Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стереотипи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 124
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Tsapro, G.
    Conversations among Friends: Reflecting Gender Social Norms [Текст] / G. Tsapro, T. Kychan // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2017. - Вип. 7. - С. 111-115 . - ISSN 2311-2425. - ISSN 2412-2491
ДРНТІ

Рубрики: Мовознавство--Мовлення--Діалог

Кл.слова (ненормовані):
соціальні стереотипи -- гендер -- тематичний вибір -- серійна ситуативна комедія -- розмови серед друзів
Дод.точки доступу:
Kychan, T.


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП АБ (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Tsapro, G.
    Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis [Текст] = Дискурсивна презентація WOMEN у медійних текстах 2001–2002 і 2020–2021 років:корпусний аналіз / G. Tsapro, A. Semeniuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- WOMEN -- корпусна лінгвістика -- медійний дискурс -- The Economist
Анотація: Стаття присвячена корпусному контрастивному аналізу леми WOMEN у статтях “The Economist”, опублікованих у 2001–2002 та 2020–2021 роках. Медіадискурс розглядається як впливовий інструмент, який, з одного боку, відображає те, що відбувається у світі, а з іншого, впливає на погляди людей на різноманітні теми, зокрема політичні й економічні, формуючи певні стереотипні образи. Гендерні стереотипи нав’язують чоловікам та жінкам певні поведінкові моделі, визначаючи їхні соціальні ролі й окреслюючи діяльність та вибір у різних соціальних сферах. SketchEngine і LancsBox використовувались для обробки словосполучень із WOMEN, зосереджуючись переважно на словосполученнях: empower+WOMEN; encourage+WOMEN; help+WOMEN; WOMEN+take; young+WOMEN; WOMEN+and. Корпусний аналіз разом із критичним дискурс-аналізом залучено для інтерпретації отриманих результатів. Дослідження доводить, що зображення жінок у новинних текстах сильно змінилося за 20 років. Для медійного дискурсу останніх років притаманні образи жінок, що отримують нові можливості, заохочення та допомогу в суспільстві. У нещодавніх статтях описуються жінки як активні агенти з дієсловом “take”. Спостерігаємо сталість колокантів, використовуваних на позначення зв’язків жінок WOMEN and MEN/CHILDREN, однакових як у 2001–2002 роках, так й у 2020–2021. До найобговорюваніших тем 2020– 2021 років належать теми освіти, кар’єрних перспектив, взаємин, захисту особистої гідності, набуття більшої незалежності. Зауважимо, що медійні дискурси початку ХХI сторіччя репрезентують переважно галузі освіти та праці. У газетних статтях 2001–2002 років молоді жінки зображуються у доволі неприємних ситуаціях, тоді як молоді жінки 2020–2021 років демонструють впевнену суспільну позицію. Подальші дослідницькі перспективи можуть стосуватися вивчення українського медіадискурсу, що дасть змогу здійснити порівняльний аналіз дискурсивної репрезентації лем WOMEN / ЖІНКИ у британських та українських газетах.
Дод.точки доступу:
Semeniuk, A.
Семенюк А.
Цапро Г. Ю.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Sliepushova, А.
    Father-child discourse in Family Guy: a corpus-based analysis = Дискурс батько-дитина в анімаційному серіалі «Family guy»:корпусний аналіз / А. Sliepushova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2020. - Том 26, № 2. - С. 61-65, DOI 10.28925/2311-259x.2020.2.6 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
корпуснии аналіз -- дискурс батько-дитина -- анімаційний серіал -- гендерні стереотипи -- сімейні стереотипи
Анотація: Стаття присвячена дослідженню гендерних та сімеи них стереотипів у спілкуванні батько-дитина в анімаціи ному серіалі «Family Guy» про типову американську родину. Предметом дослідження є дискурс Пітера Гріффіна, батька родини, що містить и ого спілкування з двома дітьми-підлітками, сином та донькою, та розкриває гендерні особливості дискурсів батько-син та батько-дочка. Актуальність дослідження обумовлена відсутністю корпусного аналізу дискурсу персонажів анімаціи них серіалів, що представляють соціальні та гендерні стереотипи. Мета дослідження — розкрити, як гендер та сімеи ні ролі вербалізуються у спілкуванні між членами сім'ї . Були використані конверсаціи нии , дискурс та корпуснии аналізи для вивчення дискурсу головного героя через списки наи частіше вживаних слів, списки ключових слів, кластери та словосполучення, щоб виділити специфічну лексику батька, яку він використовує в спілкуванні з сином та дочкою. Результати дослідження показують, що Пітер Гріффін обирає різні мовні засоби залежно від того, чи він спілкується з сином, чи донькою. Таким чином, и ого дискурс, що стосується сина-підлітка Кріса, наповнении прямими звертаннями, здебільшого наказовими реченнями, які батько використовує, коли намагається дисциплінувати свого сина. Пропонуючи синові емоціи ну підтримку чи заохочення, батько залишається прямим з ним, створюючи образ стереотипних розмов «справжніх чоловіків». І навпаки, в звертаннях до доньки Мег батько використовує пестливі honey, sweetheart, one-of-a-kind. Однак, використовуючи пестливі форми, він принижує свою доньку і робить так, щоб вона відчувала себе покинутою дитиною. Таким чином він змушує ї ї відчувати себе особливою, але в негативному сенсі. Сімеи не спілкування, створене в мультсеріалі, відображає гендерні стереотипи у ставленні батька до свої х дітеи різних статеи . Тим не менш, ця мовна тенденція не впливає на стосунки в сім'ї . Перспективи подальших досліджень бачимо в складанні більшого корпусу, включаючи дискурси мати-дитина, дитина-батько, дитина-мати, для отримання більш репрезентативних результатів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Слєпушова Ангеліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Murinska, S.
    Information warfare: future challenges of Latvia and Ukraine = Інформаційна війна: майбутні виклики Латвії та України / S. Murinska, O. Aleksandrova, R. Dodonov // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P66-72. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гібридна війна -- гібридна агресія -- інформаційний вплив -- конфлікт
Анотація: У статті здійснений соціально-філософський аналіз сутнісних ознак і різноманітності проявів інформаційної гібридної війни в Латвії та Україні. Комбінація форм, методів, засобів, інструментів при підготовці та здійсненні гібридної агресії варіюється в залежності від умов її проведення, реакції міжнародної спільноти, регіональних особливостей. Крім цього, існує певний загальний алгоритм розгортання гібридної війни. Зазвичай він включає декілька стадій, і роль засобів масової інформації на кожній з цих стадій є різною. В Україні початок гібридного впливу з боку російських ЗМІ може бути зафіксований після перемоги Майдану 2004 року. На першій стадії прихована інформаційна агресія Росії проти України проявлялася в абсолютизації мовної і конфесійної проблем, спекуляції на тему економічних труднощів, підкресленні несумісності цінностей Заходу і Сходу України, орієнтованих, відповідно, на Європу та Росію. Друга стадія розгортається паралельно з Революцією Гідності. На цій стадії ЗМІ цілеспрямовано подають однобічно викривлену "картинку" суцільного безладу, руйнації державного апарату, поглиблюють сформовані раніше стереотипи і міфи про принципову неспроможність українців мати свою державу. Третя стадія припадає на "гарячу фазу" збройного конфлікту. Її характерною рисою є величезна кількість фейкових новин та інформації та відверта брехня російських ЗМІ. Щодо інформаційної агресії Росії проти Латвії, то тут слід, насамперед, враховувати, що остання є членом НАТО і Європейського Союзу, з якими Москва не бажає вступати у відкритий конфлікт, тому проти країн Євросоюзу Росією використовується арсенал невійськових інструментів гібридної війни
Дод.точки доступу:
Aleksandrova, O.
Александрова Олена
Dodonov, R.
Додонов Роман
Мурінска Сандра


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.
   908(520)
   S68


    Smith, Sheila A..
    Intimate Rivals : Japanese Domestic Politics and a Rising China / Sheila A. Smith. - New York : Columbia University Press, 2016. - xviii, 361 p. : il, карти. - ISBN 978-0-231-16788-8 (hardcover : acid-free paper) : 200.00 грн.
A Council on Foreign Relations book.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японія--Зовнішня політика--Китай
    Китай--Зовнішня політика--Японія

    Японія--Політика та уряд

    Японія--Соціальні умови

Кл.слова (ненормовані):
foreign relations -- politics and government -- зовнішня політика -- політика -- уряд -- японія -- китай
Анотація: Складні в історичному, політичному та культурному плані відносини між Японією та її найбільшим сусідом писали, обговорювали та кидали виклик подіям понад тисячу років. Більшу частину цього часу науковці, журналісти та оглядачі зосереджувалися на політичних, інституційних та політичних питаннях, які кидали виклик політикам та інтелектуалам з обох сторін. Проте з 1945 року сама «історія» стала головною проблемою, яка формувала відносини між Японією та Китаєм. Із зростанням економічної та політичної могутності Китаю Японії також довелося враховувати торговельні суперечки, культурні стереотипи та територіальні суперечки, які ігнорувалися (часто навмисно) після кінця імперії. У цьому важливому томі розглядаються дипломатичні відносини між Японією та Китаєм через чотири випадки суперечок у 2000-х роках. Обговорюються добре відомі суперечки щодо островів Сенкаку/Дяоюйдао та візитів прем’єр-міністра Дзюньічіро Коїдзумі до храму Ясукуні, а також спільне використання Східно-Китайського моря та інцидент із харчовим отруєнням у ґьодза 2008 року. Останній демонструє складну характер економічного співробітництва між ними.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

7.


    Morozova, D.
    Melos of the Undivided Church. Notes on the Interchurch Researches of Early Music = Мелос нерозділеної церкви примітки щодо міжцерковних досліджень ранньоЇ музики / D. Morozova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P84-90. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гімнографія -- знаменний спів -- візантійський спів -- григоріанський хорал -- семіотика музики -- міжцерковний діалог
Анотація: Нова увага до древнього церковного співу особливо актуальна нині, коли оновлена автокефальна Церква України приєднується до світової християнської громади, оглядаючись на власні історичні та богослужбові корені та намагаючись подолати стереотипи щодо своєї традиції. Ця стаття стосується міфів різних християнських музичних традицій щодо себе та своїх сусідів. Такі міфи імпліцитно виражають тугу за втраченою єдністю Церкви та осуд Іншого за цю втрату. Отже, вони продовжують догматичну полеміку в області естетики. Як ми продемонстрували, такі міфи фігурували в історіографіях церковного співу ХІХ-ХХ ст. як ідеологічний поштовх для оновлення відповідних традицій. Однак "позитивна" міфологізація власної традиції співу, поперше, ретушувала ті виміри її образу, які були недооцінені на той час, по-друге, часто принижувала сусідські традиції. Відтак, однобічність такої міфологізації спонукала деяких сучасних фахівців долучитися до спільної реконструкції автентичної історії музики разом із зарубіжними колегами. У цій роботі такі колегіальні реконструкції - як теоретичні, так і практичні - вперше були оцінені як важливий вимір міжконфесійного та міжюрисдикційного діалогу. Як ми намагалися показати, вони не менш необхідні, ніж дискусії в догматичній галузі, а їх плоди набагато потужніші, ніж будь-яке "музичні есперанто" популярних християнських гімнів
Дод.точки доступу:
Дар'я Морозова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Rosinska, O.
    Models of stereotypizaton of national characteristics, gender roles and behavioral scenarios in series (on the example of the Polish series "The girls from Lviv" and "The londoners") = Моделі стереотипізації національних особливостей, гендерних ролей і поведінкових сценаріїв у серіалах (на прикладі польських серіалів «Наші пані у Варшаві» та «Лондонці») / O. Rosinska // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 3. - С. 146-155, DOI 10.28925/2311-259x.2022.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
стереотип -- гендер -- серіальний контент -- архетип -- наратив
Анотація: Об’єктом дослідження є серіал як площина породження та демонстрації стереотипів, особливо якщо йдеться про серіальнии продукт, знятий для вітчизняного глядача, а не з розрахунку на широке коло глядачів з інших краї н. Автори при творенні такого продукту передусім орієнтуються на запити споживачів, тобто намагаються вмонтуватися в ту картину світу, яку ці споживачі мають. Власне, стереотипи є основою такої картини світу, причому дослідження доводить, що стереотипи національні й гендерні в цьому сенсі є наи більш показовими, оскільки пов’язані з глибинними уявленнями індивіда про цінності. Таким чином, формується замкнена структура впливу, за якої споживач нав’язує авторам своє бачення, відбиток якого отримує потім у вигляді серіального продукту, якии , своєю чергою, впливає на нього и укріплює чи розширює и ого систему світоглядних стереотипів. Проблема бачення себе та інших народів, бачення себе через інших — це досить цікава площина пізнання і самопізнання, а актуальність дослідження цієї площини тим більше посилюється в періоди масових міграціи , що змушує нації до тісніших взаємозв’язків. І обидва досліджувані серіали — відображення таких процесів. Мета дослідження: проаналізувати особливості національних польських та украї нських образів жінок-мігранток і чоловіків-мігрантів у серіалах «Лондонці» (Польща, 2008) та «Наші пані у Варшаві» (2015), визначити простимульовані культурними и історичними особливостями стереотипи при формуванні цих образів як таких, що демонструють стіи кість національних стереотипів, в основі яких лежать стереотипи гендерні. Дослідження проводиться методом контент-аналізу за певними проблемними напрямами. Результати дослідження доводять, що у свої и основі національні і гендерні стереотипні ролі не є виявом нетолерантності одного народу до іншого, натомість є продуктом опанування буденною свідомістю безпосереднього и інформаціи ного досвіду з усього комплексу джерел. Серіальнии контент, з одного боку, сформовании на основі таких ключових для буденної свідомості стереотипів, а з іншого боку, він є основою для закріплення або поширення цих стереотипів. У двох проаналізованих серіалах чітко простежується сценаріи важкого підкорення чужої краї ни и культури, при цьому для украї нців — у жіночих сценаріях, для поляків — у жіночих і чоловічих. Чоловік в обох серіалах реалізує активні соціальні ролі, є успішним фахівцем, оборонцем, рятівником, гарантом щастя, причому в обох серіалах ідеться про чоловіка-поляка. Жінки послідовно реалізують традиціи ні ролі Попелюшки, матері, охоронниці дому, дружини, помічниці, хоча в серіалі «Лондонці» також є приклади успішних жіночих кар’єр.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Олена Росінська


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Horokholinska, I.
    Moral challenges of Ukrainian post-secular society: social and value worth of tolerance = Моральні виклики постсекулярного українського соціуму: соціальна й ціннісна значущість толерантності / I. Horokholinska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P78-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
толерантність -- повага до іншого -- ресентимент -- християнська етика -- постсекулярність
Анотація: У статті осмислено морально-етичну ситуацію в Україні крізь призму аналізу тих реалій, котрі характеризують соціальну та культурно-духовну реальність сьогодення. Констатуючи, що одним із найважливіших прав кожної особи є її право на повагу до власної гідності, авторка підкреслює, що реалізація поваги до Іншого для сучасної України є проблемою, котра вимагає нагального розв'язання. Задля кристалізації ключових для дослідження аргументів у статті дається характеристика конкретних наявних в українському суспільстві систем "вчинків" та "виборів", котрі надають змістовної наповненості поняттям "добра" і "зла" на шляху накреслення аксіологічних векторів задля корегування диспропорцій, що характеризують українські суспільні та духовно-культурні реалії. Методологічною системою координат статті є елементи ідейного доробку Ф. Ніцше - задля типологізації дійсності, та етична система орієнтирів християнства - для увиразнення бажаних, продиктованих провідною традицією, ідеалів. Авторка звертається й до вчення Ч. Тейлора - для віднаходження етичних ідейних важелів, здатних гармонізувати взаємини з Іншим як усередині країни, так і за її межами. Шляхом позитивного перетворення реалій в Україні (в морально-духовному, і соціально-громадянському напрямках), на думку авторки, є усвідомлене прагнення подолати стереотипи рабської моралі (коли всі для всіх "загроза") та узалежненої системи дій. Задля цього потрібно щиро й спільнотно працювати в руслі інтелектуального збагачення нації, духовного її розвитку - через систему освіти та культурні ініціативи.
Дод.точки доступу:
Горохолінська Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2014/4
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2015р. Вип. 4
Зміст:
Гирин, Олег Володимирович. Англійські зворотні інтенсифікаційні займенники: синхронні та діахронні аспекти / O. B. Гирин. - С.3-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Снісаренко, Ірина Євгеніївна. Граматичний статус та принципи організації конструкції Accusativus cum Infinitivo в середньоанглійській мові / І. Є. Снісаренко, О. С. Леонідов. - С.7-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Mykhaylenko, Valeriy Vasilyevich. Dynamic shift in the verb semantics: a case of some four-letter verbs / V. V. Mykhaylenko. - С.13-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Стишов, Олександр Анатолійович. Неофраземи в суспільно-політичному дискурсі українських мас-медіа / О. А. Стишов. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Материнська, Олена Валеріївна. Семантична модель меронімічних відношень у різноструктурних мовах / О. В. Материнська. - С.24-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Буниятова, Изабелла Рафаиловна. Причины языковых изменений в генеративном освещении / И. Р. Буниятова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Калитюк, Лілія Петрівна. Давньоанглійські номінації чоловіка та жінки у дзеркалі суспільних пріоритетів носіїв мови / Л. П. Калитюк. - С.39-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Чувардинська, Олена Володимирівна. Стилістичні засоби реалізації експресивності в сучасній англомовній рекламі / О. В. Чувардинська, В. В. Даниленко. - С.41-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Tchaikivska, G. S. Les frontieres de genre du conte francais contemporain / G. S. Tchaikivska. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Скробот, Алла Іванівна. Композиційні та комунікативно-прагматичні особливості іспанської казки / A. І. Скробот. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Прус, Лілія Віталіївна. Комунікативні девіації, спричинені адресантом / Л. В. Прус. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Палійчук, Еліна Олександрівна. Лінгвістичні передумови формування суспільної думки (на прикладі ситуації "торгівля людьми" в англомовному медійному дискурсі) / Е. О. Палійчук. - С.56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисов, Олексій Олександрович. Діалог як іманентна форма мислення / О. О. Борисов. - С.60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Надія Петрівна. Категоріальні ознаки тексту у комунікативно-прагматичному вимірі / Н. П. Поліщук, Ю. А. Борисенко. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Торговець, Юлія Іванівна. Функціонально-прагматичні особливості інтродуктивної частини американського соціально-політичного есе / Ю. І. Торговець. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Наваренко, Інна Анатоліївна. Соціокультурні стереотипи мовленнєвої поведінки індивіда (на матеріалі ділових листів іспанською мовою) / І. А. Наваренко. - С.72-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинова, Ольга Миколаївна. Особливості вербалізазії лінгвокультурного концепту "чоловік" у світлі нео-антропоцентризму (на матеріалі давньоанглійської та давньопівнічної мов) / О. М. Мартинова. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Залізнюк, Ірина Вікторівна. Семантико-синтаксична природа поля концесивності в ранньонововерхньонімецькій мові / І. В. Залізнюк. - С.80-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Коливашко, Яна Володимирівна. Фонетична інтерференція в українсько-німецькому комунікативному просторі / Я. В. Коливашко. - С.82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковбасенко, Юрій Іванович. "Надгробків царських мармурові плити переживе потужний мій рядок?" (авторефлексія геніїв на порозі Канону) / Ю. І. Ковбасенко. - С.86-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Дячок, С. О. Джерела та функції гетерогенного інтертексту в поезії Ліни Костенко / С. О. Дячок. - С.91-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)