризовому соціумі: деякі аспекти/ К. В. Астахова. Філософсько-педагогічні аспекти спілкування/ Н. Я. Потелло. Особливості сьановлення та усвідомлення нового знання в гуманітаристиці/ В. М. Костєв, Н. В. Буруковська. Приведення принципів освіти у відповідність до вимог культури постмодерного типу як сутність освітньої реформи початку XXI століття/ Л. Л. Матвєєва. Філософські інтенції у культурно-освітньому контексті/ В. І. Мудрак. Смена парадигмы методологии как способ разрешения противоречия в системе образования/ Л. И. Шрагина, М. И. Меерович. Філософія післядипломної освіти XXI століття: пошуки моделей навчання педагогів/ М. І. Скрипник. Філософія освіти і синергетика/ А. В. Євтодюк. Гуманізм та духовність у контексті сучасної філософії освіти/ С. С. Возняк. Національні цінності й сучасна філософія освіти/ І. В. Лебідь. Основні концептуальні підходи до трактування сутності філософії освіти/ О. М. Робуль. Філософські ідеї М. Гоголя у інтерпретаційному просторі педагогічної антропології/ Н. В. Радіонова. Освіта на перехресті століть: пошук методологічних та світоглядних засад/ Л. С. Горбунова. "Філософія - теоретична основа політології"/ Ф. М. Кирилюк, С. А. Губерський. Тип - освітньо - педагогічної раціональності як фундаментальний концепт філософії освіти/ В. Е. Владимиренко. Процес наукового пізнання як методологічна умова функціонування системи освіти/ В. К. Мельник. Сучасна філософська класика: погляд у Європу/ О. М. Ляхвацька. Релігієзнавча освіта і релігієзнавче виховання/ А. Колодний. Культура як основа формування соціального інтелекту/ Б. Парахонський. Виховання сучасної вузівської молоді/ І. Д. Бех. Сучасні конкуруючі парадигмальні напрями виховання: варіанти вибору/ А. М. Бойко, В. О. Пащенко. До питання визначення предмета педагогіки та основних її категорій/ В. І. Чепелєв. Соціально-історична зумовленість феномену нової педагогічної свідомості/ Н. М. Дем’яненко. Соціальна проблематика у підготовці журналістів: орієнтир на філософію соціального партнерства/ Г. В. Онкович, А. Д. Онкович. Нова парадигма освіти в Україні на шляху творення громадянського суспільства/ М. Головатий. Системна детермінація навчальної діяльності у вищій школи/ О. П. Сердюк. Місце і роль наставника студентської групи в системі виховної роботи вищого закладу освіти III-IV рівнів акредитації/ В. Рябченко. Педагогічна традиція наукова як освітницький пріоритет сьогодення/ Ю. І. Терещенко, О. А. Невмержицький. До проблеми педагогічного спілкування "професор-студент"/ О. А. Невмержицький, І. М. Мельникова. Вихованню студентської молоді - психолого-педагогічну підтримку/ Л. О. Кремень. Підвищення рівня психолого-педагогічної підготовки викладачів, як засіб оптимізації управління вищим навчальним закладом/ С. В. Крисюк. Трансформація форм і методів освіти у вищій школі в умовах формування нових концептуальних засад розвитку освіти в Україні/ Б. І. Корольов. Педагогічна реалізація естетичного вчення О. Ф. Лосєва у методологічному підготуванні студентів мистецьких вузів/ Л. М. Ісьянова. Елітарність інтелекту у вищій школі/ П. М. Щербань. Соціокультурне середовище як проблема педагогічної соціології/ В. Болгаріна. Дистанційне навчання як особистісно-орієнтована система/ О. В. Матвієнко. Виховання у студентів національних, духовних та моральних цінностей як аксіома сучасного культуротворчого процесу/ В. І. Масальський, М. М. Черенков. Про національний зміст нашої освіти/ З. Ф. Донець. Ідеал освіченої людини в навчальних закладах Лівобережної україни в першій половині XIX століття і сучсна реформа освіти/ В. М. Довбня. Особливості формування освітніх ідеалів/ Т. М. Тищенко. Комплексне використання різних підходів у сучасній шкільній практиці як основна умова реалізації нової філософії освіти/ О. М. Робуль, Н. В. Семергей. Культура самовиховання майбутніх педагогів як самотворчість і передумова національного культуротворення/ О. Г. Кучерявий. Становлення освітньо-виховного ідеалу в педагогічній системі Івана Стешенка/ А. І. Корецька. Використання світоглядного потенціалу природничих дисциплін у навчальному процесі/ Л. Ю. Очеретенко. Василь Сухомлинський: гуманістичні та демократичні тенденції педагогіки XXI століття/ Т. Д. Кочубей. Єдність природничо-математичних знань у науці та освіті/ Я. М. Кміт, Р. І. Мокрий. Проблеми реформування педагогічної науки/ І. Й. Береговой. Групи вирівнювання: перший досвід/ О. М. Пазяк, Н. М. Пазяк, А. Д. Онкович. "Вчитись тому, для чого народжений"/ М. П. Лукашевич. Про кадрову політику у системі вищої та середньо-професійної освіти на Україні/ Н. В. Катанова. Проблема наочності в філософії і дидиктиці/ В. І. Паламарчук. Ступенева освіта як феномен гуманітаризації навчального процесу/ Л. В. Тенькова. Дистанційне навчання в соціологічній освіті: pro i kontra/ М. І. Михальченко, Л. О. Лещенко. Про деякі особливості викладання політології в Україні і США/ В. Ф. Баранівський. Методологічні особливості навчання з використанням/ Г. Козлакова, В. Хаскін. Про деякі перешкоди на шляху нашої інтеграції в європейський освітній простір/ К. В. Корсак. Міжнародне співробітництво у сфері вищої освіти і України/ О. С. Сухолоткий. Виклики інформаційного суспільства і місце освіти України в становленні інноваційної спроможності/ С. В. Свистунов. Вища освіта як сфера міжнародного співробітництва і фактор інтеграції України у європейську спільноту/ Т. В. Андрущенко. Глобализация и образование/ О. Н. Кубальский, В. Н. Пидводный. Міжнародні аспекти в системі вищої освіти/ О. В. Уваркіна. Особливості інтеграції української системи в європейський освітній простір/ І. С. Алексейчук. Мультикультуралізм в демократичному суспільстві і проблема вибору освітньо-виховної парадигми в Україні/ С. О. Бондарук. Философско-методологические аспекты юридического образования/ А. И. Креминський. Спільне і відміни в європейській інтеграції освітніх систем України і Польщі/ К. Хиц, А. В. Василюк. До аксіологічних основ вітчизняної вищої школи/ В. П. Кіпець. Національна ідея та проблема легітимності реформаторської діяльності/ П. А. Кравченко. Сучасні проблеми організації копм’ютерного навчання/ Г. О. Козлакова. Нова модель сучасного закладу вищої освіти/ П. М. Таланчук, Г. В. Онкович. Роль недержавних закладів освіти у формуванні сучасної філософії освіти в України/ І. І. Тимошенко. Управління професійною освітою як фактор впливу на формування творчої особистості фахівців в Україні/ В. Я. Бобров, С. В. Буктівщенко. Економіка вищої освіти в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку/ В. А. Євтушевський, А. К. Похресник. Взаємодія фундаментальної та пошуково-прикладної педагогічної науки у реформуванні післядипломної освіти/ В. В. Олійник, А. С. Нікуліна. Вплив організаційних передумов на розвиток системи державного управління професійними навчальними закладами України у 1917-1920 роках/ С. В. Бутівщенко. Державні пріоритети розвитку освіти/ І. С. Каленюк. Соціально-економічні та професійні вимоги до підготовки молодшого спеціаліста в умовах ринку/ В. Т. Лозовецька. Система вищої освіти регіону як модель раціонального впровадження глобальних освітніх технологій/ М. В. Бірюкова. Проблеми політичної освіти в Україні/ Е. В. Щербенко. Фізіореабілітаційна освіта і оздоровче виховання як елементи стратегії виживання/ В. Кукса. Методологічні засади розвитку вищої бібліотечної освіти в Україні/ М. С. Слободяник. Духовність, екологія, босвіта і добробут як пріоритет сталого людського розвитку/ Б. Д. Белобров. Проблема підготовки кадрів для зовнішньоекономічної сфери України/ О. Г. Івченко. Освітньо-виховний ідеал у контексті реалій сучасної української культури/ П. М. Таланчук. Філософія освіти дорослих/ В. І. Кушерець. Проблеми зростання освітнього потенціалу держави: вища школа/ В. О. Огнев’юк. Сучасна екологічна освіта: світовий досвід та українські реалії/ В. С. Крисаченко. До проблеми визначення поняття світ політичного/ Ф. М. Кирилюк.
Анотація: У збірнику розглядаються актуальні проблеми філософії освіти 20 століття, стан та перспективи розвитку освіти України на рубежі століть, проблеми реформування галузі у відповідності з соціокультурними змінами, розвитком науки, культури і соціальної практики. Для вчителів, викладачів, наукових працівників та студентів
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Тищенко, Денис, Соколова, Ольга, Тищенко, Валерія
Назва : Функціональні можливості гандболісток високої кваліфікації у підготовчому періоді підготовки
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. - N 1. - С. 176-187. - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.114 (Шифр С967601977/2024/1). - ISSN 2664-2069, DOI 10.28925/2664-2069.2024.114
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гандбол--жінки--підготовчий період--етап максимальної реалізації індивідуальних можливостей--метод багатофакторної експрес-діагностики--функціональна підготовленість
Анотація: Актуальність. Гандбол як вид спорту постійно еволюціонує, вимагаючи від спортсменок підвищення фізичних і технічних навичок, що підкреслює необхідність дослідження їхніх функціональних можливостей. Визначення оптимальних методів підготовки висококваліфікованих гандболісток є ключовим для підвищення їх конкурентоспроможності на національному та міжнародному рівнях. Підготовчий період є вирішальним для формування фізичної кондиції спортсменок, що безпосередньо впливає на їх продуктивність під час змагальної діяльності. Актуальність даного дослідження також зумовлена зростаючим інтересом до жіночого гандболу та необхідністю розробки специфічних підходів до тренувань жіночих команд, враховуючи їх фізіологічні та психологічні особливості. Мета дослідження – дослідити функціональний стан гандболісток у підготовчому періоді етапу максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Матеріал і методи: аналіз літературних джерел та мережі Інтернет, педагогічне спостереження, педагогічне тестування, метод багатофакторної експрес-діагностики функціональної підготовленості, методи математичної статистики. У дослідженні брали участь спортсменки основного складу та резерву гандбольного клубу «Галичанка» м. Львів. Результати. Виявлено значне зниження індексу V3R на 7,84 ум.од. нижче від встановлених норм, що вказує на обмежену здатність до швидкого мобілізування енергії в м'язах гандболісток. Середні показники анаеробно-гліколітичного механізму енергозабезпечення на 3,1 ум.од. нижчі за норму, що свідчить про менш ефективне використання глікогену м'язами для швидкого отримання енергії під час середньотривалих фізичних зусиль. Оцінка анаеробно-лактатного механізму виявила, що він був низьким у 20% гандболісток і нижчим від середнього у 52%, показуючи лише середній рівень у 26% учасниць, що демонструє варіабельність у спроможності спортсменок управляти лактатним порогом, та є важливим для довготривалої витривалості. Індекс аеробного енергозабезпечення також виявився на 1,33 ум.од. нижче норми, та вказує на потенційні недоліки в довготривалому енергозабезпеченні через аеробний метаболізм. Висновки. Збалансований підхід до тренувань є ключовим для оптимізації спортивних результатів гандболісток.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Темчишина Ю. Л.
Назва : Системно-інформаційний напрям прогнозування фінансової спроможності промислового підприємства
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки: науковий економічний журнал/ Національна академія України: Національна академія України, 2018. - № 3. - С. 65-78. - ISSN 1993-6788 (Шифр А598210844/2018/3). - ISSN 1993-6788
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринковий простір--життєздатність підприємства--розвиток підприємства--системно-інформаційний об’єкт--методи і технології прогнозування--прогнозний комплекс фінансових показників
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанюк І. Б., Завистовська Г. І.
Назва : Кваліметрична оцінка організаційної спроможності урядового фінансового контролю й аудиту
Місце публікування : Фінанси України. - Київ, 2016. - № 8. - С. 89-105 (Шифр Ф375529/2016/8)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): державний фінансовий контроль--урядовий фінансовий контроль--аудит
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соколов, Володимир Юрійович, Складанний, Павло Миколайович
Назва : Методика оцінки комплексних збитківвід інциденту інформаційної безпеки
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 99-120. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.99120 (Шифр К667665926/2023/1/21). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.99120
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кібербезпека--захист інформації--вразливість--ризик--інцидент безпеки
Анотація: Інциденти безпеки можуть мати значні економічні наслідки для органів державної влади. Щоб пом’якшити економічні наслідки інцидентів у сфері кібербезпеки, органи державної влади повинні інвестувати в надійні заходи протидії та співпрацю з іншими державними установами, партнерами з приватного сектору та міжнародними організаціями може сприяти підвищенню стійкості та спроможності реагування на кібератаки. В статті використовується аналіз різних вразливостей та механізм перетворення в інцидент безпеки, а також проаналізовані підходи до відслідковування існуючих загроз та методи протидій ним. В якості джерел даних можуть виступати міжнародні та національні організації та асоціацію. Результати з різних звітів агрегуються в залежності від галузі роботи певної організації та її форми власності. Розгляд механік переходу вразливостей в інциденти безпеки дозволяє створювати формалізовані моделі для систем аудиту та розбору виявлених інцидентів або відслідковування в реальному часі. Одним з основних критеріїв є оцінка ризиків кібербезпеки. В публікації запропонований метод, який враховує взаємозв’язок компонентів системи та дозволяє враховувати послідовність задіяності даних компонентів. В якості міжнародного та національного досвіду розглянуті джерела оперативної та звітної інформації про інциденти безпеки. В результаті запропоновані заходи по зменшенню ризику використання існуючих вразливостей для державних інформаційних мереж та систем. Що не єдиний метод якісного переходу по зменшенню збитків від кіберінцидентів полягає в підвищенні якості фахівців з кібернетичної безпеки, тому в статті запропонований нова програма перепідготовки фахівців із суміжних галузей: інформаційних технологій, телекомунікацій, електроніки, радіотехніки, програмування тощо. В результаті даного дослідження видно, що формування політики безпеки для держаних установ має враховувати також економічний вплив та ймовірні збитки від кібернетичних атак. Подальші дослідження спрямовані на валідацію запропонованих рекомендаційщодо формування політики безпеки для держаних та комерційних установ та організацій
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)