Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=суспільні трансформації<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 329/Г 65
Автор(и) : Гонюкова, Лілія
Назва : Політичні партії як інститут державної політики та управління: теоретико-методологічний аналіз : монографія
Вихідні дані : Київ: [НАДУ], 2009
Кільк.характеристики :309 с
ISBN, Ціна 978-966-619-277-9: Б.ц.
ДРНТІ : 11
УДК : 329
Предметні рубрики: Політологія-- Політичні партії
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавництво-XXI. Виклики і стратегії : монографія
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :323 с ; [5] с
Серія: Монограф
Примітки : Л-ра: с. 300-323
ISBN, Ціна 978-617-572-045-5:
ДРНТІ : 19.51.61
УДК : 655.4 + 070.3
Предметні рубрики: Видавнича справа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): видавничі стратегії--издательские стратегии--суспільні трансформації--общественные трансформации--книга--книга--текст--текст--автор--автор--читання--чтение--ієрархічність--иерархичность
Анотація: У монографії галузеві необхідності зумовили дослідження сучасного стану, системотвірних основ, моделей і сценарних варіантів стратегічно вибудованої діяльності видавництв.
Примірники : всього : ГП АБ(40), Ф3(10), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(40), Ф3(10), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.4.063.3/І-73
Назва : Інтеграційні процеси в суспільстві та політичний вибір особистості : монографія
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2008
Кільк.характеристики :359 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
ISBN, Ціна 979-966-8063-70-5: 67.00 грн.
ДРНТІ : 04
УДК : 316.4.063.3
Предметні рубрики: Соціологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--політична психологія--молодіжні організації--територіальні громади--суспільство--суспільні трансформації
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степанов В. Ю., Перелі Д. Д.
Назва : Державне управління міжкультурними комунікаціями туристичної сфери в умовах суспільних трансформацій
Місце публікування : Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія, Державне управління: науковий журнал/ Національна академія державного управління при Президентові України. - Київ: Вид-во НАДУ, 2020. - N 4. - С. 112-116. - ISSN 2310-2837 (Шифр В322386111/2020/4). - ISSN 2310-2837
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): взаємодія--державне управління--туризм--культура--комунікація--суспільні трансформації
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Yereskova T., Mazuryk O.
Назва : Social dimension of innovation research in the conditions of social transformations
Паралельн. назви :Соціальний вимір дослідження інновацій в умовах суспільних трансформацій
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 9/10. - С. 21-28. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/9/10). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інновація--суспільні трансформації--соціальний вимір--соціальний процес--життєвий цикл інновацій--індикатори соціального самопочуття
Анотація: Стаття присвячена осмисленню соціального виміру сприйняття інновацій, що дозволяє визначити вектор сприйняття трансформаційних змін у суспільстві. Актуальність проблеми обумовлена багатокомпонентністю процесів суспільних трансформацій та поліваріантністю їх наслідків для суспільного розвитку. Теоретичні підвалини наукового пошуку ґрунтуються на аналізі теорій суспільних трансформацій, стадій «життєвого» циклу інновацій, наявній у соціогуманітарному дискурсі типології суб’єктів сприйняття інновацій. Обґрунтовується доцільність урахування методологічних аспектів дослідження інновацій як соціального процесу через акцентуацію впливу соціального самопочуття членів соціуму на сприйняття інноваційних змін як результату соціально-економічних, політичних, культурних трансформацій. Пропонується класифікація інновацій, залежно від їх сприйняття членами соціуму («визнані інновації», «фрагментарні інновації», «маргінальні інновації», «антагоністичні інновації», «відторгнені інновації»). Проведена апробація можливостей їх емпіричної класифікації за результатами вторинного аналізу даних щорічного моніторингу «Українське суспільство: моніторинг соціальних змін» (Інституту соціології НАН України). У результаті дослідження вдалося визначити базові індикатори сприйняття соціальної реальності членами українського суспільства у періоди суспільних трансформацій («задоволеність своїм становищем у період суспільних перетворень», «вміння жити у нових соціальних умовах», «задоволеність власним життям»); простежити їх динаміку у періоди, які у статті визначені авторами як етапи суспільних трансформацій (1994, 2004, 2014, 2020). На думку авторів, саме в ці періоди ініціюються певні соціокультурні зміни, які детермінують життєдіяльність українського соціуму. Зроблено висновок, що показники соціального самопочуття членів соціуму доцільно аналізувати та враховувати під час планування інновацій, бо це дозволяє спрогнозувати та врахувати потенційні соціальні реакції не лише на появу інновацій, що запроваджуються як складові процесу суспільних перетворень, а й рівень їх соціальної підтримки в умовах суспільних трансформацій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)