Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (11)Наукові періодичні видання Університету (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 335
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    12 годин онлайн-спілкування з експертами! : січневий Інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 3-4.

Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-марафон -- онлайн-спілкування з експертами -- педагогіка в стилі хюге (щось затишне, добре, безпечне) -- розвивальне середовище -- агресивні діти -- гіперактивний розлад
Анотація: 12 січня 2020 р. було проведено онлайн-спілкування з педагогами навчальних та дошкільних закладів, на яких ішлося про створення розвивального середовища у ЗДО, про роботу з агресивними дітьми та з дітьми з гіперактивним розладом.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.
811.133.1(075.8)
A33


    Alexéyève, Anatole.
    Essai de stylistique contrastive (français-russe-ukrainien-espagnol-angalais) [Текст] / A. Alexéyève. - Vinnytsia : Nova Knyha, 2010. - 456 p. - ISBN 978-966-382-293-8 : 98.00 грн.
Переклад назви: Нариси з контрастивної стилістики французької мови: навчальний посібник для факультетів іноземних мов університетів
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Французька мова--Контрастивна стилістика--Навчальний посібник--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
тропи -- фігури -- лексика
Дод.точки доступу:
Алєксєєв, А. Я.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
   811.111’276.6
   D80


    Drab, N. L.
    Business Letters = Geschäftsbriefe / N. L. Drab. - Вінниця : Нова Книга, 2021. - 232 с. - Заголовок на корінці : Ділове листування. - Заголовок обкладинки : Ділове листування = Business Letters = Geschäftsbriefe. - ISBN 978-966-382-676-9 : 125.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Ділове листування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Німецька мова--Ділове листування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів


Кл.слова (ненормовані):
ділове листування -- формування вмінь
Дод.точки доступу:
Драб, Н. Л.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
004.032.6:001.891
F94


   
    Frontiers of Multimedia Research / Association for Computing Machinery ; editor Sh. Chang. - New York : ACM Books, 2017. - 400 p. - (ACM Books series ; #17). - ISBN 978-1-970001-07-5 : Б. ц.
Переклад назви: Межі мультимедійних досліджень
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мультимедіа--Наукові дослідження

Анотація: Сфера мультимедіа унікальна тим, що пропонує багатий та динамічний форум для дослідників із «традиційних» сфер для співпраці та розробки нових рішень та знань, які виходять за межі окремих дисциплін. Незважаючи на плідну науково-дослідну діяльність та результати, мало зусиль було докладено до розробки книг, які слугують вступом у багатий спектр тем, охоплених цим широким полем. Доступно декілька книг, які або зосереджені на конкретних підполях, або на базовому тлі мультимедіа. На даний момент відсутні матеріали в навчальному стилі, що висвітлюють активні теми, якими займаються провідні дослідники на кордонах поля. У 2015 році ACM SIGMM, спеціальна група інтересів з питань мультимедіа, виступила з новою ініціативою щодо подолання цієї порожнечі, вибравши та запросивши 12 спікерів зі висхідною зіркою з різних підполів мультимедійних досліджень для виступу на пленарних переговорах у стилі підручника на конференції ACM Multimedia на 2015 рік Кожен спікер обговорив проблеми та сучасні розробки своїх перспективних напрямків дослідження в цілому для широкої спільноти. Тематика, що висвітлювалась, була всеосяжною, включаючи розуміння мультимедійного вмісту, мультимодальне взаємодія людина-людина та людина-комп'ютер, мультимедійні соціальні медіа та архітектуру та розгортання мультимедійних систем. Після дуже позитивних відповідей на ці бесіди доповідачів було запропоновано розширити зміст, обговорений у їхніх бесідах, на розділи, які можуть бути використані як довідковий матеріал для дослідників, студентів та практиків. У кожній главі обговорюються проблеми, технічні виклики, сучасні підходи та виступи, відкриті питання та перспективний напрямок майбутньої роботи. У сукупності глави дають чудовий вибірки основних тем, що стосуються громади в цілому. Ця книга, яка відображає деякі результати таких зусиль, добре підходить для задоволення вищезазначених потреб у наданні довідкових матеріалів у стилі підручника для прикордонних тем у мультимедіа.


Дод.точки доступу:
Chang, Shihfu \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

6.
   908(520)
   H22


    Hane, Mikiso..
    Premodern Japan : a historical survey / Mikiso Hane, late of Knox College, Louis G. Perez, Illinois State University. - Second edition. - New York : Routledge ; London : Taylor & Francis Group, 2018. - xviii, 395 p. : карти. - ISBN 978-0-8133-4965-7 (pbk. : alk. paper) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія Японії, 12-19 ст.

   Японія--Історія, 12-19 ст.
Анотація: Цією заявою Луї Г. Перес розпочинає вражаючий перегляд вичерпного путівника по більш ніж тисячолітній історії Японії покійного Мікісо Хане. Починаючи з огляду міфологічних оповідей про походження Японії, цей том досліджує велику історію країни з кількох різних кутів у легкому та доступному прозовому стилі. У наратив включено чіткий аналіз урядових структур, починаючи з раннього періоду, коли жінки відігравали політичні ролі та владу зосереджували при дворі, до зростаючого домінування регіональних сімей військових з 12 століття до періоду Токугава (1603–1867). Розповідь Переса та Хане часто згадує відносини Японії з її сусідами у Східній Азії, документуючи, як ідеї з-за кордону, такі як конфуціанство та буддизм, проникли в Японію з Китаю через Корею. Ці дипломатичні відносини в попередні століття допомогли інформувати пізніші взаємодії як у торгівлі, так і в культурі. Складні нові стосунки з віддаленішими європейськими державами також виникають у 15-му та 16-му століттях, демонструючи, що, будучи островом, досучасна Японія ніколи повністю не відрізала себе від зовнішніх ідей і не вагалася асимілювати ті, які вона цінувала, у власні культурні практики. Ця книга описує ключові події тривалої домодерної епохи Японії, пропонуючи детальні пояснення їхнього контексту та наслідків, не втрачаючи уваги на безперервному характері загальної оповіді. Важлива книга про важливий, але малозрозумілий період японської історії.
Дод.точки доступу:
Perez, Louis G.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
   811.112.2(075.8)
   M76


   
    Miteinander deutsch reden! [Текст] = Спілкуймось німецькою один з одним! : навчальний посібник / Київський університет імені Бориса Грінченка ; укладач О. В. Шапочкіна. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - 190 с. - ISBN 978-617-658-066-9 : 92.12 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Спілкування--Читання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
german -- communication -- text -- reading
Дод.точки доступу:
Шапочкіна, Ольга Володимирівна \укладач.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 10
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (9)

Знайти схожі

8.
811.111’38(075.8)
N33


    Neborsina, Natalia.
    English Stylistics [Текст] : manual / N. Neborsina ; Ministry of Education and Science of Ukrain, Taras Shevchenko National University of Kyiv. - Київ : ВПЦ "Київський університет", 2023. - 149 p. - 50.00 грн., 23.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Англійська мова--Стилістика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Анотація: Посібник призначений для ознайомлення студентів освітнього рівня "Бакалавр" з основними риторичними категоріями, експресивними засобами та функціональними стилями, що сприяє формуванню навичок стилістичного аналізу та подальшого розвитку інтерпретаційної компетенції.
Дод.точки доступу:
Ministry of Education and Science of Ukrain
Taras Shevchenko National University of Kyiv


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

9.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Salata, O.
    The image of the city embodied in architecture rationalistic modern style of Alexander Verbitsky = Образ міста в раціоналістичному модерні архітектури О. М. Вербицького / O. Salata // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архітектура -- архітектурні стилі -- раціоналістичний модерн -- образ міста -- культурна спадщина -- пам'ятки архітектури
Анотація: У статті досліджено та розкрито особливості раціоналістичного модерну в Україні на прикладі творів відомого українського архітектора Олександра Матвійовича Вербицького (1875-1958). Методологія дослідження включає низку наукових методів і підходів, серед яких аналіз, синтез, порівняльний та культурологічний, які дали змогу проаналізувати особливості українського раціоналістичного модерну в архітектурних формах, створених О.М. Вербицьким, як важливого етапу в українській архітектурі та українській культурі. Наукова новизна полягає у спробі автора виявити загальні ознаки стилю народної архітектури на прикладах будівель, споруджених у Києві, та визначити цінність спадщини раціоналістичного модерну в Києві, шляхи його збереження як складової частини загальноєвропейської спадщини. Показано, що оригінальність Київської школи модерну полягає в широкому використанні геометричних форм при одночасній стриманості декоративних традицій. З цієї позиції проаналізовано найбільш відомі архітектурні споруди авторства О.М. Вербицького - будинок залізничного вокзалу та передвокзальної площі, паровозного депо станції Дарниця, багатоповерхові житлові будинки у Києві по вул. Енгельса, на розі вулиць Стрілецької та Рейтарської. Найхарактернішою ознакою архітектурного стилю Вербицького, є, на думку автора, акцент на проектуванні дахів, які були переважно високої чотирисхилої форми і нагадували обриси дахів народних хат. У деяких проектах архітектора використано трапеційну форму фронтонів або ж трикутні щипці біля коньків даху, що надавало силуетам будівель активного і романтичного характеру, підкреслювало зв'язок з класичними спорудами народної дерев'яної архітектури та українською традицією будування
Дод.точки доступу:
Салата Оксана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)