Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (19)Мережеві ресурси (31)Наукові періодичні видання Університету (57)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стратегії<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 789
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


   
    18-й філологічний семінар: постмодерн і жанрові стратегії [Текст] : Інформація // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2015. - № 7. - С. 68-69

Кл.слова (ненормовані):
18-й філологічний семінар, Київ, 2015 -- постмодернізм -- авторефлексивний текст

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
005:07(075)
A74


    Aris, Annet.
    Managing Media Companies: harnessing Creative Value [Текст] / A. Aris, J. Bughin. - Chichester : John Wiley & Sons, Ltd., 2005. - 427 p. - ISBN 978-0-470-01563-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління медіакомпаніями--Навчальні видання

   Креативність


Кл.слова (ненормовані):
медіа -- інноваційний контент -- мас-маркет -- маркетингові стратегії -- B2B -- цифрові медіа -- управління персоналом -- медіа-кампанія -- трансформаційний менеджмент
Дод.точки доступу:
Bughin, Jaques


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.


    Bilonozhko, O.
    Technology of the development of lyceum teachers pedagogical culture in the system of methodical work [Електронний ресурс] = Технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи / O. Bilonozhko. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 42-46, DOI 10.28925/2311-2409.2022.375. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вчителі ліцеїв -- педагогічна культура -- платформа «Педагогічна культура вчителя ліцею» -- система методичної роботи -- технологія розвитку педагогічної культури
Анотація: У статті розглядається технологія розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи. Обґрунтовано, що створення єдиної методичної платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею» на базі міського науково-методичного центру уможливлює побудову чіткої стратегії розвитку професійної культури вчителів профільної школи, організацію постійного моніторингу процесу та об’єктивне оцінювання його результативності. Зазначено, що важливими елементами запропонованої технології є моніторинг результативності та зворотній зв’язок. Моніторинг здійснюється опитуванням на початковому та заключному етапах. Зворотній зв’язок забезпечується організацією обговорення після кожного проведеного заходу, а також дискусією у соціальних мережах і месенджерах. Програма розвитку педагогічної культури охоплює весь навчальний рік, тематика є багатоаспектною і актуальною, у ній задіяні усі педагоги міських ліцеїв, що дозволяє зробити розвиток педагогічної культури системним, постійним, всебічним і загальним. Запропонована технологія розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи (створення платформи «Педагогічна культура вчителя ліцею») забезпечує системне ознайомлення вчителів ліцею з передовим освітянським досвідом. Запропонована технологія забезпечує реалізацію педагогічних умов розвитку педагогічної культури вчителів ліцеїв і характеризується такими ознаками, як системність (максимально враховані різноманітні аспекти розвитку педагогічної культури вчителя), послідовність і регулярність (платформа діє протягом усього навчального року і пролонговується на наступний рік, заходи відбуваються щотижнево) та загальність (тотальне охоплення вчителів ліцеїв міста). Запропонована технологія дозволяє подолати розбіжності між організацією методичної діяльності, що має на меті підвищення професійної культури вчителів, у різних закладах профільної освіти міста.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Білоножко О. В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
342.1:14(477)
B 58


    Bilyi, Oleg.
    The Will to Identity. State Building and tye Strategies of Legitimation = Воля до ідентичності. Розбудова держави і стратегії легітимізації / O Bilyi ; National academy sciences of Ukraine, H. S. Skovoroda imstitute of philosophy. - K. : Akademperiodyka, 2017. - 214 p. - (Project "Ukrainian Scientific Book in a Foreign Language"). - Бібліогр.: с. 208. - Алф. показжч.: с. 209-211. - ISBN 978-966-360-328-5 : 202.30 грн.
Текст кн. англ. Дод. тит. арк. укр.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Державне право

   Держава--Україна--Філософія


Дод.точки доступу:
Білий Олег Васильович
National academy sciences of Ukraine
H. S. Skovoroda institute of philosophy


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.


    Budzar, M.
    The Communicative Strategies of the Ukrainian Nobility in the mid-19th Century (According to Correspondence) = Комунікаційні стратегії українського дворянства середини XIX ст. (на епістолярному матеріалі) / M. Budzar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P95-101. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
комунікаційні стратегії -- мережа соціальних зв'язків -- епістолярій -- українське дворянство
Анотація: У статті досліджено життєдіяльність українського дворянства в реаліях середини XIX ст. через аналіз його комунікаційних стратегій. Розгляд сімейного листування дозволив реконструювати складну мережу соціокультурних зв'язків регіональної еліти, в якій її представники реалізовували розмаїтий спектр ідеологічних і поведінкових завдань. Джерельним матеріалом для статті став комплекс листів з фамільного архіву Ґалаґанів - дворянського роду козацько-старшинського походження. Вибір джерел обумовлено кількома причинами. По-перше, завдяки шлюбним стратегіям впродовж XVIII-XIX ст. Ґалаґани зберігали тісні контакти серед регіонального дворянства й водночас споріднювалися з імперською знаттю. По-друге, гарно збережений архів надає вагомий матеріал для дослідження комунікаційних стратегій саме на підставі листування. Це дозволяє зрозуміти дію соціальних механізмів, що обумовлювали життя лівобережного панства середини XIX ст. Метою статті є розгляд комунікаційних стратегій української еліти 2-ї половини 1840-х - середини 1860-х рр. на основі аналізу сімейного епістолярію з фамільного архіву Ґалаґанів. Автором досліджено комунікаційні сценарії дворянства Лівобережної України у взаєминах між місцевою спільнотою та імперським центром, між дворянами-землевласниками й селянами, між групами родичів всередині дворянської спільноти. Розгляд документів дозволив з'ясувати реакцію українського дворянства на низку подій 1840-х - 1860-х років: дії імперського уряду часів правління імператорів Миколи I і Олександра II щодо України, події Кримської війни, перебіг Селянської реформи 1861 р. та наслідки її реалізації в українських землях. Результати розвідки поглиблюватимуть уявлення про життя українського соціуму у просторі та часі XIX ст. Стаття ґрунтується на оригінальній авторській концепції
Дод.точки доступу:
Марина Будзар


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Chris, Jones
    Громадсько-активні школи [Електронний ресурс] / Jones Chris. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 2. - С. 47-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Анотація: Стаття пропонує огляд громадсько-активних шкіл. Описуючи 9 міжнародних стандартів якості громадсько-активних шкіл, автор статті фокусує увагу на ключових аспектах громадсько-активних шкіл, досліджує наслідки їх діяльності для політики, стратегії та підготовки менеджерів вищої ланки. Наприкінці статті запропоновано теми для подальшого дослідження.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кріс Джонс


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Diakovska, H.
    Critical interpretation of practical and legal conclusions on the lack of free will and moral responsibility = Критичне осмислення практико-правових висновків з відсутності свободи волі і моральної відповідальності / H. Diakovska, V. Hontar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P30-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
аналітична філософія -- свобода волі -- моральна відповідальність -- правова система -- ретрибутивна функція -- справедливість
Анотація: Актуальність статті обумовлена тим, що в сучасних умовах соціально-культурних та ідеологічних трансформацій українського суспільства посилюється вплив негативних чинників на формування соціально стійкої та морально відповідальної особистості. Ключові поняття суспільної стратегії духовного виховання - "моральна відповідальність" та "свобода волі" - проаналізовані авторами з точки зору співвідношення моральних і неморальних підходів при обґрунтуванні правових інститутів в світі без моральної відповідальності. Розглянуто сутнісні характеристики понять "моральна відповідальність" та "свобода волі", показано їх вплив на правову систему, контурно окреслено альтернативні неморальні підходи до обґрунтування правових інститутів в світі з релятивістською парадигмою етико-правових взаємовідносин. В основі побудови такого світу, стверджують автори, лежать не принципи моральної відповідальності та справедливості, що детермінуються "провиною-покаранням", а інші атрибутивні принципи, приміром, безпека суспільства, доцільність чи компенсаторність. Обґрунтовано, що внутрішнього протиріччя в практичній правовій діяльності при відсутності моральної відповідальності немає, адже їй не потрібно ґрунтуватися на принципі справедливості відплати, оскільки цей моральний принцип в світі без моральної відповідальності не працює. Зроблено висновок, що для суспільств з правовими системами без моральної відповідальності звинувачення у внутрішній суперечності нелегітимні та неправомірні, оскільки вони є продуктом та відображенням самого суспільства, для якого цей принцип не актуальний
Дод.точки доступу:
Hontar, V.
Гонтарь Василь
Дьяковська Галина


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Dodonova, V.
    Socio-philosophical aspects of the problem of internationalization of higher education: the experience of Borys Grinchenko Kyiv University = Інтернаціоналізація вищої освіти: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка / V. Dodonova, M. Kolinko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P18-24. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- вищі навчальні заклади -- інтернаціоналізація -- полікультурна освіта -- стратегії інтернаціоналізації -- міжкультурна комунікація -- Київський університет імені Бориса Грінченка
Анотація: У статті досліджуються процес і форми інтернаціоналізації вищої освіти. Артикульовано, що в умовах перетворення мобільності на істотну ознаку способу життя освіченої людини, інтернаціоналізація вищої освіти стає одним з ключових векторів розвитку університетської діяльності. Проаналізовано проблеми інтернаціоналізації освіти, включаючи проблему полікультурної освіти та міжкультурної комунікації. Зазначається, що студентське середовище перетворюється на широкий глобальний простір для безпосередньої взаємодії великих мас представників різних культурних форм та традицій. Доведено актуальність інтернаціоналізації вищої освіти у формуванні європейської науково-освітньої мережі й транснаціонального інтелектуального простору. Подано досвід Київського університету імені Бориса Грінченка в цьому векторі наукової і педагогічної діяльності. Стаття спирається на програмні документи освітнього простору Європейського Союзу. Зазначено, що в сфері вищої освіти глобалізація проявляється в мобільності студентів та академічного персоналу, їх інтеграції в міжнародне освітнє коло задля співпраці, обміну знаннями. Інтернаціоналізація вищої освіти сприяє формуванню «суспільства знань». Проаналізовано переваги та ризики процесу інтернаціоналізації вищої освіти в українському суспільстві. Проблематизовано соціальні виклики у міжнародному та вітчизняному освітньому просторі, зокрема нерівномірність у розподілі мобільних потоків, а також створення гідного рівня життя для науковців та спеціалістів високої кваліфікації. Підкреслюється, що явища "капсулювання" та "розчинення" є ризиками на шляху інтернаціоналізації освіти. Показано, як процеси інтернаціоналізації освіти стимулюють розвиток вищих навчальних закладів. Автори статті наполягають на раціоналізації процесу інтернаціоналізації вищої освіти та обов'язковому врахуванні його ціннісних складових. Він має бути ретельно організованим, вдумливим компонентом міжнародної інституційної дії. Підсумовано, що інтеграція Київського університету імені Бориса Грінченка в світові процеси сприяє оновленню його науково-освітнього, особистісного й організаційного потенціалу на індивідуальному, інституціональному й системному рівнях
Дод.точки доступу:
Kolinko, M.
Марина Колінько
Віра Додонова


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Drahuntsov, Roman.
    Potential disguisingattack vectors on security operation centers and SIEM systems = Потенційні відволікаючі атаки на операційні центри безпеки та SIEM системи / R. Drahuntsov, D. Rabchun // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2021. - N 14. - С. 6-16, DOI 10.28925/2663-4023.2021.14.614. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
обхід -- моніторинг -- тактики супротивника
Анотація: В даній статі розглянуто деякі потенційні вектори атак, що можуть бути здійснені на системи моніторингу операційних центрів безпеки (SOC), зокрема системи SIEM. Широко розповсюджені проблеми таких центрів, такі як великі обсяги хибних позитивних спрацювань, або не абсолютно точна конфігурація кореляційних правил, можуть призводити до ситуацій в яких порушник має змогу спровокувати небажаний стан системи моніторингу. Ми виявили три потенційні вектори подолання моніторингу SOC, що здійснюється через SIEM. Перший вектор ґрунтується на механізмі, що використовується для збору даних про події -log collector: Некоректний стан роботи SIEM може бути досягнутий за допомогою генерації сторонніх беззмістовних даних про події та спрямування їх на SIEM. Потік підроблених даних може спровокувати появу помилкових інцидентів, який витрачає час та можливості для реагування відповідного персоналу. Другий вектор вимагає від агенту загрози певних знань про фактичну конфігурацію SIEM -експлуатація проблем кореляційний правил. Беручи до уваги той факт, що кореляційні правила SIEM створюються вручну, вони можуть містити логічні помилки -певні правила детектування можуть не спрацьовувати на всі необхідні індикатори шкідливої активності. Агент загрози, що знає про такі особливості, може задовольнити критерії не-детектування та таким чином замаскувати процес атаки під легітимну активність. Останній досліджений вектор базується на надлишково чутливих правилах детектування, що генерують істотний обсяг хибно позитивних повідомлень, але все одно залишаються активними. Агент загрози може провокувати хибні тривоги на постійній основі для відволікання аналітиків та проведення атак під "шумовим маскуванням". Усі три вектори були досліджені нами в ході аналізу практичних інсталяцій SIEM та процесів SOC, що визнані стандартами індустрії. На даний момент ми не маємо інформації про те, що дані атаки вже відбувались в реальному середовищі, але існує висока вірогідність появи таких тактик в майбутньому. Мета даного дослідження полягає у висвітленні можливих ризиків для операційних центрів безпеки, пов'язаних з поточними процесами та практиками, що використовуються в індустрії, та розробити стратегії подолання даних проблем у перспективі
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Rabchun, Dmytro
Рабчун Дмитро Ігорович
Драгунцов Роман Ігорович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)