Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стрічка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шепета А. В.
Назва : А. Конан Дойл "Пістрява стрічка" : 7-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2020. - N 1/2. - С. 29-36 (Шифр З252288/2020/1/2)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики: Англійська література-- персоналія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література (7 клас)--7 клас (зарубіжна література)--англійська література
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вовк Т. І.
Назва : А. Конан Дойл "Пістрява стрічка". 7-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі. - Київ: Основа, 2018. - № 5/6. - С. 18-23 (Шифр З252288/2018/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нестандартний урок--артур конан дойл, про нього--детективна література
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончарук А. В.
Назва : А. Конан Дойл "Пістрява стрічка". 7-й клас
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ: Основа, 2018. - № 9/10. - С. 39-44 (Шифр З252288/2018/9/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): артур конан дойл, пістрява стрічка--конспект уроку--зарубіжна література
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Барабаш А. В.
Назва : Виготовлення текстильної брошки "Рожева півонія"
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 13/14. - С. 65-72 (Шифр Т893832/2019/13/14)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- творчий проект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): текстильна брошка--добір інструментів--опис моделі брошки--добір матеріалів--стрічка--послідовність виконання
Знайти схожі

5.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Джигола Т. В.
Назва : Виготовлення штучних квітів для віночка та композицій : 10-11 клас
Місце публікування : Трудове навчання в школі. - Київ: Основа, 2017. - № 11/12. - С. 65-68 (Шифр Т893832/2017/11/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок трудового навчання--атласна стрічка--техніка канзаші
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Джигола Т. В.
Назва : Виготовлення штучних квітів для віночка та композицій : 10-11 клас
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2017. - N 11/12. - С. 65-68 (Шифр Т893832/2017/11/12)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): урок трудового навчання--атласна стрічка--техніка канзаші--народознавство--оберіг--стрічка--безпечна праця--практична робота
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Всесвітня література в сучасній школі -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 (стр.2) Кл.слова: наказ МОН України № 78, 2016 р.,наказ МОН України № 144, 2016 р.,підручники для 8 класу
Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/ Є. Кашуба (стр.2) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/ О. Палій (стр.3-4) Кл.слова: творчий учитель,акторська майстерність учителя,емоції
Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/ І. Михайленко (стр.5) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/ О. Ніколенко (стр.6-11) Кл.слова: культурологічний підхід,принципи культурологічного підходу,функції культурологічного підходу
Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: культура Японії,образне мислення,зарубіжна література, 6 клас
Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/ М. Костирко (стр.12) Кл.слова: план-конспект уроку,культура японії,література японії
Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.12-13) Кл.слова: план-конспект уроку,хайку (хоку),Мацуо Басьо, хайку
Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/ М. Костирко (стр.13) Кл.слова: план-конспект уроку,японська поезія,виразне читання
Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/ О. Слободянюк (стр.14-19) Кл.слова: план-конспект уроку,творчість Едгара По,життєвий шлях Е. По
Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/ О. Слободянюк (стр.14-15) Кл.слова: план-конспект уроку,жанр детективу,біографія Едгара По
Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/ О. Слободянюк (стр.16-18) Кл.слова: план-конспект уроку,По Едгар, Золотий жук, про твір,інтрига
Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/ О. Слободянюк (стр.18-19) Кл.слова: план-конспект уроку,По Е., Золотий жук, про твір,характеристика образів
Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/ Т. Вовк (стр.20-25) Кл.слова: план-конспект уроку,Дойл А. Конан, Пістрява стрічка, про твір,детективне оповідання
Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/ О. Роліна (стр.25) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,поезія
Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ Н. Нестерук (стр.26-31) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі, Останній листок, про твір,творчість О. Генрі
Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/ Ю. Артем’єва (стр.31, 45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнки
Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/ М. Костирко (стр.32-33) Кл.слова: план-конспект уроку,О. Генрі. "Останній листок", про твір,аналіз твору
Приступа М. Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/ М. Приступа [и др.] (стр.33) Кл.слова: учнівська творчість,творчі роботи,текст
Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/ М. Стецюк (стр.34-35) Кл.слова: методика викладання зарубіжної літератури,літературні загадки,модель складання загадки
Романтический герой Джорджа Байрона (стр.36) Кл.слова: Байрон Джордж, про нього,романтичний герой,творчість Джорджа Байрона
Гротескный психологизм Эдгара По. Из книги Кэтрин ван Спэнкерен "Краткая история американской литературы" (стр.37-38) Кл.слова: аналіз творів Едгара По,засновник детективного жанру,поезія Едгара По
Павліщенко Я. Лірична проза/ Я. Павліщенко (стр.38, 41) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Николенко О. Импрессионизм - искусство впечатлений/ О. Николенко (стр.39-41) Кл.слова: імпресіонізм в літературі,символізм,психологічний імпресіонізм
Косиков Г. Шарль Бодлер: между "восторгом жизни" и "ужасом жизни"/ Г. Косиков (стр.42-45) Кл.слова: Бодлер Шарль, про нього,творчість Шарля Бодлера,Бодлер Ш., Квіти зла, про твір
Лисюк І. Шарль Бодлер/ І. Лисюк (стр.45) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,малюнок
Осадча Ю. Сучасна дитяча зарубіжна література/ Ю. Осадча (стр.46-50) Кл.слова: дитяча література,література для дітей,популяризація дитячої літератури
Эпштейн М. К истории и значению слова "совок"/ М. Эпштейн (стр.51-53) Кл.слова: назва,походження,тлумачення
Стецюк М. Учитель так влаштований на світі.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. Переживаю мить чудову/ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. "Дев'ятий" пише твір зі Світової.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Стецюк М. На жаль, приходиться не раз чувати.../ М. Стецюк (стр.54) Кл.слова: художня література,поезія,текст
Чібалін Д. З вірою в серці/ Д. Чібалін (стр.55) Кл.слова: конкурс,обдаровані діти,проза
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Ніколенко О. Storytelling як освітня технологія вивчення зарубіжної літератури/ О. Ніколенко (стр.2-5)
Ніколенко О. Когнітивне картування як технологія формування літературних компетентностей у сучасну добу/ О. Ніколенко (стр.6-8)
Жеміоніс І. Казка про вагу, ціну і ще про щось важливе/ І. Жеміоніс (стр.9-12)
Азьомова Т. Вітрина й задзеркалля чарівної крамниці в однойменній новелі Герберта Уеллса/ Т. Азьомова, В. Азьомов (стр.16-18) Кл.слова: раціональне та казкове,архетипічний символ
Хмельницька О. Залізна логіка і не тільки/ О. Хмельницька (стр.19-21)
Первак О. Генрік Ібсен (1828-1906). "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма/ О. Первак, В. Аксьонова (стр.25-27)
Первак О. Композиція п’єси. Відкритість фіналу/ О. Первак, В. Аксьонова (стр.33-36) Кл.слова: розвиток творчої уяви,копмозиція п’єси,Ляльковий дім
Первак О. Бернард Шоу (1856-1950). Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу у п’єсі "Пігмаліон"/ О. Первак, В. Аксьонова (стр.40-43)
Первак О. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії п’єси "Пігмаліон"/ О. Первак, В. Аксьонова (стр.43-47)
Первак О. Динаміка образу Елайзи Дулітл/ О. Первак, В. Аксьонова (стр.47-50)
Курило Т. "Буендіа" - не завжди добрий день/ Т. Курило (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вовк, Тамара
Назва : Для великого розуму дрібниць не існує. Артур Конан Дойл. "Пістрява стрічка".Утвердження в образі Шерлока Холмса сили інтелекту й моральних якостей
Місце публікування : Зарубіжна література. - 2017. - N 2. - С. 54-59 (Шифр З296477334/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): план-конспект уроку--зарубіжна література, 7 клас--дойл а. конан, пістрява стрічка, про твір
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лісневська А. Л.
Назва : Екранне видовище як інструмент пропаганди (на прикладі кінострічки Івана Кавалерідзе "Коліївщина", 1933)
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - Вип. 1(7). - С. 63-68 (Шифр І254815328/2019/1(7))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пропаганда--міфологема--екранне видовище--інформаційно-комунікаційний простір--радянський кінематограф--українська історія
Анотація: Міфотворчі процеси в комунікаційному просторі – «наріжний камінь» ідеології в усі часи існування людства. Одним з інструментів ефективності впливу пропаганди на людину є довіра до інформації. Сьогодні це відбувається завдяки розповсюдженню інформації з персоніфікованим відеоконтентом у соцмережах, в тому числі за допомогою конвергентних медіа. Створюються нові міфи та соціальні установки, вирішуються долі країн, формується громадська думка. У 20–30 роки минулого століття роль найпотужнішого екранного медіа виконував кінематограф. У статті розглядаються основні ідеологічні повідомлення української радянської кінострічки 1933 року «Коліївщина». В період масової кінофікації «Коліївщина» виконувала грандіозну місію – створення нових міфологем задля маніпуляції свідомістю населення. Це відбувалось в трагічний період української історії (1933 рік, Голодомор) через екстраполяцію історичної правди та втілення її в найемоційнішу на той час форму – форму екранного видовища. Радянська влада використовувала могутній вплив екранного зображення з метою пропаганди мрій, ілюзій, образів, стереотипів, які втрачають референтний зв’язок з реальністю. Фільм І. Кавалерідзе «Коліївщина» демонструє інтерпретацію історичних подій та національної ідеї, перенесення ідеології «радянського сьогодення» в порівняно далеке минуле. Стрічка створена на тлі політичної кон’юнктури початку 1930-х років: боротьба з українським «буржуазним националізмом», справа «Спілки визволення України», репресивна політика щодо села, згортання політики «коренізації». Тобто, з одного боку навмисне звертання до українського, з іншого боку – репресії українського селянства. Не зважаючи на цензуру, І. Кавалеридзе вдається створити національний інклюзивний наратив, що зображує український простір як багатоетнічний та різноманітний, але водночас національно колоритний. Проте, з точки зору сьогодення, псевдонародний.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)