Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Рідкісні та цінні видання (2)Мережеві ресурси (55)Наукові періодичні видання Університету (237)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=створення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1476
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3/І-44
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Управління інноваційним розвитком : навчальний посібник . -2-ге вид., переробл. і доп.
Вихідні дані : Суми: Університетська книга; Київ: Княгиня Ольга, 2005
Кільк.характеристики :324 с
ISBN, Ціна 966-680-184-1
ISBN, Ціна 966-96075-1-5
ДРНТІ : 06
УДК : 330.3
Предметні рубрики: Економіка-- Інноваційний розвиток
Анотація: У посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку суб'єктів господарювання в нестабільному ринковому середовищі перехідної економіки.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(9)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(9)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376.013:616.8-009/Д 49-936999454
Назва : Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2012
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Національна академія наук України, Інститут спеціальної педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-289-8:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376.013:616.8-009.83
Предметні рубрики: Педагогіка-- Корекційна педагогіка
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 39(=161.2)/О-65
Автор(и) : Орел, Лідія Григорівна,
Назва : Українське Полісся. Те, що не забувається . Релікти сивої давнини/ Л. Г. Орел
Вихідні дані : Київ: Наш час, 2010
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Національний музей народної архітектури та побуту України
Серія: Невідома Україна: серію засновано в 2006 р.
ISBN, Ціна 978-966-1530-64-4: 50.00 грн.
ISBN, Ціна 966-8174-12-7 (серія): Б.ц.
ДРНТІ : 03.61.91
УДК : 39(=161.2)
Предметні рубрики: Етнографія
Музейна справа
Анотація: У книзі йдеться про реліктові пам’ятки народної культури Українського Полісся, досліджувані у період створення і розбудови Національного музею народної архітектури та побуту України.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005(075)/С 42
Автор(и) : Скібіцький О. М.
Назва : Інноваційний та інвестиційний менеджмент : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. : 75-річчю Нац. авіаційного ун-ту присвячується
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2009
Кільк.характеристики :404 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний авіаційний університет
Примітки : Библиогр.: с. 402-404
ISBN, Ціна 978-966-364-812-2:
ДРНТІ : 06
УДК : 005(075) + 330.322
Предметні рубрики: Економіка-- Інвестиції-- Інновації
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"1941/1942/Р 88-109730849
Автор(и) : Русак, Анатолий
Назва : Партизаны: второй фронт. Полесские были. 1941-1942 : документальная повесть
Вихідні дані : Київ: ДИА, 2010
Кільк.характеристики :493, [2] с.: фот.
ISBN, Ціна 978-966-8311-62-8:
ДРНТІ : 03.29
УДК : 94(477)"1941/1942"
Предметні рубрики: Історія-- Велика Вітчизняна Війна
Анотація: Видання є випраленим і доповненим варіантом повісті "Судний день", виданої у 2009 році. В ньому йдеться про створення, трагічну загибель, відтворення та бойові досягнення районного Хільчанського партизанського загону.
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф3(1), ГП(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф3(1), ГП(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477-25)"18/19"/К 38
Назва : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 22 травня 2013 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477-25)"18/19":008]:005.745(082) + 008:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Соціологія-- Культура
Історія Києва
Зміст : Творчість як місія чи творчість як мистецтво: Борис Грінченко і літературний процес межі ХІХ-ХХ століть/ О. В. Єременко. Проблеми національного самоусвідомлення українського народу: полеміка Бориса Грінченка з Михайлом Драгомановим і сучасність/ О. Гринів. Київська публіка і громада в театральних контрверсіях. Випадок Бориса Грінченка/ Г. Веселовська. Архітектурний образ Києва XIX - початку XX ст. і суспільні трансформації наступних десятиліть/ І. Гирич. Кіножиття Києва початку XX століття / Л. Брюховецька. Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"/ О. І. Бонь. М. Х. Бунге - вчений, державний діяч і реформатор/ В. Васильчук. Публікація Марії Грінченко "Хто народові ворог?" в контексті національних очікувань початку ХХ століть/ Ф. Л. Левітас. Києвознавчі розвідки у науковій спадщині Володимира Щербини/ А. Железко. Видатний киянин Володимир Антонович (1830-1908)/ О. Тарасенко. Значення організаторської діяльності В.Л. Кирпичова в становленні Київського політехнічного інституту/ С. Радогуз. Діяльність Київського товариства сприяння початковій освіті (1882-1918)/ Г. Рафальська. Образ міста у творчості Михайла Булгакова тв Іллі Еренбурга/ Я. О. Поліщук. Поезія Бориса Грінченка у творчості українських композиторів кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Євген Куришевич. Листування А. Кримського із Б. Грінченком: діалог сучасників/ С. О. Євтушенко. Київський період у житті й творчій діяльності Олександра Матвійовича Лазаревського/ О. Походяща. Музично-просвітницька праця композитора Кирила Стеценка в добу Бориса Грінченка/ С. Й. Лісецький. Школа бандури Сергія Баштана/ І. Дружга. Історичні аспекти розвитку українського театру (на матеріалі листування Бориса Грінченка та Марка Кропивницького)/ І. В. Погребняк. Київський модерн: творчість Е. Брадтмана крізь призму століть/ А. М. Гунька. Микола Лисенко і "Київська Громада"/ С. В. Світайло. Музичне середовище Києва другої половини ХІХ - початку ХХ століття як соціокультурне явище/ О. С. Мусіяченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Бонь, Олесандр Іванович
Назва : Борис Грінченко і створення Київської "Просвіти"
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ,
Місце публікування : Київ і кияни в соціокультурному просторі ХІХ-ХХ століть: доба Бориса Грінченка: матеріали Всеукр. наук.-практ конф., 22 трав. 2013 р., м. Київ/ Міністерство освіти і науки України, Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київ. міської ради (КМДА), Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. - С. 48-56 (Шифр 63.3(4Укр-2К)-7я4/К 38-275548)
УДК : 94(477-25)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Початкова школа -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Пушкарьова Т. Особливості викладання курсу математики у початковій школі за науко-педагогічним проектом "Росток"/ Т. Пушкарьова (стр.4-6) Кл.слова: науково-педагогічний проект "Росток",почткова школа,математика
Ширко Н. Розвивальні завдання для молодшиї школярів/ Н. Ширко (стр.7-8) Кл.слова: пізнавальний інтерес,молодші школярі,розвивальні завдання
Кузнєцова Л. Активізація пізнавальної діяльності на уроках природознавства у початкових класах/ Л. Кузнєцова (стр.9-10) Кл.слова: навколишній світ,початкова школа,ігрова діяльність
Захарійчук М. Особливості навчального змісту підручника "Українська мова", 2 клас/ М. Захарійчук (стр.12-17) Кл.слова: українська мова,текстоцентричні технології,календарне планування
Науменко В. Орієнтовне планування уроків літературного читання в 2 класі за підручником "Літературне читання" (автор Віра Науменко)/ В. Науменко (стр.17-21) Кл.слова: підручник,2 клас,планування уроків
Грущинська І. Календарно-тематичне планування уроків природознавства у 2 класі/ І. Грущинська (стр.22-35) Кл.слова: 2 клас,календарно-тематичне планування,уроки природознавства
Лобова О. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 2 класі/ О. Лобова (стр.35-38) Кл.слова: 2 клас
Криуленко Л. Як учителю початкових класів стати чарівником/ Л. Криуленко (стр.39-41.) Кл.слова: гра,ігромайстер,школа вожатих
Гончарук І. Створення вчителем комфортних умов для адаптації першокласників до навчання в школі/ І. Гончарук (стр.42-44.) Кл.слова: адаптація першокласників,робота з батьками,навчання
Мартиненко С. Діагностична методика визначення стратегії спілкування вчителя початкової школи з учнями/ С. Мартиненко, Н. Кипиченко (стр.45-47) Кл.слова: стратегія педагогічного спілкування,класифікація стратегій спілкування,педагогічне спілкування
Мовчун А. Світ дитини у книзі Дмитра Чередніченка "Вибране"/ А. Мовчун (стр.48-51.) Кл.слова: Дмитро Чередніченко,письменник-педагог
Калошин В. Ф. Як виконується головне завдання школи/ В. Ф. Калошин (стр.54-56.) Кл.слова: самоорганізація,освіта,уміння самостійно навчатися
Скубко О. Легендарні герої в мистецтві/ О. Скубко, Л. Руда (стр.57-58) Кл.слова: мистецтво,український вінок,квіти
Кравчук О. Вчити обдарованих дітей - мистецтво/ О. Кравчук (стр.58) Кл.слова: молодший шкільний вік,обдарована дітина
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Колегія Держкомтелерадіо відзначила якісно новий рівень (стр.3) Кл.слова: діяльність відомства,публічна інформація,книговидання
Афонін О. . Звіт про діяльність Правління Благодійної організації "Українська асоціація видавців та книгорозповсюджувачів" за період з 16 лютого 2012 року до 27 лютого 2013 року/ О. Афонін (стр.3-8) Кл.слова: книговидання,університетська книга,книгорозповсюдження
Мельник В. [рецензія]/ В. Мельник (стр.8-9) Кл.слова: людський розвиток,розвиток освітології,наукові дослідження
Світ Марії Конопніцької очима юних художників (стр.9) Кл.слова: Конопніцька Марія,Про ягоди,Янек-мандрівник
Коржановська Т. Розвиток науки в Україні (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис авторефератів дисертацій")/ Т. Коржановська (стр.10-14) Кл.слова: автореферати дисертацій,ґендерна ознака,територіальна ознака
Постельжук О. . Інформаційно-аналітична продукція як результат дослідної роботи обласних універсальних наукових бібліотек України/ О. Постельжук (стр.14-18) Кл.слова: інформаційно-аналітична продукція,науково-дослідна діяльність,моніторинг
Струнгар А. . Комунікації в бібліотечному просторі: синергетичний аспект/ А. Струнгар (стр.19-21) Кл.слова: соціальні процеси,інформаційне середовище,споживач
Довгань О. . Функціонування інформації в контексті діяльності служби "Віртуальна бібліографічна довідка" — об'єднаного проекту освітянських бібліотек/ О. Довгань (стр.21-24) Кл.слова: інформація,математична парадигма,теорія ймовірностей
Назаровець С. Підтримка руху відкритого доступу в українському бібліотекознавстві/ С. Назаровець (стр.24-27) Кл.слова: соціологічне дослідження,українське бібліотекознавство,наукова комунікація
Швецова-Водка Г. М. Розвиток теорії книгознавства у другій половині ХХ — на початку XXI століття/ Г. М. Швецова-Водка (стр.28-31) Кл.слова: книгознавство,бібліологія,визначення книги
Кароєва (Соломонова) Т. . Юридична література у приватних книжкових зібраннях поляків Поділля початку ХХ століття/ (Соломонова) Т. Кароєва (стр.32-35) Кл.слова: юридична література,приватні бібліотеки,поляки
Лоза Г. Створення друкарні та видавництва Київського політехнічного інституту (1898—1925)/ Г. Лоза (стр.35-40) Кл.слова: друкарня,видавництво,київський політехнічний інститут
Конта Р. Етнологічна діяльність Федора Вовка в Науковому товаристві ім. Шевченка: дорадянська та діаспорна історіографія та діаспорна історіографія/ Р. Конта (стр.40-42) Кл.слова: етнологія,антропологія,історіографія
Книжкова палата України презентувала нове книгосховище і модернізовані системи зберігання друкованої продукції (стр.43) Кл.слова: книгосховище,енергозберігаюча система,державний архів друку
Визначено переможців щорічної премії "Українська книжка року" (стр.44) Кл.слова: Череватенко Леонід,Пошивайло Олесь,Саса Петро, Керкіне Генуте
Кудлач В. Пам’ятки писемності та культури у фондах бібліотек Півдня України: проблеми збереження,ідентифікації, наступності та доступу/ В. Кудлач (стр.44-46) Кл.слова: стародруки,українські першодруки,російські першодруки
Книжкова виставка в Каїрі зібрала весь арабський книжковий світ. - C. 46. (стр.46) Кл.слова: книги для дітей,електронні книги,підручники
Скляренко Є. . Українcька книга на виставці у Мінську. - C. 47-48./ Є. Скляренко (стр.47-48) Кл.слова: ХХ Міжнародна книжкова виставка, Мінськ, 2013 р.,день української книги,читання
Олійник О. Основні тенденції розвитку інформатизації американських бібліотек/ О. Олійник (стр.48-52) Кл.слова: бібліотеки США,інформатизація,комп'ютеризація
Бангкок — Всесвітня Столиця Книги 2013 року. - C. 52. (стр.52) Кл.слова: книгодрукування,культура читання,плавуча бібліотека
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вісник Книжкової палати -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Про деякі заходи щодо державної підтримки книговидавничої справи і популяризації читання в Україні Кл.слова: указ Президента України, № 336/2013, 2013 р.,книгорозповсюдження,запобігання монополізації
Братська Г. Стан доставляння обов'язкових примірників видань у Книжкову палату України за 2012 рік/ Г. Братська, Т. Устіннікова (стр.4-8) Кл.слова: моніторинг потоку видань,обов'язковий примірник,реєстрація
Шпак В. Джерельна база досліджень друкованих засобів масової інформації незалежної України/ В. Шпак (стр.9-11) Кл.слова: газета,дослідження,друкований засіб масової інформації
Виходець О. . Культура професійної діяльності продавця видавничої продукції як система соціальних комунікацій/ О. Виходець (стр.12-13) Кл.слова: автор,аналіз,видавництво
Бубнова Т. Інформаційний ресурс української журнальної періодики (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис журнальних статей" 2011 р.)/ Т. Бубнова, І. Пугач (стр.14-20) Кл.слова: бази даних,бібліографічна інформація,бібліометричний аналіз
Коханова І. . Бібліотека як заклад просвіти й провідник елементів соціальної реклами/ І. Коханова (стр.21-23) Кл.слова: реклама,імідж,бібліотека
Асєєв Г. Документознавство в інформаційній індустрії/ Г. Асєєв (стр.24-26) Кл.слова: документознавство,управління,інформаційна індустрія
Лук’янченко О. Сторінки історії Луганської обласної універсальної наукової бібліотеки імені О. М. Горького/ О. Лук’янченко (стр.27-32) Кл.слова: бібліотечне краєзнавство,історія бібліотеки,бібліотечна мережа
Ушаков І. . Дослід перевірки образу української спільноти "врем'яних літ" фольклорною традицією/ І. Ушаков (стр.33-36) Кл.слова: фольклорна традиція,літопис,сюжет
Массовер Г. Крок із дев'ятнадцятого у двадцять перше століття. - C. 37-39. / Г. Массовер (стр.37-39) Кл.слова: бібліотечна справа,книга,книгознавство
Смирна Л. Українські художники-нонконформісти: естетичний протест / Л. Смирна (стр.40-43) Кл.слова: мистецтво,нонконформізм,діаспора
Зніщенко М. . Бібліотека і книга в контексті часу" - головна тема року в роботі VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції/ М. Зніщенко (стр.44-46) Кл.слова: Всеукраїнська науково-практична конференція, Київ, 2013 .р,бібліотека,книга
Кудлач В. XIV Всеукраїнська виставка-форум "Українська книга на Одещині" : піднесення породжує оптимізм/ В. Кудлач (стр.47-49) Кл.слова: XIV Всеукраїнська виставка-форум, Одеса, 2013 р.,книжкова виставка,історія створення
"Книжковий Арсенал" збирає гостей (стр.50) Кл.слова: III міжнародний фестиваль "Книжковий арсенал",література,мистецтво
Панченко Є. Орієнтація на німецькомовного читача/ підготувала Є. Панченко (стр.51) Кл.слова: Лейпцизький книжковий ярмарок, 2013 р.,переклад на німецьку мову,український стенд
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу до змісту
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 7
Цікаві статті :
Кіндрат І. Сучасний медіапростір та іого вплив на світогляд дитини/ І. Кіндрат (стр.4-8) Кл.слова: медіапростір,медіазасоби,медіатекст
Романюк І. Перспективне планування впровадження комп'ютерних технологій у освітній процес дошкільного закладу/ І. Романюк (стр.9-15) Кл.слова: перспективне планування,комп'ютерні технології,комп'ютерні ігри
Ляшенко С. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес/ С. Ляшенко, З. Зінченко (стр.16-28) Кл.слова: інтеграція ІКТ в освітній процес,модель оновленого освітнього середовища,мультімедійні технології
Садова Н. Створюємо мультимедійну презентацію: крок за кроком/ Н. Садова (стр.29-32) Кл.слова: презентація,створення мультімедйної презентації
Дідаліна В. Інформаційно-комунікативні технології в роботі з дошкільниками, які мають затримку психічного розвитку/ В. Дідаліна (стр.43-51) Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,корекційно-розвивальна робота з дітьми,розвивальна гра
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Носенко Т. І., Панченко А. Г.
Назва : Використання служб Google для організації практики студентів
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр./ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2013. - № 19. - С. 67-69 (Шифр 74.0я43/П 24-032373)
ББК : 74.0я43
Анотація: Розглянуто можливості дистанційної підтримки педагогічної практики засобами інтернет-технологій Web 2.0. Наведено приклади створення спільних документів за допомогою сервісів Google-Календар та Google-Документи.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): Переглянути або завантажити 
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)/І 90
Автор(и) : Верстюк В. Ф., Гарань О. В., Гуржій О. І.
Назва : Історія України: нове бачення : навчальний посібник . -2-ге вид., доп. і переробл.
Вихідні дані : Київ: Альтернативи, 2000
Кільк.характеристики :464 с
ISBN, Ціна 966-7217-22-1:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Зміст : Стародавня доба ; Київська Русь ; Галицько-Волинське князівство ; Українські землі в складі Литви й Польщі ; Національна революція. Створення козацької держави ; Ліквідація козацької державності ; правобережні й західноукраїнські землі в останній чверті ХУіі - ХУііі ст. ; Під владою Російської та Австрійської імперій ; Україна в роки першої світової війни (1914 - лютий 1917 рр.) ; Українська революція ; Революційно-визвольний рух на західноукраїнськиї землях ; Україна в умовах утвердження тоталітарного ладу ; Західноукраїнські землі між двома війнами ; Друга світова й Велика Вітчизняна війни ; Повоєнне десятиріччя ; Наростання системної кризи тоталітарного ладу ; На шляху до незалежності ; Утвердження незалежної України ; Українці за межами України
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(075.8)/В 14
Автор(и) : Вайшенберг, Зігфрід, Ракерс, Юдит
Назва : Новинна журналістика : навчальний посібник: стандарти якості журналіст. практики
Паралельн. назви :Nachrichten-Journalismus : Anletungen und Qualitats-Standards fur die Medienpraxis
Вихідні дані : Київ: Академія Української Преси, 2004
Кільк.характеристики :260 с
ISBN, Ціна 966-7181-73-1: 25.00 грн.
ДРНТІ : 19.41
УДК : 070(075.8)
Предметні рубрики: Журналістика
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1)
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Кур’єр Кривбасу -2009р.,N 234/235
Цікаві статті :
Штонь Г. Утікач/ Г. Штонь (стр.4-111)
Таран Л. Дзеркало Єдинорога/ Л. Таран (стр.111-162)
Шкляр В. Тінь Веремія/ В. Шкляр (стр.162-208)
Махно В. Повернення/ В. Махно (стр.208-217)
Вольвач П. Гетьманат/ П. Вольвач (стр.217-226)
Івченко А. Літак бурякового кольору/ А. Івченко (стр.226-230)
Стріха М. Дещо про пастки для публікаторів/ М. Стріха (стр.230-234)
Стех М. Р. Недооцінений клясик у напівзабутій книзі/ М. Р. Стех (стр.234-237) Кл.слова: Пантелеймон Куліш, про нього
Петров В. Пантелимон Куліш У пятдесяті роки. Життя. Ідеологія. Творчість/ В. Петров (стр.237-293)
Мовчан Р. Самтник в океані життя?/ Р. Мовчан (стр.293-311) Кл.слова: Барка Василь, про нього
Тубальцева М. Два поети/ М. Тубальцева (стр.311-319)
Агеєва В. Тексти з подвійним дном, або Психоаналіз соцреалізму/ В. Агеєва (стр.319-335)
Хаддад К. "Півтори тисячі посивілих революціонерів", "Гість Аллаха" ( мініатюра із циклу "Скляні кульки")/ К. Хаддад (стр.335-350)
Сапко М. Колаж як авангардна мистецька техніка та спосіб організації художнього простору ХХ ст./ М. Сапко (стр.350-364)
Карабович Т. Авторський підхід до створення сонетарія/ Т. Карабович (стр.364-368)
Чілачава Р. Чому Че гевара, а не Стус?/ Р. Чілачава (стр.368-373)
Поліщук Я. Кобилянська канон/ Я. Поліщук (стр.373-380)
Островські Е. Зі збірки "Музика на узгір’ї"/ Е. Островські (стр.380-387)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2013р.,N 11
Цікаві статті :
Малишева О. Методична розробка: механизм схвалення/ О. Малишева (стр.13-17) Кл.слова: методична розробка,атестація,методична розробка
Коваленко А. Інтерактивні форми роботи з педагогами в міжатестаційний період/ А. Коваленко (стр.18-29) Кл.слова: самовдасконалення,самореалізація,педагогічні кадри
Кіндрат І. Асоціатівні карти в організації навчально-пізнавальної діяльності дітей/ І. Кіндрат (стр.30-34) Кл.слова: асоціація,асоціативні зв'язки,асоціативна карта
Мороз В. Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки/ В. Мороз, Л. Левченко (стр.35-40) Кл.слова: залучення дошкільників до читання,формування читацького інтересу,співпраця з бібліотекою
Костянтинова О. Розвивальне середовище групових приміщень: структура і зміст/ О. Костянтинова, О. Харитонович (стр.41-51) Кл.слова: предметно-просторове розвівальне середовище,структура розвивальнгого середовища,центри розвивального середовища
Ліннік О. Використання авторьких посібників у організації розвівального середовища дошкільного закладу/ О. Ліннік, А. Данієлян (стр.52-58) Кл.слова: середовищний підхід,освітний простір,розвивальне середовище
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Кокерил А. Сухомлинський і ХХІ століття/ А. Кокерил (стр.5-15) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,освіта,освітні моделі
Дічек Н.П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики/ Н. П. Дічек (стр.15-23) Кл.слова: екологічна етика,етика постмодерну,етична концепція В.О. Сухомлинського
Сметанський М.І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського/ М. І. Сметанський (стр.23-30) Кл.слова: виховний процес,технократична парадигма виховання,вільне виховання
Деркач В.Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів/ В. Ф. Деркач (стр.31-34) Кл.слова: В.О. Сухомлинський,творчі здібності,розвиток творчих здібностей
Сидоренко В.К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах/ В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко (стр.35-41) Кл.слова: технологічна діяльність,техніко-технологічна культура,проектно-технологічна діяльність
Бех І.Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості/ І. Д. Бех (стр.42-49) Кл.слова: уподіблення,лідерство,соціальна інтеграція
Луговий В.І. Зв'язок складності та самостійності в освіті/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.50-58) Кл.слова: освітні програми,освітні кваліфікації,рівні освіти
Гуржій А.М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів/ А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова (стр.58-64) Кл.слова: динамічні аудіовізуальні електронні засоби,автономні мультимедійні засоби навчання,дидактична роль
Романенко Ю.А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань/ Ю. А. Романенко (стр.65-73) Кл.слова: контроль,функції контролю,критерії якості педагогічних вимірювань
Величко Л.П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога/ Л. П. Величко, М. М. Савчин (стр.74-81) Кл.слова: професіоналізм,педагогічна майстерність,методична культура вчителя
Шамне А.В. Варативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології/ А. В. Шамне (стр.82-89) Кл.слова: варіативно-типологічний підхід,віковий розвиток,суб'єктивний і особистісний критерії типології
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мороз, Владлена, Левченко, Людмила
Назва : Створення спільного освітнього простору дошкільного закладу й бібліотеки
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 11. - С. 35-40 (Шифр В353859/2013/11)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ляшенко, Світлана, Зінченко, Зінаїда
Назва : Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2013. - № 7. - С. 16-28 (Шифр В353859/2013/7)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)