Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (60)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 303
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.


    Лахно, Валерій.
    Кластерний аналіз для дослідження цифрових слідів студентів закладів освіти / В. Лахно, С. Волошин, С. Мамченко // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 31-41, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.3141. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
цифрові сліди -- кластерний аналіз -- цифрове освітнє середовище закладу освіти -- інформаційна безпека
Анотація: Показано, що Кластерний Аналіз (КА) може використовуватися в процесі дослідження Цифрових Слідів (ЦС) студентів закладу освіти, а також інших закладів освіти, які впроваджують у навчальний процес Цифрове Освітнє Середовище (ЦОС). Кластерний аналіз може дозволити виявити патерни поведінки здобувачів освіти. Також застосування методів КА дозволить покращити персоналізацію навчання та підвищити ефективність освітніх програм. Показано, що в контексті забезпечення Інформаційної Безпеки (ІБ) ЦОС закладів освіти технології та методи аналізу ЦС також можуть бути корисними, наприклад, для: моніторингу мережевої активності студентів; аналізу журналів авторизації та автентифікації студентів; виявлення шкідливих програм та атак на ЦОС; аналізу загроз ІБ ЦОС в цілому; прогнозування вразливостей. Показано, що застосування методів КА може бути корисним при вивченні ступеня інформаційної безпеки ЦОС університетів та інших закладів освіти. Встановлено, що методи КА можуть допомогти виявляти групи студентів зі схожими образами активності з погляду ІБ, як ЦОС закладу освіти в цілому, так і його комп’ютерних мереж і систем. Встановлено, що з допомогою КА ЦС можна виявляти аномальну поведінку студентів, виявляти незвичайні патерни активності, факти несанкціонованого використання ресурсів чи інші відхилення від типової поведінки студентів у мережі закладу освіти. У статті також наведено результати експериментальних досліджень рівня компетентностей студентів різних спеціальностей в університеті з ІБ та захисту інформаційних активів ЦОС. У цьому були використані методи КА у процесі вивчення ЦС студентів. На основі КА ЦС різних груп студентів, зареєстрованих у ЦОС університету, було виділено шість типів користувачів. В результаті застосування методів КА студенти, зареєстровані в ЦОС університету, були розбиті на відповідні кластери за критеріями, що впливають на ризики ІБ
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Волошин, Семен
Мамченко, Сергій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Рибалко, Ольга Олексіївна.
    Проєктна діяльність студентів коледжу в початковій школі з використанням клавіатурного тренажера «Клавіатурна абетка» [Електронний ресурс] / О. О. Рибалко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 150-159, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1611. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
клавіатура -- клавіатурний тренажер -- уведення тексту -- Adobe Animate -- Action Script 3.0
Анотація: У даній статті автор описує експеримент, який провели студенти коледжу в процесі проведення занять з інформатики в початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Tsapro, G.
    Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness [Електронний ресурс] / G. Tsapro, O. Gryshchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P97-106, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
жанри тексту -- комунікативні навички -- курс з комунікації -- опитування -- студенти-магістри
Анотація: Статтю присвячено навчанню магістрів, зокрема сфокусовано на вивченні комунікативної ефективності обраних тем для курсу практичної англійської мови для магістрів-лінгвістів. Дослідження ґрунтується на опитуванні, мета якого виявити оцінку студентами тем та жанрів текстів, що вивчаються протягом двох магістерських курсів. Результати дослідження показують, що деякі теми викликали у студентів більш глибокий резонанс, ніж інші. Так, теми «Tying the Knot» та «Parenting» отримали вищи бали, що свідчить про підвищений рівень зацікавленості до цих тем і, як результат, вищу залученість у дискусії серед магістрів. Такі теми, як «When something went wrong» та «Getting through», набрали порівняно нижчі оцінки, що окреслює потенційні області для вдосконалення або перегляду навчальної програми. Подальший аналіз показує, що другий рік магістерської програми отримав більш позитивні відгуки від студентів. Тема «Artificial Intelligence» виявилася найбільш високо оціненою серед різноманітних тем, що охоплюються курсом. Це спостереження свідчить про великий інтерес до сучасних технологій серед магістрів лінгвістики. Серед різних жанрів текстів, що використовуються в курсі, короткі оповідання виявилися найбільш захоплюючими для обговорення. На другому місці – статті, вірші, розділи книг та уривки з романів. Студенти віддають перевагу повним коротким оповіданням через їхню схильність до цікавих, творчих занять, пов’язаних з літературним аналізом. Вірші отримали позитивний відгук через винахідливі завдання, такі, як переклад і написання вірша у відповідь на заданий, що сприяє швидкому розумінню тексту та полегшує обговорення
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gryshchenko, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.
51(076)
В 55


   
    Вища математика: готуємося до атестації : навчальний посібник для студентів 111 "Математика" першого (бакалаврського) рівня. Частина ІІ: практикум / М. М. Астаф’єва [та ін.] ; за заг. ред. М. М. Астаф’євої ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. - 330 с. - ISBN 978-617-658-107-9 : 99.72 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища математика--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
лінійна алгебра -- вища алгебра -- аналітична геометрія -- диференціальна геометрія -- проєктивна геометрія -- функції -- диференціальне числення -- інтегральне числення -- числові ряди -- диференціальні рівняння
Анотація: Пропонована книга є другою частиною посібника “Вища математика: готуємось до атестації”. Це “Практикум”, мета якого сприяти тому, щоб студенти актуалізували й систематизували знання щодо методів розв'язування задач з різних розділів вищої математики, уміння застосовувати математичні факти на практиці. У кожному пункті розділу наведено основні теоретичні положення (означення, формули, теореми), детальний аналіз та розв'язання типових задач. Пропонується багато задач для самостійного розв'язання, що дає студентам широкі можливості для активної самостійної роботи. Практикум включає розділи: лінійної алгебри, вищої алгебри та теорії чисел, аналітичної, конструктивної, проективної та диференціальної геометрії, математичного аналізу, комплексного аналізу, диференціальних рівнянь. Практикум створено з метою полегшення процесу підготовки студентів до атестації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Астаф’єва, М. М.
Литвин, О. С.
Радченко, С. Л.
Самойленко, Ю. І.
Семеняка, С. О.
Астаф’єва, М. М. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

6.


    Гад, Ієн.
    Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту [Текст] / І. Гад, Р. МакДональд, А. Кін // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 13-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.152. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- медіа -- університети -- студенти -- Болонський процес -- Україна -- війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Дод.точки доступу:
МакДональд, Рейчел
Кін, Адель


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Цапро, Г. Ю.
    Фейкові новини: створені для чоловіків чи жінок? [Текст] / Г. Ю. Цапро, О. В. Грищенко // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 109-118, DOI 10.28925/2311-2425.2023.218. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
фейк -- гендерно-зорієнтовані теми новин -- теми фейкових новин -- творці фейкових новин -- споживачі фейкових новин
Анотація: Фейкові новини стали невід'ємною частиною сучасного життя. Вони представляють собою окремий жанр новинного дискурсу, характеризуючись маніпуляцією та поширенням неправдивої інформації через засоби масової інформації. Основними складовими фейкових новин є "брехня," "обман," і "маніпуляція," які лежать в основі їх тісного зв'язку з дезінформацією та псевдоінформацією. Ті, хто створюють фейкові новини, часто використовують гендерно-зорієнтовані теми та стереотипи, щоб залучити увагу потенційної аудиторії та підвищити зацікавленість в таких новинах. Ця стаття спрямована на дослідження сприйняття студентами гендерних аспектів фейкових новин, таких як стать авторів фейкових новин, читачів, і гендерно-зорієнтовані теми. Дослідження включало структуровану анкету з метою отримання відповідей, які надавали цінні уявлення про сприйняття фейкових новин в контексті гендерних питань. Результати експерименту розкривають загальне сприйняття взаємозв'язку між фейковими новинами та гендером. Респонденти загалом вважають, що створення фейкових новин не залежить від статі людини. Однак деякі студенти визнають тенденцію в створенні фейкових новин, де жінки-автори сприймаються більш активними в створенні контенту для жінок, тоді як чоловіки націлені на аудиторію чоловіків. Ці вподобання схожі на певні гендерні стереотипи, пов'язані з конкретними темами фейкових новин. Це свідчить про те, що, незважаючи на загальне сприйняття фейкових новин як гендерно-нейтральних, стереотипи все ж впливають на сприйняття фейкових новин в контексті гендеру.
Дод.точки доступу:
Грищенко, О. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Таможська, Ірина.
    Формування вмінь ставити запитання (із досвіду мовної підготовки іноземних студентів-медиків) [Електронний ресурс] / І. Таможська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 201-218, DOI 10.28925/2312-5829.2023.26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти-медики -- мовна підготовка -- уміння запитувати -- умовно-комунікативні вправи
Анотація: У запропонованій статті репрезентовано систему авторських вправ (умовно-комунікативні, ситуативно зумовлені комунікативні) для формування вмінь ставити запитання (запитувати), що виконували іноземні студенти медичного факультету в усній / письмовій формі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Пилинський, Михайло.
    Вивчення іноземної мови шляхом створення власних контекстів [Електронний ресурс] / М. Пилинський. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 97-126, DOI 10.28925/2312-5829.2023.25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
контекст -- тлумачення -- переклад -- методика викладання -- іноземна мова -- англійська мова -- групова робота
Анотація: Стаття пропонує спосіб навчання англійської мови згідно з яким навчання відбувається виключно англійською мовою. Спосіб протиставляється більш звичному способові за якого викладач та студенти послуговуються перекладом англійської мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Дебич, Марія.
    Інтернаціоналізація вищої освіти в контексті відновлення України: цілі та виклики [Електронний ресурс] / М. Дебич. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 7-15, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземні студенти -- План відновлення України -- класифікація освіти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз Плану відновлення України з питань інтернаціоналізації вищої освіти, його цілей та їх досягнення. Ціль 4 Інтернаціоналізація вищої освіти України передбачає наступні кроки: запровадження он-лайн вступу іноземців до українських університетів на регулярній основі; визначення першочергових заходів щодо вивчення англійської мови; приведення переліку галузей знань у відповідність до МСКО (1 етап: червень 2022 – кінець 2022). Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація наочної інформації. Встановлено, що МОНУ забезпечує нормативну базу для виконання завдань першого етапу. При цьому зазначено, що необхідно: затвердити електронну форму запрошення; оформлення (реєстрації та видачі закладами вищої освіти) електронних запрошень з використанням засобів єдиної міжвідомчої електронної платформи; взаємодіяти щодо погодження електронних запрошень; вести облік електронних запрошень; запровадити Закон України «Про зайнятість населення» щодо праці іноземців та осіб без громадянства, які здобувають вищу освіту в Україні; ратифікувати Глобальну конвенцію про визнання кваліфікацій вищої освіти (2019). Збільшення обсягів державного фінансування вищої освіти в Україні в умовах відновлення від наслідків війни з росією порівняно з довоєнним періодом не є реалістичним. Кількість українських та іноземних вступників до ЗВО зменшиться.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


   
    The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Електронний ресурс] / L. Cogorno [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - P18-31, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
травма -- психологічна освіта -- війна -- захисні фактори -- студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Cogorno, L.
Smithbauer, S.
Beck, C.
Zaporozhets, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


   
    Визначення прояву психологічного захисту та копінг поведінки у студентів 1-4 курсів / В. Хоміцька, В. Підлубний, Д. Лашкул // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 163-173, DOI 10.28925/2664-2069.2023.112. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
психологічний захист -- копінг-стратегії -- життєві ситуації -- студенти
Анотація: Обстежено 60 студентів Національного університету харчових технологій: студенти 1 курсу – 30 (50 %), студенти 4 курсу – 30 (50 %) особи. Для визначення прояву у студентів психологічного захисту, була використана методика-опитувальник «Індекс життєвого стилю» Р. Плутчика, Х.Келлермана (Life Style Index, LSI).
Дод.точки доступу:
Хоміцька, Валентина
Підлубний, Віталій
Лашкул, Дмитро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Захаров, Віталій.
    Робота студентів над портретними телесюжетами у вимірі європейських цінностей [Текст] / В. Захаров, У. Левко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 29-35DOI 10.28925/2524-2644.2023.154. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
телесюжет -- портретний телесюжет -- медіавиробництво -- європейські цінності -- євроінтеграція
Анотація: У статті йдеться про специфіку роботи студентів над портретними сюжетами на практичних і лабораторних заняттях із тележурналістики. Вивчення особливостей створення матеріалів у заявленому жанрі розглядається в контексті євроінтеграційних процесів у медіасфері та освіті. Автори спиралися на теоретичні розвідки науковців, фокус уваги яких зосереджено на аналізі портретних інтерв’ю та телесюжетів. Метою дослідження стало окреслення технологій створення власного медіапродукту у вимірі європейських цінностей, зокрема поваги до людської гідності, свободи, демократії. Наукова проблема розглядається у двох площинах. По-перше, майбутні тележурналісти в роботі на власний розсуд керуються окресленими цінностями. По-друге, герої телесюжетів «працюють» на зміцнення та імплементацію цінностей, рефлектуючи на теми з особистого та громадського життя. Показати двобічний підхід у медіавиробництві стало одним із завдань авторів статті. Інше завдання натомість полягає у висвітленні технологій створення портретного сюжету у світлі тих викликів, які потребують адаптації та переосмислення досвіду української школи тележурналістики. Важливим моментом у засвоєнні теми є аналіз здобутків медійників, починаючи з 90-х років. Критичний розбір зразків портретних інтерв’ю та телесюжетів різних періодів сприяє розумінню еволюції жанрів. Втім, ціннісну канву медіа контенту протягом окресленого часу складає гуманізм. Тож йдеться, насамперед, про безпосередню артикуляцію та фокусування на цінностях, які об’єднують європейську спілноту. Реалізуючи виховний потенціал телебачення, студенти знаходять і показують героїв, з якими глядач вже розділяє цінності або відкриває для себе нові горизонти у світосприйнятті. Спільна робота здобувачів освіти та викладача у своїй багатоетапності охоплює увесь процес створення портретного телесюжету, що висвітлено в статті.
Дод.точки доступу:
Левко, Уляна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Wu, Yue
    Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Електронний ресурс] / Yue Wu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P23-32, DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- педагогіка -- студенти -- музичний педагогічний факультет -- інтегроване навчання -- Україна -- Китайська Народна Республіка -- мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Нестеренко, Наталія.
    Розвиток гнучкості у студентів 18-20 років, що займаються у секції футболом, за допомогою розробленого спеціального комплексу вправ / Н. Нестеренко, А. Порохнявий // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2023. - N 1(9). - С. 115-125, DOI 10.28925/2664-2069.2023.18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- футбол -- тести -- гнучкість -- вправи
Анотація: Фізична підготовка, спрямована на розвиток рухових якостей, у до вимог теорії та методики фізичного виховання, забезпечує відповідні умови для формування рухових умінь та навичок необхідних для гри у футбол. Сучасний футбол пред’являє високі вимоги до організму студентів, особливо щодо розвитку рухових здібностей, що послужить у майбутньому важливим фактором для досягнення високих результатів.
Дод.точки доступу:
Порохнявий, Андрій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


    Debych, M.
    Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Електронний ресурс] / M. Debych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P114-127, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- стратегія інтернаціоналізації -- іноземні студенти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Чайковська, Ольга Володимирівна.
    Використання матеріалів Randall’s ESL cyber listening lab для покращення навичок аудіювання у ЗВО = Implementation of Randall’s ESL cyber listening lab materials for improving high students’ listening comprehension / О. В. Чайковська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 153-160, DOI 10.28925/2414-0325.2022.1313 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
аудіювання -- студенти -- Інтернет -- сайт
Анотація: Аудіювання вважається однією з найважливіших і найскладніших навичок як для викладачів EFL, так і для студентів університетів. Відсутність експериментальних досліджень щодо застосування цифрових ресурсів для розвитку навичок аудіювання у студентів університету робить проблему актуальною.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Chaikovska Olha


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

21.


   
    Академічна доброчесність в умовах вимушеного дистанційного навчання = Academic integrity in the conditions forced distance learning / О. Наливайко [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2022. - N 13. - С. 89-103, DOI 10.28925/2414-0325.2022.137 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
академічна культура -- студенти -- університет
Анотація: У статті досліджуються питання академічної доброчесності за умов вимушеного дистанційного навчання. Проведено аналіз існуючого стану справ в університетському навчальному середовищі у сфері дотримання принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій
Nalyvaiko Oleksii
Жерновникова, Оксана Анатоліївна
Zhernovnykova Oksana
Наливайко, Наталія Анатоліївна
Nalyvaiko Nataliia
Молоток , Вікторія
Molotok Viktoriia


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

22.


    Желанова, В.
    Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії [Електронний ресурс] / В. Желанова, М. Козир. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2) : 44-50, DOI 10.28925/2311-2409.2022.387. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- медіаресурси -- моделі -- освітній процес -- системи комп’ютерного моделювання -- студенти-філологи -- Telegram-канали -- хмарні технології
Анотація: У статті йдеться про моделі й стратегії використання ІКТ і медіаресурсів студентами-філоло- гами в освітньому процесі ЗВО. Автори визначають за мету дослідити особливості ефектив- ного використання ІКТ і зокрема медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО. Завдання полягають в аналізі сучасних досліджень окресленої проблематики, у пошуці ефек- тивних медіаресурсів і моделей впровадження інформаційних технологій із метою підвищення якості освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/345

Дод.точки доступу:
Козир, М.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

23.


    Гедьо, А.
    Розвиток освіти в Києві на сторінках газет "Нова Рада" й "Киевлянин" доби Центральної Ради [Текст] / А. Гедьо, В. Шабранська // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 79-89, DOI 10.28925/2524-0757.2022.110. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- Центральна Рада -- періодична преса -- «Нова Рада» -- «Киевлянин» -- реклама -- гімназії -- університети -- студенти
Анотація: Статтю присвячено вивченню розвитку освітнього процесу в місті доби Центральної Ради у щоденних київських виданнях «Нова Рада» й «Киевлянин». Різні за проблематикою матеріалів, методами подачі інформації, стилем написання та ідеологічним спрямуванням, ці газети по-різному висвітлювали актуальні питання розвитку освіти в місті. За допомогою газетних публікацій розкрито зміни, які відбулися в київській освіті, з’ясовано чинники, що впливали на її демократизацію та українізацію, визначено виклики, з якими стикнулися учасники освітнього процесу протягом 1917 — початку 1918 рр. Доведено можливість реконструкції за допомогою матеріалів періодичної преси щоденності київських студентів, школярів і педагогів. Крізь призму повсякдення досліджується вплив революційних зрушень на київське освітнє середовище й оцінюються їхні наслідки для функціонування навчальних закладів. На основі аналізу рекламних оголошень визначаються умови вступу до вищих і середніх навчальних закладів, специфіка навчання, соціальний і гендерний складники потенційних абітурієнтів, запровадження змішаного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шабранська, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Паламар, Б.
    Психологічні умови та вплив негативних чинників на ефективність навчання в закладі вищої освіти [Електронний ресурс] / Б. Паламар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 14-20, DOI 10.28925/2311-2409.2022.372. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
психологічні умови -- навчальний процес -- професійне навчання -- емоційне виснаження -- студенти ЗВО
Анотація: У статті розглядається психологічний аспект процесу навчання. У зв’язку з цим проаналізовано тлумачення психологічних умов у наукових джерелах й запропоновано авторське розуміння цього терміну з погляду дидактики. Навчання у вищому навчальному закладі є важливим життєвим етапом особистості. Цей період викликає певне емоційне навантаження на студента, що пов’язане, в першу чергу, з процесом навчанням (освоєнням і опрацюванням великої кількості нового, професійного матеріалу), а також із соціальним розвитком особистості (становленням нових соціальних зв’язків, визначенням свого індивідуального й соціального статусу). Тривала інтенсивна діяльність особистості з високою емоційною насиченістю та когнітивною складністю може значно вплинути на стан емоційно-вольової сфери індивіда. Автори визначили психологічні умови та вплив негативних чинників на можливість емоційного виснаження у студентів ЗВО. Одномоментним (поперечним) дослідженням серед студентів закладів вищої освіти вивчені психологічні умови: наявність симптомів, притаманних емоційному виснаженню, які можуть негативно вплинути на процес навчання. Дослідження рандомізоване з розподілом студентів за направленням суспільних наук, які вони вивчають. Як інструмент використано анонімну електронну анкету, яка була створена в Google-формах і поширена у соціальних мережах — Telegram, Instagram
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

25.


    Хорошуха, Михайло.
    Визначення фізичної працездатності в спорті: метод power-ергометрії (із багаторічного досвіду автора) / М. Хорошуха // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2022. - N 1(7). - С. 110-127. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
фізична працездатність -- power-ергометрія -- дослідження -- юні спортсмени -- учні -- студенти
Анотація: Одним із факторів високоефективної змагальної діяльності спортсменів є досягнення ними високого рівня спеціальної працездатності. Остання (працездатність) визначається за результатами проведення тестувань в умовах спортивної діяльності («польових умовах»), що передбачають використання специфічних навантажень в обраному виді спорту.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

26.
821.161.2.09Грінченко
Я 72


    Яременко, Василь.
    Борис Грінченко - національної ідеї смолоскип [Текст] / Василь Яременко. - 2-ге вид., виправл., доопрац., доповн. - Київ : ТОВ Юрка Любченка, 2022. - 400 с. : іл. - ISBN 978-617-7221-85-1 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ЛІтературознавство--Публіцистика

Анотація: За жанром книга професора Яременка ‑літературознавча панорама наукової, епістолярної та публіцистичної спадщини академіка- енциклопедиста Бориса Грінченка. Етнографічні матеріали цікавили Б.Грінченка не як почуттєвий «етнографічний патріотизм», а як документи народу про самого себе, які дають підстави вважати їх, Паспортом нації і кожного українця-націонала (свідомого українця). Грінченко удосконалив Кулішів правопис і виробив власний ‑«грінченківку» (функціонував від 1908 до 1928 рр.) що разом із «Словарем української мови» складають, на думку автора, Конституцію нашої мови. В боротьбі за національну мову, школу, освіту, самостійну і незалежну Україну, національний шлях розвитку після Т.Шевченка рівного Б.Грінченку на Наддніпрянщині не було. Він один із творців наукового шевченкознавства, кулішезнавства, літературознавства, науки рідною мовою взагалі. Книга доносить чимало нових документів і фактів, є результатом 60-річного дослідження доробку вченого і видання в 14-ти книгах зібрання наукових праць. Науковці, викладачі, аспіранти, студенти і широкий загал читачів добудуть із книги професора Яременка В.В. чимало нових знань.
Дод.точки доступу:
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

27.


    Гайдаш А.
    Шева, Леся і Франко: тематичний аналіз нового навчального плану в університеті Ляйпцига [Текст] / Гайдаш А. // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2022. - Вип. 18/19(1/2). - С. 112-118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
Інститут слов’янознавства -- російсько-українська війна -- студенти української мови -- українські студії -- візитні професори
Анотація: Німецький Лейпциг відомий як університетське місто. Найбільше місто Саксонії може похвалитися своїм другим найстарішим університетом країни, випускниками якого були Готфрід фон Лейбніц, Йоганн фон Гете, Фрідріх Ніцше, Ріхард Вагнер і Ангела Меркель. Бібліотека Лейпцизького університету, Альбертина, один із найпотужніших ресурсів для студентів, викладачів і науковців, містить вражаючий відділ славістичних видань із розділом класичної та сучасної української літератури в англійському та німецькому перекладах, а також в оригіналі. Тексти авторів, згаданих у топ-хіті Kolos & Brothers, можна знайти на полицях Альбертини. Що є добрим початком заснування та розвитку програми українських студій у рамках східнослов’янських студій Лейпцизького університету, поєднуючи традиційну спадщину з сучасними творами.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

28.


    Оржель, О.
    Інновації у вищій освіті: навчання через служіння [Електронний ресурс] / О. Оржель. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 76-81, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
студентоцентроване навчання -- громада -- комплексний холістичний підхід
Анотація: Стаття розкриває зміст навчання через служіння – актуального методу викладання і навчання, що має на меті зблизити академічне та неакадемічне середовища, познайомити студентів із реальними проблемами громади, розвинути в студентів соціальну відповідальність, емпатію, лідерство тощо. Навчання через служіння – це комплексний холістичний підхід, де традиційне академічне навчання поєднується із суспільним залученням, дослідницькою діяльністю, громадянською освітою, ціннісно орієнтованим навчанням, розвитком життєвих навичок, плеканням інклюзії та розмаїття. Практика служіння громаді має прямий і виразний зв’язок зі змістом освітньої програми; теоретичні знанні поєднуються з практичною діяльністю – служінням, у ході якого розвиваються фахові та загальні (трансверсальні) компетентності студентів. Служіння повинно обов’язково відповідати реальним потребам громади, поєднувати навчання з діяльністю, спрямованою на особистісні зміни або покращення життя реципієнтів, клієнтів, яким також належить активна роль. Хоча студенти працюють під опікою викладачів, їм належить активна роль: вони залучені до планування, розвитку, оцінювання; від них очікують лідерства та ініціативи в здійсненні служіння. Навчання через служіння є гнучким і варіативним методом викладання і навчання, що обумовлює його ефективність та привабливість. Запровадження навчання через служіння в українських університетах видається доцільним, оскільки може дати поштовх оновленню освітніх програм, доповнити когнітивне пізнання соціально-емоційним навчанням, зміцнити зв’язки зі стейкхолдерами, залучити студентів до розв’язання проблем реального буття, що має з часом вплинути на їхнє світосприйняття та заохочуватиме змінити світ на краще.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

29.


    Durdas, A.
    Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Електронний ресурс] / A. Durdas, T. Harbuza, Y. Radchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 3. - P33-38, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ефективне навчання -- креативність -- письмове спілкування -- розвиток -- креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Harbuza, T.
Radchenko, Y.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

30.


    Саврасова-В’юн, Т.
    Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів [Електронний ресурс] / Т. Саврасова-В’юн. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 84-90, DOI 10.28925/2311-2409.2021.3612. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
стрес -- стресостійкість -- лідерство -- готовність до лідерства -- критерій -- показник
Анотація: У статті висвітлено актуальну проблему впливу готовності до лідерства на стресостійкість студентів. Мета дослідження полягає у вивченні залежності стресостійкості студентів від їх готовності до лідерства. Науковий розгляд проблеми проводився на базі Київського університету імені Бориса Грінченка, в якому брало участь 234 студента. У процесі реалізації дослідження визначено зміст, структуру стресостійкості, готовності до лідерства студентів, підібрано психодіагностичний інструментарій вивчення показників зазначених феноменів, проведено констатуючий етап експерименту, кореляційний, регресійний аналіз залежності рівня стресостійкості студентів від рівня готовності до лідерства. У результаті експерименту з’ясовано, що між рівнем стресостійкості студентів та їх готовністю до лідерства існує пряма залежність. Високий рівень стресостійкості мають студенти, які володіють розвиненою готовністю до лідерства. Отримані результати можуть допомогти у здійсненні освітнього процесу вищих закладів освіти з метою підвищення рівня стресостійкості молоді.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)