Пошуковий запит: (<.>K=студентоцентроване навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Оржель О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння/О. Оржель // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2022,N Вип. 1.-С.76-81
|
>2.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2022г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2018г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>4.
| Курбатов С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання/С. Курбатов // Вища освіта України. -Київ, 2018,N № 4.-С.25-29
|
>5.
| Канюка І. О. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні/І. О. Канюка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.61-65
|
>6.
| Гордійчук С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти/С. Гордійчук // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016,N Вип. 1/2.-С.121-126
|
>7.
| Бульвінська О. Сучасні тенденції безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти/О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.22-23
|
>8.
| Marchenko N. Interactive learning methods in higher education institutions/N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.146-156
|
|