Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (20)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єкт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-142 
1.


    Палєха, Юрій Іванович.
    Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної культури організації / Ю. І. Палєха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 3. - С. 54-61. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- культура -- суб’єкт управління -- організація -- аналітико-синтетична переробка інформації -- інформаційний пошук -- інформаційні технології

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Палеха, Юрій Іванович.
    Інформаційна культура організації як індикатор стану її інформаційного забезпечення / Ю. І. Палеха // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія = Library Science. Record Studies. Informology : науковий журнал. - 2019. - № 2. - С. 87-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-9805

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- культура -- суб’єкт управління -- організація -- продукт спільної діяльності -- інформаційна система -- інформаційні технології

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Вертипорох, Оксана.
    Психосемантика процесу навчання сучасного українського тексту. На матеріалі романістики Євгена Пашковського [Текст] / О. Вертипорох // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2019. - N 6. - С. 43-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
читач -- автор -- рецепція -- роман-проповідь -- постмодерністська деструкція -- модернізм -- письменницька саморефлексія -- розщепленість письма -- глобалізація -- національний суб’єкт

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Єрмоленко, С. С.
    Внутрішньотекстуальний суб’єкт і категорія персональності в поетичній мові Михайля Семенка [Текст] / С. С. Єрмоленко // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2019. - N 6. - С. 56-63. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
поетична мова -- граматична особа -- персональність -- внутрішньотекстуальний суб’єкт -- суб’єкт мовлення -- суб’єкт сприйняття

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Карповець, Максим Вячеславович.
    Перфомативна теорія культиури: повернення до суб’єкта [Текст] / М. В. Карповець // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2018. - № 4. - С. 138-145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
перформативна теорія культури -- перформатив -- перформанс -- суб’єкт -- тілесністть -- культурні практики

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Борейко, Юрій Григорович.
    Інтерпритація культурної події в умовах соціальних змін: український вимір [Текст] / Ю. Г. Борейко // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 1. - С. 3-7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
культурна подія -- наратив -- інтерпретація -- криза -- суб’єкт -- суспільство -- трансформація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Жигун, Тетяна.
    Аналіз стану доставлення обов’язкових примірників видань України в 2018 році [Текст] / Т. Жигун, Т. Устіннікова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 9-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
видання -- державна бібліографічна реєстрація ОП -- видавнича продукція -- звіт -- звітність -- обов’язковий примірник -- суб’єкт видавничої справи -- суб’єкт діяльності друкованих ЗМІ
Дод.точки доступу:
Устіннікова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Опалюк, Т.
    Інструментально-діяльнісна компонента соціальної рефлексії майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / Т. Опалюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 85-92, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)8592. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
соціальна рефлексія -- інтерактивні технології -- інтеграційні процеси -- навчально-методичний -- комплекс
Анотація: У статті порушуються проблеми, пов’язані з вивченням особливостей інструментально-діяльнісної компоненти функціональної структури соціальної рефлексії майбутнього вчителя. Ідеться про пріоритетність застосування форм, методів, технологій інтерактивної навчальної діяльності студентів, системи суб’єкт-суб’єктних взаємовідносин у їх контексті. Наголошується на критеріях відбору навчальних завдань з розвитку соціальної рефлексії майбутніх педагогів, особливостях логіки та алгоритмів їх виконання в межах спеціального навчального курсу. Вказується на необхідність розробки методичних комплексів з навчальних дисциплін, що мають потенціал розвитку соціальної рефлексії, забезпечення їх орієнтованості на самоосвітню діяльність студента, відповідно, саморозвиток соціально-рефлексійної компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Лисенко, О.
    Організація зворотного суб’єкт-суб’єктного зв’язку із застосуванням дистанційних технологій на етапі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Лисенко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 68-73, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)6873. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- зворотній зв'язок -- післядипломна освіта -- менеджмент якості
Анотація: У статті розглянуто питання щодо необхідності налагодження зворотного зв’язку зі споживачами освітніх послуг у контексті реалізації вимог Міжнародного стандарту системи менеджменту якості (ISO 9001); окреслено доцільність застосування дистанційних технологій для організації зворотного зв’язку, зокрема на етапі післядипломної освіти; визначено переваги застосування дистанційних технологій при проведенні опитувань, зокрема: комунікативність, доступність, продуктивність та економічність; представлено результати опитувань, проведених за допомогою дистанційних технологій серед інтернів та співробітників Національного медичного університету імені О. О. Богомольця.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Піддячий, В.
    Аксіологічні основи розвитку громадянської компетентності майбутнього педагога / В. Піддячий // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 15-21, DOI 10.28925/1609-8595.2018(1-2)1521. - суб'єкт учіння . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- європейські цінності -- суб’єкт учіння -- громадянська компетентність
Анотація: У статті розглянуто аксіологічні основи громадянської компетентності майбутніх педагогів. Визначено, що розвиток особистості майбутнього педагога та формування його громадянської компетентності доцільно здійснювати на основі загальнолюдських, національних та європейських цінностей. Встановлено, що цінності визначають вектор розвитку людини, суспільства та держави, формують образ бажаного майбутнього. До аксіологічних основи громадянської компетентності майбутніх педагогів віднесено три групи цінностей: загальнолюдські, національні та європейські. Вказано на необхідність розробки вимог до організації та здійснення освітнього процесу на основі цінностей природніх прав людини, верховенства права, сім’ї, патріотизму, національної культури, національного суверенітету, національної безпеки, справедливості, демократії, добра, краси та істини.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Серьогіна, Т. В.
    Категорія "публічна послуга" як об’єкт наукового дослідження [Текст] / Т. В. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2018. - Том 6, N 4. - С. 14-19. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
система надання публічних послуг -- нормативно-правове забезпечення -- суб’єкт надання послуг -- управлінська послуга -- адміністративна послуга

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Половинчак, Юлія.
    Сучасна бібліотека як суб’єкт національного гуманітарного простору [Текст] / Ю. Половинчак // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 13-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- гуманітарний простір -- суспільна свідомість -- інформаційна функція -- аксіологічна функції бібліотек

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Даньшина, Ю. В.
    Мережева взаємодія суб’єктів в управлінні системою надання адміністративних послуг [Текст] / Ю. В. Даньшина // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 35-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
мережева взаємодія -- управління -- довіра -- електронне управління -- суб’єкт управління

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Жигун, Тетяна.
    Аналіз стану доставлення обов’язкових примірників видань України у 2019 році [Текст] / Т. Жигун, Т. Устіннікова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2020. - N 5. - С. 20-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
видання -- видавнича продукція -- державна бібліографічна реєстрація -- звіт -- звітність -- обов’язковий примірник -- суб’єкт видавничої справи -- суб’єкт діяльності друкованих ЗМІ
Дод.точки доступу:
Устіннікова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

15.


    Лахно, Н. В. C.
    Особливості актантного розподілу семантики абсолютивів [Текст] / Н. В. C. Лахно // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2016. - Вип. 6. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
абсолютиви -- суб’єкт -- об’єкт -- актант -- генеративна функція -- акумулятивна функція -- тлумачний словник -- словникова стаття
Анотація: У статті проаналізовано семантику абсолютивів, співвідносних з незворотними дієсловами, шляхом зіставлення семантичних функцій придієслівних актантів. Запропоновано поширити методику аналізу на інші семантичні групи рефлексивів з метою систематичного опрацювання теорії зворотних дієслів та їхньої класифікації залежно від семантичної функції постфікса, визначення місця рефлексивів у загальній семантичній категорії актантного розподілу семантики дієслова та вирішення проблеми уніфікації та виведення типових формул словникових тлумачень.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Паламар, С.
    Саморегуляція особистості як умова формування лідерських якостей майбутнього педагога [Електронний ресурс] / С. Паламар, Ю. Cавченко, Є. Антипін. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 61-69, DOI 10.28925/2311-2409.2022.379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньопсихічна активність -- лідерські якості -- особистість -- професійна підготовка -- саморегуляція
Анотація: У статті досліджуються особливості саморегуляції особистості, оскільки динамічне сьогодення висуває високі вимоги до особистісного розвитку сучасної молоді. Сучасні соціально-економічні процеси в нашому суспільстві висувають підвищені вимоги до особистісних та професійних якостей фахівців таких важливих областей практики, як управлінська, науково-педагогічна, педагогічна, юридична, медична, психологічна тощо. В умовах розбудови і оновлення педагогічної освіти особливо актуальною постає проблема становлення особистості вчителя. Один з шляхів вирішення цієї проблеми — повернення національної освіти до гуманістичних джерел. Оскільки вчитель є найважливішою постаттю в системі освіти, саме гуманістична спрямованість в структурі особистості педагога дає змогу розгорнути суб’єкт-суб’єктні відносини між учасниками освітнього процесу. Проблема суб’єкт-суб’єктної взаємодії особливо актуалізується в системі вищої освіти, яка є першою сходинкою у професіоналізації особистості молодої людини — студента/студентки. Як свідчить практика, сьогоднішні першокурсники в переважній більшості вісімнадцятилітті юнаки та юнки, які змінили соціальний статус та умови життя. Доведено, що перехід до дорослого життя дуже складний і суперечливий. Колізії особистісного становлення нелегкі, сповненні протирічь, пошуків сенсів, умотивованому виборі професії та опанування професійними компетентностями. Оволодіння педагогічною професією обумовлюється мотивацією студента, його психологічною готовністю до педагогічної діяльності, свідомим намаганням самореалізуватися в професії. До соціально значимих мотивів педагогічної діяльності науковці відносять: відповідальність за виховання дітей; захоплення і задоволеність від взаємодії з дітьми; усвідомлення високої місії педагога. Зазначимо, що соціально цінні мотиви педагогічної діяльності яскраво виражені в освітньо-професійному процесі і охоплюють опанування студентами педагогічної, соціально-культурної та науково-дослідницької діяльності. за наявності такої мотивації процес навчання майбутнього педагога стає найбільш ефективним і, вірогідніше за все, що здобувши професійну кваліфікацію, вони будуть реалізовувати набуті компетентності у галузі освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Cавченко, Ю.
Антипін, Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

17.


    Васьківська, Г.
    Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ [Електронний ресурс] / Г. Васьківська, Г. Скиба. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 36-41, DOI 10.28925/2311-2409.2021.355. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- здобувачі освіти -- навчання іноземних мов -- дистанційне навчання -- інноваційність
Анотація: У статті розглянуто аспекти інноваційності дистанційного навчання іноземної мови на базі ІКТ у сучасних епідеміологічних реаліях. Проаналізовано переваги впровадження ІКТ у дистанційне навчання іноземних мов як ефективного допоміжного технічного наочно-слухового засобу і засобу навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скиба, Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Руденко, Н. М.
    Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату [Електронний ресурс] / Н. М. Руденко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 22-28, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.3 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- інтерактивні технології навчання -- технологічний підхід
Анотація: У статті сформульовано авторське означення поняття «інтерактивні технології» до застосування на уроках математики як сукупність і певну послідовність педагогічних методів, спрямованих на реалізацію дидактичної мети, активізацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що впливає на якість математичної підготовки учнів, активізацію їхньої мисленнєвої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

19.
П360033802/2012/Спец. вип.

    Психологічні перспективи : науковий журнал / Волинський державний університет імені Лесі Українки, Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. - Київ : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, 2001 - .
   Спец. вип. : Психологія професійної діяльності працівників соціальної сфери. - 2012. - 347 с. - Б. ц.
    Зміст:
Горбунова, Вікторія. Простір командної взаємодії: місце в життєвому світі особистості / Вікторія Горбунова. - С .5-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: життєвий світ, простір комендної інтерпретації, життєві події
Ковальчук, Зоряна. Розвиток особистості - сутнісна ознака генетичної психології / З. Ковальчук. - С .13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток особистості, детермінанти розвитку, генетична психологія
Невах, Євгенія. Проблема якості життя в Україні: психологічний та медичний аспекти / Є. Невах. - С .25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість життя, компоненти і параметри, опитувальники
Павлік, Юлія. Гедонізм та аскетизм як культурні опозиції ставлення людини до власного тіла / Ю. Павлік. - С .32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аскетизм, гедонізм, мотив задоволення
Семиліт, Микола. Квантування часу життя студентами та людьми похилого віку групи активного довголіття / М. Семиліт. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектування житлового шляху, поляризація, квантування
Тоба, Маріанна. Психологічні особливості засвоєння "другої" мови дітьми-іммігрантами / М. Тоба. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, розуміння мови, мовна особистість
Хоріна, Олена. Ситуаційні чинники особистісного розвитку підлітків, що відбувають покарання / О. Хоріна. - С .54-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: підлітки, особистісний розвиток, ресурсні потреби
Чорна, Лідія. Рольові уявлення старшокласників про креативну особистість / Л. Чорна. - С .65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рольові уявлення, ідентичність, креативна особистість
Шахова, Наталія. Психологічні особливості стресу в період професійного самовизначення майбутніх психологів (під час навчання в ВНЗ) / Н. Шахова. - С .76-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стрес, стресостійкість, стресогенні фактори
Батраченко, Іван. Методологічні засади генетико-психологічного дослідження антиципації / І. Батраченко, Т. Мозгова. - С .85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: антиципатія, преадаптація, соціогенез
Бєлавін, Сергій. Опозиція "свій-чужий" в умовах співіснування та взаємодії етнолінгвістичних спільнот / С. Бєлавін. - С .93-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: категоризація, імітація, етнічні стереотипи
Вознесенська, Олена. Спільне медіа-дозвілля родини / О. Вознесенська. - С .100-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, взаємодія з медіа, медіа-уподобання
Горностай, Павло. Методи дії в роботі з груповою ідентичністю / П. Горностай. - С .110-118. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: групова ідентичність, сімейна система, соціодрама
Духневич, Віталій. Практика когнітивного спілкування: формування групи / В. Духневич. - С .118-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: когнітивне спілкування, нормоутворення, самовизначення
Єсип, Мар’яна. Особливості міжособових стосунків людей, схильних використовувати різні релігійні копінг-стратегії / М. Єсип. - С .126-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжособові взаємини, релігійні копінг-стратегії, християни
Іщук, Ольга. Становлення професійної ідентичності студентської молоді в процесі професіоналізації / О. Іщук. - С .133-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна ідентичність, особистість, самореалізація
Кальницька, Юлія. Витоки соціально-психологічної думки в Україні: творча спадщина Івана Франка / Ю. Кальницька. - С .140-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Келепко, Олександра. Взаємодія в сім’ї як чинник структурування політичної картини світу студентської молоді / О. Келепко. - С .147-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: взаємодія, політична картина світу, студенство
Коробанова, Ольга. Ціннісно-рольові детермінанти мотивації політичної участі / О. Коробанова. - С .153-160. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цінності, рольові моделі, мотивація
Лучинкіна, Анжелика. Психологічна модель процесу соціалізації в інтернет-середовищі / А. Лучинкіна. - С .160-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтернет-соціалізація, міфи, архетипи
Найдьонова, Любов. "Як працює рефлексія", або дискурсивні функції рефлексивного капіталу / Л. Найдьонова. - С .167-174
Кл.слова: рефлексивний капітал, метапізнання, інформаційний потік
Осадько, Олеся. Проблеми стресостійкості особистості в професійному спілкуванні / О. Осадько. - С .175-182. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: стресостійкість, саморозвиток, психологічне благополуччя
Плетка, Ольга. Особливості гендерних аспектів групової ідентичності в навчальних групах / О. Плетка. - С .183-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна ідентичність, групова ідентичність, навчальні групи
Скрипник, Олександр. Лояльність та прояви конформізму в малій фаховій групі / О. Скрипник. - С .190-198. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лояльність, комфортна поведінка, модель лояльності
Ставицький, Олег. Експериментальне дослідження ставлення до інвалідизованих / О. Ставицький. - С .198-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гандикапізм, людина з особливими потребами, інвалідність
Циганенко, Галина. Довіра в груповому процесі / Г. Циганенко. - С .212-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: недовіра, саморозкриття, спротив
Бєлавіна, Тетяна. Правове самовизначення особистості як соціально-психологічна умова відтворення та подолання бідності / Т. Бєлавіна. - С .227-235. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правосвідомість, субкультура, правове самовизначення
Меджитова, Зарема. Психологічний аналіз смислової сфери школярів з різними рівнями професійної соціалізації / З. Меджитова. - С .244-248. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна соціалізація, старший шкільний вік, суб’єкт спілкування
Мілютіна, Катерина. Психолого-педагогічний супровід пошуку власної життєвої траєкторії в умовах безперервної освіти / К. Мілютіна. - С .249-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безперервна освіта, адаптація, життєва перспектива
Логвінова-Бик, Тетяна. Врахування індивідуальних особливостей учнів під час вивчення біології / Т. Логвінова-Бик. - С .257-265. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: фобії, соціалізація, емоційні стани
Сіверс, Зінаїда. Особливості застосування прийомів підвищення ефективності зворотного зв’язку в процесі фахового удосконалення вчителів / З. Сіверс. - С .265-272. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: післядипломна освіта, професійне спілкування, діалогічний простір
Гридковець, Людмила. Розвиток психосексуальної культури молодої сім’ї засобами психологічної тренінгової програми / Л. Гридковець. - С .281-289. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: психосексуальна взаємодія, комунікативні навички, ставлення
Лазоренко, Борис. Взаємовз’язок несвідомого і свідомого в практиках особистісного життєконструювання проблемної молоді / Б. Лазоренко. - С .290-296. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: свідоме, несвідоме, проблемна молодь
Подкоритова, Лариса. Дослідження особливостей близьких стосунків з протилежною статтю за допомогою проективної методики "Двоє" / Л. Подкоритова. - С .304-313. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: близькі стосунки, розлука, проективний малюнок
Покладова, Вікторія. Сім’я та сучасні методи її підтримки / В. Покладова. - С .313-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сім’я, пелепрограми, мультидисциплінарна команда
УДК
Дод.точки доступу:
Засєкіна, Лариса


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.


    Khvostenko, Y.
    Emotives of surprise in modern english poetry [Текст] = Емотиви подиву в сучасній англомовній поезії / Y. Khvostenko, I. Redka // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
подив -- емоція -- емотив -- емотиологія -- емоційна ситуація
Анотація: Статтю присвячено дослідженню виявів емоції подиву в сучасних англомовних поетичних текстах. Розвідка керується положенням про те, що емоції — психосоматичні процеси — знаходять вияв у художніх текстах (у тому числі й поетичних) у формі емотивів — мовних одиниць, що фіксують емоції і/ або почуття адресанта. Емоція подиву відрізняється від інших базових емоцій своєю амбівалентністю, а також специфічними передумовами виникнення. Оскільки подив виникає неочікувано, наукова розвідка ставить за мету виявити основні ситуації у контексті поетичних текстів, за яких з’являються емотиви подиву. Задля цього дослідження послуговується герменевтичною методикою аналізу емоційних ситуацій, а також елементами лінгвокогнітивного аналізу, що дає можливість розглянути загальні риси образних просторів поетичного тексту. Сам термін «емоційна ситуація» вживається на позначення обставин, за яких ліричний суб’єкт переживає почуття подиву. У результаті аналізу сучасних англомовних поетичних текстів виявлено декілька емоційних ситуацій, які зумовлюють появу емотивів подиву. Так, вони виникають на стику образних просторів: 1) сну і реальності; 2) реальності й фантазії; 3) очікування і їх справдження/не справдження; 4) двох контрастних ситуацій реальності. Такі образні простори можуть мати контрастні або комплементарні риси. Ефект ошуканого очікування, що виникає як результат взаємодії згаданих образних просторів, маркується вербально у вигляді емотивів подиву. Останні можуть виражатися на всіх рівнях мови: фонологічному, морфологічному, лексичному та синтаксичному. За характером вираження в тексті емотиви подиву поділяються на експліцитні (номінативи й дескриптиви) й імпліцитні (експресиви). Незалежно від типу всі вони є емерджентними образами (такими, що виникають у процесі творення текстосвіту).
Дод.точки доступу:
Redka, I.
Редька І.
Хвостенко Є.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

21.


    Овчарук, Ольга Володимирівна.
    Творча особистість як суб’єкт культури в парадигмальних вимірах осмислення [Текст] / О. В. Овчарук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 23-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
творса особистість -- суб’єкт культури -- методологія культурології -- парадигмальність -- парадигмальні виміри

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

22.


    Ліфінцева, Олена Вікторівна.
    Самоменеджмент як базова фахова компетенція митця у сучасному культурному просторі [Текст] / О. В. Ліфінцева // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв = National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald : щоквартальний науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 67-71. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3209

Кл.слова (ненормовані):
митець -- суб’єкт сучасного культурного простору -- базові фахові компетенції -- самоменеджмент -- соціокультурний простір -- самореалізація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

23.


    Додонов, О. Г.
    Концептуальне проєктування автоматизованої системи управління групою безпілотних літальних апаратів із використанням методу категорійного аналізу [Текст] / О. Г. Додонов, О. В. Никифоров, В. Г. Путятін // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2020. - N 4. - С. 33-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
концептуальне проєктування -- автоматизована система управління -- процедури управління -- критерії управління -- цілі управління -- параметри стану -- об’єкт управління -- суб’єкт управління -- безпілотний літальний апарат
Дод.точки доступу:
Никифоров, О. В.
Путятін, В. Г.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

24.


    Серьогіна, Тетяна.
    Нормативне забезпечення інституту звернення в системі надання публічних послуг [Текст] / Т. Серьогіна // Аспекти публічного управління. - 2019. - Том 7, N 12. - С. 6-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-6420. - ISSN 2413-8231

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт звернення -- процедура звернення -- звернення громадян -- заява -- публічна послуга -- адміністративна послуга -- сервісна діяльність органів публічної влади

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

25.


    Наумова, В.
    Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури [Електронний ресурс] / В. Наумова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 97-103, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
стан готовності -- професійна культура -- неформальна освіта
Анотація: Стаття присвячена аналізу стану готовності керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) до інноваційної діяльності в контексті професійної культури. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці стану готовності до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складової професійної культури. Гіпотеза дослідження ґрунтується на положенні, що готовність керівників ЗЗСО до впровадження інноваційних освітніх й управлінських технологій будується на основі такого складника професійної культури, як постійне підвищення кваліфікації у форматі формальної, неформальної та інформальної освіти. Завдання дослідження: проаналізувати стан готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності; експериментально довести гіпотезу дослідження; виокремити найбільш значущі педагогічні умови та скласти рекомендації щодо підвищення готовності керівників ЗЗСО до інноваційної діяльності на рівні ЗЗСО. З’ясовано, що в керівників ЗЗСО превалює достатній і високий рівні готовності до інноваційної діяльності. До педагогічних умов віднесено наявність позитивної мотивації до професійного вдосконалення і саморозвитку керівників ЗЗСО в умовах формальної, неформальної й інформальної післядипломної освіти. Доведено необхідність створення і впровадження у кожному ЗЗСО програми і методики розвитку готовності до інноваційної діяльності педагогічного колективу, які були б спрямовані на вдосконалення професійно-педагогічної, науково-методичної та управлінської майстерності і самоосвітньої діяльності керівників і педагогів. Важливою рекомендацією є створення у ЗЗСО сучасного комунікативного середовища, в якому відбуватиметься суб’єкт-суб’єктна взаємодія керівника з педагогами у системі «тьюторство – коучинг». Перспективу наукових пошуків вбачаємо в розробленні інноваційних технологій, форм і методів підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО в умовах глобалізації освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

26.


    Грабар, Наталя.
    Ціннісні домінанти образно-чуттєвого спілкування в бібліотечному професійному просторі [Текст] / Н. Грабар, А. Кухаренко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотеки -- спілкування -- бібліотечний простір -- образно-чуттєве спілкування -- ціннісні домінанти -- бібліотечні фахівці -- суб’єкт-суб’єктні відносини
Дод.точки доступу:
Кухаренко, Анжеліка


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

27.


    Бріцин, В. М.
    Стаття Шарля Беллі "Syntaxe de la mogalite explicite" ("Синтаксис експліцитної модальності") і сучасна лінгвістика [Текст] / В. М. Бріцин, Л. В. Аніщенко // Мовознавство : наук.-теорет. журнал. - 2021. - N 3. - С. 43-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
модус -- диктум -- модальність -- модальне дієслово -- модальний суб’єкт -- когнітивна теорія модальності
Дод.точки доступу:
Аніщенко, Л. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

28.


    Братська, Ганна.
    Аналіз стану доставлення обов’язкових примірників видань України в 2017 році [Текст] / Г. Братська, Т. Жигун, Т. Устіннікова // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - N 6. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
видання -- державна бібліографічна реєстрація ОП -- видавнича продукція -- звіт -- звітність -- обов’язковий примірник -- суб’єкт видавничої справи
Дод.точки доступу:
Жигун, Тетяна
Устіннікова, Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

29.


    Плющ, О.
    Суб’єкт у сучасній психології: синергетична методологія аналізу [Текст] / О. Плющ // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 1. - С. 34-38 . - ISSN 2078-1687


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

30.


    Верлока, Володимира.
    Соціальні контексти особистісної ідентичності [Текст] / В. Верлока // Філософська думка : український наук.-теорет. часопис. - 2017. - № 5. - С. 45-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-7941
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--соціальна філософія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- суб’єкт -- буття блага
Анотація: Вихідною проблемою статті є питання про індивідуацію суб’єкта й набуття або не набуття ним статусу ідентичності в якості особистості. Основним механізмом такого набуття вважається особистісна дія, вчинок. Далі показано, за рахунок чого і у який бік зміщується межа суспільного і приватного. Ця позиція зіставляється з аргументами Чарльза Тейлора, котрий вибудовує свою концепцію на підставі непорушних принципів моралі та прав людини. Тим самим блага поступлюються не лише як етичні, але й як онтологічні сутності. Загалом стаття має на меті загострити цю полеміку.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-142 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)