Пошуковий запит: (<.>K=таксономія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Педагогічний процес: теорія і практика/Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка Вип. 3. - 2012
|
>2.
| Всесвіт - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Слово і час - 2007г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Нісімчук А. С. Сучасі педагогічні технології/А. С. Нісімчук, О. С. Падалка, О. Т. Шпак. - 2000
|
>5.
| Чайка В. М. Основи дидактики/В. М. Чайка. - 2011
|
>6.
| Дарманський М. М. Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні/М. М. Дарманський. - 1997
|
>7.
| Большакова І. Критичне мислення. Початкова школа/І. Большакова ; ред.: М. Мосієнко, Д. Долгова. - 2016
|
>8.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>9.
| Доценко С. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"/Світлана Доценко, Василина Хайруліна // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 4.-С.32–38
|
>10.
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. №27. - 2017
|
>11.
| Желанова В. В. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст/В. В. Желанова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.9-14
|
>12.
| Шмігер Т. Вагомість бібліографії українського перекладознавства у контексті історії національної науки/Т. Шмігер // Всесвіт. -Київ, 2012,N № 3/4.-С.240-246
|
>13.
| Сабат Г. Жанрова стереотипія. Таксономія казок Івана Франка/Г. Сабат // Слово і час. -Київ:Фенікс, 2007,N № 1.-С.50-58
|
>14.
| Управління школою - 2018г.,N 13/15 (Введено оглавление)
|
>15.
| Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>16.
| Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі/О. М. Бєляєва // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2017,N № 7.-С.23-27
|
>17.
| Буцька І. Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума/І. Буцька // Сучасна школа України. -Київ, 2018,N № 9.-С.30-37
|
>18.
| Бєлік Т. А. Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування/Т. А. Бєлік, Н. Г. Пугачова, І. В. Ільїнова // Управління школою. -Харків:Основа, 2018,N № 13/15.-С.64–66.
|
>19.
| Всесвітня література в школах України - 2020г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>20.
| Гречко Т. Таксономія блума - піраміда успіху/Т. Гречко // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2020,N № 10.-С.12-16
|
|
|