Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (60)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 303
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andrushchenko I.
Назва : Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 32-41. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибіркова дисципліна--екстрене дистанційне навчання--кризові умови--майбутні викладачі--фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., N., Durdas A.
Назва : The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 93-98. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська освіта--оцінювання--якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., Durdas A., Kishchak T.
Назва : Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 169-181. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна доброчесність--академічна нечесність--академічне шахрайство--плагіат--студенти--якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezemchuk, Larysa, Sokolova, Alla, Binytska, Kateryna
Назва : Engaging music-pedagogy students in online course [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 91-103. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--музично-педагогічний факультет--педагогічна майстерність--дистанційне навчання--засоби ікт--онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bielikova, Natalia, Indyka, Svitlana, Tsos, Anatolii
Назва : The influence of physical condition level on the adaptive capacity of the organism and stress resistance of students of the faculty of physical education
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - № 3. - С. 32-40 (Шифр Ф380595757/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-фізкультурники--рівень фізичного стану--адаптаційний потенціал--вегетативний індекс--психоемоційний стан--стресостійкість
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bodnenko D., Ostapenko N.
Назва : Application of cloud-based learning technologies in the organization students’ research work
Місце публікування : Кібербезпека: освіта, наука, техніка: електронне наукове видання/ Київський університет імені Бориса Грінченка: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2018. - N 1. - С. 49-55. - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955 (Шифр К667665926/2018/1). - ISSN 2663-4023, DOI 10.28925/2663-4023.2018.1.4955
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хмарні сервіси--електронне навчання--дидактика
Анотація: Основна мета дослідження полягає в розробці механізму організації науково-дослідної роботи студентів до оволодіння грамотністю ІКТ. У статті створено модель організації студентської науково-дослідної роботи у процесі навчання інформатичних дисциплін; сформовано алгоритм застосування хмарних технологій навчання в організації дослідницької роботи студентів історії; описані рекомендації щодо структури та змісту електронних навчальних матеріалів при вивченні хмарних технологій навчання (як частина навчального курсу в LMS Moodle). Наведено рекомендації, які можна окреслити на основі проведеного аналізу досвіду впровадження хмаро орієнтовних технологій навчання інформатичних дисциплін за різними спеціальностями: доцільно використовувати таблицю модель таблицю "Використання хмарних технологій навчання" з відповідною адаптацією до науково-педагогічної та матеріально-технічної база конкретного закладу освіти.Впровадження призначеної моделі сприяє: продуктивній діяльності студентів; автономії навчання та максимальному наближенню накопиченого досвіду до вимог ринку праці; формування активної позиції дослідників учасників проекту; формування критичного мислення учнів шляхом поетапної активації операцій мислення. Використання моделі має бути творчим у подоланні деяких негативних аспектів: розробити мотиваційний аспект залучення студентів до дослідницької діяльності; формувати визначення майбутньої дослідницької діяльності студента; максимізувати взаємодію науки з навчальним процесом та вимогами ринку праці; щоб подолати стереотип,що не всі студенти повинні бути залучені до наукової роботи
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bogusz M.
Назва : Care over the international students during COVID-19 lockdown
Паралельн. назви :Особливості роботи з іноземними студентами під час карантину covid-19
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2021. - № 6. - С. 69-77. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67 (Шифр T017777504/2021/6). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2021.67
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): covid-19--передові практики--іноземні студенти--закриття
Анотація: Ця стаття є діагностикою фактів на основі внутрішнього, емпіричного дослідження. Метою статті є представити становище іноземних студентів в університеті WSG під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, а також вжиті заходи та заходи для протидії її негативним наслідкам. Приклади стосуватимуться Польщі та університету, який я представляю. У цій статті розглядаються наступні питання: загальна ситуація іноземних студентів у Польщі, короткий огляд діяльності університету, які інструменти та процедури для адаптації до нової ситуації були підготовлені заздалегідь, і що слід застосувати в кризовій ситуації, виклики раптового збільшення рівня та кількості дистанційного навчання та проблем найму іноземних студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bukola, Alena, Zuskola, Klaudia, Horbacz, Agata
Назва : Current situation in teaching physical education at universities in the slovak republic
Місце публікування : Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: збірник наукових праць/ Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020. - № 2. - С. 38-43 (Шифр Ф380595757/2020/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичне виховання--навчальні програми--студенти--фізичні навантаження--університети--кафедри фізичного виховання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska O., Chervona L.
Назва : Students’ participation in quality assuarance at university [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 95-101. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--якість--зворотний зв’язок--університетське врядування--student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cherepiekhina, Olha
Назва : Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 123-133. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.88
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток педагогічної компетентності--викладачі психології--формальна освіта--неформальна освіта--магістерська програма--студенти магістратури
Анотація: У статті викладено авторські ідеї щодо розвитку педагогічної компетентності викладачів психології (магістрів) в сучасних умовах ВНЗ України, що є результатом лонгітюдного науково-педагогічного дослідження, розпочатого у 2008 р. на базі ВНЗ України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Christensen M. K.
Назва : Preparing students for leadership:The role of universities
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 1. - С. 5-10. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.510 (Шифр Н057263/2019/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.510
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство--студенти--університети--leadership-service--students--university
Анотація: Стаття присвячена ролі університетів у підготовці студентів до лідерства. У статті зазначено, що університети надають можливості, які розвивають лідерський потенціал своїх студентів, але рідко пропонують конкретні рекомендації майбутнім керівникам. У статті висвітлюється досвід неурядової організації Co-Serve International, що базується в США, що реалізується за останні п’ятнадцять років у підготовці майбутніх лідерів. Методологія та принципи CoServe International були прийняті партнерами у США, Казахстані, Україні, Таїланді, Афганістані, Філіппінах та Нігерії. Co-Serve дізнався, що розвивати лідерів найкраще за допомогою нетрадиційних методів навчання, таких як «дія та рефлексія». У статті були обґрунтовані десять способів, як професори можуть моделювати лідерство: приклад лідерів у своїй галузі дослідження; культивація самосвідомості учнів; повага до особистості; модель поведінки вчителів як лідерської служби для студентів; активне слухання як акт служби; допомогти учням знайти своє призначення та досягти його; побудова громади як акта керівництва; вирішення конфліктів та розвиток навичок прощення; створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів. створення атмосфери довіри до навчальної спільноти; заохочення учнів, які досягли певних результатів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Debych M.
Назва : Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 114-127. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): академічна мобільність--стратегія інтернаціоналізації--іноземні студенти--вища освіта
Анотація: Метою дослідження є аналіз національних документів щодо теми дослідження, ідентифікація основних зацікавлених сторін, які формують політику інтернаціоналізації на національному рівні та визначення механізмів, які використовуються для забезпечення ефективності освітньої діяльності в університетах у контексті інтернаціоналізації країн-лідерів за кількістю іноземних студентів. З’ясовано, що Міністерства освіти забезпечують нормативно-правову основу вищої освіти та співпрацюють з іншими національними міністерствами та організаціями для розвитку міжнародних можливостей вищої освіти. Для досягнення вищезазначеної мети було використано декілька методів, серед яких пошук в Інтернеті, аналіз, систематизація інформації. Політики та програми сприяння вхідній/вихідній студентській мобільності, спрямовані на «degree mobility» або «credit mobility», включають: гранти та стипендії; спрощення візової політики; пільговий вступ; маркетингові кампанії «Study in». Основними цілями національних організацій є: забезпечити видимість вищої освіти на міжнародному ринку освітніх послуг; залучати іноземних студентів до навчання в країні; сприяти вивченню мови; об’єднати зусилля для вирішення глобальних проблем. Вплив національної політики інтернаціоналізації на ефективність освітньої діяльності значною мірою вимірюється кількісними показниками: кількістю іноземних студентів, кількістю освітніх програм іноземними мовами та кількістю програм подвійних ступенів. За результатами аналізу європейських стратегій інтернаціоналізації сформульовано рекомендації щодо підвищення ефективності освітньої діяльності у контексті інтернаціоналізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A., Harbuza T., Radchenko Y.
Назва : Teaching foreign languages efficiently: the role of creative writing [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 33-38. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективне навчання--креативність--письмове спілкування--розвиток--креативне письмо
Анотація: У статті розглянуто роль та можливості використання креативного письма задля ефективного викладання іноземних мов у закладах вищої освіти; досліджено, як креативне письмо може сприяти вивченню іноземної мови студентами та сприяти розвитку мови на всіх рівнях: лексики, граматики, фонеміки, дискурсу. Розглянуто поняття креативності та креативного письма, викладено способи та форми креативного письма задля їх використання на заняттях з іноземної мови. У статті визнається необхідність виходу за рамки обмежень, які стандартизують освітні програми, підручники і форми контролю, та пошуку шляхів стимулювання та підтримки індивідуального розвитку кожного студента. Наголошено на важливості та актуальності писемного спілкування на сьогоднішній день, а отже, на важливості розвитку в студентів навичок письмового висловлювання іноземною мовою. При цьому зауважено те, що, виконуючи творчі завдання, студенти мають можливість висловитися та самоствердитися засобами іноземної мови, отримати задоволення від процесу створення письмового та усного висловлювання та отримання готового продукту. Креативне письмо також означено як дієвий метод розвитку письмових навичок, заохочення студентів до письма, розвитку їхнього словникового запасу, граматичних навичок, уяви. У статті зауважено, що останнім часом креативність набула великої популярності в багатьох контекстах, демонструючи як позитивні (креативне письмо), так і негативні (креативний бухоблік) конотації. Проте існує різниця між винятковою креативністю, яка проявляється у важливих роботах, які мають велике значення. для даного суспільства, і повсякденною креативністю, яку можна спостерігати в повсякденній життєдіяльності та яка передбачає певний ступінь оригінальності. Наголошено на тому, що заняття з іноземної мови можна охарактеризувати як «гніздо творчості», оскільки вивчення нової мови вимагає від студентів створення висловлювань, у яких вони можуть бути не впевнені, проте вони мають ризикувати їх продукувати, і завдання викладача тут полягає у забезпеченні творчих завдань і заходів, які мотивують, залучають до творчого процесу, винагороджують і дають студентам відчуття радості, хвилювання та задоволення. Креативне письмо в статті означено як форма письма, яка виражає почуття, думки чи ідеї в образний спосіб, який надає студентам нові можливості гри з мовою, покращує їхні письмові навички та виходить за межі професійного, журналістського, академічного та технічного письма, а також за межі формального опанування мови й охоплює більш особистісні, соціально-культурні та психологічні сфери, що сприяє саморозвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Durdas A., A.,, Harbuza T., Borshchovetska V., Starosta H.
Назва : Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency [Electronic resource]
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2024. - Вип. 2. - С. 102-113. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8 (Шифр Н057263/2024/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виклики--методи навчання--професійні цілі--розвиток--вільне мовлення
Анотація: У статті досліджуються проблеми та методи, пов’язані з розвитком вільного володіння іноземною мовою за професійним спрямуванням в університеті. Розкрито труднощі, з якими стикаються як викладачі, так і студенти, маневруючи крізь лінгвістичні складнощі, долаючи мовні бар’єри та оволодіваючи спеціальною термінологією, властивою для різних професійних сфер. У статті підкреслюється важливість цільового підходу, який сприяє не лише володінню мовою, але й глибокому розумінню культурних відмінностей і норм спілкування, характерних для різних галузей. Крім того, досліджуються педагогічні стратегії та методи, спрямовані на полегшення процесу набуття вільного мовлення на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням. Виділено ключові проблеми в процесі розвитку вільного володіння на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням: лінгвістична складність; мовні бар’єри; культурні нюанси; мотивація та залучення; обмежена практика; страх зробити помилку; індивідуальні стилі навчання та смаки; оцінка та відгук. Розглянуто можливі методи розвитку вільного мовлення: комунікативне навчання мови; занурення в іноземну мову, що вивчається; організація мовних обмінів; використання автентичних матеріалів; застосування рольових ігор та моделювання ситуацій; діяльність, орієнтована на вільне володіння мовою, повторне читання без сторонньої допомоги та повторне читання за допомогою аудіо; складання цифрових оповідань; створення відеоблогів тощо. Висвітлюючи проблеми та певну кількість існуючих методів сприяння розвитку вільного мовлення, стаття наголошує на необхідності забезпечення регулярного зворотного зв’язку та виправлення помилок студентів. Створення сприятливого, приємного, інтерактивного та спокійного навчального середовища в аудиторії підкреслено в якості ключової передумови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Golzar J., Miri M. A.
Назва : Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 91-103. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне зростання--лідерство-служіння--розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Horban O., Maletska M.
Назва : Videogames as means of increasing students’ motivation [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. - № 4. - С. 66-74. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8 (Шифр T017777504/2019/4). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2019.4.8
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоігри--підвищення мотивації--студенти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ivashko O.
Назва : Teaching foreign languages at third-year students in Poland
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2018. - № 3. - С. 81-91. - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.12 (Шифр T017777504/2018/3). - ISSN 2518-7635, DOI 10.28925/2518-7635.2018.3.12
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні мови--студенти третього віку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Malach J., Chmura M., Vicherková D.
Назва : Students of technical high schools in the reality of digital learning environment [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Студенти технічних зво у цифровій реальності освітнього середовища
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 35. - С. 42-51. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.356 (Шифр П225817115/2021/35). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.356
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія цифрового навчання--цифрове середовище навчання--цифрові компетенції
Анотація: У статті представлено кілька національних і міжнародних стратегічних документів, що сто- суються розвитку цифрової грамотності та цифрової освіти. Здійснено аналіз змісту концепції цифрової грамотності, яка є передумовою для навчання і виховання в цифрову епоху й максимально використовує можливості компонентів цифрового середовища навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.112.2’25(075./M75-318306958
Автор(и) : Mishchenko L. A., Turshchenko O. M.
Назва : Literarische Ubersetzung Studiengang "Therie und Praxis des Ubersetzens". Lenrbuch
Паралельн. назви :Посібник з художнього перекладу "Теорія і практика перекладу" (німецькою мовою)
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2003
Кільк.характеристики :176 с
ISBN, Ціна 966-7890-41-4: 35.00 грн.
ДРНТІ : 16.41
УДК : 811.112.2’25(075.8)
Предметні рубрики: Німецька мова-- Художній переклад
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переклад з німецької--художній переклад--німецький романтизм
Анотація: Призначений для студентів-перекладачів старших курсів філологічних факультетів, коли студенти вже набули базові знання про структуру іноземноЇ мови та її функціонування. Посібник побудований на матеріалах досліджень із використанням фрагментів творів провідних зарубіжних фахівців у галузі перекладознавства, зокрема: Ф. Апеля, Ф. Кемпа, І. Лєвого, Г. Міхеля, Ж. Мунена, Е. Найди. Складається з шести розділів, у яких викладені основні питання теоріі художнього перекладу, починаючи від змісту предмету і закінчуючи мовними проблемами перекладацькоЇ діяльності.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.522(075)/M83
Автор(и) : Moore, Robert J., Arar, Raphael
Назва : Conversational UX Design : A Practitioner’s Guide to the Natural Conversation Framework
Вихідні дані : New York: ACM Books, 2019
Кільк.характеристики :298 с
Колективи : Association for Computing Machinery
Серія: ACM Books series; #27
ISBN, Ціна 978-1-4503-6301-3:
ДРНТІ : 20
УДК : 004.522(075)
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Мовний інтерфейс-- Дизайн
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): природні мовні інтерфейси--чат-боти--дизайнер ux
Анотація: Ця книга пристосовує формальні знання з галузі аналізу розмови (CA) до проектування інтерфейсів природної мови. У ньому викладено Рамку природних розмов (NCF), розроблену в IBM Research, систематичну основу для проектування інтерфейсів, які працюють як природні розмови. NCF складається з чотирьох основних компонентів: 1) модель взаємодії «послідовностей, що розширюються», 2) відповідний формат вмісту, 3) мова шаблону зі 100 загальними шаблонами UX та 4) метод навігації з шести основних дій користувача. Автори знайомлять дизайнерів UX з новим способом мислення щодо дизайну досвіду користувачів у контексті розмовних інтерфейсів, включаючи новий словник, нові принципи та нові схеми взаємодії. Дизайнери з досвіду роботи та аспіранти в галузі ІСІ, а також розробники та студенти з аналізу розмов повинні знайти цю книгу, що цікавить.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N., Slipchuk V.
Назва : Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 60-70. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--іноземні студенти-медики--медичні університети--працевлаштування--потреби--перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буйницька, Оксана Петрівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна, Терлецька Т., Настас, Дар’я Леонідівна
Назва : Mодернізація системи електронного навчання університету до потреб сьогодення
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 1-14. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.1
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровізація--інформаційно-освітнє середовище--система електронного навчання--електронний деканат--освітні програми--персональний кабінет
Анотація: Електронне навчання вже більше десятиліття є невід’ємною частиною освітнього процесу закладів вищої освіти. Однак, до початку пандемії в Україні воно відігравало радше допоміжну роль, тоді як сьогодення вимагає повноцінного забезпечення навчання, комунікації та колаборації для всіх учасників освітнього процесу за допомогою електронних ресурсів. Тому виникає необхідність у модернізації системи електронного навчання університету відповідно до поточних потреб та викликів. У даній статті окреслені шляхи реалізації змін в системі електронного навчання на прикладі Київського університету імені Бориса Грінченка, зокрема увага приділена персоналізації освітнього середовища для різних учасників освітнього процесу, можливостям для систематизації інформації та проведення моніторингу. Завдяки організації електронних навчальних курсів (ЕНК) університету відповідно до створених в системі електронного навчання освітніх програм студенти мають актуальну інформацію щодо всіх навчальних дисциплін, що належать до відповідної освітньо-професійної або освітньо-наукової програми: розподіл за семестрами, форми контролю, прогрес на курсі, тощо. Одночасно це дає можливість адміністрації відслідковувати діяльність здобувачів освіти та науково-педагогічних працівників за кожною освітньою програмою. Реалізований в Київському університеті імені Бориса Грінченка модуль електронного деканату дозволяє проводити моніторинг освітнього процесу, отримувати актуальні дані щодо проходження кожного ЕНК, а також дозволяє персоналізувати освітній процес для кожного студента завдяки індивідуальному навчальному плану. За допомогою системи е-навчання здобувачі мають змогу дистанційно ознайомитися з навчальним матеріалом з різних дисциплін, виконати та відправити виконані завдання на перевірку викладачу, пройти тестування. Організація персонального кабінету також дозволяє отримати швидкий доступ до інструментів комунікації та співпраці для організації онлайнових занять, групової роботи та отримання зворотного зв’язку від викладачів, бібліотеки Університету та інших корисних ресурсів, що спрощують доступ до освітніх ресурсів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(438)/N13
Назва : Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc . Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 1
Паралельн. назви :Над Дніпром і Віслою: Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність
Вихідні дані : Torun; Kijow, 2002
Кільк.характеристики :379 с
Колективи : Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny
ISBN, Ціна 966-638-126-5: 30.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(438) + 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Історія Польщі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна історія--уніформістика--військова історія-консерватор--політична історія--історія ідей--джерелознавство--архівознавство--етнонаціональні спільноти--документальна спадщина
Зміст : Туга за раєм в українській словесності пізнього Середньовіччя/ Ю. Пелешенко. Свадьба Лжедмитрия и коронация Марины Мнишек: свидетельства и оценки современников/ В. Ульяновський. Польща між двома імперіями/ І. Андрущенко. Землеволодіння і господарське життя поляків Волині у другій половині XIX - на початку XX ст./ О. А. Буравський. Образ міста Дрогобича в українській і польській художній прозі кінця XIX - перша половина XX ст./ І. Набитович. Основні напрямки дослідження Першої світової івйни в українській історіографії/ О. Реєнт. Табір інтернованих українських військ у Каліші (Польща) в 1921-1924рр./ Карпус Збігнєв, І. Срібняк. З історії військової уніформістики в II-й Речі Посполитій: особливості одностроїв 49-го Гуцульського Стрілецького Полку/ А. Смоліньскі. Харитативна діяльнісь українських дипломатичних установ та громадських організацій в Тереччині у 1921р./ В. Кучер. Український хлібороб-концерватор В’ячеслав Липинський і польські "людовці": ідеологічні паралелі на тлі міжвоєнного аграризму/ К. Ю. Галушко. Український студентський рух у міжвоєнній Польщі та за її межами в контексті польсько-українських взаємовідносин/ О. Дуднік. Відділи українського центрального комітету в Калуші, Скальмєжинцях і Щипіорні/ О. Вішка. З історії українського студентського руху в міжвоєнній Німеччині/ В. Гудзь. Джерела до історії етнонаціональних спільнот у Галичині/ І. Монолатій. Огляд архівного фонду графів Потоцьких у центральному державному історичному архіві України у місті Києві/ С. Павленко. "Все, що зв’язано з нашою історією, мусить бути зібрано, упорядковано і схоронено..."(збереження документальної спадщини українського народу державним центром УНР в екзилі/ М. Г. Палієнко. Період невикористаних можливостей: відносини Україна - Європейський Союз/ П. Кост. Польсько-українські відносини в 1999 - 2002 роках/ Я. Мащак. Український вчений-антрополог Федір Вовк/ І. Аносов. Політичний маркетинг: визначення та концепція/ А. Купцов. Василь Плющ та його "Нариси з історії української медичної науки та освіти"/ О. Тищенко. Діяльність союзу визволення України в Австро-Угорщині на початку Першої світової війни/ Ю. Назарук.
Примірники : всього : ГП КС(3)
Вільні : ГП КС(3)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(438)/N13
Назва : Nad Wisla i Dnieprem. Polska i Ukraina w przestrzeni europejskiej - przeszlosc i terazniejszosc . Seria: Systemy Miedzynarodowe i Globalny Rozwoj. № 2-3
Паралельн. назви :Над Дніпром і Віслою: Україна і Польща в європейському вимірі - минуле і сучасність
Вихідні дані : Torun; Kijow, 2003-2004
Кільк.характеристики :465 с
Колективи : Uniwersytet Mykolaja Kopernika w Toruniu, Kijowski Narodowy Uniwersytet Lingwistyczny
ISBN, Ціна 966-638-126-5:
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(438) + 94(477)
Предметні рубрики: Історія України
Історія Польщі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобальний розвиток--помаранчева революція--етнонаціональна структура--консервативні партії--козацько- гетьманська доба--релігійно-культурне життя--військова історія--унр--політична еміграція--поьсько-українські стостунки--міжнаціональні відносини--історіографія--джерелознавство--архівознавство--національна еліта--політичний маркетинг--військова реформа
Зміст : Помаранчева революція: погляд із середини/ С. Квіт. Показачення роду Голубів-Княжицьких як вияв соціально-політичних змін на українських землях/ О. Алфьоров. Київські та новгородсько-московські "жидовствуючі" останьої чверті XV - початку XVI ст.: варіанти пошуку єресіарха, ідейного підгрунтя та шляхів ретрансляції єресі/ В. Ульяновський. Місце літератури "ожидовілих" в дискурсі української духовної культури пізнього Середньовіччя/ Ю. Пелешенко. Українські релігійно-культурні впливи на Московщину (XVII-XVIII ст.)/ П. Цимбалісний. Діяльність "Львівського комітету союзу визволення України для помочи полоненим-українцям в Галичині" у роки Першої світової війни/ С. Адамович. Поділля в період гетьманату/ В. Лозовий. Покуття у контексті боротьби галицьких українців за державну незалежність (1918-1919 рр.): соціальне та індивідуальне як модель пошуку національно-історичної свідомості/ І. Монолатій. Відродження "Просвіт" в Наддніпрянській Україні (1917-1920 рр.)/ С. Масюк. Консервативний напрямок в польській історичній думці 1914-1948 рр./ Г. Савчук. Оформлення українських консервативних партій та їх діяльність в період гетьманату Павла Скоропадського/ О. Любовець. Громадсько-політична діяльність О. Скорописа-Йолтуховського в Україні у 1918-1920 рр./ Ю. Назарук. Козацькі особливості рангово-посадової системи та її позначення на уніформі Наддіпрянської армії УНР у співставленні з військовими формуваннями Великопольщі/ В. Задунайський. Батальйон корпусу охорони прикордоння "Гоща" у вересні 1939 р./ А. О. Руккас. Збройні акції ОУН(Б) на території УРСР у червні-липні 1941 р./ І. Патриляк. Андрій Жук: з історії життя та діяльності в 1900-1918 рр./ М. Колесник. Генерал-хорунжий Юрій Тютюнник: бібліографічні матеріали та офіційна документація в ЦДАВО України/ В. Кучер. Громадсько-політичне життя української академічної молоді Данцигу в міжвоєнний період/ О. Дуднік. Інспірація польсько-українського міжетнічного конфлікту на завершальному етапі Другої світової війни/ О. Калакура. Особливості русько-угорських відносин у період об’єднання галицького та волинського князівств (1199-1205 рр.)/ М. Волощук. "Призначення України - тільки таким чином може бути вирішене східне питання..." (з досвіду взаємин УНР та Італії у 1919-1921 рр.)/ Я. Попенко. Перший польський архівознавчий часопис: історія та проблематика/ І. Матяш. Матеріали Празького архіву як джерело з історії української еміграції міжвоєнного періоду/ М. Г. Палієнко. Польська історіографія 1920-1930-х років у оцінці П. В. Клименка/ Г. Волкотруб. Причини та характер голоду-геноциду в УРСР 1932-1933 років у зарубіжній історіографії XX століття/ В. Гудзь. Етнонаціональна структура українського суспільства: спроба системного аналізу/ В. Євтух, В. П. Трощинський. Виховання національної еліти на відродження морально-естетичних ідеалах в умовах посттоталітарного суспільства/ В. Кардашов. Психоманіпулятивні технології політичного маркетингу/ А. Купцов. Соціально-правова захищеність військовослужбовців в умовах військової реформи в Україні та проблемні питання її науково-правового забезпечення/ В. Давиденко. Проблема споживання і реклама у соціокультурному просторі України/ І. Набруско. Данило Самойлович: лікар, вчений, гуманіст/ О. Тищенко. Королева Вікторія: короткий нарис життя та діяльності/ Н. Максюта. Елементи релігійної барокової драми у пізній творчості Ф. М. Достоєвського (на матеріалі романів "Ідіот" та "Підліток")/ Н. Пелешенко. Володимир Дорошенко (1879-1963): штрихи до біографії/ О. Чечина. Український табір військовополоненних у Фрайштадті та "Союз визволення України"/ Я. Середницький. Поважна віха в українській історіографії/ І. Срібняк.
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nalyvaiko O., Kalistova O., Poliakov D.
Назва : Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 130-143. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): деактуалізація--іноземні мови--студенти--викладачі--українська система освіти--університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Nalyvaiko О., Adzhva D., Sarhsian Е.
Назва : Distance education in V.N. Karazin Kharkiv national university in 2030, students’ view
Паралельн. назви :Дистанційна освіта в Каразінському у 2030 році очима студентів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2020. - N 9. - С. 79-94. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7 (Шифр В505452853/2020/9). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): форсайт дослідження--дистанційна освіта--вища освіта--студент--цифрові технології--інформаційні технології
Анотація: У статті було розглянуто перспективи впровадження дистанційних технологій у навчальний процес закладів вищої освіти. Було проаналізовано наукові праці провідних учених у галузі дистанційної освіти. В основу дослідження покладено метод Дельфі. Розглянуто теоретичні основи запровадження дистанційної освіти в університетах. Досліджено основні тенденції розвитку освітньої сфери у світі та впровадження в неї елементів дистанційної освіти. Окреслено особливу роль студентів як однієї з основних зацікавлених сторін в освіті. Головними експертами цього дослідження виступають студенти, адже саме вони являють собою одну з основних зацікавлених сторін освітнього процесу. У ході дослідження було з’ясовано, що більшість студентів Каразінського університету, а саме 75%, є прибічниками впровадження дистанційної освіти. Особливу увагу у статті було приділено встановленню переваг та виявленню слабких сторін дистанційної форми навчання. Слід також зазначити, що, згідно з думкою деяких респондентів, дистанційне навчання відчужує людей від суспільства, і в такий спосіб негативно впливає на культурний розвиток особистості людини, що може у свою чергу призвести до погіршення комунікативних навичок та зниження рівня соціальної активності студентів. Утім, тим не менш, переважна більшість респондентів дотримуються думки, що дистанційна форма навчання жодним чином не вплине на соціалізацію людини в суспільстві. Відповідно до результатів опитування було розроблено зручний графік навчання для студентів, які поєднують роботу та навчання. У статті також було проаналізовано цілу низку засобів дистанційної форми навчання з метою виокремлення серед них найбільш зручних, які є безпосередньо пов’язаними з утіленням принципу наочності при набутті студентами нових знань. У статті також висвітлено основні напрями розвитку дистанційної освіти в Каразінському університеті в 2030 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

28.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Papadopoulos I.
Назва : Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 2. - С. 119-129. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9 (Шифр О283150799/2021/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): письмо--учні початкової школи--дослідження стратегії письма--дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 14-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--неоліберальна--соціальна цінність--лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/P36
Назва : Pedagogika pracy studia z przyszłością
Вихідні дані : Radom: Instytut Technologii Eksploatacji - Państwowy Instytut Badawczy, 2010
Кільк.характеристики :198 с
ISBN, Ціна 978-83-7204-881-3:
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37:001.891](438)
Предметні рубрики: Педагогічні праці --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--наукові конференції--номіновані праці--магістерська робота--докторська робота
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)