Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суб’єктність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондарева О.
Назва : Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця
Місце публікування : Синопсис: текст, контекст, медіа: електронний фаховий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - Том 27, № 3. - С. 172-177. - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.7 (Шифр С325934233/2021/27/3). - ISSN 2311-259Х, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.7
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--аутоідентифікація--ментальні цінності--драматургічне письмо--деструкція радянських наративів--тоталітарна травма--суб’єктність--авторська лексика--семантична метаметафора
Анотація: Предметом дослідження є лексико-семантичні особливості карнавально-іронічного драматургічного письма О. Ірванця. Об’єктом дослідження стали драми «Маленька п’єса про зраду для однієї актриси», «Електричка на Великдень», «Recording», «Прямии ефір», «Брехун з Литовської площі». Мета статті — проаналізувати драми письменника крізь призму ключових слів, авторських семантичних конструкцій , неологізмів та інших особливостеи художньої мови. Ефективним методом для досягнення поставленої мети є лексико-семантичний і стилістичний аналізи. У результаті дослідження з’ясовано, що в драмах О. Ірванець піддає естетичніи деструкції радянські міфи і формулює цілу низку художньо закамуфльованих питань, пов’язаних із цивілізаціи ним вибором посттоталітарної України та адресованих читачам / слухачам / глядачам його творів. Важливими для письменника в и ого драматургічному доробку стають питання тоталітарного травматичного досвіду українців і його постколоніального пережиття, симулятивної реальності та ї ї естетичних репрезентацій , суб’єктності / несуб’єктності українства на межі ХХ–ХХІ століть, повернення українців до власної мови й ментальних цінностеи . Ці питання він не декларує безпосередньо, а розв’язує на рівнях глобальних концептуальних метафор, символічного поля, авторського словотворення, антиутопічних модусів, асоціаціи і алюзіи , сполучення різномовних та різнодискурсних фрагментів і реплік, палких дискусій , зокрема и внутрішніх. Увесь цей регістр засобів покликаний спонукати українців як першого порадянського десятиліття, так наступних років до самоусвідомлення, цивілізаційного самовизначення та пошуків власної суб’єктної ідентичності. Новизна дослідження полягає в інтерпретації текстів на підставі виявлених лексикосемантичних особливостей . Перспективою дослідження є розгляд його результатів у контексті всієї творчості О. Ірванця, а також у зіставленні з лексико-семантичними особливостями творчості інших драматургів-постмодерністів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Відавська Е.
Назва : Права дитини як важливий аспект виховного процесу [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. - № 29. - С. 29-34. - ISSN 2311-2409 (Шифр П225817115/2018/29). - ISSN 2311-2409
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): суб’єктність дитини--конвенція про права дитини--людська гідність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дроздовський, Дмитро
Назва : Поетична суб’єктність у віршах Ірини Жиленко
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2008. - № 1. - С. 10-18 (Шифр С707612/2008/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кодлюк, Ярослава
Назва : Суб’єктність молодшого школяра в навчальній діяльності
Місце публікування : Початкова школа. - Київ: Початкова школа, 2013. - № 1. - С. 6-9 (Шифр П860805/2013/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--рефлексія навчальної діяльност--уміння вчитися
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Н 34
Назва : Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка . Випуск 2, А
Вихідні дані : Київ; Буча: Міленіум, 2013
Кільк.характеристики :433 с
Колективи : Український гуманітарний інститут
ISBN, Ціна 978-966-8063-97-14: 30.00 грн.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політичні реформи--реклама
Зміст : Структура і зміст української національної ідеї в контексті політичних реформ/ В. В. Балута, Б. М. Голота. Категорії онтологічної неповноти у філософському аналізі творчості/ Г. О. Білик. Співбуття й екзистенційна комунікація у кіноматографічних рефлексіях/ А. Р. Бурий. Українська національна ідея як сутнісна основа державотворення/ І. В. Зайцева. Теория познания Платона/ Р. С. Клюйков, С. Ф. Клюйков. Промышленный дизайн XXI в. - средство гуманизации окружающей среды и эстетического воспитания общества/ В. С. Крохалев. Сучасні соціально-філософські тенденції інформаційного забезпечення фахової компетентності в системі вищої освіти в контексті співвідношення "особистість-інформація"/ В. І. Мудрак. Модернизм и секуляризм в мусульманском моровоззрении XIX - начала XX вв./ Р. Мустафаев. Екологія духовності молоді/ С. М. Романчук. Проблема моральної свободи у творчості Григорія Сковороди/ С. В. Сива, С. М. Романчук. Пошаговая герменевтика как метод феноменологической интерпретации и произведение С. Рафальского "Пролапс"/ А. А. Хорошок. Основні права людини та їх конституційні гарантії/ О. М. Чабах. Візантійський ісихазм як основа української духовної (православної) музичної традиції/ О. А. Ярош. Молодіжний сленг: реалії життя/ С. М. Бернацька, А. С. Домрачева. Реконструкція й ареально-хронологічна та етимологічна кодифікація праіндоєвропейської лексики і міжмовні контакти/ Р. В. Болдирев. Особливості флеймової структури та засоби вербалізації концепту "Architecture" в авторському дискурсі (на матеріалі "саги про форсайтів" Дж. Голсуорсі)/ А. В. Гальчинська. Стилістичні прийоми евфемізації назв військових дій у політичному дискурсі/ О. І. Гороховська. Речення із суб’єктом у непрямому відмінку в історії англійської мови/ Л. В. Кондратьєва. Лінгвістичні та екстралінгвальні особливості дискурсу сугестії в рекламному дискурсі/ К. Р. Кривцун. Урбаністичні етюди: романістика Гі Де Мопассана і В. Підмогильного/ Г. В. Кроха. Дієслова руху в сучасній корейській мові: семантико-граматичний аспект/ Ю. О. Могилко. Художні форми та жанрова палітра сучасної корейської дитячої літератури/ Ю. О. Могилко. Специфіка використання вербальних засобів у юридичному дискурсі/ А. К. Павлова. Структурно-семантичні аспекти політичного інтерв’ю/ А. В. Прокопенко. Комунікативні аспекти журнальної реклами косметики: модус модальності/ Н. С. Рева. Комунікативні та мовні девіації як проблема мовленнєвої культури студентів-економістів/ С. М. Романчук, Н. В. Сергієнко. Лингвистический статус предлога в современном английском языке/ А. А. Семенюк. Власні періодичні видання як засіб промоції видавництва (на прикладі діяльності видавництва "Смолоскип")/ А. Ю. Татарко. Англійська професійно-орієнтована лексика: сучасний юридичний контекст/ С. О. Чернишова. Сага о количественных словах (на материале английских числительных)/ С. А. Швачко. Англійські запозичення в українській мові: семантичний і фонетико-граматичний аспект/ О. А. Щербакова. Професійна спрямованість загальноосвітньої підготовки у професійно-технічних навчальних закладах: метологічний аспект/ Т. М. Герлянд. Діяльність товариства з поширення освіти серед євреїв в українських губерніях російської імперії (кінець XIX - початок XX ст.)/ В. О. Доценко. Проектна технологія як один із методів удосконалення практичної підготовки фахівців/ Г. І. Дударчук. Підготовка індивідуальних творчих завдань і формування навчально-пізнавальної компетенції/ Н. В. Зайцева. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу/ Н. Г. Мичак. Професійна підготовка педагога і спрямованість виховання на формування здорового способу життя/ А. В. Олійник.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка -2018р.,N 29
Цікаві статті :
Висоцька Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського/ Е. Висоцька (стр.4-10) Кл.слова: психологія любові,педагогіка радості,гуманістична педагіка
Хоружа Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського)/ Л. Л. Хоружа (стр.11-15) Кл.слова: етична культура,професійна етика
Сухомлинська Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України/ Л. В. Сухомлинська (стр.16-21) Кл.слова: художні мініатюри,інформаційне поле,дошкілля
Су С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая/ С. Су, Ц. Сяоянь (стр.22-28) Кл.слова: бюджет на освіту,праці Сухомлинського
Відавська Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу/ Е. Відавська (стр.29-34) Кл.слова: суб’єктність дитини,Конвенція про права дитини,людська гідність
Дика Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського/ Н. М. Дика (стр.35-40) Кл.слова: мовна особистість,компетентнісний підхід,гуманізація освіти
Козир М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО/ М. В. Козир (стр.41-45) Кл.слова: емоційний інтелект,інформаційна педагогіка,емоційний контакт
Терещенко О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій/ О. І. Терещенко (стр.46-52) Кл.слова: рефлексія,інтерактивні технології,мотивація
Булгакова О. Ю. . Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії/ О. Ю. Булгакова (стр.53-59) Кл.слова: тактична спрямованість,соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні/ Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. (стр.60-66) Кл.слова: інклюзія,інклюзивна освіта,виховання толерантності
Литвиненко О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення/ О. О. Литвиненко (стр.67-72) Кл.слова: психологічна діагностика,психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб/ І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. (стр.73-78) Кл.слова: психологічний стрес,психічна травма,практикуючий психолог
Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом/ Г. В. Супрун (стр.79-84) Кл.слова: діти з аутизмом,рівень тривожності,дезадаптованість
Турубарова А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я/ А. В. Турубарова (стр.85-90) Кл.слова: дитячий церебральний параліч,егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського (стр.91-96) Кл.слова: гумання педагогіка,"Дитяча усмішка",казки Сухомлинського
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі


7.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. № 24
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :122 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISSN: 2311-2409
Ціна : 46.82 грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--ікт-компетентність--комунікативна компетентність--робота з архівами--геоінформаційна компетенція
Зміст : Проектування змісту навчальної дисципліни "Робота з архівними/історичними джерелами"/ Н. О. Терентьєва. Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра/ Н. В. Морзе, О. П. Буйницька. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату/ Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників – членів Київської Малої академії наук учнівської молоді/ Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук. Професійна компетентність експертів у галузі освіти/ І. І. Тригуб. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції/ Г. В. Брюханова. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні комунікативної культури майбутніх фахівців/ М. М. Галицька. Компетентнісно орієнтована професійна підготовка майбутніх учителів у Республіці Польща/ Ю. В. Грищук. Компетентнісний підход у професійній підготовці фахівців фізичного виховання/ Т. Г. Диба. Компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології у сфері інноваційної професійної діяльності/ Л. В. Козак. Розвиток комунікативної компетентності студентів завдяки навчанню у співпраці (co-operative learning)/ О. М. Кузьменко. Зміст і структура професійних компетентностей майбутнього вчителя-логопеда/ О. В. Мартинчук. Структура і зміст професійних компетентностей учителя музичного мистецтва/ Т. М. Пляченко. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів/ В. В. Прошкін. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи : актуалізація проблеми/ H. В. Стаднік. Формування мовної особистості під час інтерпретації та перекладу іншомовних текстів/ Н. М. Громова. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця/ В. Р. Міляєва.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/П 27
Назва : Перспективні освітні технології : науково-методичний посібник : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Гопак, 2000
Кільк.характеристики :559 с
Серія: Сучасна освіта України
ISBN, Ціна 966-532-011-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освітні технології
Зміст : Концептуальні засади перспективних освітніх технологій/ Г. С. Сазоненко. Принципи та теоретичні основи/ Г. С. Сазоненко. Типологія освітніх технологій/ Г. С. Сазоненко. Суб’єктність як основа освітніх технологій/ І. Д. Бех. Суб’єктність освітнього процесу/ Л. Н. Чернявська. Технології людинотворення/ В. О. Огнев’юк. Технологія кооперативного навчання/ Г. С. Сазоненко. Кроки до становлення/ Г. С. Сазоненко. Психологічні аспекти кооперованого навчання/ Г. С. Сазоненко. Структури (види) кооперованого навчання/ Г. С. Сазоненко. Проективна технологія/ Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. Суть, критеріальні вимоги та класифікація/ Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. Психолого-педагогічні можливості/ Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. Особливості застосування в ліцеї/ Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський, Г. С. Сазоненко. Проективна технологія очима ліцеїстів, батьків та експертів/ Д. М. Червоньов, А. О. Осмоловський. Технологія формування організаторських та управлінських умінь старшокласників у Київському ліцеї бізнесу/ Л. І. Паращенко. Бізнес-план реалізації інвестиційного проекту створення "Інституту медицини майбутнього" ; Перспективи кодифікації інформаційного законодавства України ; Україна - право. Колективний проект з українознавства ; Особистісно зорієнтоване навчання/ В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. Особистісно зорієнтоване навчання як система/ В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. Архітектоніка особистісно зорієнтованого уроку/ В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. Разом відкриваємо унікальність кожного/ В. Й. Карпухіна, О. А. Гомоляко. Інформаційні освітні технології ; Сутнісний аналіз/ І. О. Завадський. Побудова графіків квадратичної функції за допомогою програми GRAPHWIN/ І. О. Завадський. Використання CD-ROM в навчальному процесі/ І. О. Завадський. Секція "Комп’ютерне забезпечення ліцею"/ І. О. Завадський. Мистецтво життєтворчості: на шляху до себе/ І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. Життєве проектування: концепція і технологія/ І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. Життєве проектування як важливий компонент життєтворчості/ І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. Імовірна модель життєвого проекту особистості/ І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. Думки ліцеїстів про самопізнання, смисл і цінності життя/ І. Г. Єрмаков, Л. В. Сохань. Родинне виховання ; Історичні аспекти педагогічної технології родинного виховання ; Проблеми впровадженя родинної технології виховання в сучасній українській національній школі ; Родинне виховання у ліцеї ; "Ліцей-родинна" очима ліцеїстів ; "Ліцей-родина" очима кураторів та викладачів ; Національне виховання/ В. І. Каюков. Школа-музей/ В. І. Каюков. Українська етнопедагогіка в школі/ В. І. Каюков. Жити не батьками - померти не людьми/ В. І. Каюков. На засадах козацької педагогіки/ В. І. Каюков. Робота дитячих організацій/ В. І. Каюков. Старобалашівська паланка імені Івана Сірка/ В. І. Каюков. Січова школа наставників/ В. І. Каюков. До джерел народної мудрості/ В. І. Каюков. Становлення лідера/ Г. С. Сазоненко.
Анотація: У посібнику розглядаються методичні підходи до впровадження перспективних освітніх технологій у процесі експерементально-пошукової роботи
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Право України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Харитонов Є. "ІТ-право: концепції, реалії та перспективи" ІТ-право у системі права України/ Є. Харитонов, О. Харитонова (стр.18-29) Кл.слова: нормативістське праворозуміння,галузь права,галузь законодавства
Стефанчук Р. Інформаційні технології та право:QUO VADIS?/ Р. Стефанчук (стр.30-50) Кл.слова: інформаційні технології,роботизація,економіка спільної участі
Сімсон О. ІТ-право з позицій теорії та практики, підходи до вивчення і викладання/ О. Сімсон (стр.51-62) Кл.слова: інформаційне право,цифрове право,право і технології
Кохановська О. Проблеми реалізації інформаційних прав в Україні (приватноправовий аспект)/ О. Кохановська (стр.63-71) Кл.слова: реалізація інформаційних прав,інформація,форми і способи реалізації інформаційних прав
Кодинець А. Засади цивільно-правового регулювання інформаційних зобов’язань:проблеми теорії та практики/ А. Кодинець (стр.72-80) Кл.слова: інформаційні відносини,персональні дані,інтелектуальна власність
Яворська О. Охорона авторських і суміжних прав у раз їх порушення з використанням мережі інтернет/ О. Яворська (стр.81-90) Кл.слова: авторські права,інтернет,інтелектуальна власність
Венедіткова І. Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі/ І. Венедіткова (стр.91-102) Кл.слова: авторське право,комп’ютерна відеогра,складний літературний твір
Тарасенко Л. Інтернет-сайт як об’єкт іт-права/ Л. Тарасенко (стр.103-113) Кл.слова: веб-сайт,авторське право,інтелектуальна власність
Селіванов М. Електронний суд: іт-технології в судовому процесі як спосіб покращення прогнозованості судових рішень/ М. Селіванов (стр.114-122) Кл.слова: іт-технології у судовому процесі,прогнозованість судових рішень
Радутний О. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві/ О. Радутний (стр.123-136) Кл.слова: штучний інтелект,суб’єкт кримінально-правових відносин,електронна особа
Жилінкова О. Договірне регулювання відносин щодо інтелектуальної власності у сфері інформаційних технологій/ О. Жилінкова (стр.137-145) Кл.слова: право інтелектуальної власності,договори,комерційна таємниця
Бачинський Т. Аналіз юридичних ризиків господарської діяльності іт-компаній у Львові/ Т. Бачинський (стр.146-171) Кл.слова: іт-компанія,ризики заборгованості
Мартинюк Р. Змішана республіка - напівпрезидентська форма правління?/ Р. Мартинюк (стр.172-183) Кл.слова: президентська республіка,змішана республіка,дуалізм виконавчої влади
Мота А. Адміністративно-правовий механізм ідентифікації нелегальних мігрантів, які виявляються органами державної прикордонної служби України/ А. Мота (стр.184-195) Кл.слова: адміністративно-правовий механізм,біометрична фіксація,прикордонна служба
Дроздов О. Кримінальне провадження за нововиявленими або виключними обставинами: нові виміри за європейськими стандартами/ О. Дроздов (стр.196-213) Кл.слова: належна правова процедура,учасники судового провадження,Конституційний Суд України
Денисов В. Наднаціональність як правова реальність міжнародної інтеграції/ В. Денисов, Л. Фалалєєва (стр.214-231) Кл.слова: наднаціональність,суверенітет,субсидіарність
Буяджи Г. Багатоюрисдикційні, міжнародні та офшорні трасти. Проблемні питання співвідношення понять/ Г. Буяджи (стр.232-250) Кл.слова: багатоюрисдикційні трасти,міжнародні трасти,офшорна юрисдикція
Голосніченко І. До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні/ І. Голосніченко (стр.251-264) Кл.слова: юридична освіта,університецька автономія,система стримувань і противаг
Задорожний О. До питання захисту прав інвесторів у разі розірвання договору купівлі-продажу приватизованого майна/ О. Задорожний (стр.265-279) Кл.слова: приватизація,розірвання договору,захист права власності
Довгерт А. Сучасні інструменти зближення національних доктрин міжнародного приватного права/ А. Довгерт (стр.280-284) Кл.слова: доктрина,приватне право
Панов М. Кримінально-правове забезпечення сталого розвитку України в умовах глобалізації/ М. Панов (стр.292-306) Кл.слова: кримінальне право,глобалізація
Держипільська А. Всесвітня актуальність правозахисних концепцій Герша Лаутерпахта і Рафала Лемкіна - випускників Львівського університету/ А. Держипільська (стр.307-311)
Гончаров В. Успішне провадження нового циклу львівських круглих столів з праволюдинної міждисциплінарної проблематики/ В. Гончаров (стр.312-314)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Проблеми освіти -2015р.,N 84
Цікаві статті :
Огнев’юк В. О. Філософські погляди на роль освіти у формуванні акме-особистості: історичний аспект/ В. О. Огнев’юк (стр.8-14) Кл.слова: освітне середовище,філософія освіти,цінності
Дубасенюк О. А. Акмеологічний підхід як стратегічний орієнтир особистісно-орієнтованої педагогічної освіти/ О. А. Дубасенюк (стр.25-31) Кл.слова: акмеологічний підхід,евроінтеграційні процеси,професійно-педагогічна підготовка вчителя
Лук’янова Л. Б. Акмеологічний ресурс андрогогічної моделі навчання/ Л. Б. Лук’янова (стр.31-36) Кл.слова: андрогогіка,акмеологія,андрагогічна навчання
Антонова О. Є. Акмеологічний підхід до визначення сутності обдарованості/ О. Є. Антонова (стр.36-40) Кл.слова: акмеологія,обдарованість,творчість
Антонов В. М. Міждисциплінарний характер акмеології: методологічно-освітній підхід/ В. М. Антонов (стр.40-43) Кл.слова: акмеологія,міждисциплінарна наука,кібернетична акмеологія
Барановська Л. В. Теоретичний аспект дослідження проблеми професійної самореалізації особистості/ Л. В. Барановська (стр.49-52) Кл.слова: самоактуалізація,самоствердження,самодетермінація
Березюк О. С. Етнопедагогічна компетентність як основа етнокультурологічної підготовки майбутнього вчителя в умовах створенняакмесередовища навчального закладу/ О. С. Березюк (стр.52-56) Кл.слова: компетентність,етнопедагогіка,етнопедагогічна компетентність
Власенко О. М. Особливості розвитку освітнього середовища педагогічного навчального закладу/ О. М. Власенко (стр.82-84) Кл.слова: освітнє середовище,вища освіта,моделювання
Галус О. М. Акмеологічні аспекти мотивації майбутніх педагогів до навчання у виші: управлінський підхід/ О. М. Галус (стр.89-93) Кл.слова: акмеологія,мотивація особистості,управлінська діяльність
Гладкова В. М. Акмеологія і катабологія: теоретичні аспекти/ В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський (стр.97-101) Кл.слова: акмеологія,катабологія,порівняльний аналіз
Голобородько Є. П. Теоретико-методологічні аспекти розвитку акмеології/ Є. П. Голобородько (стр.102-105) Кл.слова: акмеологія,акмеологічний підхід,професіоналізм
Головчук С. Ю. Виховання акме-лідера у вищому навчальному закладі: європейський досвід/ С. Ю. Головчук (стр.105-107) Кл.слова: європейський вектор,громадянська позиція,критичне мислення
Гура О. І. Концептуальні засади дослідження професійної самоорганізації педагога/ О. І. Гура (стр.114-117) Кл.слова: саморозвиток,синергетичний підхід,самоорганізація педагога
Єремеєва В. М. Проблема індивідуального підходу до особистості у зарубіжній педагогіці: історичний аспект/ В. М. Єремеєва (стр.131-134) Кл.слова: акмеологічне дослідження,парадигма освіти,індивідуальний підхід
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: акместановлення
Заєць В. Г. Скарбниця акместановлення майбутнього фахівця/ В. Г. Заєць (стр.142-144) Кл.слова: українська освіта,творча особистість,акаместавлення
Іванова О. В. Удосконалення монологічного мовлення студентів-філологів: акмеологічний аспект/ О. В. Іванова (стр.144-148) Кл.слова: студенти-філологи,акмеологічний підхід,філолог-професіонал
Кабанкова О. М. Деякі аспекти акмеологічної компетентності майбутнього фахівця/ О. М. Кабанкова (стр.148-151) Кл.слова: діяльність,акмеологічні вміння,акмеологічні якості особистості
Калаур С. М. Акмеологічний підхід у професійній підготовц майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників/ С. М. Калаур (стр.151-154) Кл.слова: професійна підготовка,система проектування акмеологічного освітнього середовища
Кальба Я. Є. Вчинкова парадигма у системі освіти: реалії та перспективи/ Я. Є. Кальба (стр.154-157) Кл.слова: система освіти,вчинковий підхід,вчинковий потенціал вчинків
Караман С. О. Лінгвометодичні аспекти формквання у майбутніх магістрів- філологів уміння створювати й використовувати проблемну навчальну лекцію/ С. О. Караман, О. В. Караман (стр.157-163) Кл.слова: лінгводидактика,принципи навчаннялінгводидактичні засади мовознавчих дисциплін
Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: акмеологічний підхід/ Л. В. Козак (стр.172-175) Кл.слова: дошкільна педагогіка,інноваційна професійна діяльність,психолого-педагогічні умови
Малихін О. В. Дидактичні механізми формування рефлексивної компетентності студентів/ О. В. Малихін (стр.206-211) Кл.слова: рефлексія,рефлективна компетентність,дискреційно-дидактична технологія
Малярчук О. В. Передумови розвитку дистанційного навчання як чинника досягнення професійної зрілості/ О. В. Малярчук (стр.211-214) Кл.слова: дистанційне навчання,принципи дистанційного навчання,професійна зрілість
Мартиненко С. М. Педагогічна взаємодія суб’єктів освітнього простору в акмесередовищі вищого навчального закладу/ С. М. Мартиненко (стр.214-218) Кл.слова: педагогічна взаємодія освітнього простору,акмеологічне середовище вищого навчального закладу
Мачинська Н. І. Навчальне проектування як чинник розвитку особистості у контексті акмеологічного підходу/ Н. І. Мачинська (стр.226-232) Кл.слова: навчальне проектування,акмеологічний підхід,майбутній фахівець
Мельниченко О. В. Традиції гендерного виховання в українській етнопедагогіці та проблеми розвитку особистості у вищій школі/ О. В. Мельниченко (стр.236-239) Кл.слова: традиції негдерного виховання,українська педагогніка,гендерний підхід у вихованні і навчанні
Наказний М. О. Педагогічна практика студентів-перекладачів в умовах вищого навчального закладу/ М. О. Наказний (стр.245-249) Кл.слова: педагогічна практика,вищий навчальний заклад,методичні знання
Олексенко В. П. Формування професійного іміджу сучасного вчителя/ В. П. Олексенко (стр.258-263) Кл.слова: імідж сучасного вчителя,формувальний вплив,стандарти й вимоги до системи освіти
Орлова О. А. Проблема самовдосконалення особистості крізь призму акмеології/ О. А. Орлова (стр.267-270) Кл.слова: акмеологія,самовдосконалення,саморозвиток
Пинзеник О. М. Удосконалення підготовки вчителя на засадах акмеології/ О. М. Пинзеник (стр.274-277) Кл.слова: професійна майстерність майбутнього вчителя,професійна пфідготовкка,акмеологія
Поясок Т. Б. Медіаосвіта у сучасному інформаційному суспільстві/ Т. Б. Поясок ; 280-284 Кл.слова: медіаграмотність,медіакомпетентність,медіа простір
Пріма Р. М. Концептуальні засади формування професійно мобільного вчителя: акмеологічний підхід/ Р. М. Пріма (стр.284-287) Кл.слова: педагог-професіонал,пофесіоналізація,акмеологічні концепції
Романова Г. М. Акмеологічний контекст підготовки педагогів до запровадження особистісно-розвивальних педагогічних технологій у професійну освіту/ Г. М. Романова (стр.291-295) Кл.слова: професійно-технічна освіта,тренінг,тренінгові навчання
Сігаєва Л. Є. Аналіз поняття "дорослість" у педагогічній теорії/ Л. Є. Сігаєва (стр.299-303) Кл.слова: зрілість,освіта дорослих,навчання дорослих
Сіткар В. І. Акмеолоічний погляд психолога на дитину, яка пустує/ В. І. Сіткар (стр.304-309) Кл.слова: акмеологія,дитина,соціалізація
Соколова І. В. Акмеолоічні знання, акмеолоічний зміст, акмеологічна освітня програма: акмеологічний трикутник/ І. В. Соколова (стр.318-322) Кл.слова: майбутній вчитель,методологічна платформа,акмеологічна компетентність
Фруктова Я. С. Мас-медіа як фактор формування акме-особистості інформаційного суспільства/ Я. С. Фруктова (стр.323-328) Кл.слова: акме-особистість,інформаційне суспільство,медіаосвіта
Хоружа Л. Л. Розвиток акмеологічної позиції педагога у процесі розв’язання моральних дилем/ Л. Л. Хоружа (стр.329-332) Кл.слова: акмеологічна позиція,педагогічна етика,моральна дилема
Чернуха Н. М. Професійна суб’єктність майбутнього педагога як акмеологічний феномен/ Н. М. Чернуха, В. В. Желанова (стр.333-336) Кл.слова: суб’єктність,симптомокомплекс,суб’єктогенез
Шарненкова Т. О. Допоміжні форми самоосвіти вчителів у першій третині XX ст./ Т. О. Шарненкова (стр.346-350) Кл.слова: просвітницька діяльність,музейна педагогіка,керівники екскурсій
Яворська С. Т. Психолого-методичні основи навчання грамотного письма/ С. Т. Яворська (стр.350-355) Кл.слова: грамотність,психологія,послідовність
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)