Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=сформованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карабаєва І.
Назва : Визначаємо рівень сформованості ігрової компетентності
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 2. - С. 52–58. (Шифр В353859/2017/2)
Примітки : Зміст: Показники сформованості ; Методика дослідження ; Додаток 1 : Протокол оцінювання рівня сформованості ігрової компетентності дитини старшого дошкільного віку : ч. 1 ; Додаток 2 : Протокол оцінювання рівня сформованості ігрової компетентності дитини старшого дошкільного віку : ч. 2.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча психологія--гра--ігри--ігрова компетентність--сформованість--оцінювання--показники--методика дослідження--протокол--старший дошкільний вік--педагогічні дослідження
Анотація: У статті описано спосіб оцінки сформованості ігрової компетентності дошкільників.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Баластрік Г.
Назва : Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнар. центр фінанс.-екон. розвитку-Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 3. - С. 36–44. (Шифр В353859/2017/3)
Примітки : Зміст: Концептуальні засади ; Мета й завдання освітньої роботи ; Методичні рекомендації для педагогів ; Дод. 1 : План освітньої діяльності з дітьми у межах реалізації програми економічного розвитку "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 2 : План заходів з підвищення професійної майстерності та самоосвіти вихователів : навчаємося працювати за програмою екон. розвитку дітей "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 3 : Показники сформованості економічної компетентності дитини старшого віку.
УДК : 373.2.035:33](477)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- економічне виховання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--економічне виховання--економічний розвиток--я економний, я заощадливий, програма--концептуальні засади--мета--завдання--методичні рекомендації--планування--методична робота--вихователі--професійна майстерність--самоосвіта--економічна компетентність--старший дошкільний вік--сформованість--показники
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.2.034(477)/К 46
Автор(и) : Кишинська А.
Назва : Вивчаємо рівень сформованості етичних уявлень у дітей
Місце публікування : Вихователь-методист дошк. закл.: щоміс. спеціаліз. журн./ ТОВ "Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку – Україна". - Київ: МЦФЕР-Україна, 2017. - № 10. - С. 32–37. (Шифр В353859/2017/10)
Примітки : Звіт: Додаток 1 : Методика "Бесіда" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвої та Юлії Афонкіної) ; Методика "Сюжетні малюнки" : (за Галиною Урунтаєвою та Юлією Афонкіною) ; Методика "Історії" : (модифік. варіант методики Галини Урунтаєвою та Юлії Афонкіної) ; Додаток " : Анкета для опосередкованої діагностики особливостей розвитку етичних уявлень старших дошкільників.
УДК : 373.2.034(477)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання-- моральне виховання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--моральне виховання--етичні уявлення--сформованість--діагностика--методики--психолого-педагогічний супровід
Анотація: Етичні уявлення, як образ належного і неналежного, впливають на розвиток моральних почуттів та емоцій, становлення ціннісних орієнтацій дитини та визначають регулятивну функцію її поведінки. Тому важливо, щоб розвиток етичних уявлень відбувався в умовах психолого-педагогічного супроводу з попередньою діагностикою.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Базиляк Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови/ Н. О. Базиляк (стр.1-12)
Бєлікова Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності/ Н. О. Бєлікова (стр.13-22)
Галицька М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців/ М. М. Галицька (стр.23-32)
Грищук Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи/ Ю. В. Грищук (стр.33-40)
Дудка І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства"/ І. Г. Дудка (стр.41-50)
Качур А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.)/ А. М. Качур (стр.51-62)
Когут І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога/ І. В. Когут (стр.63-73)
Козак Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти/ Л. В. Козак (стр.74-85)
Кульбашна Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології/ Я. А. Кульбашна (стр.86-96)
Ластовка К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект/ К. І. Ластовка (стр.97-109)
Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.110-117)
Лідека І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю/ І. А. Лідека (стр.118-127)
Мазур Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи/ Н. П. Мазур (стр.128-140)
Павлишина Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку/ Н. Б. Павлишина (стр.141-151)
Павлюк Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці/ Р. О. Павлюк (стр.152-163)
Побірченко Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин/ Н. А. Побірченко (стр.164-170)
Руденко Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу/ Н. М. Руденко (стр.171-184)
Сватенков О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді/ О. В. Сватенков (стр.185-195)
Степура І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу/ І. С. Степура (стр.196-200)
Таранник А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття/ А. О. Таранник (стр.201-209)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Ларін Д.
Назва : Індивідуально-типологічні особливості : психодіагностичний інструментарій
Місце публікування : Психолог дошкілля: всеукраїнська газета для психологів, вихователів/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 8. - С. 42-47 (Шифр П163564/2018/8)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діагностика універсальних творчих здібностей--креативні методики психодіагностичного дослідження--визначення індивідуально-типологічних особливостей дитини--сформованість моральної поведінки дошкільника
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Пасічник З.
Назва : Професійний рівень учителя : педагогічна діагностика
Місце публікування : Завуч: всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 24. - С. 1-20 (вкладка) (Шифр З568135/2018/24)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): засоби вивчення професійного рівня вчителя--оцінювання власної професійної діяльності--діагностична карта вчителя--опитувальник--сформованість компетентності вчителя--експертна самооцінка педагогічних умінь вчителя
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Чи дійсно існує "другий шанс" в освіті?
Місце публікування : Вісник ТІМО/ Центр тестових технологій і моніторингу якості освіти. - Харків: Факт, 2018. - № 10/11. - С. 15-18 (Шифр В794185/2018/10/11)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобуття вищої освіти--здобуття професійної освіти--читацька грамотність--сформованість читацьких умінь
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsiuniak O.
Назва : Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 44-48. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційна діяльність--професійна готовність--мотиваційний компонент--майбутні магістри
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Наголошено, що реалії сучасного світу, трансформаційні процеси в системі освіти спонукають переглянути певні сформовані погляди на цілі та завдання вищої освіти загалом та професійну підготовку майбутнього майстри початкової освіти зокрема. У зв’язку з цим існує потреба в організації системи, яка б забезпечувала цілеспрямований процес формування професійної готовності майстрів до інноваційної діяльності. Дослідження цього процесу дозволило визначити основні компоненти професійної готовності магістрантів до означеної діяльності, а саме: когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, праксеологічний. Здійснено аналіз рівня сформованості особистісно-мотиваційного критерію (мотиваційний компонент) професійної готовності майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності на констатувальному етапі експерименту. У контексті проведеного дослідження мотиваційний компонент визначає сформованість мотивів інноваційної діяльності як запоруки самореалізації і саморозвитку магістрантів; зацікавленість інноваційною діяльністю як важливим джерелом професійних потреб, особистісного росту, стійкий інтерес до творчості тощо. Показниками особистісно-мотиваційного критерію визначено: усвідомлене ставлення майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності; сформованість мотивів до професійного самовдосконалення та саморозвитку; стійкі орієнтації на гуманістичні цінності у педагогічній інноваційній діяльності; сформованість професійно значущих якостей особистості; потреба в здійсненні інноваційної діяльності; сформованість творчого потенціалу; професійна мобільність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kosharna N., Petryk L.
Назва : Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language" [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 4. - С. 50-59. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.6 (Шифр Н057263/2021/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виробнича практика--майбутній вчитель--іншомовна підготовка--метод підготовки
Анотація: Стаття присвячена питанню організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова». У процесі дослідження проаналізовано вітчизняну та зарубіжну літературу з проблеми дослідження, взято до уваги нормативно-правові документи та звіти з питань підготовки вчителя початкової школи, зокрема її практичної професійної складової, у провідних країнах Європи. Для досягнення мети було застосовано комплекс наукових методів: теоретичні – вивчення стану досліджуваної проблеми, визначення сутності виробничої практики майбутніх учителів початкової школи; емпіричні: анкетування, бесіди; педагогічні спостереження. З'ясовано, що головною метою виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є формування їх практичної методичної компетентності засобом імплементації теоретичних знань і умінь з методики навчання іноземної мови у початковій школі, сучасних технологій та інноваційних засобів навчання. Організовуючи такий вид практики, необхідно враховувати наступні завдання на розвиток умінь студентів-практикантів: раціонально використовувати методи, прийоми та засоби навчання іноземної мови в початковій школі відповідно до практичної мети уроку; планувати урок іноземної мови методично коректно; добирати, аналізувати та ефективно застосувати сучасні технології та інноваційні засоби навчання іноземної мови відповідно до практичної мети уроку; розвивати навичку навчання впродовж життя; розвивати вміння студентів-практикантів планувати урок з іноземної мови та здійснювати контроль рівня сформованості іншомовних знань, умінь та навичок учнів початкової школи. Доведено, що результатом ефективної організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є сформованість фахових компетентностей: здатність організовувати освітній процес з іноземної мови у початковій школі з огляду на сучасні методичні підходи та провідний педагогічний досвід; здатність спілкування іноземною мовою в усній та писемних формах у межах визначеної тематики; здатність використовувати іноземну мову в різних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ващенко Л.
Назва : Погляди учасників освітнього процесу на самооцінювання учнями результатів навчальної діяльності [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 46-52. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.6 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.6
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання--якість освіти--самооцінювання--самооцінка--управління
Анотація: У статті розглянуто значення сформованості в школярів здатності до самооцінювання результатів навчальної діяльності. Самооцінювання є важливим компонентом освітнього процесу, який визначає особистість дитини. За результатами опитування учасників дослідження показано, що вчителі підтримують використання школярами самооцінювання результатів навчання. Якщо систему оцінювання обмежити тільки перевіркою знань та умінь з предмету, то це не дає можливості розвивати навички критичного мислення, формувати мотивацію до навчання та розвивати уміння учнів об’єктивно оцінювати свої результати. Негативними результатами використання методу самооцінювання учнів в освітньому процесі педагогічні працівники називають те, що учні можуть мати труднощі в самооцінюванні своїх результатів навчання і бути не готовими до самовизначення та самовизнання своєї оцінки. Звернено увагу на розуміння учнями важливості самооцінювання навчальної діяльності, Результати опитування свідчать про різницю в поглядах педагогів та учнів на сформованість здатності до самооцінювання. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на розвиток внутрішньої системи забезпечення якості в закладах освіти, оцінювання її ефективності, використовуючи методи самооцінювання освітніх і управлінських процесів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вишневецька Л. Г.
Назва : Контекстний підхід до фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 6. - С. 60-64. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69 (Шифр М898489384/2021/6). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2021.69
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мистецька освіта--заклад вищої мистецької освіти--фахова підготовка--контекстний підхід--майбутній педагог-музикант
Анотація: У статті розкрито авторський погляд на актуальну нині проблему пошуку способів реалізації нових стратегій розвитку вищої мистецької освіти, що пов’язані з інтеграцією у європейський простір. Автори статті пропонують вирішення цього питання шляхом упровадження контекстного підходу в процес фахової підготовки майбутнього музиканта-педагога. Розкриваючи зміст контекстного підходу увага акцентується на тому, що основною одиницею змісту контекстного навчання є не «частина інформації» чи завдання, що розв’язується за зразком, а проблемна ситуація, яка передбачає включення продуктивного мислення студента. Реалізація контекстного підходу до фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів сприяє розвитку професійних здібностей останніх, допомагає їм об’єктивніше і точніше визначати рівень своєї підготовки, сформованість професійних компетентностей та конкурентоспроможність. Застосування цього підходу визначає не тільки вектор розвитку особистості, а й створює умови для розробки стратегії його вдосконалення та реалізації індивідуальних здібностей майбутніх фахівців.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвська, Віра Михайлівна, Олефіренко, Надія Василівна, Остапенко, Людмила Петрівна
Назва : Робота з медіатекстами як ключовий етап у формуванні медіаграмотності учнів початкової школи
Паралельн. назви :Media texts as a basis of formation of primary school students’ media literacy
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2022. - N 13. - С. 114-121. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138 (Шифр В505452853/2022/13). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2022.138
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіаграмотність--учні--початкова школа
Анотація: Для самореалізації у сучасному інформатизованому світі сформованість медіаграмотності надає змоги підростаючому поколінню успішно задовольняти як власні, так і соціальні потреби; безпечно, свідомо й ефективно використовувати медіа у навчанні й повсякденній діяльності. Особливо вразливим контингентом до впливу медіа є учні молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мирошниченко, Валерій
Назва : Модель формування навичок імпровізації майбутнього артиста-вокаліста на заняттях сольного співу
Місце публікування : Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 7. - С. 87-91. - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714 (Шифр М898489384/2022/7). - ISSN 2518-766Х, DOI 10.28925/2518-766X.2022.714
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища мистецька освіта--джазова імпровізація--модель--сольний спів
Анотація: У сучасній системі вищої мистецької освіти перед викладачами у галузі культури і мистецтва, зокрема сольного співу, постає важливе завдання — сформувати у майбутніх артистів-вокалістів навички аналізу та інтерпретації музичних творів, а також вокально-технічні й рухові, адже студент у процесі навчання має не лише досконало володіти різними вокальними техніками, але й створювати художній образ твору через міміку, жести, рухи. Важливою складовою процесу фахової підготовки майбутніх артистів-вокалістів є сформованість навичок імпровізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Куценко Т.
Назва : Розвиток конфліктологічної компетенції вчителя в системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 1. - С. 44-54. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.4 (Шифр О283150799/2020/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заклади загальної середньої освіти--конфліктологічна компетенція--система методичної роботи--учитель
Анотація: Статтю присвячено вдосконаленню конфліктологічної компетенції вчителів у системі методичної роботи закладів загальної середньої освіти. Визначено напрями розвитку конфліктологічної компетенції вчителів з урахуванням готовності педагогів до професійно-конфліктологічної діяльності: для досвідчених учителів у процесі самоосвітньої роботи; для педагогів-початківців під час упровадження спецсемінару «Основи педагогічної конфліктології». Уточнено основні критерії (мотиваційний, когнітивний, процесуально-діяльнісний) та показники (позитивне ставлення й усвідомлення доцільності набуття конфліктологічної компетенції, повнота конфліктологічних знань, сформованість конфліктологічних умінь – діагностичних, комунікативних, регулятивних, прогностичних, рефлексивних) сформованості конфліктологічної компетенції вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черненко Н.
Назва : Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 52-68. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.4
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): андрагогічна модель--методика--компетентність--конкурентоспроможність--критерії--показники сформованості--професійно важливі якості--професійна діяльність--професійна підготовка--професійна мобільність--система--соціалізація--сучасний підхід--форми й методи навчання
Анотація: У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) і загальні складники для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hnasevych N., Morshchakova O.
Назва : Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia
Паралельн. назви :Особистісний розвиток людини в модусах культуротворення:етико-філософські рефлексії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 3. - С. 27-33. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--ідентифікація--моральнісна самоідентифікація--цінності--смисли
Анотація: У статті досліджуються питання сутності процесів особистісного розвитку людини як реалізації її внутрішнього духовного потенціалу. Тематика дослідження формулюється у єдності рівнів усвідомленого само- і світовідношення особистості, що актуалізує проблему ідентичності. У статті акцентується увага на етичних компонентах розвитку внутрішньої духовної структури особистості, зазначається, що ціннісно-смислові позиції особистості безпосередньо впливають на розвиток її свідомості та ідентичну сформованість; найвищим досягненням людини у процесах самоздійснення в світі культури й громадського життя, є моральнісна самоідентифікація як прояв усвідомленого обов'язку та відповідальності особистості у площині соціального самовираження. Джерельною базою дослідження виокремлено праці філософсько-культурологічного спрямування, в яких проблема особистісного розвитку людини, ціннісно-смислових параметрів її соціокультурного буття розглядається в аспектах розуміння природи смислопошуку людини, здатності до культуротворення. У статті акцентується увага на етичних вимірах існування людини у сучасному світі, підкреслюється, що людина здатна до культивування соціального середовища внаслідок можливостей духовного осмислення реальності й змінення власного буття. Етос людини розгортається в напрямку здійснення процесів культуротворчості, що має визначальний вплив як на процеси вдосконалення внутрішнього світу особистості, так і на "культурний космос" довкілля. Згідно етико-культурологічного підходу, проблематика особистісного розвитку людини представлена з позицій філософсько-методологічного аналізу, дослідницька увага концентрується на креативному значенні таких смислових концептів, як "особистість", "ідентичність", "моральність", "смисли" тощо. Проаналізовано етико-смислове підґрунтя особистісного самовизначення людини, яке зароджується як індивідуалізована потенція виходу до обріїв світу зовнішнього й проектування "образу себе" в умовах цього світу. Специфіка особистісного розвитку людини базується на визнанні принципової діалогічності людського існування, вираженої поєднанням ідеальної спрямованості моральнісного світу людського "Я" та проблемою об'єктивних вимог соціальної реальності як практики організації міжособистісних відносин. Узагальнено, що під впливом культури людина зазнає внутрішніх трансформацій, що є необхідною умовою творення її ідентичності, яка не виводиться безпосередньо із соціальних впливів, але є результатом рефлексії, осмислення, ціннісного відношення, зусиль самосвідомості, - завдяки цим культуротворчим можливостям людини відбувається функціонування світу повсякдення, конструюються сучасні індивідуальні практики життя, втілюючись у колективних формах людського співіснування.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мазур Н. П.
Назва : Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2014. - № 2. - С. 128-140. - ISSN 2312-5829 (Шифр О283150799/2014/2). - ISSN 2312-5829
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сін Чжефу
Назва : Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка ; Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016. - Вип. 1/2. - С. 110-114. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774 (Шифр Н057263/2016/1/2). - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774. - ISSN 1609-8595ISSN 2412-0774
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптованість--когнітивний критерій--діагностика--діяльнісний критерій--показник
Анотація: У статті наведено наукові підходи до вивчення проблеми адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах (біхевіористичний, інтеракціоністський, психоаналітичний, гуманістичний, когнітивний). Представлено сутність і структура досліджуваного явища. Охарактеризовано критерії (когнітивний, комунікативний, мотиваційний, діяльнісний), показники (знання сутності культурного шоку; знання українських соціальних норм, традицій; усвідомлення мети навчання у ВНЗ; обізнаність щодо умов організації навчання у ВНЗ; здатність самостійно спілкуватися мовою країни перебування; сформованість толерантності; уміння будувати міжособистісні відносини з викладачами, студентами, активність у позанавчальній, дозвільній діяльності; прагнення до досконалого оволодіння українською мовою, мотивація до успіху; прагнення до досягнення мети; мотиви до навчання за майбутньою професією), рівні (високий, середній, низький) адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах. Подано характеристику діагностичних методик для визначення рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)