Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єктність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Бондарева, О.
    Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 172-177, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
ідентичність -- аутоідентифікація -- ментальні цінності -- драматургічне письмо -- деструкція радянських наративів -- тоталітарна травма -- суб’єктність -- авторська лексика -- семантична метаметафора
Анотація: Предметом дослідження є лексико-семантичні особливості карнавально-іронічного драматургічного письма О. Ірванця. Об’єктом дослідження стали драми «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси», «Електричка на Великдень», «Recording», «Прямии ефір», «Брехун з Литовської площі». Мета статті — проаналізувати драми письменника крізь призму ключових слів, авторських семантичних конструкцій , неологізмів та інших особливостеи художньої мови. Ефективним методом для досягнення поставленої мети є лексико-семантичний і стилістичний аналізи. У результаті дослідження з’ясовано, що в драмах О. Ірванець піддає естетичніи деструкції радянські міфи і формулює цілу низку художньо закамуфльованих питань, пов’язаних із цивілізаціи ним вибором посттоталітарної України та адресованих читачам / слухачам / глядачам його творів. Важливими для письменника в и ого драматургічному доробку стають питання тоталітарного травматичного досвіду українців і його постколоніального пережиття, симулятивної реальності та ї ї естетичних репрезентацій , суб’єктності / несуб’єктності українства на межі ХХ–ХХІ століть, повернення українців до власної мови й ментальних цінностеи . Ці питання він не декларує безпосередньо, а розв’язує на рівнях глобальних концептуальних метафор, символічного поля, авторського словотворення, антиутопічних модусів, асоціаціи і алюзіи , сполучення різномовних та різнодискурсних фрагментів і реплік, палких дискусій , зокрема и внутрішніх. Увесь цей регістр засобів покликаний спонукати українців як першого порадянського десятиліття, так наступних років до самоусвідомлення, цивілізаційного самовизначення та пошуків власної суб’єктної ідентичності. Новизна дослідження полягає в інтерпретації текстів на підставі виявлених лексикосемантичних особливостей . Перспективою дослідження є розгляд його результатів у контексті всієї творчості О. Ірванця, а також у зіставленні з лексико-семантичними особливостями творчості інших драматургів-постмодерністів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Відавська, Е.
    Права дитини як важливий аспект виховного процесу [Електронний ресурс] / Е. Відавська. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 29-34 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єктність дитини -- Конвенція про права дитини -- людська гідність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Дроздовський, Дмитро.
    Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко [Текст] / Д. Дроздовський // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2008. - № 1. - С. 10-18


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (22.04.2008р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Кодлюк, Ярослава.
    Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності [Текст] / Я. Кодлюк // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9

Кл.слова (ненормовані):
молодший школяр -- рефлексія навчальної діяльност -- уміння вчитися

Є примірники у відділах:
Ф2 (04.09.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (14.10.2013р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
   001
   Н 34


   
    Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка [Текст]. Випуск 2, А / Український гуманітарний інститут ; ред. Р. В. Болдирев. - Київ ; Буча : Міленіум, 2013. - 433 с. - ISBN 978-966-8063-97-14 : 30.00 грн.
    Зміст:
Балута, В. В. Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ / В. В. Балута, Б. М. Голота. - С .2-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська національна ідея, політичні реформи, історико-культурні форми
Білик, Г. О. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості / Г. О. Білик. - С .11-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, онтологічна неповнота, суб’єкт творчості
Бурий, А. Р. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях / А. Р. Бурий. - С .16-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екзистенціалізм, кіномистецтво, відчуження
Зайцева, І. В. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення / І. В. Зайцева. - С .38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна ідея, історична пам’ять, національна незалежність
Клюйков, Р. С. Теория познания Платона / Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. - С .45-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідеї, ідеальна математика, математичне моделювання
Крохалев, В. С. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества / В. С. Крохалев. - С .54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: промисловий дизайн, суспільство, естетичне виховання
Мудрак, В. І. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація" / В. І. Мудрак. - С .64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна компетентність, вища освіта, інформаційно-пізнавальний простір
Мустафаев, Р. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв. / Р. Мустафаев. - С .72-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізм, тиранічна влада, догматичний світогляд
Романчук, С. М. Екологія духовності молоді / С. М. Романчук. - С .95-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: екологія духовності, особистість, суспільство
Сива, С. В. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди / С. В. Сива, С. М. Романчук. - С .102-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нація, моральна свобода, моральне виховання
Хорошок, А. А. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс" / А. А. Хорошок. - С .123-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: поетапна герменевтика, метод інтерпритації, метод деконструкції
Чабах, О. М. Основні права людини та їх конституційні гарантії / О. М. Чабах. - С .135-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: демократія, стандарти, гарантія
Ярош, О. А. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції / О. А. Ярош. - С .146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: містицизм, апофатика, молитва
Бернацька, С. М. Молодіжний сленг: реалії життя / С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. - С .158-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура мови, жаргон, сленг
Болдирев, Р. В. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти / Р. В. Болдирев. - С .165-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етимологічний аналіз, кодифікація, ізоглоса
Гальчинська, А. В. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі) / А. В. Гальчинська. - С .182-189. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: картина світу, флейм, авторський дискурс
Гороховська, О. І. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі / О. І. Гороховська. - С .190-193. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: евфемізація, політична лексика, політичний дискурс
Кондратьєва, Л. В. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови / Л. В. Кондратьєва. - С .194-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: безособі речення, неканонічний підмет, безособові дієслова
Кривцун, К. Р. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі / К. Р. Кривцун. - С .202-207. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рекламний текст, сугестивний вплив, слоган
Кроха, Г. В. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного / Г. В. Кроха. - С .208-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: урбаністична тематика, урбаністична література, роман
Могилко, Ю. О. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект / Ю. О. Могилко. - С .214-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дієслово, плавати, дрейфувати
Могилко, Ю. О. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури / Ю. О. Могилко. - С .221-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: художня форма, жанрова політика, дитяча література
Павлова, А. К. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі / А. К. Павлова. - С .233-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридичний дискурс, лексико-семантичні засоби, офіційно-діловий стиль
Прокопенко, А. В. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю / А. В. Прокопенко. - С .239-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: політичне інтерв’ю, когезія, англійська мова
Рева, Н. С. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності / Н. С. Рева. - С .248-257. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: структурно-семантичні блоки, модальність, типи речень
Романчук, С. М. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів / С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. - С .258-262. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: комунікатива девіація, мовленнєва культура, прагматика
Семенюк, А. А. Лингвистический статус предлога в современном английском языке / А. А. Семенюк. - С .263-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: прийменник, комбінаторика, модель
Татарко, А. Ю. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип") / А. Ю. Татарко. - С .270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: видавнича справа, періодичні видання, промоція
Чернишова, С. О. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст / С. О. Чернишова. - С .280-297. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладання, юридична лексика, немовні факультети
Швачко, С. А. Сага о количественных словах (на материале английских числительных) / С. А. Швачко. - С .305-317. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійські числівники, синкретизм, лінгвокогнітивні аспекти
Щербакова, О. А. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект / О. А. Щербакова. - С .318-323. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англіцизм, запозичення, асиміляція
Герлянд, Т. М. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект / Т. М. Герлянд. - С .334-342. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кваліфікований робітник, загальноосвітня підготовка, професійна підготовка
Доценко, В. О. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.) / В. О. Доценко. - С .359-368. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, євреї, громадська організація
Дударчук, Г. І. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців / Г. І. Дударчук. - С .369-378. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: проектна технологія, метод проектів, опитування
Зайцева, Н. В. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції / Н. В. Зайцева. - С .384-393. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пошукові можливості, комунікативна компетентність, творче завдання
Мичак, Н. Г. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу / Н. Г. Мичак. - С .421-425. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: функції педагогічної діяльності, професійна компетентність
Олійник, А. В. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя / А. В. Олійник. - С .426-433. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, науково-педагогічний працівник, технологія
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
політичні реформи -- реклама
Дод.точки доступу:
Болдирев, Р. В. \ред.\
Український гуманітарний інститут


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 24. - 2015. - 122 с. - 46.82 грн.
    Зміст:
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами" / Н. О. Терентьєва. - С .4-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерелознавство, історичні джерела, історичні пам'ятки
Морзе, Наталія Вікторівна. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. - С .10-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, ІКТ-компетентність, модель ІКТ-компетентності
Морзе, Наталія Вікторівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. - С .20-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційні компетентність
Паламарчук, Лариса Борисівна. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. - С .32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: геоінформаційна система, геоінформаційна компетенція, навчально-виховний процес
Тригуб, Ілона Іванівна. Професійна компетентність експертів у галузі освіти / І. І. Тригуб. - С .38-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, компетентність, компетентнісний підхід
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проблема підготовки, професійні компетентності, компетентний фахівець з дизайну
Галицька, Майя Михайлівна. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С .49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, комунікативна компетентність
Грищук, Юлія Володимирівна. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща / Ю. В. Грищук. - С .53-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Республіка Польща, професійна компетентність учителя, соціокультурна компетентність
Диба, Тетяна Григорівна. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання / Т. Г. Диба. - С .58-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейська рамка кваліфікацій, Національна рамка кваліфікацій, професійні стандарти
Козак, Людмила Василівна. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С .68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, компетентність викладачів, інноваційна компетентність
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning) / О. М. Кузьменко. - С .73-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, навчання у команді, навчання разом
Мартинчук, Олена Валеріївна. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда / О. В. Мартинчук. - С .77-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, вчитель-логопед, інклюзивна освіта
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва / Т. М. Пляченко. - С .84-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, професійні компетентності, професійна підготовка
Прошкін, Володимир Вадимович. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін. - С .88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідницька компетентність, майбутній учитель, професійна підготовка
Стаднік, Надія Вікторівна. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми / H. В. Стаднік. - С .93-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, комунікативна компетентність
Громова, Наталія Михайлівна. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів / Н. М. Громова. - С .98-102
Кл.слова: інтерпретація, іншомовні тексти, переклад
Міляєва, Валерія Робертівна. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва. - С .103-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, професійне становлення, суб’єктність особистості
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

   Психологія--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- ІКТ-компетентність -- комунікативна компетентність -- робота з архівами -- геоінформаційна компетенція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

8.
37.018
П 27


   
    Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник. - Київ : Гопак, 2000. - 559 с. - (Сучасна освіта України). - ISBN 966-532-011-4 : 15.00 грн.
    Зміст:
Сазоненко, Г. С. Концептуальні засади перспективних освітніх технологій = Загальні положення / Г. С. Сазоненко. - С .10-20
Сазоненко, Г. С. Принципи та теоретичні основи / Г. С. Сазоненко. - С .20-30
Сазоненко, Г. С. Типологія освітніх технологій / Г. С. Сазоненко. - С .30-34
Бех, І. Д. Суб’єктність як основа освітніх технологій = Інваріанти виховання особистості / І. Д. Бех. - С .36-44
Чернявська, Л. Н. Суб’єктність освітнього процесу / Л. Н. Чернявська. - С .45-56
Огнев’юк, В. О. Технології людинотворення / В. О. Огнев’юк. - С .57-62
Сазоненко, Г. С. Технологія кооперативного навчання = Теоретичні основи кооперативного навчання / Г. С. Сазоненко. - С .63-71
Сазоненко, Г. С. Кроки до становлення / Г. С. Сазоненко. - С .71-75
Сазоненко, Г. С. Психологічні аспекти кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .76-82
Сазоненко, Г. С. Структури (види) кооперованого навчання / Г. С. Сазоненко. - С .83-107
Червоньов, Д. М. Проективна технологія = Методологічні витоки / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .111-116
Червоньов, Д. М. Суть, критеріальні вимоги та класифікація / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .117-120
Червоньов, Д. М. Психолого-педагогічні можливості / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .120-122
Червоньов, Д. М. Особливості застосування в ліцеї / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. - С .122-134
Червоньов, Д. М. Проективна технологія очима ліцеїстів, батьків та експертів / Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський. - С .135-139
Паращенко, Л. І. Технологія формування організаторських та управлінських умінь старшокласників у Київському ліцеї бізнесу / Л. І. Паращенко. - С .140-160
Бізнес-план реалізації інвестиційного проекту створення "Інституту медицини майбутнього" . - С .161-188
Перспективи кодифікації інформаційного законодавства України . - С .189-200
Україна - право. Колективний проект з українознавства . - С .201-292
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання = З історії виникнення особистісно зорієнтованого навчання / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .294-302
Карпухіна, В. Й. Особистісно зорієнтоване навчання як система / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .303-307
Карпухіна, В. Й. Архітектоніка особистісно зорієнтованого уроку / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .308-326
Карпухіна, В. Й. Разом відкриваємо унікальність кожного / В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. - С .327-334
Інформаційні освітні технології = Інформаційне суспільство й освіта: характерологічні ознаки та історична ретроспектива. - С .335-339
Завадський, І. О. Сутнісний аналіз / І. О. Завадський. - С .340-356
Завадський, І. О. Побудова графіків квадратичної функції за допомогою програми GRAPHWIN / І. О. Завадський. - С .357-361
Завадський, І. О. Використання CD-ROM в навчальному процесі / І. О. Завадський. - С .362-364
Завадський, І. О. Секція "Комп’ютерне забезпечення ліцею" / І. О. Завадський. - С .365-366
Єрмаков, І. Г. Мистецтво життєтворчості: на шляху до себе = Педагогіка життєтворчості - стратегічна основа освітніх технологій школи XXI століття / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .367-391
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування: концепція і технологія / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .392-395
Єрмаков, І. Г. Життєве проектування як важливий компонент життєтворчості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .396-407
Єрмаков, І. Г. Імовірна модель життєвого проекту особистості / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .408-413
Єрмаков, І. Г. Думки ліцеїстів про самопізнання, смисл і цінності життя / І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. - С .414-466
Родинне виховання = Теоретичні засади освітньої технології родинного виховання. - С .468-470
Історичні аспекти педагогічної технології родинного виховання . - С .470-480
Проблеми впровадженя родинної технології виховання в сучасній українській національній школі . - С .481-488
Родинне виховання у ліцеї . - С .489-502
"Ліцей-родинна" очима ліцеїстів . - С .503-506
"Ліцей-родина" очима кураторів та викладачів . - С .507-508
Каюков, В. І. Національне виховання / В. І. Каюков. - С .509-511
Каюков, В. І. Школа-музей / В. І. Каюков. - С .511-525
Каюков, В. І. Українська етнопедагогіка в школі / В. І. Каюков. - С .525-527
Каюков, В. І. Жити не батьками - померти не людьми / В. І. Каюков. - С .527-530
Каюков, В. І. На засадах козацької педагогіки / В. І. Каюков. - С .530-532
Каюков, В. І. Робота дитячих організацій / В. І. Каюков. - С .532-534
Каюков, В. І. Старобалашівська паланка імені Івана Сірка / В. І. Каюков. - С .534-538
Каюков, В. І. Січова школа наставників / В. І. Каюков. - С .538-540
Каюков, В. І. До джерел народної мудрості / В. І. Каюков. - С .541-542
Сазоненко, Г. С. Становлення лідера / Г. С. Сазоненко. - С .543-556
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні технології--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова діяльність -- реалізація -- обслуговування -- перспективи -- технології
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Дод.точки доступу:
Сазоненко, Г. С.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: П706540/2018/1
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Харитонов, Євген. "ІТ-право: концепції, реалії та перспективи" ІТ-право у системі права України / Є. Харитонов, О. Харитонова. - С.18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нормативістське праворозуміння, галузь права, галузь законодавства
Стефанчук, Руслан. Інформаційні технології та право:QUO VADIS? / Р. Стефанчук. - С.30-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, роботизація, економіка спільної участі
Сімсон, Ольга. ІТ-право з позицій теорії та практики, підходи до вивчення і викладання / О. Сімсон. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційне право, цифрове право, право і технології
Кохановська, Олена. Проблеми реалізації інформаційних прав в Україні (приватноправовий аспект) / О. Кохановська. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалізація інформаційних прав, інформація, форми і способи реалізації інформаційних прав
Кодинець, Анатолій. Засади цивільно-правового регулювання інформаційних зобов’язань:проблеми теорії та практики / А. Кодинець. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні відносини, персональні дані, інтелектуальна власність
Яворська, Олександра. Охорона авторських і суміжних прав у раз їх порушення з використанням мережі інтернет / О. Яворська. - С.81-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторські права, інтернет, інтелектуальна власність
Венедіткова, Ірина. Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі / І. Венедіткова. - С.91-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторське право, комп’ютерна відеогра, складний літературний твір
Тарасенко, Леонід. Інтернет-сайт як об’єкт іт-права / Л. Тарасенко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: веб-сайт, авторське право, інтелектуальна власність
Селіванов, Максим. Електронний суд: іт-технології в судовому процесі як спосіб покращення прогнозованості судових рішень / М. Селіванов. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-технології у судовому процесі, прогнозованість судових рішень
Радутний, Олександр. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві / О. Радутний. - С.123-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучний інтелект, суб’єкт кримінально-правових відносин, електронна особа
Жилінкова, Олена. Договірне регулювання відносин щодо інтелектуальної власності у сфері інформаційних технологій / О. Жилінкова. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: право інтелектуальної власності, договори, комерційна таємниця
Бачинський, Тарас. Аналіз юридичних ризиків господарської діяльності іт-компаній у Львові / Т. Бачинський. - С.146-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-компанія, ризики заборгованості
Мартинюк, Роман. Змішана республіка - напівпрезидентська форма правління? / Р. Мартинюк. - С.172-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: президентська республіка, змішана республіка, дуалізм виконавчої влади
Мота, Андрій. Адміністративно-правовий механізм ідентифікації нелегальних мігрантів, які виявляються органами державної прикордонної служби України / А. Мота. - С.184-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адміністративно-правовий механізм, біометрична фіксація, прикордонна служба
Дроздов, Олександр. Кримінальне провадження за нововиявленими або виключними обставинами: нові виміри за європейськими стандартами / О. Дроздов. - С.196-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: належна правова процедура, учасники судового провадження, Конституційний Суд України
Денисов, Володимир. Наднаціональність як правова реальність міжнародної інтеграції / В. Денисов, Л. Фалалєєва. - С.214-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наднаціональність, суверенітет, субсидіарність
Буяджи, Ганна. Багатоюрисдикційні, міжнародні та офшорні трасти. Проблемні питання співвідношення понять / Г. Буяджи. - С.232-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: багатоюрисдикційні трасти, міжнародні трасти, офшорна юрисдикція
Голосніченко, Іван. До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко. - С.251-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридична освіта, університецька автономія, система стримувань і противаг
Задорожний, Олександр. До питання захисту прав інвесторів у разі розірвання договору купівлі-продажу приватизованого майна / О. Задорожний. - С.265-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: приватизація, розірвання договору, захист права власності
Довгерт, Анатолій. Сучасні інструменти зближення національних доктрин міжнародного приватного права / А. Довгерт. - С.280-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктрина, приватне право
Панов, Микола. Кримінально-правове забезпечення сталого розвитку України в умовах глобалізації / М. Панов. - С.292-306
Кл.слова: кримінальне право, глобалізація
Держипільська, Анна. Всесвітня актуальність правозахисних концепцій Герша Лаутерпахта і Рафала Лемкіна - випускників Львівського університету / А. Держипільська. - С.307-311
Гончаров, Володимир. Успішне провадження нового циклу львівських круглих столів з праволюдинної міждисциплінарної проблематики / В. Гончаров. - С.312-314
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: П888118777/2015/84
   Журнал

Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник. - Житомир-Київ : Житомирський державний університет імені Івана Франка. - періодичність невідома
2015р. Вып. 84
Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект / В. О. Огнев’юк. - С.8-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітне середовище, філософія освіти, цінності
Дубасенюк, О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти / О. А. Дубасенюк. - С.25-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, евроінтеграційні процеси, професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова, Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання / Л. Б. Лук’янова. - С.31-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: андрогогіка, акмеологія, андрагогічна навчання
Антонова, О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості / О. Є. Антонова. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, обдарованість, творчість
Антонов, В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід / В. М. Антонов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, міждисциплінарна наука, кібернетична акмеологія
Барановська, Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості / Л. В. Барановська. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоактуалізація, самоствердження, самодетермінація
Березюк, О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу / О. С. Березюк. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: компетентність, етнопедагогіка, етнопедагогічна компетентність
Власенко, О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу / О. М. Власенко. - С.82-84. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітнє середовище, вища освіта, моделювання
Галус, О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід / О. М. Галус. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, мотивація особистості, управлінська діяльність
Гладкова, В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Голобородько, Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології / Є. П. Голобородько. - С.102-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічний підхід, професіоналізм
Головчук, С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід / С. Ю. Головчук. - С.105-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: європейський вектор, громадянська позиція, критичне мислення
Гура, О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога / О. І. Гура. - С.114-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: саморозвиток, синергетичний підхід, самоорганізація педагога
Єремеєва, В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект / В. М. Єремеєва. - С.131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, парадигма освіти, індивідуальний підхід
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акместановлення
Заєць, В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця / В. Г. Заєць. - С.142-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українська освіта, творча особистість, акаместавлення
Іванова, О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект / О. В. Іванова. - С.144-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: студенти-філологи, акмеологічний підхід, філолог-професіонал
Кабанкова, О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця / О. М. Кабанкова. - С.148-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: діяльність, акмеологічні вміння, акмеологічні якості особистості
Калаур, С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників / С. М. Калаур. - С.151-154. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна підготовка, система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба, Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи / Я. Є. Кальба. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система освіти, вчинковий підхід, вчинковий потенціал вчинків
Караман, С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію / С. О. Караман, О. В. Караман. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгводидактика, принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак, Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід / Л. В. Козак. - С.172-175. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дошкільна педагогіка, інноваційна професійна діяльність, психолого-педагогічні умови
Малихін, О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів / О. В. Малихін. - С.206-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: рефлексія, рефлективна компетентність, дискреційно-дидактична технологія
Малярчук, О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості / О. В. Малярчук. - С.211-214. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, принципи дистанційного навчання, професійна зрілість
Мартиненко, С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу / С. М. Мартиненко. - С.214-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору, акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська, Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу / Н. І. Мачинська. - С.226-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: навчальне проектування, акмеологічний підхід, майбутній фахівець
Мельниченко, О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі / О. В. Мельниченко. - С.236-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: традиції негдерного виховання, українська педагогніка, гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний, М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу / М. О. Наказний. - С.245-249. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна практика, вищий навчальний заклад, методичні знання
Олексенко, В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя / В. П. Олексенко. - С.258-263. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: імідж сучасного вчителя, формувальний вплив, стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова, О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології / О. А. Орлова. - С.267-270. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, самовдосконалення, саморозвиток
Пинзеник, О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології / О. М. Пинзеник. - С.274-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя, професійна пфідготовкка, акмеологія
Поясок, Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві / Т. Б. Поясок ; 280-284
Кл.слова: медіаграмотність, медіакомпетентність, медіа простір
Пріма, Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід / Р. М. Пріма. - С.284-287. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог-професіонал, пофесіоналізація, акмеологічні концепції
Романова, Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту / Г. М. Романова. - С.291-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-технічна освіта, тренінг, тренінгові навчання
Сігаєва, Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії / Л. Є. Сігаєва. - С.299-303. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: зрілість, освіта дорослих, навчання дорослих
Сіткар, В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує / В. І. Сіткар. - С.304-309. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, дитина, соціалізація
Соколова, І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник / І. В. Соколова. - С.318-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній вчитель, методологічна платформа, акмеологічна компетентність
Фруктова, Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства / Я. С. Фруктова. - С.323-328. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-особистість, інформаційне суспільство, медіаосвіта
Хоружа, Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем / Л. Л. Хоружа. - С.329-332. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічна позиція, педагогічна етика, моральна дилема
Чернуха, Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен / Н. М. Чернуха, В. В. Желанова. - С.333-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: суб’єктність, симптомокомплекс, суб’єктогенез
Шарненкова, Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст. / Т. О. Шарненкова. - С.346-350. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просвітницька діяльність, музейна педагогіка, керівники екскурсій
Яворська, С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма / С. Т. Яворська. - С.350-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: грамотність, психологія, послідовність
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)