Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (60)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 303
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.942-057.87/К 89
Автор(и) : Кузнєцов, Марат Амірович, Колчигіна, Анна Валеріївна
Назва : Подолання хвилювання на іспиті: копінг-поведінка студентів під час перевірки знань : монографія
Вихідні дані : Харків: Діса плюс, 2017
Кільк.характеристики :205 с
ISBN, Ціна 978-617-7384-70-9: 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.47
УДК : 159.942-057.87
Предметні рубрики: Психологія -- Емоції та почуття-- Навчання-- Студенти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 796:615.252/Р 15
Автор(и) : Радзієвська М. П.
Назва : Застосування методів і засобів фізичного виховання та фізичної реабілітації у відновлювальному лікуванні студентів, що страждають на цукровий діабет першого типу : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004
Кільк.характеристики :30 с
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 77 + 76
УДК : 796:615.252
Предметні рубрики: Фізичне виховання-- Методи і засоби
Реабілітація-- Фізична культура
Цукровий діабет-- Студенти-- Лікування
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.311/А 72
Автор(и) : Антоненко Т. Л., Безугла М. В.
Назва : Духовно-культурні цінності освіти студентської молоді
Вихідні дані : Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2017
Кільк.характеристики :252 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини
ISBN, Ціна 978-966-2633-87-0: 20.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.015.311
Предметні рубрики: Вища освіта-- Студенти-- Формування цінностей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освічена людина--освіта--духовність--культура
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/К 89
Автор(и) : Кузнєцов М. А., Діомідова Н. Ю.
Назва : Емоційний інтелект як чинник психоемоційних станів студентів в умовах іспиту : монографія
Вихідні дані : Харків: Діса плюс, 2017
Кільк.характеристики :185 с
ISBN, Ціна 978-617-7384-51-8: 20.00 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики: Емоційний інтелект
Психологія юнацтва-- Студенти-- Психоемоційний стан-- Іспити
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147-027.22/П 24
Назва : Педагогічна практика в загальноосвітньому закладі : навчально-методичний посібник для студентів ІІ - ІV курсу спец-ті 017 Фіз. к-ра і спорт; перший (бакалавр.) рівень в. о.
Вихідні дані : Київ: Київ ун-т імені Б. Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :104 с
Ціна : 32.22 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 378.147-027.22 + 373.5
Предметні рубрики: Педагогічна практика-- Фізичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-практиканти--завдання практики--мета практики--педагогічна практика--звітна документація--індивідуальний план--схема запису уроку--звіт про походження практики--план-конспект уроку--фізкультхвилинка--рухливі ігри--спортивна година--характеристика--сценарій спортивного заходу--педагогічний аналіз уроку--заклади освіти
Примірники : всього : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП АБ(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Співак Л.
Назва : Ієрархія культурних ціннісних орієнтацій іноземних студентів закладів вищої освіти
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2019. - Вип. 3/4. - С. 168-173. - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.168173 (Шифр П875300957/2019/3/4). - ISSN 2078-1687, DOI 10.28925/2078-1687.2019.3-4.168173
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні студенти--культурні цінності--українські студенти
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Cogorno L., Smithbauer S., Beck C., Zaporozhets O.
Назва : The contributing factors for psychology students continuing higher education in the midst of war [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 18-31. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--психологічна освіта--війна--захисні фактори--студенти
Анотація: Українські студенти продовжують здобувати освіту, незважаючи на російське вторгнення. Тому потрібні додаткові знання, як студенти приймають рішення продовжувати або припинити свою освіту під час війни та кризи. Викладачі, адміністратори університетів та студенти мають бути проінформовані про результати досліджень з інструкціями та протоколами для безперервної освіти під час війни, щоб забезпечити безпеку та професійне зростання студентів. Студенти-психологи унікальні, оскільки їхні професійні навички обумовлюють формування психологічної стійкості. Незважаючи на війну та психологічні травми, студенти коледжу, які займаються консультуванням і психологією, продовжують навчання та прагнення до вищої освіти, демонструючи свої психологічні здібності та стійкість, щоб адаптуватися до важких часів. Було виявлено, що такі мотиваційні чинники, як оптимізм щодо майбутнього, родина та друзі, сприяють відчуттю мети під час кризи. Також на стійкість тих, хто переживає війну, позитивно впливають соціальна підтримка та копінгові стратегії. Стимулювання таких факторів захисту, як громада, сім’я, альтруїзм, стійкість і оптимізм, може мотивувати студентів продовжувати навчання, незважаючи на такі складні часи, як війна. Особистий альтруїзм сприяє формуванню в студентів відданості професії, забезпечуючи наполегливість, незважаючи на виклики війни. Це дослідження містить рекомендації для освітніх програм психології, які функціонують під час війни та кризи, щодо підтримки студентів, посилення їхніх захисних факторів, заохочення альтруїзму, розуміння переваг безперервної психологічної освіти та впровадження піклування про себе для полегшення стресів студентів, пов’язаних з військовим часом. Додатково в цій статті наведені ключові фактори, які слід враховувати студентам, коли вони зважують, чи продовжувати психологічну освіту під час війни та кризи та як при цьому забезпечити підтримку студентів, викладачів і співробітників університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147.091.33-02/Б 79-724158227
Автор(и) : Болгарський А. Г., Бодрова Т. О.
Назва : Педагогічна практика у загальноосвітніх навчальних закладах з предмету "Музика" : навчально-методичний посібник для студентів музичних спеціальностей педагогічних університетів
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : НПУ імені М. П. Драгоманова. Інститут мистецтв
ISBN, Ціна 966-660-400-2: 7.00 грн.
ДРНТІ : 14.15 + 18.41
УДК : 378.147.091.33-027.22:78(076) + 78(076)
Предметні рубрики: Педагогічна практика
Музичне мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організація педагогічної практики--проведення педагогічної практики--пропедевтична практика--проведення уроку музики--оцінювання знань--студенти-практиканти
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Белей Л. Л.
Назва : Угорськомовні студенти Закарпаття: мовні преференції підчас дії закону "Про засади державної мовної політики"
Місце публікування : Мовознавство. - 2014. - N 4. - С. 55-68 (Шифр М819773/2014/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): угорська спільнота--асиміляція--антропонімікон
Знайти схожі

10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Руснак Д. А.
Назва : Мультимедійний репортаж як засіб формування іншомовної медіакомпетентності у студентів мовних спеціальностей
Місце публікування : Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 45-49 (Шифр І368505/2015/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мультимудійний репортаж--медіакомпетентність--студенти мовних спеціальностей
Знайти схожі

11.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Матяш, Ірина Борисівна
Назва : Новини Українсько-угорської комісії істориків : Інформація
Місце публікування : Український історичний журнал. - Київ: УІЖ, 2015. - № 4. - С. 229-231 (Шифр У172688/2015/4)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): xi всеукраїнський фестиваль науки ужну, ужгород, 2015 р.--європейські університети--студенти-закарпатці в європі
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94(477)"1900/1917/К 92-156189993
Автор(и) : Купчик, Олег Романович, Дамиров, Али-Иса Умуд оглы
Назва : Студенты-азербайджанцы города Киева в общественно-политической жизни Украины (1900-1917 гг.) : монография
Вихідні дані : Киев: Издательский Дом Дмитрия Бураго, 2013
Кільк.характеристики :115 [44]: фот.
ISBN, Ціна 978-966-489-207-7: 40.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94(477)"1900/1917"
Географіч. рубрики: Україна-- Історія-- Студенти-азейбарджанці --Київ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): history of ukraine--azerbaijani students of kiev
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Andrushchenko I.
Назва : Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 4. - С. 32-41. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3 (Шифр Н057263/2023/4). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вибіркова дисципліна--екстрене дистанційне навчання--кризові умови--майбутні викладачі--фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Захаров, Віталій, Левко, Уляна
Назва : Робота студентів над портретними телесюжетами у вимірі європейських цінностей
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 29-35. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.154 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.154
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): телесюжет--портретний телесюжет--медіавиробництво--європейські цінності--євроінтеграція
Анотація: У статті йдеться про специфіку роботи студентів над портретними сюжетами на практичних і лабораторних заняттях із тележурналістики. Вивчення особливостей створення матеріалів у заявленому жанрі розглядається в контексті євроінтеграційних процесів у медіасфері та освіті. Автори спиралися на теоретичні розвідки науковців, фокус уваги яких зосереджено на аналізі портретних інтерв’ю та телесюжетів. Метою дослідження стало окреслення технологій створення власного медіапродукту у вимірі європейських цінностей, зокрема поваги до людської гідності, свободи, демократії. Наукова проблема розглядається у двох площинах. По-перше, майбутні тележурналісти в роботі на власний розсуд керуються окресленими цінностями. По-друге, герої телесюжетів «працюють» на зміцнення та імплементацію цінностей, рефлектуючи на теми з особистого та громадського життя. Показати двобічний підхід у медіавиробництві стало одним із завдань авторів статті. Інше завдання натомість полягає у висвітленні технологій створення портретного сюжету у світлі тих викликів, які потребують адаптації та переосмислення досвіду української школи тележурналістики. Важливим моментом у засвоєнні теми є аналіз здобутків медійників, починаючи з 90-х років. Критичний розбір зразків портретних інтерв’ю та телесюжетів різних періодів сприяє розумінню еволюції жанрів. Втім, ціннісну канву медіа контенту протягом окресленого часу складає гуманізм. Тож йдеться, насамперед, про безпосередню артикуляцію та фокусування на цінностях, які об’єднують європейську спілноту. Реалізуючи виховний потенціал телебачення, студенти знаходять і показують героїв, з якими глядач вже розділяє цінності або відкриває для себе нові горизонти у світосприйнятті. Спільна робота здобувачів освіти та викладача у своїй багатоетапності охоплює увесь процес створення портретного телесюжету, що висвітлено в статті.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гад, Ієн, МакДональд, Рейчел, Кін, Адель
Назва : Destin-Ation Integration: вплив європейського проєкту Destin (2018–2022) на українську журналістику та медіаосвіту
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2023. - Вип. 1. - С. 13-20. - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152 (Шифр І254815328/2023/1). - DOI 10.28925/2524-2644.2023.152
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): журналістика--медіа--університети--студенти--болонський процес--україна--війна
Анотація: DESTIN: Журналістська освіта для демократії в Україні: Розвиток стандартів, доброчесності та професіоналізму – це проєкт, що фінансувався Erasmus+ за участю двадцяти партнерів з Європи та України та мав на меті змінити середовище для журналістики в Україні шляхом співпраці з факультетами університетів, роботодавцями та іншими ключовими зацікавленими сторонами. Метою було зробити так, щоб програми вищої освіти краще відповідали потребам студентів, медіа-сектору та демократичного суспільства в цілому. У період з листопада 2018 року до листопада 2022 року реалізація проєкту призвела до розробки та впровадження двадцяти нових і переглянутих програм бакалавра та магістра з журналістики та медіа в десяти українських університетах. Також було розроблено та реалізовано: сімнадцять онлайн-курсів з «Медіаграмотності», орієнтованих на українську громадськість; «Національні методичні вказівки» для програм бакалаврату та магістра журналістики, надані Міністерству освіти і науки; проведений Український форум освітян медіа та журналістики; польсько-українська магістерська програма з журналістики з подвійним дипломом, започаткована у вересні 2022 року. У цій статті розповідатиметься про цілі, діяльність, досягнення, вплив і спадщину проєкту. Підкреслено цінність освіти як для покращення якості журналістики, так і для збереження демократичних цінностей, особливо під час війни.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горошкіна, Олена
Назва : Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2019. - № 11. - С. 3-7 (Шифр У901231/2019/11)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова як іноземна--іноземні студенти--соціокультурний аспект--текст--фразеологізм--слово-символ
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mospan N., Slipchuk V.
Назва : Іnternational students in higher education medical institutions in Ukraine: current state of play and prospects [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 60-70. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища медична освіта--іноземні студенти-медики--медичні університети--працевлаштування--потреби--перспективи
Анотація: У статті досліджується сучасний стан міжнародного студентського населення в Україні, чия кількість у національних медичних університетах постійно зростає з 2006 року. Україна є країною для отримання вищої медичної або фармацевтичної освіти іноземними студентами. Україна є не тільки одним з найбільших постачальників іноземних студентів до Європейському просторі вищої освіти, але вона також є країною, що приймає іноземних студентів, переважно з Азії та Африки. Опитування, спрямоване на вивчення сучасних потреб та перспектив навчання міжнародних студентів-медиків, було проведено в Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця у 2019 році. Вибірку складали 60 студентів-медиків першого курсу, вибраних випадковим чином. Це дозволило студентам надати відгуки про свою країну походження, освіту, уподобання, задоволеність якістю освітніх послуг у приймаючій країні, шляхи фінансування навчання та майбутні кар’єрні плани. Серед причин, за якими іноземні студенти обирають Україну як місце для навчання – переваги країни, високоякісна освіта, поради друзів та географічне розташування. Результати дослідження показують, що іноземні студенти-медики розглядають Україну не лише як країну, що надає високоякісну медичну освіту, а й як перспективну країну для післядипломної роботи. Результати дослідження дозволяють припустити, що сучасні потреби та перспективи міжнародних студентів-медиків одного медичного університету, ймовірно, будуть типовими для інших національних медичних університетів та для України в цілому. Зроблено висновок, що збільшення кількості іноземних студентів вимагає регулярного моніторингу та спеціальних досліджень з боку університетів та уряду. Ці заходи посприяють виробленню кращої стратегії надання якісних освітніх послуг на університетському та державному рівнях з урахуванням як потреб іноземних споживачів, так і майбутніх глобальних змін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жоржоліані Г.
Назва : Студенти-грузини Київського університету святого Володимира наприкінці XIX і початку XX століть
Місце публікування : Хроніка-2000: укр. культуролог. альманах/ Фонд сприяння розвитку мистецтв України. - Київ: Український письменник, 2001. - Вип. 43: Україна - Грузія. - С. 298-313 (Шифр Х254415816/2001/43)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фрицюк, Валентина
Назва : Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього педагога до неперервного професійного саморозвитку
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 3/4. - С. 127-132. - ISSN 1609-8595 (Шифр Н057263/2016/3/4). - ISSN 1609-8595
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.01
Предметні рубрики: Освіта-- Саморозвиток-- Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутній педагог--професійний саморозвиток--мотивація--суб’єкт-суб’єктна взаємодія--студенти--викладачі
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bulvinska O., Chervona L.
Назва : Students’ participation in quality assuarance at university [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 3. - С. 95-101. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11 (Шифр Н057263/2020/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.11
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--якість--зворотний зв’язок--університетське врядування--student voice
Анотація: У статті актуалізовано проблеми, пов’язані з концепцією залучення студентства до процесів формування, вироблення та реалізації життєво важливих рішень у сфері вищої освіти. Наголошено, що актуальність студентської участі полягає в тому, що студенти є не лише зацікавленою стороною, а й рівноправними партнерами як у процесах університетського врядування, так і в процесах забезпечення якості вищої освіти. У статті проаналізовано різні підходи до концепції «student voice» та запропоновано розглядати її як філософську і управлінську ідею про те, що студенти мають власний унікальний погляд на освіту і повинні мати можливість робити свій реальний внесок у процеси прийняття рішень у закладі вищої освіти, впливаючи на результати, висловлюючи свої погляди, просуваючи свої ідеї та відчуваючи результати свого впливу. Представлено різні моделі і механізми студентського голосу: представництво студентів в органах управління університету; діяльність студентів у керівних групах освітніх програм; опитування студентів, фокус-групи тощо; співпраця зі студентською організацією; регулярні неформальні дискусії між студентами і викладачами та керівництвом університету. У статті проаналізовано практичне втілення різних моделей та механізмів студентського голосу в європейських університетах: University College London та University of Helsinki, а також здійснено огляд впливу студентського голосу на освітню практику в українських закладах вищої освіти на прикладі Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Зроблено висновок, що в українських університетах порівняно з європейськими концепція співпраці зі студентами як з повноправними партнерами в кожному аспекті їх освіти ще не знайшла практичного втілення; форми впливу студентів частіше стосуються лише соціокультурних, спортивних аспектів, організації дозвілля і розваг.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

21.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Борозенець Н.
Назва : Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 59-65. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-аграрії--математичне моделювання--компетентність--дослідницька--якісна освіта
Анотація: У статті продемонстровано, що фундаментом для формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів є математичні дисципліни. Встановлено, що готовність використовувати знання з математики є необхідною умовою для отримання якісної професійної освіти, здійснення дослідницької діяльності. Дано визначення дослідницької компетентності фахівця аграрної галузі та зазначено мету її формування у студентів-аграріїв. Доведено, що сформовані дослідницькі знання, уміння, навички, набутий початковий дослідницький досвід у математичній площині мають стати підґрунтям ефективної професійної діяльності сучасного аграрія. Показано, що зміст математичної підготовки майбутніх спеціалістів сільського господарства має бути скоригований, а знання студентів-аграріїв з математичних дисциплін та вміння використовувати їх на практиці повинні бути цілісними. Обґрунтовано необхідність використання методу математичного моделювання в процесі формування дослідницької компетентності, що передбачає збалансоване використання методів і засобів навчання, форм організації навчальної діяльності студентів. Розглянуто сутність математичного моделювання, яка є сукупністю усіх можливих математичних співвідношень, що описують основні закономірності, властивості досліджуваного процесу, об’єкту або системи, а також завдання математичного моделювання, які з’являються під час розв’язання професійних задач, що виникають в аграрному секторі. Визначено передумови застосування математичних моделей в управлінні аграрним виробництвом. Узагальнено принципи і вимоги до математичних моделей. Виділено етапи та методи побудови математичних моделей. Наведено приклад застосування методу математичного моделювання в курсі «Вища математика» при вивченні теми «Диференціальні рівняння 1 порядку». Зроблено висновки щодо застосування методу математичного моделювання до формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

22.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Salata O.
Назва : Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 4. - С. 44-51. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5 (Шифр Н057263/2020/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--змагання--студенти--турніри--пошук
Анотація: Це дослідження спрямоване на вивчення ролі конкурсних змагань, зокрема студентських турнірів з історії, у розвитку наукової комунікації в студентської молоді в процесі навчання в закладі вищої освіти. Експеримент, який став частиною дослідження, включав 130 респондентів, 100 з яких – це студенти – учасники турнірних змагань, а 30 осіб – члени журі, які оцінювали турнірні ігри і брали участь у дослідженні цього інноваційного явища. Для визначення ефективності турнірних змагань та їх ролі в розвитку наукової комунікації було залучено метод спостереження для виявлення проявів почуттів і поведінки учасників турнірних змагань на різних етапах гри. Порівняльний метод застосовано для виявлення особливості турнірних змагань у системі олімпіад, конкурсів, що проводяться в Україні. Метод опитування використано для виявлення рівня досягнень учасників під час турніру та впливу турнірних змагань на подальше навчання та наукову діяльність студентів. Результати дослідження довели, що турнірні змагання з історії є важливим чинником у розвитку наукової комунікації студентської молоді. Вони сприяють розвитку в здобувачів вищої освіти критичного мислення, здатності працювати в команді, вміння самостійно здійснювати наукові дослідження і захищати публічно власні ідеї. У результаті дослідження було виявлено, що студенти, які розробляли проєкти наукових тем до турніру і брали участь у турнірних змаганнях (публічному захисті та опонуванні), мають значно вищий рівень навчальних досягнень, ніж їхні однокурсники. Відповідно до результатів дослідження рекомендовано створення наукових дискусійних колоквіумів між студентами, які цікавляться наукою, і досвідченими вітчизняними та зарубіжними науковцями.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

23.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдаш А.
Назва : Шева, Леся і Франко: тематичний аналіз нового навчального плану в університеті Ляйпцига
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - Вип. 18/19(1/2). - С. 112-118. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2022/18/19). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інститут слов’янознавства --російсько-українська війна--студенти української мови--українські студії--візитні професори
Анотація: Німецький Лейпциг відомий як університетське місто. Найбільше місто Саксонії може похвалитися своїм другим найстарішим університетом країни, випускниками якого були Готфрід фон Лейбніц, Йоганн фон Гете, Фрідріх Ніцше, Ріхард Вагнер і Ангела Меркель. Бібліотека Лейпцизького університету, Альбертина, один із найпотужніших ресурсів для студентів, викладачів і науковців, містить вражаючий відділ славістичних видань із розділом класичної та сучасної української літератури в англійському та німецькому перекладах, а також в оригіналі. Тексти авторів, згаданих у топ-хіті Kolos & Brothers, можна знайти на полицях Альбертини. Що є добрим початком заснування та розвитку програми українських студій у рамках східнослов’янських студій Лейпцизького університету, поєднуючи традиційну спадщину з сучасними творами.
Знайти схожі

24.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бакум, Зінаїда, Подлевська, Неля
Назва : Формування лінгвометодичного світогляду студентів-полоністів у процесі вивчення "методики викладання іноземної (польської) мови"
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 6. - С. 7-10 (Шифр У901231/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти-полоністи--методика викладання іноземної мови--складники методики--лінгвістичний та методичний компоненти світогляду студентів
Знайти схожі

25.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Pappas G.
Назва : Educational system and neoliberal educational policy [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 14-18. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.2
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система освіти--неоліберальна--соціальна цінність--лібералізм
Анотація: Метою даної роботи є висвітлення позитивних і негативних наслідків застосування ринкових принципів в освіті. Вища освіта забезпечує формування в майбутніх фахівців професійних компетентностей з метою узгодження з потребами ринку праці. Проте вища освіта відіграє іншу, не менш важливу суспільно-політичну роль: сприяє соціальному відтворенню. І якщо перша роль освіти гармонізована із ринковими ціннісними схемами (конкурентоспроможність, технікалізація знань, спеціалізація, продуктивність праці), то друга роль полягає в інтеграції громадян у політичну і соціальну системи. Прихильники застосування ринкових принципів в освіті розглядають її як модель, яка надає практичні навички для майбутньої професії і прагне до розвитку меритократичної конкурентної освітньої системи. У цій системі вища освіта оцінюється на основі критеріїв «продуктивність праці» та «ефективність». В умовах глобалізації національна політика підпорядковується принципам лібералізму та ринку, а роль держави зводиться в основному до ролі гаранта цих принципів та постачальника необхідних людських ресурсів. Противники застосування принципів ринку в освіті вважають, що в цих умовах вища освіта не може виконувати другу, суспільно-політичну, роль; формування особистості та критичного мислення стає вторинним фактором. У таких умовах студенти – в найкритичніший період їх соціалізації – не мають механізмів соціальної інтеграції і розглядаються тільки як робоча сила, а при недостатньому фінансовому та культурному капіталі студенти перетворюються на людей «без соціальної цінності», що підвищує ризик маргіналізації. Отже, в умовах ринку держава постала перед завданням пошуку практичних шляхів та засобів для подолання розриву між лібералізмом і статистизмом, тобто завданням використовувати в системі освіти ринкові механізми, в той же час захищаючи її як місце виробництва наукових знань, що дозволяє передати нові способи мислення і розуміння нових форм організації світу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

26.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Batechko N., N., Durdas A.
Назва : The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 93-98. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): університетська освіта--оцінювання--якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

27.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савчин, Лілія Михайлівна
Назва : Творчі заходи як дієва форма оптимізації активності студентів-хореографів
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 2. - С. 426-429. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/2). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурси--фестивалі--концерти--активність--оптимізація--студенти
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2.09Грінч/Я 72-092301987
Автор(и) : Яременко, Василь
Назва : Борис Грінченко - національної ідеї смолоскип . -2-ге вид., виправл., доопрац., доповн.
Вихідні дані : Київ: ТОВ Юрка Любченка, 2022
Кільк.характеристики :400 с.: іл.
ISBN, Ціна 978-617-7221-85-1: 100.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 821.161.2.09Грінченко
Предметні рубрики: ЛІтературознавство-- Публіцистика
Анотація: За жанром книга професора Яременка ‑літературознавча панорама наукової, епістолярної та публіцистичної спадщини академіка- енциклопедиста Бориса Грінченка. Етнографічні матеріали цікавили Б.Грінченка не як почуттєвий «етнографічний патріотизм», а як документи народу про самого себе, які дають підстави вважати їх, Паспортом нації і кожного українця-націонала (свідомого українця). Грінченко удосконалив Кулішів правопис і виробив власний ‑«грінченківку» (функціонував від 1908 до 1928 рр.) що разом із «Словарем української мови» складають, на думку автора, Конституцію нашої мови. В боротьбі за національну мову, школу, освіту, самостійну і незалежну Україну, національний шлях розвитку після Т.Шевченка рівного Б.Грінченку на Наддніпрянщині не було. Він один із творців наукового шевченкознавства, кулішезнавства, літературознавства, науки рідною мовою взагалі. Книга доносить чимало нових документів і фактів, є результатом 60-річного дослідження доробку вченого і видання в 14-ти книгах зібрання наукових праць. Науковці, викладачі, аспіранти, студенти і широкий загал читачів добудуть із книги професора Яременка В.В. чимало нових знань.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук, Оксана, Білявська, Вікторія
Назва : Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 6. - С. 3-6 (Шифр У901231/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика навчання іноземної мови--риторика--риторична культура--студенти -полоністи--інтерактивний підхід до навчання--інтерактивні методи навчання
Знайти схожі

30.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zaskaleta S.
Назва : Higher education quality assurance: finland’s experience [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 2. - С. 114-119. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15 (Шифр Н057263/2020/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): акредитація--внутрішнє оцінювання--якість освіти--зовнішнє оцінювання--ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)