Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ступені<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.
Шифр: І629412/2017/10
   Журнал

Інформаційний збірник та коментарі [Текст]/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Педагогічна преса, 1920 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Про внесення змін до Переліку уповноважених вищих навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2016 року № 667 : наказ М-ва освіти і науки України від 06.07.2017 № 986. - С.3–4.
Про затвердження Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта" : наказ М-ва освіти і науки України від 10.07.2017 № 992. - С.5–19.
Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 576. - С.20–21.
Про внесення змін до Положення про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів : постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 621. - С.22–23.
Про затвердження плану заходів з проведення у 2017 році Всеукраїнського тижня права : розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 579-р. - С.24–26.
Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року "Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація" на 2018 рік : розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 548-р. - С.27–30.
Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 13.07.2017 № 21.1/10-1470. - С.31–41.
Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 31.07.2017 № 1103. - С.42–44.
Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів : [лист М-ва освіти і науки України] від 23.08.17 р. № 1/9-450. - С.45–61.
Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2018" : [лист М-ва освіти і науки України] від 19.09.2017 № 1/9-508. - С.62–72.
Про особливості навчання базових предметів старшої школи у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації у 2017/2018 н. р. : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 14.09.17 № 21.1/10-1973. - С.73–75.
Про проведення VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : [лист М-ва освіти і науки України] від 14.09.2017 № 1/9-495. - С.75–76.
Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 22.08.2017 № 1224. - С.77–86.
Щодо використання печатки : [лист М-ва освіти і науки України] від 15.09.2017 р. № 1/9-498. - С.87.
Про внесення змін до Порядку державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 595. - С.88–91.
Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : наказ М-ва освіти і науки України від 03.07.2017 № 948. - С.92–95.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Абрамов, Вадим Олесійович.
    Захищені кабельні інтерфейси сенсорних мереж інтернету речей / В. О. Абрамов // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2019. - N 5. - С. 73-82, DOI 10.28925/2663-4023.2019.5.7382. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерні мережі -- сенсорна мережа -- інтерфейс -- давач -- протокол -- відстань -- швидкість -- інтернет речей -- системи керування -- вбудовані системи -- викладання мереж
Анотація: Здійснюється огляд принципів побудови і параметрів інтерфейсів сенсорних мереж, які характеризуються великою кількістю давачів і значною відстанню передавання інформації на центральний пункт або сервер. Основна кількість давачів у системі інтернету речей мають незначну продуктивність. При цьому сенсорній мережі потрібен захист від втручання і перешкод. Вимогам цієї групи сенсорних мереж задовольняють тільки кабельні мережі. Сенсорним мережам найбільш відповідають кабельні промислові мережі. Аналіз і порівняння інтерфейсів промислових кабельних мереж показує, що найбільш адекватним висунутим вимогам є інтерфейс RS-485 та його похідні інтерфейси. Усі кабельні інтерфейси промислових мереж дуже добре задовольняють одним вимогам і не задовольняють іншим. В найбільший ступені задовольняє вимогам пасивна волоконно-оптична мережа. Для побудови такої мережі зручно використовувати технології створення пасивних волоконно-оптичних мереж (PON). Наразі існує досить велика кількість технологій створення пасивних волоконних розгалужувачів, які можна використати для створення багатоточкової магістральної або кільцевої пасивної волоконно-оптичної мережі. Дуже зручними і ефективними є мережі з волоконними безрозривними давачами, яких теж існує велика кількість для вимірюваннярізних фізичних параметрів. Для обміну інформацією у цих мережах зручно використовувати протокол інтерфейсу 1-wire, який доповнений використанням частотних сигналів. Такі мережі легкі та компактні будуть на часі на рухомих об’єктах та у небезпечних умовах. Матеріали статті представляють інтерес для проведення навчального процесу у ВНЗ, зокрема у Київському університеті імені Б. Грінченка
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.
Шифр: В353859/2019/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Кочерга, Олександр. Психофізіологічний аспект народження партнерства / О. Кочерга. - С.4-12
Кл.слова: освітній процес, етологія, партнерська взаємодія
Савінова, Наталія. Компетентнісне навчання і партнерська взаємодія: уникаємо помилок / Н. Савінова. - С.13-20
Кл.слова: рефлексія професійної діяльності, освітній процес
Безсонова, Ольга. Форми групової взаємодії дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.21-29
Кл.слова: партнерська взаємодія, генерування ідей, проектування
Бернацька, Олена. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / О. Бернацька. - С.30-31
Кл.слова: агресивні батьки, агресивна поведінка, конструктивний діалог
Дитина погано поводиться: як про це повідомити батькам, щоб заручитися їхньою підтримкою. - С.32-33
Дубовик, Світлана. Як запобігти стресу та подолати його / С. Дубовик. - С.34
Партнерська взаємодія учасників освітнього процесу: Що До Чого. - С.35-37
Кл.слова: тест для самодіагностики
Ночвінова, Олена. Workshops у дитячому садку, або Творимо дива разом / Олена Ночвінова. - С.38-40
Кл.слова: творча майстерня, види мистецтва
Половіна, Олена. Розвиваємо творчий потенціал дітей під час прогулянки / Олена Половіна. - С.41-45
Кл.слова: природа, зимова прогулянка, довкілля
Щоб зима була в радість, або Як уберегти дитину від обмороження. Буклет. - С.46-47
Кл.слова: обмороження, домедична дапомога, ступені обмороження
Коваленко, Алла. Квест у методичному кабінеті / А. Коваленко. - С.48-51. - квест-кімната
Кл.слова: безпека життєдіяльності
Вербська, Оксана. Інтерактивний куб, або Лайфхаки вихователю з формування у дітей навичок пожежної безпеки / О. Вербська. - С.52-57
Кл.слова: складові інтерактивного куба, конспект заняття
"Ігри" з вогнем. До Дня пожежної охорони. - С.58-59
Кл.слова: вогнеборець, культура безпечної поведінки, гра в слова
Джемула, Галина. Будемо друзями вогню! Сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку До Дня пожежної охорони / Г. Джемула. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гуменчук, Анатолій.
    Вплив Шіалі Ранганатана на розвиток вищої бібілотечної освіти Індії [Текст] / А. Гуменчук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 10. - С. 50-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
вища бібліотечно-інформаційна освіта -- історія -- ступені вищої освіти -- профілізація бібліотекознавчих освітніх програм
Анотація: Висвітлено організаційні та когнітивні особливості ступеневої системи вищої бібліотечно-інформаційної освіти Індії; визначено роль видатного індійського бібліотекознавця Шіалі Рамамріта Ранганатана як фундатора бібліотечної освіти університетського рівня; з'ясовано його вплив на запровадження в країні англійської освітньої моделі підготовки бібліотечних фахівців. На основі контент-аналізу освітніх програм підготовки бібліотечних фахівців різних освітніх ступенів, які діють у провідних індійських університетах, доведено, що сучасна модель ступеневої бібліотечно-інформаційної освіти Індії загалом відповідає світовим тенденціям її розвитку, але має національну специфіку. З'ясовано, що негативним аспектом розвитку індійської системи підготовки бібліотечно-інформаційних фахівців є прагнення заощадити на ступеневій освіті та скорочення термінів підготовки бакалавра, магістра й доктора філософії до одного року. Обґрунтовано, що в умовах стрімкої цифровізації інформаційної галузі та підвищення інтелектуалізації бібліотечної професії такий підхід суттєво знижує якість підготовки фахівців і зумовлює потребу доповнення їхньої базової фахової освіти подальшою неперервною, а також розширення профілізації освітніх програм, модернізації їхнього змісту й структури

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
512
Д 13


    Давидов, А.
    Начальная алгебра / А. Давидов. - 20-е изд., просмотр. и доп. В.Ф. Найденовымъ. - Москва : В. В. Думновъ - Насл. Бр. Салаевыхъ, 1913. - 472 с. - Б. ц.
Характеристики примірника:
ткань (cукно) ; картон (cardboard) ; папір ; оригінал ; не конволют ; задовільний ; поганий (пошкоджений)
Примітки про особливості:
Прим. 11420 : РІДКІСНІ ВИДАННЯ.
Примітки про походження:
Київський міський інститут удосконалення учителів. Бібліотека
ДРНТІ
УДК
КОД РВ

Рубрики: Алгебра--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рівняння -- ступені -- квадратний корінь числа -- ірраціональні вирази -- геометрична прогресія -- арифметична прогресія -- логаритми

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Д357007/2014/4
   Журнал

Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : науково-метод. журнал/ МОН України. - Київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - Виходить щомісячно
2014р. N 4
Зміст:
Ісаєва, Олена. Чи буде особистість майбутнього Homo Iegens / Олена Ісаєва. - С.2-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЧИТАЦЬКА КУЛЬТУРА, ФОРМУВАННЯ ЧИТАЧА, ПІДРУЧНИК З ЛІТЕРАТУРИ
Варзацька, Лариса. Загальнонавчальні вміння в системі компетентнісної мовної освіти / Л. Варзацька. - С.11-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МОВЛЕННЄВІ ЗВ'ЯЗКИ, ЗМІСТОУТВОРЮВАЛЬНІ МОТИВИ, МЕТОД ПРОЕКТІВ
Шуляр, Олена. Таємниця бабиного літа : Інтегрований урок у 7 класі / О. Шуляр. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІЄСЛОВО, ДОСЛІДЖЕННЯ-ПОРІВНЯННЯ, ДОСЛІДЖЕННЯ-СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Слюсар, Антон. Микола Вінграновський. "Сіроманець" : Урок-мандрівка сторінками повісті / А. Слюсар. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Чабан, Тамара. Мудрим ніхно не вродився, а навчився : Підсумковий урок з літератури у 5 класі / Т. Чабан, Н. Маркова. - С.26-29
Кл.слова: ТЕОРІЯ ЛІТЕРАТУРИ, УКРАЇНСЬКІ ПИСЬМЕННИКИ, УРОК-ГРА
Рева, Олена. Як много важить слово : Літературна вікторина для десятикласників / О. Рева. - С.30-33
Кл.слова: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ УЯВИ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Задорожний, Василь. Ступенювання прикметників: хаос і його причини / В. Задорожний. - С.34-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТУПЕНІ ПОРІВНЯННЯ ПРИКМЕТНИКІВ, АНАЛІТИЧНІ ФОРМИ, СИНТЕТИЧНІ ФОРМИ
Грицина, Валентина. Засоби авторизації мовлення в наукових текстах / В. Грицина. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АВТОРИЗАЦІЯ, НАУКОВИЙ ТЕКСТ, ВСТАВНІ СЛОВА
Розінкевич, Наталія. Мотиваційні типи номінації назв тварин в українській мові у когнітивно-ономасіологічному аспекті / Н. Розінкевич. - С.41-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: КОГНІТИВНА ОНОМАСІОЛОГІЯ, НАЗВИ ТВАРИН, МОТИВАЦІЙНИЙ ТИП НОМІНАЦІЇ
Консультує професор Іван Ющук. - С.44
Кл.слова: УТВОРЕННЯ ПРИКМЕТНИКА, ГЕОГРАФІЧНІ НАЗВИ, ПРОХОРИ
Родигіна, Валерія. Докія Гуменна шукання себе у спогадах часів еміграції / В. Родигіна. - С.45-51. - Библиогр. в конце ст.
Ковалів, Юрій. Любовна п'єроада Михайля Семенка / Ю. Ковалів. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Дем’яненко, Людмила. Використання прийомів архітектури в художній творчості Михайла Коцюбинського / Л. Дем’яненко. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Горболіс, Лариса. [рецензія] : Про таємниці художнього твору / Л. Горболіс. - С.62-63
Кл.слова: НОВІ ЗНАЧЕННЯ, ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ, ХУДОЖНІЙ ТВІР
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (04.04.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
378
З-41


   
    Збірник нормативно-правових актів щодо взаємного визнання документів про освіту, наукові ступені та вчені звання [Текст] / Міністерство освіти і науки України ; за заг. ред. І. О. Вакарчука ; уклад. В. Д. Шинкарук [и др.]. - Київ : Знання, 2008. - 199 с. - ISBN 978-966-346-432-9 : 24.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління освітою--Збірники -- Законодавчі матеріали

Кл.слова (ненормовані):
нормативні документи -- освіта -- вчене звання -- атестація -- дипломи
Анотація: Подаються тексти міждержавних угод та загальноєвропейських конвенцій, угод, протоколів стосовно взаємного визнання та еквівалентності документів про освіту, наукові ступені та вчені звання
Дод.точки доступу:
Вакарчука, І. О. \за заг. ред.\
Шинкарук, В. Д. \уклад.\
Бойко, Р. В. \уклад.\
Левківський, К. М. \уклад.\
Логвін, З. І. \уклад.\
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: М355042307/2018/2
   Журнал

Медична сестра дошкільного закладу [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2
Зміст:
Морєва, Олена. Заробітна плата медичної сестри з 1 січня 2018 року: чи щось змінилося / О. Морєва. - С.4-7
Полякова, Олена. Де підвищують кваліфікацію медичні сестри закладів дошкільної освіти / О. Полякова. - С.8-14
Касянчук, Ірина. Обмороження: 4 помилки за домедичної допомоги / І. Касянчук. - С.15-18
Ступені обмороження та їхні ознаки. Інфографіка. - С.19
Касянчук, Ірина. Навчаємо дітей сякатися / І. Касянчук. - С.20-22
Як промивати ніс дитині. Алгоритм. - С.23
Як бути, якщо дитина примерзла язиком до металу. Пам'ятка. - С.24
Як одягти дитину за морозної погоди. Інфографіка. - С.25
Картки-розклади млинців і оладок. - С.26-28
Двірник, Оксана. Масницю святкували, люту зиму проводжали / О. Двірник, А. Савченко. - С.29-33
Масниця по-новому, або Готуємо млинці з різних видів борошна. Пам'ятка. - С.34-35
Начинки та соуси для млинців. Інфографіка. - С.36
Колот, ВАлентина. Мікрогрін - справжній суперфуд / В. Колот. - С.31-40
МІКРОгрін - МАКСІкористь. Корисна таблиця. - С.41-42
Рецепти смузі з мікрогріном. Інфографіка. - С.43-44
Немає городу? Є підвіконня. Інфографіка. - С.45
Тарілка здорового харчування. Інфографіка. - С.46
Поліщук, Яна. Урок англійської для батьків, або Які є утеплювачі зимового верхнього одягу для дітей з... / Я. Поліщук. - С.47-53
З яким утеплювачем обрати зимовий верхній одяг: шпаргалка для батьків. Корисна таблиця. - С.54
Уггі: факти проти моди. Інфографіка. - С.55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Мельник, І.
    Проблема вивчення психологічного складника здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів: системний підхід [Електронний ресурс] / І. Мельник. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 235-253, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальна компетентність -- професійне зростання -- психічне здоров’я -- психологічна компетентність -- саморозвиток -- стабільність психічного здоров’я
Анотація: Стаття присвячена проблемам психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності, а саме формуванню психологічного складника їх здоров’язбережувальної компетентності. Актуальність проблеми зумовлена зростаючою увагою до введення вже на першому курсі у навчальний процес людинознавчих дисциплін, які орієнтовані на формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, складником якої є саме збереження, зміцнення та відновлення власного психічного здоров’я задля ефективного саморозвитку та власного професійного зростання як майбутнього педагога. У статті висвітлено результати теоретичного дослідження з метою узагальнення відповідних теоретичних джерел та виокремлення власного системного підходу до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів. Подано короткий теоретичний огляд сучасних досліджень з питань формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх педагогів. Проаналізовано різні підходи до інтерпретації поняття «здоров’язбережувальна компетентність», охарактеризовано її складники. Виокремлено власний системний підхід до вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх вихователів та вчителів початкових класів на основі критеріїв - когнітивного, мотиваційно-ціннісного, діяльнісного та рефлексивного. Визначені та охарактеризовані показники кожного з цих критеріїв, а також прописано рекомендований діагностичний інструментарій для їх вивчення. Здійснено характеристику рівнів сформованості психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів (високий, середній та низький), що ґрунтується на ступені прояву показників кожного з виокремлених критеріїв вивчення психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів. Висвітлено перспективи щодо організації подальшого емпіричного дослідження психологічного компоненту здоров’язбережувальної компетентності студентів-першокурсників педагогічних спеціальностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.
378.046(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації для розроблення профілів ступеневих програм, включаючи програмні компетентності та програмні результати навчання [Текст] : переклад з англійської / Британська Рада в Україні, TUNING Association ; перекладач Ю. М. Рашкевич. - Київ : ТОВ Поліграф плюс, 2016. - 80 с. - ISBN 978-966-8977-71-8 : 10.00 грн.
Переклад українською мовою здійснено в рамках роекту Європейського Союзу "Національний Еразмус+ офіс в Україні", що реалізується ГО "Інститут лідерства, інновацій та розвитку" за кошти ЄС
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Ступені освіти--Навчальні програми--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- програмні компетентності -- результати навчання -- профіль програми -- проектування овітніх програм
Анотація: Методичні рекомендації розроблені в рамках Європейського проекту CoRe-2 групою провідних європейських фахівців під керівництвом Агенції з міжнародної співпраці у сфері вищої освіти (Нідерланди) і Національного центру академічного визнання та інформації Великої Британії для практичної допомоги розробникам освітніх програм, акредитаційним агенціям, працедавцям та іншим зацікавленим особам.
Дод.точки доступу:
Рашкевич, Ю. М. \перекладач.\
Британська Рада в Україні
TUNING Association


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)