Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=таксономія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
2.

Всесвіт - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
3.

Слово і час - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
4.

Нісімчук А. С. Сучасі педагогічні технології/А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак. - 2000
5.

Чайка В. М. Основи дидактики/В. М. Чайка. - 2011
6.

Дарманський М. М. Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні/М. М. Дарманський. - 1997
7.

Большакова І. Критичне мислення. Початкова школа/І. Большакова ; ред.: М. Мосієнко, Д. Долгова. - 2016
8.

Педагогічний процес: теорія і практика - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
9.

Доценко С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"/Світлана Доценко, Василина Хайруліна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 4.-С.32–38
10.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. №27. - 2017
11.

Желанова В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст/В. В. Желанова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.9-14
12.

Шмігер Т. Вагомість бібліографії українського перекладознавства у контексті історії національної науки/Т. Шмігер // Всесвіт. -Київ, 2012,N № 3/4.-С.240-246
13.

Сабат Г. Жанрова стереотипія. Таксономія казок Івана Франка/Г. Сабат // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2007,N № 1.-С.50-58
14.

Управління школою - 2018г.,N 13/15 (Введено оглавление)
15.

Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 7 (Введено оглавление)
16.

Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі/О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2017,N № 7.-С.23-27
17.

Буцька І. Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума/І. Буцька // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 9.-С.30-37
18.

Бєлік Т. А. Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування/Т. А. Бєлік, Н. Г. Пугачова, І. В. Ільїнова // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 13/15.-С.64–66.
19.

Всесвітня література в школах України - 2020г.,N 10 (Введено оглавление)
20.

Гречко Т. Таксономія блума - піраміда успіху/Т. Гречко // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 10.-С.12-16
 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)