Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=структурні компоненти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
Шифр: І426210053/2017/7
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2017р. № 7
Зміст:
Ніколенко, Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога / Л. Т. Ніколенко. - С.5-8
Кл.слова: сталий розвиток, інтернет-технології, онлайн-курси
Білик, Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя / Н. І. Білик, О. Г. Галич. - С.9-12
Кл.слова: педагогічний менеджмент, особиста працездатність, розвиток професіоналізму
Бабко, Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника / Т. М. Бабко. - С.13-15
Кл.слова: педагогічний менеджмент, керівники освітніх закладів, особистісна ефективність
Чернігівська, Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління / Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко. - С.16-18
Кл.слова: управлінська діяльність, управління персоналом, соціальне упраління
Свєртнєв, О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти / О. А. Свєртнєв. - С.19-22
Кл.слова: менеджмент, класифікація професій, класифікаційна характеристика професії
Бєляєва, О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва. - С.23-27
Кл.слова: педагогічна діяльність, структурні компоненти, авторська таксономія
Винничук, Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта / Р. В. Винничук. - С.28-30
Кл.слова: аксіологічний підхід, гуманітарна галузь, фахівці
Курінна, А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації / А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк. - С.31-34
Кл.слова: стратегічний план, професійна та методична компетентність, територіальні громади
Приходько, В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами / В. М. Приходько, М. І. Приходько. - С.35-43
Кл.слова: емоційний інтелект, професійна діяльність, інтелект
Гельжинська, Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки / Т. Я. Гельжинська. - С.44-46
Кл.слова: домінантно-цільовий підхід, статусно-рольові позиції, діяльність
Ястребова, В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи) / В. Я. Ястребова. - С.47-50
Кл.слова: освітній проект, цільовий блок проекту, інструментарій проектного менеджменту
Карапетян, А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання / А. О. Карапетян. - С.51-53
Кл.слова: комунікативний підхід, міжособистісні компетенції, особистий досвід студента
Балацька, О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості / О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш. - С.54-56
Кл.слова: аудіал, візуал, кінестетик
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Д623782/2018/10
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 10
Зміст:
Вовк, О. П. Сьогоденні виклики дитинству: дошкільник та девайси. Використання SCRUM-технологій у роботі з педагогами / О. П. Вовк. - С.2-5
Кл.слова: інтернет-технології, спринт, електронна книга
Павлова, Т. А. Розвиток субкультури в сучасному соціумі / Т. А. Павлова. - С.6-8
Кл.слова: функції дитячої субкультури, структурні компоненти
Жуковська, О. П. Система формування прийменниково-відмінкових конструкцій у дітей 4-5 років із загальним недорозвиненим мовленням / О. П. Жуковська. - С.9-17
Кл.слова: корекційна педагогіка, мовленеві ігри
Світлична, Т. І. Невихований собачка. Заняття-гра у спеціальній групі для дітей з особливими освітніми потребами / Т. І. Світлична. - С.18-20
Кл.слова: корекційна педагогіка, порушення інтелекту правил культурної поведінки
Тульчій, І. М. Подорож на озеро. Інтегроване заняття з використанням стоун-терапії у молодшій групі / І. М. Тульчій. - С.21-23
Кл.слова: мовленнєва вправа, гра, релаксація
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Воїтелева, Г. О.
    Засвоєння учнями структурних компонентів організаційно-підготовлювального етапу проектування виробів / Г. О. Воїтелева, Н. А. Малюта // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2018. - N 13/14. - С. 7-11

Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--художньо-декоративна праця

Кл.слова (ненормовані):
проектування виробів -- структурні компоненти -- технологія діяльності -- майстрині -- пелюстка -- формування умінь -- фарбування виробу
Дод.точки доступу:
Малюта, Н. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Шестак, Ярослав Іванович.
    Моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО / Я. І. Шестак, В. І. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 121-135, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.121135. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна інфраструктура -- структурні компоненти -- інформаційна інфраструктура -- модель -- кортеж складових -- неорієнтований граф -- інтелектуальна компонента -- нейромережевий алгоритм -- Ейлеровий ланцюг -- Гамільтоновий ланцюг
Анотація: У даній публікації досліджується проблема моделювання інформаційної інфраструктури ЗВО. Відзначається, що інформаційна інфраструктура включає в себе людей, процеси, процедури, інструменти, технології, а також організаційні структури і механізми, необхідні для підтримки функціонування і розвитку суб’єкта господарювання. Інформаційна інфраструктура має відповідні компоненти, кожен з яких має свої характеристики і є певна залежність між інформаційною інфраструктурою суб’єкта господарської діяльності, як функції від її структурних компонентів. Розроблено модель організації електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення у вигляді кортежу складовихструкурних компонент, де задіяні структура електронних комунікаційних мереж в межах визначеного ЗВО та пов’язане з засобами е-комунікацій загального призначення, множина об’єктів електронних комунікаційних мереж, які змінюють свій стан в результаті множини певних операцій та користувачів. Показано, що інформаційна інфраструктура ЗВО у вигляді неоріонтованого графа розглядає низку невизначеностей та запропоновано ввести таку структурну компоненту ІІС ЗВО, як інтелектуальна система (ІнС), яка буде поєднуватись на основі нейромережевих алгоритмів та визначених структурних компонентів. Відповідно, інформаційна інфраструктура закладу вищої освіти з інтелектуальною компонентою -це комплексна сукупність інформаційних систем ЗВО/автоматизованих спеціалізованих систем та всіх інформаційних ресурсів, що керуються нейромережвевими алгоритмами та направлені на гармонізацію освітнього процесу та освітньої діяльності
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Чубаєвський, Віталій Іванович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
373.517.1(477)
Б 48


    Бережна, Таміла.
    Моделювання здоров’язбережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 37–42. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Здоров’язбереження--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
моделювання -- здоров’язбережувальне середовище -- загальноосвітні навчальні заклади -- структурні компоненти -- форми роботи

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

6.
Шифр: М898489384/2020/5
   Журнал

Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2518-766Х. - Виходить щорічно
2020р. № 5 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Олексюк, О. М. Міждисциплінарність як форма фундаменталізації вищої мистецької освіти: фасетний підхід / О. М. Олексюк. - С.5-8
Кл.слова: стратегія, інноваційна модель, орієнтири
Черкасов, В. Ф. Загальна музична освіта Австрії в контексті європейських і світових тенденцій / В. Ф. Черкасов. - С.9-15
Кл.слова: уроки музики, творчі здібності, види діяльності
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні: феномен мистецьких династій / Л. Й. Проців. - С.16-23
Кл.слова: мистецькі династії, вокальне виконавство, метаісторія
Гринчук, І. П. Вітчизняні виконавські школи: регіональний аспект / І. П. Гринчук, О. Спольська. - С.24-31
Кл.слова: фортепіанне виконавство, фортепіанні школи, піаністи-виконавці
Рахманова, О. К. Синестезія як засіб розвитку музичного семіозису молодших школярів / О. К. Рахманова. - С.32-35
Кл.слова: семіозис, синестезійність, семіотика мистецтв
Федорець, М. О. Формування музично-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як наукова проблема в Україні та Китаї / М. О. Федорець, С. Сюй. - С.36-42
Кл.слова: інтегрований курикулум, естетичний досвід
Вишневецька, М. В. Естетичні потреби у фаховій діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретичний аспект проблеми / М. В. Вишневецька. - С.43-48
Кл.слова: естетичні потреби, естетична культура, естестетична діяльність
Лимаренко, В. І. Структурні компоненти методичної компетентності майбутнього керівника вокального ансамблю / В. І. Лимаренко. - С.49-53
Кл.слова: структурні компоненти, майбутній керівник, вокальний ансамбль
Даценко, М. С. Творчий потенціал майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність та зміст феномена / М. С. Даценко. - С.54-59
Кл.слова: фахова підготовка, творча особистість, мистецька освіта
Скуратовська, М. О. Концертно-виконавська діяльність у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтв / М. О. Скуратовська. - С.60-65
Кл.слова: художня творчість, фахова підготовка, сценічна діяльність
Процишина, О. Ю. Структура методичної компетентності майбутнього викладача мистецької школи / О. Ю. Процишина. - С.66-73
Кл.слова: сольний спів, майбутній викладач, компетентність
Davidovitch, N. The rule of humanities and culture in the academy / N. Davidovitch. - С.74-88
Кл.слова: гуманітарні науки, вища школа, цінності
Кондрацька, Л. A. Дигітальне вивчення теорії мистецтва / Л. A. Кондрацька. - С.89-97
Кл.слова: віртуальний артклас, кластерний підхід, лабораторія помилок
Губ’як, Д. В. Переклади для бандури поліфонічних творів Й.-С. Баха у виконавській та навчальній практиці: методичний аспект / Д. В. Губ’як. - С.98-105
Кл.слова: бандурне виконавство, поліфонічні твори, переклади для бандури
Бондаренко, Л. А. Метод проєктів у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С.106-111
Кл.слова: професійна підготовка, проєктна діяльність, метод проєктів
Ракітянська, Л. М. Навчально-методичне забезпечення формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Л. М. Ракітянська. - С.112-119
Кл.слова: емоційний інтелект, фахова підготовка, навчально-методичне забезпечення
Лобода, О. Є. Самостійна робота як педагогічна умова розвитку інтелектуально-творчих здібностей майбутніх музикантів-педагогів / О. Є. Лобода. - С.120-127
Кл.слова: самоосвіта, самостійна робота, професійна підготовка
Бегун-Трачук, Л. О. Дослідження професійного та емоційного вигорання у психолого-педагогічній теорії та практиці / Л. О. Бегун-Трачук. - С.128-133
Кл.слова: емоційне вигорання, професійне вигорання, зарубіжний досвід
Сухолова, М. А. Чинники впливу на поліфункціональність сценічного іміджу викладача вокалу в сучасних умовах / М. А. Сухолова. - С.134-139
Кл.слова: сценічний імідж, викладач вокалу, поліфункціональність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бєляєва, О. М.
    Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі / О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - 2017. - № 7. - С. 23-27 . - ISSN 2221-6316

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- структурні компоненти -- авторська таксономія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: П849665807/2021/5
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2021р. N 5
Зміст:
Кесьян, Тетяна. Дитина йде в дитячий садок: до чого мають бути готові батьки / Т. Кесьян. - С.4-7
Кл.слова: адаптація, емоції, пізнавальна активність
Кесьян, Тетяна. Адаптація: як батьки можуть допомогти малюкам і самим собі / Т. Кесьян. - С.8-9
Кл.слова: допомога дитині
Кесьян, Тетяна. Чи готова дитина до дитячого садка: чекліст для батьків / Т. Кесьян. - С.10
Кесьян, Тетяна. Спокійний ранок, або Як зробити день дитини в дитячому садку позитивним. Пам'ятка для батьків / Т. Кесьян. - С.11
Литвин, Інна. Тандем практичного психолога і вчителя-логопела / І. Литвин, Т. Замедянська. - С.14-18
Кл.слова: діагностична робота, корекційно-розвивальна робота, консультативна робота
Шевчук, Валентина. Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку / В. Шевчук. - С.19-22
Кл.слова: види самоаналізу, структурні компоненти
Шевчук, Валентина. Пізнай самого себе, або Проводимо спрямований самоаналіз / В. Шевчук. - С.23-24
Кл.слова: захищеність, самосприйняття, самооцінка
Гурковська, Тетяна. Діагностичні методики / Т. Гурковська, І. Литвин. - С.25-30
Остапенко, Юлія. Правда чи фейк? Як відрізнити правдиву інформацію від вигаданої і маніпулятивної / Ю. Остапенко. - С.31-32
Кл.слова: медіаграмотність
Який рівень вашої самооцінки? Тест
Клименко, Антоніна. Оплата практичного психолога, що індивідуально займається з дитиною із ООП / А. Клименко. - С.35-38
Кл.слова: корекційно-розвиткові послуги, фінансування, інклюзивні групи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Павлова, Т. А.
    Розвиток субкультури в сучасному соціумі [Текст] / Т. А. Павлова // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2018. - № 10. - С. 6-8

Кл.слова (ненормовані):
функції дитячої субкультури -- структурні компоненти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Шевчук, Валентина.
    Самоаналіз - умова професійного й особистісного розвитку / В. Шевчук // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 19-22

Кл.слова (ненормовані):
види самоаналізу -- структурні компоненти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)