Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (54)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 295
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П496412/2013/12
2013р.12
Зміст:
Поуль, В. С. Методика навчання старших дошкільників побудові мовленнєвих висловлювань як умови їхнього вольового розвитку / В. С. Поуль, Л. І. Волошенко. - С.10-17
Кл.слова: ДОШКІЛЬИКИ, МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК
Заморуєва, В. В. Психологічні особливості адаптації студентів-сиріт на початковому етапі навчання / В. В. Заморуєва. - С.17-28
Кл.слова: АДАПТАЦІЯ, СТУДЕНТИ-СИРОТИ
Заика, Е. В. Упражнения для развития взаимосвязей образно-пространственного мышления / Е. В. Заика. - С.29-32
Кл.слова: МИСЛЕННЯ
Жогно, Ю. П. Організація служби паліативної допомоги на регіональному рівні / Ю. П. Жогно. - С.32-35
Кл.слова: ПАЛІАТИВНА ДОПОМОГА, ХВОРІ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ
Дідик, Н. М. Теоретичне обгрунтування моделі професійно-значущих характеристик особистісної зрілості майбутніх психологів / Н. М. Дідик. - С.36-43
Кл.слова: ОСОБИСТІСНА ЗРІЛІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, МАЙБУТНІЙ ПСИХОЛОГ
Барашева, Д. Є. Диференціація впливу фактору вивчення іноземної мови на когнітивний розвиток індивіду й ідентифікацію особистості / Д. Є. Барашева. - С.43-48
Кл.слова: КОГНІТИВНИЙ РОЗВИТОК, ІНОЗЕМНА МОВА, ІДЕНТИФІКАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ
Егорченко, С. П. Химическая зависимость - предрасположенность или внушение / С. П. Егорченко. - С.48-51
Кл.слова: ЗАЛЕЖНІСТЬ ХІМІЧНА
Верещак, Є. П. Доля вченого: світогляд, успіхи, переживання : До 85-річчя від дня народження українського психолога Олексія Тимофійовича Губка (1928-2013) / Є. П. Верещак. - С.60-64
Кл.слова: ОЛЕКСІЙ ТИМОФІЙОВИЧ ГУБКО
Третяк, Т. М. Методичні засади дослідження сприймання старшокласниками творчих технічних задач / Т. М. Третяк. - С.65-69
Кл.слова: СТАРШОКЛАСНИКИ, СПРИЙМАННЯ, ТЕХНІЧНІ ЗАДАЧІ
Давиденко, А. А. Процес творчості / А. А. Давиденко. - С.69-72
Кл.слова: ТВОРЧІСТЬ
Косвищатромина, С. Н. Диагностика трудностей в обучении / С. Н. Косвищатромина ; С. Н. Костромина. - С.72-80
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА, ТРУДНОЩІ В НАВЧАННІ
Всі примірники списані
Знайти схожі

2.


    Yalçin, Yasemin
    A study of the attitudes of sports sciences students to international sports organizations = Дослідження ставлення студентів спортивних наук до міжнародних спортивних організацій / Yasemin Yalçin, Gülşah Aakdağlı, Merve Akca // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 41-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
міжнародна спортивна організація -- студент -- ставлення
Анотація: Це дослідження мало на меті визначити ставлення до студентів факультету спортивних наук до міжнародних спортивних організацій. Його метою є вивчити ці ставлення студентів спортивних наук відповідно до демографічні змінні. Матеріал і методи. Робоча група Дослідження складається з 264 осіб студенти, які навчаються в університеті Аланії Алааддіна Кейкубата, факультет спортивних наук у 2020-2021 навчальному році. Серед студентів 117 дівчат (%44,3) та 147 чоловіки (%55,7). У дослідженні «Шкала ставлення до міжнародних спортивних організацій» розроблений Aktas і Kan (2018). Нормальний розподіл даних досліджували за допомогою тесту Колмогорова-Смирнова та аналізу відмінностей між параметрами оцінювали за допомогою тестів MANOVA та ANOVA в лінії з отриманою інформацією. У результаті було визначено, що настрої студентів факультету с спортивних наук, які беруть участь у дослідженнях щодо міжнародних спортивних організацій позитивним було ставлення студентів до міжнародних спортивних організацій не відрізнялися за статтю, відділом, змінними класу, але було a різниця в субвимірах компонента позитивних емоцій і поведінки компонент з точки зору вікової змінної.
Дод.точки доступу:
Aakdağlı, Gülşah
Гульса з Аакдагу
Akca, Merve
Акча Мерве
Ялчин Ясемін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


    Sheremet, Maria.
    Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2021. - № 2. - С. 60-65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
інтернаціоналізація -- вища освіта -- транс-і міждисциплінарний підхід -- система професійної підготовки в галузі спеціальної освіти -- мобільні міжнародні студенти -- іноземні студенти
Дод.точки доступу:
Suprun, Daria


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Bodnenko, D.
    Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work [Електронний ресурс] / D. Bodnenko, N. Ostapenko // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2018. - N 1. - С. 49-55, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
хмарні сервіси -- електронне навчання -- дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Ostapenko, N.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.
   811.111(075.8)
   В 26


    Веклич, Ю. І.
    Brush Up Your English! : навчально-методичний посібник [педагог. спец. ВНЗ] / Ю. І. Веклич, О. В. Котенко ; Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 151 p. - 25.00 грн., 26.38 грн., 20.00 грн., 45.00 грн., 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійськіа мова--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
мовна компетнтність -- спілкування -- студенти -- розмовні теми
Дод.точки доступу:
Котенко, О. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 24
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

6.


    Bogusz, M.
    Care over the international students during COVID-19 lockdown = Особливості роботи з іноземними студентами під час карантину covid-19 / M. Bogusz // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P69-77, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
COVID-19 -- передові практики -- іноземні студенти -- закриття
Анотація: Ця стаття є діагностикою фактів на основі внутрішнього, емпіричного дослідження. Метою статті є представити становище іноземних студентів в університеті WSG під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, а також вжиті заходи та заходи для протидії її негативним наслідкам. Приклади стосуватимуться Польщі та університету, який я представляю. У цій статті розглядаються наступні питання: загальна ситуація іноземних студентів у Польщі, короткий огляд діяльності університету, які інструменти та процедури для адаптації до нової ситуації були підготовлені заздалегідь, і що слід застосувати в кризовій ситуації, виклики раптового збільшення рівня та кількості дистанційного навчання та проблем найму іноземних студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Богуш Марек


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

7.
004.522(075)
M83


    Moore, Robert J..
    Conversational UX Design : A Practitioner’s Guide to the Natural Conversation Framework / R. J. Moore, R. Arar ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2019. - 298 p. - (ACM Books series ; #27). - ISBN 978-1-4503-6301-3 : Б. ц.
Переклад назви: Розмовний дизайн UX : Посібник практикуючого до природної розмови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Мовний інтерфейс--Дизайн--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
природні мовні інтерфейси -- чат-боти -- дизайнер UX
Анотація: Ця книга пристосовує формальні знання з галузі аналізу розмови (CA) до проектування інтерфейсів природної мови. У ньому викладено Рамку природних розмов (NCF), розроблену в IBM Research, систематичну основу для проектування інтерфейсів, які працюють як природні розмови. NCF складається з чотирьох основних компонентів: 1) модель взаємодії «послідовностей, що розширюються», 2) відповідний формат вмісту, 3) мова шаблону зі 100 загальними шаблонами UX та 4) метод навігації з шести основних дій користувача. Автори знайомлять дизайнерів UX з новим способом мислення щодо дизайну досвіду користувачів у контексті розмовних інтерфейсів, включаючи новий словник, нові принципи та нові схеми взаємодії. Дизайнери з досвіду роботи та аспіранти в галузі ІСІ, а також розробники та студенти з аналізу розмов повинні знайти цю книгу, що цікавить.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Arar, Raphael
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

8.


    Bukola, Alena.
    Current situation in teaching physical education at universities in the slovak republic / A. Bukola, K. Zuskola, A. Horbacz // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : збірник наукових праць. - 2020. - № 2. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання -- навчальні програми -- студенти -- фізичні навантаження -- університети -- кафедри фізичного виховання
Дод.точки доступу:
Zuskola, Klaudia
Horbacz, Agata


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Каленик, О.
    Cтруктурно-змістова модель підготовки студентів-іноземців до навчання в університетах медико-біологічного профілю [Текст] / О. Каленик, Т. Цареградська // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 45-50, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.4550 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- студенти-іноземці -- наступність у навчанні
Дод.точки доступу:
Цареградська, Т.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Гад, Ієн.
    Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту [Текст] / І. Гад, Р. МакДональд, А. Кін // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 13-20DOI 10.28925/2524-2644.2023.152. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- медіа -- університети -- студенти -- Болонський процес -- Україна -- війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Дод.точки доступу:
МакДональд, Рейчел
Кін, Адель


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

14.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Salata, O.
    Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions / O. Salata // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 44-51, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- змагання -- студенти -- турніри -- пошук
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Nalyvaiko, О.
    Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view = Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів / О. Nalyvaiko, D. Adzhva, Е. Sarhsian // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 79-94, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
форсайт дослідження -- дистанційна освіта -- вища освіта -- студент -- цифрові технології -- інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Adzhva, D.
Аджва Діана
Sarhsian, Е.
Саргсян Евеліна
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

17.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Debych, M.
    Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Електронний ресурс] / M. Debych. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 114-127, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- стратегія інтернаціоналізації -- іноземні студенти -- вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

19.


   
    Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Електронний ресурс] / A., Durdas A. [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - С. 102-113, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
виклики -- методи навчання -- професійні цілі -- розвиток -- вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas A., A.,
Harbuza, T.
Borshchovetska, V.
Starosta, H.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.
   004.4(075)
   Z17


    Zahran, Mohamed Mostafa.
    Heterogeneous Computing: Hardwareand Software Perspectives / M. M. Zahran ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2019. - 112 p. - (ACM Books series ; #26). - ISBN 978-1-4503-6097-5 : Б. ц.
Переклад назви: Гетерогенні обчислення: перспективи апаратного та програмного забезпечення
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Програмне забезпечення--Гетерогенні обчислення--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні системи -- суперкомпютери -- неоднорідності -- гетерогенні системи
Анотація: Ми обговорюємо тему гетерогенних обчислень з різних ракурсів: виклики апаратних засобів, сучасний стан апаратних засобів, проблеми програмного забезпечення, як найкраще використовувати нинішні гетерогенні системи та що попереду. Метою цієї книги є представлення широкої картини неоднорідних обчислень. Незалежно від того, ви є дизайнером обладнання або розробником програмного забезпечення, вам потрібно знати, як частини головоломки поєднуються між собою. Основна мета - вивести дослідників та інженерів на перший план дослідницького кордону в новій ері, що розпочався кілька років тому і, як очікується, триватиме десятиліттями. Ми вважаємо, що науковці, дослідники, практикуючі та студенти отримають користь від цієї книги і будуть готові боротися з великою хвилею різнорідних обчислень, яка тут залишиться.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

21.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

23.


    Shatiuk, T.
    Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus [Текст] = Інновації в підготовці педагогів-психологів у республіці Білорусь / T. Shatiuk // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 38-44. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- підготовка педагогів-психологів -- методи -- творчо-проєктна діяльність -- студентська науково-дослідна лабораторія -- практико-орієнтована діяльність -- волонтерська діяльність -- проєктно-творча діяльність
Анотація: У статті подано обґрунтування використання інноваційних методів навчання, у тому числі майбутніх педагогів-психологів. Високий рівень старіння інформації робить їх застосування актуальним. Автор представляє досвід роботи кафедри соціальної і педагогічної психології Гомельського державного університету імені Франциска Скорини та розкриває сутність творчо-проєктної діяльності через роботу лабораторії прикладної психології та студентської наукової лабораторії «Альянс». Наукові, освітні, методичні, соціальні та волонтерські проєкти, що реалізуються в університеті як в академічних групах, так і в гуртожитках, в інших організаціях та установах міста та області, дозволяють організувати додаткову професійну підготовку та розширити коло сформованих професійних компетенцій психологів, підготувати їх до майбутньої професійної діяльності. У ході участі в проєктах студенти отримують можливість оволодіти психотехнологіями та формами роботи з різними соціальними групами, у тому числі з уразливими групами населення, з питань психоосвіти, профілактики, діагностики, консультування, корекції різноманітних психологічних проблем особистості, здійснювати психолого-педагогічний супровід цільових запитів. Майбутні психологи, як представники допоміжної професії, мають можливість на етапі первинного професійного становлення залучатися до безпосередніх соціальних контактів з підопічними, вчитися та розвиватися через безпосередній контакт, незважаючи на активне використання електронних засобів навчання, що дозволяє підтримувати оптимальний баланс соціального та цифрового середовищ. Завдяки роботі в превентивних, адаптаційних, волонтерських та науково-методичних проєктах з’являються можливості для стартапів та підприємницьких ініціатив, формуються тісні зв’язки з різними установами та організаціями, що, в свою чергу, дає змогу посилити практикоорієнтоване навчання. Ефективність проєктів студентської науково-дослідної лабораторії «Альянс» через використання інноваційних методів навчання майбутніх педагогів-психологів сприяє перетворенню моделей «Університет 2.0», «Університет 3.0» у модель «Університет 4.0», в якій проєктнотворча діяльність університету формує та визначає соціокультурне середовище регіону.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Шатюк Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

24.


    Wu, Yue
    Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Електронний ресурс] / Yue Wu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P23-32, DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- педагогіка -- студенти -- музичний педагогічний факультет -- інтегроване навчання -- Україна -- Китайська Народна Республіка -- мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

25.
811.112.2’25(075.8)
M75


    Mishchenko, L. A.
    Literarische Ubersetzung Studiengang "Therie und Praxis des Ubersetzens". Lenrbuch = Посібник з художнього перекладу "Теорія і практика перекладу" (німецькою мовою) / L. A. Mishchenko, O. M. Turshchenko. - Вінниця : Нова Книга, 2003. - 176 с. - ISBN 966-7890-41-4 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Художній переклад--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
переклад з німецької -- художній переклад -- німецький романтизм
Анотація: Призначений для студентів-перекладачів старших курсів філологічних факультетів, коли студенти вже набули базові знання про структуру іноземноЇ мови та її функціонування. Посібник побудований на матеріалах досліджень із використанням фрагментів творів провідних зарубіжних фахівців у галузі перекладознавства, зокрема: Ф. Апеля, Ф. Кемпа, І. Лєвого, Г. Міхеля, Ж. Мунена, Е. Найди. Складається з шести розділів, у яких викладені основні питання теоріі художнього перекладу, починаючи від змісту предмету і закінчуючи мовними проблемами перекладацькоЇ діяльності.
Дод.точки доступу:
Turshchenko, O. M.
Турченко О. М.
Лютер, Мартін (богослов, політик, перекладач, теолог, філософ ; 1483 - 1546) \про нього\
Гете, Йоганн Вольфганг фон (поет, письменник, драматург, мислитель, натураліст, державний діяч ; 1749 - 1832) \про нього\
Міщенко Л. А.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

26.


    Староста, В. І.
    Moodle до, під час і після пандемії covid-19: використання студентами бакалаврату та магістратури / В. І. Староста // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 216-230, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1018. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- пандемія Covid-19 -- студенти бакалаврату -- студенти магістратури -- опитування студентів -- Moodle -- навчальні дисципліни
Анотація: У статті актуалізуються проблеми використання е-навчання, зокрема системи Moodle, під час пандемії Covid-19. Система Moodle має широке поширення у вищій школі і є ефективним засобом інтеграції традиційного та дистанційного навчання. Метою дослідження є виявлення та порівняння поглядів студентів бакалаврату та магістратури щодо використання системи Moodle в умовах класичного університету до, під час та після пандемії Covid-19. Автор розробив анкету, долучив до онлайн опитування 1071 студентів університету різних років навчання, серед них: 800 студентів бакалаврату та 271 студент магістратури. Для обробки результатів опитування використано комп’ютерну програму IBM SPSS Statistics 23. Перед початком навчання в системі Moodle студенти проходили реєстрацію переважно легко (разом відповіді «дуже легко» і «скоріше легко») – 63-78% студентів різних років навчання. Певні утруднення під час реєстрації (разом відповіді «дуже важко» і «скоріше важко») фіксують біля 9-16% студентів різних курсів. Не виявлено статистично значущої різниці, згідно χ 2 -критерію (p ≤0,05), в показниках реєстрації студентів за різними ознаками: освітньопрофесійний рівень (бакалаврат/магістратура), форма навчання (очна/заочна), стать (чоловіки/жінки), спеціальність (педагогічна/інша). Встановлено, що серед усіх студентів, які проходили реєстрацію в системі Moodle «дуже важко» і «важко», відповідно 81,4% і 58,9% не мали навчальних дисциплін у системі Moodle або мали їх дуже мало до пандемії Covid-19. Відсутність відповідного досвіду е-навчання, ймовірно, призвела до подальших труднощів під час реєстрації в системі Moodle. Встановлено обмежене використання системи Moodle для навчання студентів до пандемії Covid-19, оскільки лише 25% студентів бакалаврату та біля 30% студентів магістратури вивчали більшість навчальних дисциплін на цій платформі. Під час пандемії Covid-19 в умовах дистанційного навчання ці показники використання системи Moodle зросли майже до 84% та 88% відповідно. У випадку завершення теперішньої пандемії Covid-19 72% студентів бакалаврату та 78% магістратури виявили бажання вивчати більшість навчальних дисциплін у системі Moodle. Якщо до карантину існувала статистично значуща відмінність (p≤0,05) між порівнюваними групами студентів (бакалаврат/магістратура) щодо використання Moodle, то під час пандемії Covid-19 і у випадку її завершення цієї відмінності немає.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

27.


   
    Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення / О. П. Буйницька [та ін.] // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 1-14, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- інформаційно-освітнє середовище -- система електронного навчання -- електронний деканат -- освітні програми -- персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Буйницька, Оксана Петрівна
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Терлецька, Т.
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.
94(438)
N13


   
    Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc. Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 2-3 = Над Дніпром і Віслою : Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність / Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny. - Torun ; Kijow : [s. n.], 2003-2004. - 465 с. - ISBN 966-638-126-5 : 35.00 грн.
    Зміст:
Квіт, Сергій. Помаранчева революція: погляд із середини / С. Квіт. - С .4-8
Кл.слова: помаранчева революція, політика
Алфьоров, Олександр. Показачення роду Голубів-Княжицьких як вияв соціально-політичних змін на українських землях / О. Алфьоров. - С .22-27
Кл.слова: діяльність Голубів-Княжицьких, покозачення
Ульяновський, Василь. Київські та новгородсько-московські "жидовствуючі" останьої чверті XV - початку XVI ст.: варіанти пошуку єресіарха, ідейного підгрунтя та шляхів ретрансляції єресі / В. Ульяновський. - С .28-55
Кл.слова: ериси, жидовствуючі, генуезький варіант
Пелешенко, Юрій. Місце літератури "ожидовілих" в дискурсі української духовної культури пізнього Середньовіччя / Ю. Пелешенко. - С .56-64
Кл.слова: ожидовілі, пізне Середньовіччя
Цимбалісний, Петро. Українські релігійно-культурні впливи на Московщину (XVII-XVIII ст.) / П. Цимбалісний. - С .65-78
Кл.слова: міжнародні культурні впливи, наука, релігійні книги, Московщина
Адамович, Сергій. Діяльність "Львівського комітету союзу визволення України для помочи полоненим-українцям в Галичині" у роки Першої світової війни / С. Адамович. - С .80-82
Кл.слова: Львівський комітет, Галичина
Лозовий, Віталій. Поділля в період гетьманату / В. Лозовий. - С .83-92
Кл.слова: гетьманський переворот, Поділля, просвіта
Монолатій, Іван. Покуття у контексті боротьби галицьких українців за державну незалежність (1918-1919 рр.): соціальне та індивідуальне як модель пошуку національно-історичної свідомості / І. Монолатій. - С .93-107
Кл.слова: державотворчі процеси, листопадівські події, Покуття
Масюк, Світлана. Відродження "Просвіт" в Наддніпрянській Україні (1917-1920 рр.) / С. Масюк. - С .108-111
Кл.слова: "Просвіти"
Савчук, Григорій. Консервативний напрямок в польській історичній думці 1914-1948 рр. / Г. Савчук. - С .112-118
Кл.слова: концерватизм, Польща, польські історики
Любовець, Олена. Оформлення українських консервативних партій та їх діяльність в період гетьманату Павла Скоропадського / О. Любовець. - С .119-127
Кл.слова: радянсько-українська війна, Павло Скоропадський, гетьманський переворот
Назарук, Юлія. Громадсько-політична діяльність О. Скорописа-Йолтуховського в Україні у 1918-1920 рр. / Ю. Назарук. - С .128-131
Кл.слова: політична діяльність Скорописа
Задунайський, Вадим. Козацькі особливості рангово-посадової системи та її позначення на уніформі Наддіпрянської армії УНР у співставленні з військовими формуваннями Великопольщі / В. Задунайський. - С .152-158
Кл.слова: козацькі війська, українська історіографія
Руккас, Андрій Олегович. Батальйон корпусу охорони прикордоння "Гоща" у вересні 1939 р. / А. О. Руккас. - С .197-202
Кл.слова: батальйон "Гоща"
Патриляк, Іван. Збройні акції ОУН(Б) на території УРСР у червні-липні 1941 р. / І. Патриляк. - С .208-226
Кл.слова: українські націоналісти, бендеревські повстання
Колесник, Марина. Андрій Жук: з історії життя та діяльності в 1900-1918 рр. / М. Колесник. - С .227-230
Кл.слова: Андрій Жук, про нього
Кучер, Валерій. Генерал-хорунжий Юрій Тютюнник: бібліографічні матеріали та офіційна документація в ЦДАВО України / В. Кучер. - С .231-232
Кл.слова: Юрій Тютюнник, про нього
Дуднік, Олександр. Громадсько-політичне життя української академічної молоді Данцигу в міжвоєнний період / О. Дуднік. - С .255-264
Кл.слова: студенти-емігранти, Данциг
Калакура, Олег. Інспірація польсько-українського міжетнічного конфлікту на завершальному етапі Другої світової війни / О. Калакура. - С .280-289
Кл.слова: Друга світова війна, польсько-українські взаємини, Річ Посполита
Волощук, Мирослав. Особливості русько-угорських відносин у період об’єднання галицького та волинського князівств (1199-1205 рр.) / М. Волощук. - С .290-296
Кл.слова: військово-політичні методи, галицько-волинські князі, історія
Попенко, Ярослав. "Призначення України - тільки таким чином може бути вирішене східне питання..." (з досвіду взаємин УНР та Італії у 1919-1921 рр.) / Я. Попенко. - С .297-309
Кл.слова: дипломатична служба, Директорія УНР, історія
Матяш, Ірина. Перший польський архівознавчий часопис: історія та проблематика / І. Матяш. - С .333-344
Кл.слова: журнал "Архейон", історія
Палієнко, Марина Геннадіївна. Матеріали Празького архіву як джерело з історії української еміграції міжвоєнного періоду / М. Г. Палієнко. - С .345-358
Кл.слова: Празький український архів, еміграційний фонд, історія
Волкотруб, Ганна. Польська історіографія 1920-1930-х років у оцінці П. В. Клименка / Г. Волкотруб. - С .359-364
Кл.слова: Клименко П. В. , про нього, історіографія, історія
Гудзь, Віктор. Причини та характер голоду-геноциду в УРСР 1932-1933 років у зарубіжній історіографії XX століття / В. Гудзь. - С .365-380
Кл.слова: геноцид, голодомор, історія
Євтух, Володимир. Етнонаціональна структура українського суспільства: спроба системного аналізу / В. Євтух, В. П. Трощинський. - С .381-399
Кл.слова: етнонаціональна структура, українське суспільство, історія
Кардашов, Володимир. Виховання національної еліти на відродження морально-естетичних ідеалах в умовах посттоталітарного суспільства / В. Кардашов. - С .400-405
Кл.слова: еліта, етика, посттоталітарне суспільство
Купцов, Андрій. Психоманіпулятивні технології політичного маркетингу / А. Купцов. - С .406-411
Кл.слова: маніпуляція, політичний маркетинг
Давиденко, Валерій. Соціально-правова захищеність військовослужбовців в умовах військової реформи в Україні та проблемні питання її науково-правового забезпечення / В. Давиденко. - С .412-420
Кл.слова: військовослужбовці, соціально-правовий захист, історія
Набруско, Ірина. Проблема споживання і реклама у соціокультурному просторі України / І. Набруско. - С .421-424
Кл.слова: реклама, масова комунікація
Тищенко, Олена. Данило Самойлович: лікар, вчений, гуманіст / О. Тищенко. - С .430-434
Кл.слова: Данило Самойлович, про нього
Максюта, Надія. Королева Вікторія: короткий нарис життя та діяльності / Н. Максюта. - С .435-439
Кл.слова: Королева Вікторія, про неї
Пелешенко, Наталія. Елементи релігійної барокової драми у пізній творчості Ф. М. Достоєвського (на матеріалі романів "Ідіот" та "Підліток") / Н. Пелешенко. - С .440-449
Кл.слова: барокова драма, містерія
Чечина, Оксана. Володимир Дорошенко (1879-1963): штрихи до біографії / О. Чечина. - С .450-451
Кл.слова: Володимир Дорошенко, про нього, історія
Середницький, Ярослав. Український табір військовополоненних у Фрайштадті та "Союз визволення України" / Я. Середницький. - С .452-459
Кл.слова: Союз визволення України, табір Фрайштадті
Срібняк, Ігор. Поважна віха в українській історіографії / І. Срібняк. - С .460-463
Кл.слова: українська історіографія, історія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Збірники

   Історія Польщі--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
глобальний розвиток -- Помаранчева революція -- етнонаціональна структура -- консервативні партії -- козацько- гетьманська доба -- релігійно-культурне життя -- військова історія -- УНР -- політична еміграція -- поьсько-українські стостунки -- міжнаціональні відносини -- історіографія -- джерелознавство -- архівознавство -- національна еліта -- політичний маркетинг -- військова реформа
Дод.точки доступу:
Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu
Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2)

Знайти схожі

29.
94(438)
N13


   
    Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc. Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 1 = Над Дніпром і Віслою : Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність / Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny. - Torun ; Kijow : [s. n.], 2002. - 379 с. - ISBN 966-638-126-5 : 30.00 грн.
    Зміст:
Пелешенко, Юрій. Туга за раєм в українській словесності пізнього Середньовіччя / Ю. Пелешенко. - С .7-26
Кл.слова: пізньосередньовічне християнство, поняття Рай, міфологізація
Ульяновський, Василь. Свадьба Лжедмитрия и коронация Марины Мнишек: свидетельства и оценки современников / В. Ульяновський. - С .27-61
Кл.слова: весілля Лжедмитрия, вінчання Марини
Андрущенко, Ігор. Польща між двома імперіями / І. Андрущенко. - С .75-93
Кл.слова: національна свідомість, Польща, дискримінація
Буравський, О. А. Землеволодіння і господарське життя поляків Волині у другій половині XIX - на початку XX ст. / О. А. Буравський. - С .94-110
Кл.слова: життя поляків, землеволодіння, аграрна реформа
Набитович, І. Образ міста Дрогобича в українській і польській художній прозі кінця XIX - перша половина XX ст. / І. Набитович. - С .111-122
Кл.слова: образ Дрогобича, проза XIX - XX століття
Реєнт, Олександр. Основні напрямки дослідження Першої світової івйни в українській історіографії / О. Реєнт. - С .123-126
Кл.слова: соціально-економічні фактори, російська окупація
Збігнєв, Карпус. Табір інтернованих українських військ у Каліші (Польща) в 1921-1924рр. / Карпус Збігнєв, І. Срібняк. - С .138-150
Кл.слова: калішський табір, військова освіта, культурне життя
Смоліньскі, А. З історії військової уніформістики в II-й Речі Посполитій: особливості одностроїв 49-го Гуцульського Стрілецького Полку / А. Смоліньскі. - С .151-185
Кл.слова: Річ Посполита, культура гуцульщини, 49-й Полк
Кучер, Валерій. Харитативна діяльнісь українських дипломатичних установ та громадських організацій в Тереччині у 1921р. / В. Кучер. - С .186-188
Кл.слова: Туреччина, вояки-українці
Галушко, К. Ю. Український хлібороб-концерватор В’ячеслав Липинський і польські "людовці": ідеологічні паралелі на тлі міжвоєнного аграризму / К. Ю. Галушко. - С .189-198
Кл.слова: універсалізм, польські аграрії
Дуднік, Олександр. Український студентський рух у міжвоєнній Польщі та за її межами в контексті польсько-українських взаємовідносин / О. Дуднік. - С .206-218
Кл.слова: Варшавська угода, благодійна організація, студенти-емігранти
Вішка, О. Відділи українського центрального комітету в Калуші, Скальмєжинцях і Щипіорні / О. Вішка. - С .219-228
Кл.слова: товариство"Самопоміч", Калуш
Гудзь, Віктор. З історії українського студентського руху в міжвоєнній Німеччині / В. Гудзь. - С .229-231
Кл.слова: Німеччина, студентський рух
Монолатій, Іван. Джерела до історії етнонаціональних спільнот у Галичині / І. Монолатій. - С .241-248
Кл.слова: територіально-політичні процеси, етнонаціональна група, Галичина
Павленко, Світлана. Огляд архівного фонду графів Потоцьких у центральному державному історичному архіві України у місті Києві / С. Павленко. - С .249-254
Кл.слова: фонд графів Потоцьких, Київ
Палієнко, Марина Геннадіївна. "Все, що зв’язано з нашою історією, мусить бути зібрано, упорядковано і схоронено..."(збереження документальної спадщини українського народу державним центром УНР в екзилі / М. Г. Палієнко. - С .255-261
Кл.слова: політична еміграція, бібліотека імені Симона Питлюри, архівні документи
Кост, Павло. Період невикористаних можливостей: відносини Україна - Європейський Союз / П. Кост. - С .320-331
Кл.слова: європейська спільнота, стратегія України, українсько-британські стосунки
Мащак, Ярослав. Польсько-українські відносини в 1999 - 2002 роках / Я. Мащак. - С .332-342
Кл.слова: стратегічне партнерство, каспійська нафта, енергетична безпека
Аносов, Іван. Український вчений-антрополог Федір Вовк / І. Аносов. - С .343-345
Кл.слова: Федір Вовк, про нього, антрополог
Купцов, Андрій. Політичний маркетинг: визначення та концепція / А. Купцов. - С .359-362
Кл.слова: маркетигн, специфіка продукту, квазісередовище
Тищенко, Олена. Василь Плющ та його "Нариси з історії української медичної науки та освіти" / О. Тищенко. - С .363-365
Кл.слова: Василь Плющ, нарис з історії української медичної науки
Назарук, Юлія. Діяльність союзу визволення України в Австро-Угорщині на початку Першої світової війни / Ю. Назарук. - С .366-369
Кл.слова: Австро-Угорщина, Перша світова війна
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Збірники

   Історія Польщі--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
соціальна історія -- уніформістика -- військова історія-консерватор -- політична історія -- історія ідей -- джерелознавство -- архівознавство -- етнонаціональні спільноти -- документальна спадщина
Дод.точки доступу:
Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu
Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (3)

Знайти схожі

30.


    Cherepiekhina, Olha.
    Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Cherepiekhina. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P123-133, DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
розвиток педагогічної компетентності -- викладачі психології -- формальна освіта -- неформальна освіта -- магістерська програма -- студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)