Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стать<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-46 
1.
811.111’36(07)
C79


    Corbett, Greville.
    Gender / G. J. Corbett. - Cambridge : Cambridge University Press, 1991. - 363 p. - (Cambridge textbooks in linguistics). - ISBN 0-521-33845-X : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Граматика, порівняльна--Роди--Стать--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
gender -- grammar, comparative -- порівняльна граматика -- стать -- роди -- вивчення

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

2.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
   908(520)
   S70


   
    Social Inequality in Post-Growth Japan : Transformation during economic and demographic stagnation / edited by David Chiavacci and Carola Hommerich. - London : Routledge ; New York : Taylor & Francis Group, 2017. - xiv, 304 p. : il, карти. - ISBN 978-1-138-63898-3 (hardback) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна нерівність--Японія

   Японія--Соціальні умови, 1989-
Кл.слова (ненормовані):
social conditions -- equality
Анотація: Чи була соціальна нерівність посилена такими фундаментальними структурними змінами, чи нація ніколи не була настільки егалітарною, як вважалося раніше, залишається відкритим. Незаперечним є те, що ця збірка есе показує, що нерівність існує, вона складна і вимагає глибоких реформ, щоб її виправити. Компендіум під редакцією Девіда К’яваччі та Кароли Хоммеріх розглядає, як особиста та колективна волі взаємодіють у створенні та відтворенні нерівності. Конкретні тематичні дослідження стосуються п’яти ключових сфер: ринок праці та система зайнятості, соціальна держава та сім’я, освіта та соціальна мобільність, розрив між містом і селом, імміграція та етнічні меншини. Стать також враховується, оскільки вона загальна для всього вищезазначеного. Звертаючись до все більш поляризованих розривів у багатстві, доходах і соціальних винагородах, а також до тривоги привілейованих верств населення, які бояться втрати статусу, робота розкриває переконливу картину соціальної нерівності в сучасній Японії.
Дод.точки доступу:
Chiavacci, D. \editor.\
Hommerich, C. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Kaminska, M.
    Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy [Електронний ресурс] / M. Kaminska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P99-107, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
люди з обмеженими можливостями -- Європейський Союз -- стандарти -- якість життя
Анотація: Імідж інвалідності в суспільствах ЄС змінюється. З одного боку, статистичні дані (глобальні та європейські) свідчать про збільшення кількості людей з обмеженими можливостями. Особливо це стосується жінок, літніх та бідних. Люди з обмеженими можливостями стикаються з численними бар’єрами у доступі до таких послуг, як охорона здоров’я (включаючи медичну допомогу, лікування та допоміжні технології), освіту, зайнятість та соціальну допомогу, включаючи житло та транспорт. На національну закономірність інвалідності впливають тенденції в галузі охорони здоров’я, екологічних та інших факторів, таких як дорожньо-транспортні пригоди, насильство, гуманітарні катастрофи, включаючи стихійні лиха та конфлікти, нездорові дієти та зловживання наркотичними засобами. З іншого боку, проводяться численні законодавчі та виконавчі заходи для впровадження соціальної моделі у підході до питань інвалідності. Ефективність соціальної та економічної політики в країнах-членах ЄС виражається якістю життя людей з обмеженими можливостями, яка в свою чергу залежить від таких факторів, як: стать, вік, професійна діяльність, зайнятість. Якість життя людей з обмеженими можливостями в Європейському Союзі значною мірою залежить від соціальної, економічної та культурної політики окремих країн-членів. У статті представлено глобальну позицію ВООЗ щодо проблеми інвалідності та короткий порівняльний аналіз ключових статистичних даних, що характеризують людей з обмеженими можливостями в країнах-членах ЄС. Обговорюються пріоритети ЄС щодо стандартів функціонування людей з обмеженими можливостями в об’єктивних та суб’єктивних вимірах. Джерелом стратегії та діяльності ЄС є міжнародні документи: Конвенція про права людей з інвалідністю 2006 року та План дій Ради Європи щодо інвалідності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Singh, A. K.
    What Impostors Phenomenon and Fear of Success talk about Indian School Education?: An Empirical Study = Що синдром самозванця і страх успіху говорить про шкільну освіту в Індії?: емпіричне дослідження / A. K. Singh // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P48-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
феномен самозванця -- страх успіху -- шкільна освіта -- Індія -- регресійний аналіз
Анотація: У статті простежується статус "самозванців" у шкільній освіті в Індії. Синдром самозванця описує психологічне явище, при якому людина не здатна приписати свої досягнення власним зусиллям. Крім того, у статті оцінюється рівень страху перед успіхами серед підлітків, що створює надмірний тиск на учнів, щоб досягти успіху та змагатися зі своїми однолітками. Єдиною метою шкільної освітньої системи виявилася орієнтація на роботу, оскільки кількість якісних навчальних закладів набагато менша, що забезпечує кращі перспективи для кар'єри учнів. Для поточного дослідження було обрано групу з n=140 старшокласників. Такі змінні, як сімейний фон, стать, рівень освіти, вік і т. д. дійсно пов'язані з феноменом самозванця та страхом успіху. Результати дослідження обґрунтовують сценарій, коли високі досягнення в комплексних іспитах прямо пропорційні страху успіху, оскільки успішні учасники демонстрували відмінні значення від неуспішних. Результати також вказують на те, що студенти, побоюючись успіху, мають однакові можливості як у навчанні, так і в позаакадемічних завданнях. Більше того, самозванці демонструють прямий зв'язок зі страхом успіху. У дослідженні вноситься пропозиція щодо необхідності більшої кількості програм втручання та освітньої політики, що забезпечують багаторівневі програми розмірного консультування, для відповідності потребам індивідів, які бояться успіху / продуктивності.
Дод.точки доступу:
Амрендра Кумар Сінгх


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Андрусишин, Тетяна Богданівна.
    Індикатори ґендерних стереотипів в мистецькій кар’єрі (аналітичний дискурс) / Т. Б. Андрусишин // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 38. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
ґендер -- стереотипи -- ґендерні ролі -- індикатори -- кар’єрний зріст -- мистецька кар’єра -- стать

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Гришко, Вікторія.
    Історичні передумови формування гендерної нерівності у суспільстві / В. Гришко, С. Лівчук // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 141-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
гендерна рівність -- демократична країна -- становище чоловіка та жінки -- фемінізм -- стать -- правовий статут жінки
Дод.точки доступу:
Лівчук, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
784.087.681
В 59


   
    Вместе весело шагать : хоры для детей младшего и среднего возраста : без сопровождения и в сопровождении фортепиано / составитель Є. Л. Яблонев. - Ленинград : Советский композитор, 1981. - 54 с. - 1.00 грн.
    Зміст:
Вместе весело шагать / комп. В. Шаинский, лирик М. Матусовский, аранж. Э. Яблонев. - С .3
Майская песенка / комп. Ю. Фалик, лирик В. Маяковский, аранж. Э. Яблонев. - С .7
Отвага - наш девиз / комп. Е. Веврик, лирик Л. Кассиль. - С .12
Баллада о барабанщике / комп. В. Плешак, лирик Е. Долматовский. - С .16
Снилось мальчишке море / комп. Н. Мартынов, лирик Л. Норкин, аранж. С. Грибков. - С .22
Ласточкой хотел я стать / комп. Г. Портнов, лирик Н. Грибачев. - С .26
Снежинка / комп. Я. Дубравин, лирик М. Пляцковский. - С .31
Песенка о рыжем гноме / комп. В. Витилин, лирик М. Кравчук, аранж. Э. Яблонев. - С .36
Птичий спор / комп. Ю. Фалик, И. Резникова. - С .40
Багаж / комп. М. Левандо, лирик С. Маршак. - С .44
Мороз / комп. М. Райхл, лирик Ю. Энтин. - С .49
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Хорові твори для дітей--Нотні видання

Дод.точки доступу:
Яблонев, Є. Л. \составитель.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

10.
305:070(075)
Г 34


   
    Гендер для медій [Текст] : підручник із гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спецальностей / Інститут народознавства НАН України, Центр культурно-антропологічних студій, Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні ; за редакцією М. Маєрчик, О. Плахотнік, Г. Ярманової. - Київ : Критика, 2014. - 217 с. - ISBN 978-966-8978-76-0 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна теорія--Навчальні видання

   Медіа--Журналістика


Кл.слова (ненормовані):
гендер -- стать -- соціальні інститути -- ринок праці -- гендерний режим -- гендерована освіта -- гендерний дискурс -- гендерна політика
Дод.точки доступу:
Маєрчик, Марія \гол. ред. кол.\
Плахотнік, О. \ред.\
Ярманова, Г. \ред.\
Інститут народознавства НАН України
Центр культурно-антропологічних студій
Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

11.
305:070(075)
Г 34


   
    Гендер для медій [Текст] : підручник із гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей / Інститут народознавства Національної академії наук України, Центр культурно-антропологічних студій, Представництво Фонду ім. Гайнріха Бьолля ; за редакції М. Маєрчик, О. Плахотнік, Г. Ярманової. - Видання третє, виправлене та доповнене. - Київ : Критика, 2017. - 217 с. - ISBN 978-966-2789-06-5 : 68.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна теорія--Теорія гендеру--Підручники для вищих навчальних закладів

   Журналістика


Кл.слова (ненормовані):
гендер -- стать -- гендерна теорія -- теорія дискурсивних влад -- гендер в науці -- гендерована освіта -- насильство -- фемінізм -- гендерна політика
Дод.точки доступу:
Маєрчик, М. \гол. ред. кол.\
Плахотнік, О. \редактор.\
Ярманова, Г. \редактор.\
Інститут народознавства Національної академії наук України
Центр культурно-антропологічних студій
Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
305:070(075)
Г 34


   
    Гендер для медій [Текст] : підручник із гендерної теорії для журналістики та інших соціогуманітарних спеціальностей / Інтитут народознавства Національної академії наук України, Центр культурно-антропологічних студій, Представництво Фонду ім. Гайнріха Бьолля в Україні ; за редакцією М. Маєрчик, О. Плахотнік, Г. Ярманової. - Київ : Критика, 2013. - 216 с. - ISBN 978-966-8978-63-0 : 62.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія статі--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
стать -- гендер -- гендеована біологія -- гендерована мова -- гендерована робота -- гендерована освіта -- гендероване насильство -- феміністична політична теорія
Дод.точки доступу:
Маєрчик, Марія \гол. ред. кол.\
Плахотнік, Ольга \ред.\
Ярманова, Галина \ред.\
Інтитут народознавства Національної академії наук України
Центр культурно-антропологічних студій
Представництво Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

13.


    Лащук, Юлія.
    Гендерні гетеротопії в медійному контенті українських молодіжних організацій / Ю. Лащук, К. Вольневич-Сломка // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 288-294, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
гетеротопія -- жіночий власний простір -- гендер -- молодіжні організації -- Україна
Анотація: Незважаючи на все ще міцно вкорінені в українському суспільстві гендерні стереотипи, жінки не менш активно, ніж чоловіки, проявляють себе як громадські активістки, лідерки, політичні діячки на рівні локальних громад і на всеукраїнському рівні. Зберігається ця тенденція й у молодіжному середовищі, зокрема в молодіжних організаціях. Предметом статті є медійний дискурс молодіжних організацій, що діють в Україні, проблемою — гендерна складова досліджуваних текстів. Метою авторок є пошук відповіді на такі дослідницькі питання: іменники якого роду вживають у своїх публікаціях молодіжні організації, що були предметом дослідження? А також у якому контексті використовують ці іменники, говорячи про стать? Метод дослідження — кількісний і якісний аналіз змісту. Матеріалом дослідження став увесь контент, створений у 2018 році шістьма молодіжними організаціями, що діють Україні, та опублікований на сайтах і у фейсбуці цих організацій. Вибір молодіжних організацій був цілеспрямованим. Застосовано критерій медійної видимості, унаслідок чого для дослідження були відібрані Фундація Регіональних Ініціатив, Будуємо Україну Разом, Юнацький Корпус, Молодіжний Націоналістичний Конгрес, UKRAЇNER, а також Пласт. У теоретичному плані дослідження спирається на концепцію власного простору Бернхарда Вальденфельса та концепцію гетеротопії Мішеля Фуко. Результати дослідження показують, що, по-перше, стать відіграє важливу роль у середовищі молодіжних організацій і їхньої громадської активності; по-друге, мова, яка використовується в молодіжному середовищі, не є гендерно нейтральною; по-третє, гендер з’являється в досліджуваному дискурсі в чотирьох контекстах: стать як нейтральна категорія в описовому сенсі, стать для окреслення цільової групи діяльності організації, стать, безпосередньо пов’язана з гендерними ролями, які приписуються жінкам / чоловікам, і стать як пряма загроза для діяльності жінок. Новизна дослідження полягає в аналізі медійного простору молодіжних організацій крізь призму концепції гетеротопії Мішеля Фуко та критеріїв статі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Вольневич-Сломка, Клаудія


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.
004.9:305
А 72


    Антонов, Валерій Миколайович.
    Гендерно-статева акмеологія [монографія] / В. М. Антонов ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського", Українська Академія Акмеології. - Одеса : Купрієнко СВ, 2016. - 128 с. - ISBN 978-966-2769-94-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна акмеологія--Кібернетично-акмеологічне дослідження--Проблематика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
стать -- інституціональний сексизм -- страх невдачі -- острах успіху -- конфлікт "дім-кар’єра"
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

15.


    Цимбал, Юлія.
    Гендерно-чутливі судові справи: специфіка розгляду судом / Ю. Цимбал // Публічне право : науково-нрактичний юридичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 208-212. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-9082

Кл.слова (ненормовані):
стать -- гендерно-чутливі судові справи -- суд -- суддя

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д109202/2016/23
   Газета

Дитячий садок [Текст] : всеукраїнський часопис для педагогів-дошкільників/ М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ, 1999 - . - Виходить двічі на місяць. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2016р. № 23
Зміст:
Не сніжинка, а капітан корабля, або Як не зробити дитину заручником стереотипів дорослих. - С.4-9
Кл.слова: стать, гендерне виховання
Козинська, Наталія. Здорові оченята - щасливі малята. Обгрунтування та приклади вправ для збереження зору дошкільників / Н. Козинська, Н. Семенюк. - С.10-17
Кл.слова: зорова гімнастика, офтальмотренажери
Мельник, Ніна. Зайчикові іменини. Заняття з використанням дидактичних ігор сенсорного змісту для дітей молодшої вікової категорії / Н. Мельник. - С.18-20
Циганок, Оксана. Зачарований ліс. Заняття для дітей старшого дошкільного віку з вадами мовлення / О. Циганок. - С.21-23
Жвава, Людмила. Маленькі репортери. Заняття для дітей старшого дошкільного віку / Л. Жвава. - С.24-26
Кл.слова: професії
Стрепетова, Олена. Кондитерська фабрика. Сюжетно-рольова гра з дітьми старшого дошкільного віку / О. Стрепетова. - С.27-29
Кл.слова: професія
Козловська, Віра. Подорож до країни математики. Заняття з дітьми старшого дошкільного віку / В. Козловська. - С.30-36
Кл.слова: розвиток, логіка
Мухіна, Ніна. Казкова абетка / Н. Мухіна. - С.37-41
Кл.слова: букви
Фетисенко, Ірина. Зранку й звечора хурделить. Комплексне логоритмічне заняття для дітей старшого дошкільного віку / І. Фетисенко. - С.1-5 (вкладка)
Кузнєцова, Людмила. Кумедний сніговик. Заняття для дітей середнього дошкільного віку / Л. Кузнєцова. - С.6-8 (вкладка)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ф2) зайнятий

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Д165052/2012/12
   Газета

Дитячий садок. Бібліотека [Текст]. Бібліотека "Шкільного світу". - Київ : Редакції газет з дошкільної та початкової освіти, 2007 - . - Виходить кожного кварталу. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2012р. № 12
Зміст:
Савченко, Юрій. Дорослим про дошкільнят: психологія статі / Ю. Савченко, Т. Піроженко. - С.1-120
Кл.слова: дошкільник, психологічна стать, розвивальні ігри
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.


    Савченко, Юрій.
    Дорослим про дошкільнят: психологія статі / Ю. Савченко, Т. Піроженко // Дитячий садок. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". - 2012. - № 12. - С. 1-120

Кл.слова (ненормовані):
дошкільник -- психологічна стать -- розвивальні ігри
Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
821.133.1
Б 72


    Бовуар, Сімона.
    Друга стать : у 2 т. Т. 2 / С. Бовуар. - Київ : Основи, 1995. - 390 с. - ISBN 5-7707-5621-7. - ISBN 5-7707-5623-3 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Французька література--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
фемінізм

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

20.
821.133.1
Б 72


    Бовуар, Сімона.
    Друга стать : у 2 т. Т. 1 / С. Бовуар. - Київ : Основи, 1994. - 399 с. - ISBN 5-7707-5621-7. - ISBN 5-7707-5622-5 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Французька література--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
екзистенціалізм -- фундаментальне дослідження

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)