Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=таксономія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-24 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Всесвіт -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Кадзуо М. Вибрані поезії/ М. Кадзуо ; пер. Ю. Осадча (стр.5-18)
Цвєтков А. Вибрані поезії/ А. Цвєтков ; пер. А. Позднякова (стр.19-24)
Ретке Т. Пробудження/ Т. Ретке ; пер. С. Майданська (стр.25)
Дессі Д. Сан Сільва/ Д. Дессі ; пер. О. Рекут (стр.27-107)
Шереде Р. Тінь сонця/ Р. Шереде ; пер. Ю. Джугастянська (стр.108-193)
Тухольський К. Поліція/ К. Тухольський ; пер. Р. Колесник (стр.194-198)
Гейман Н. Як розмовляти з дівчатами на вечірках/ Н. Гейман ; пер. Б. Романцова, Н. Чулаєвська (стр.199-210)
Жіоно Ж. Знуджений Принц/ Ж. Жіоно ; пер. Г. Чернієнко (стр.211-213)
Рекут О. У пошуках острова: між вигаданою та справжньою Сардинією Джузеппе Дессі/ О. Рекут (стр.215-227)
Сліпченко О. "... Ми були першими українцями, які відвідали штаб-квартиру НАТО"/ О. Сліпченко (стр.228-234)
Тарадайко С. Володимирова провина/ С. Тарадайко (стр.235-239)
Шмігер Т. Вагомість бібліографії українського перекладознавства у контексті історії національної науки/ Т. Шмігер (стр.240-246) Кл.слова: таксономія науки
Пащенко Є. Славістика, якої немає: Григорій Вервес/ Є. Пащенко (стр.247-251)
Стріха М. Кіплінгові оповідання: нова зустріч/ М. Стріха (стр.252-255) Кл.слова: Кіплінг Редьярд
Чистяк Д. Копіткий шлях до бельгійської літератури/ Д. Чистяк (стр.256-259)
Погосян М. Геноцид вірмен/ М. Погосян (стр.260-263)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Слово і час -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Наливайко Д. Стиль поезії Шевченка/ Д. Наливайко (стр.27-37)
Жулинський М. Іван Франко: душа, дух, духовність, або Що визначає суспільний поступ/ М. Жулинський (стр.37-50)
Сабат Г. Жанрова стереотипія. Таксономія казок Івана Франка/ Г. Сабат (стр.50-58)
Зборовська Н. Код національної літератури як психоісторична проблема/ Н. Зборовська (стр.58-64)
Денисюк Х. Два англійські романи готко-френтичної поетики (порівняльний аспект)/ Х. Денисюк (стр.75-87) Кл.слова: френтичний жанр, романтична френезія, готичний роман,"Чернець", "Мельмот-Блукач"
Гурбанська А. "Сльози Божої Матері" Є. Гуцала як метажанр/ А. Гурбанська (стр.70-75)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/Н 69
Автор(и) : Нісімчук А. С., Падалка О. С., Шпак О. Т.
Назва : Сучасі педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Просвіта; Київ: Книга Пам'яті України, 2000
Кільк.характеристики :364 с
ISBN, Ціна 966-7605-02-7:
ДРНТІ : 14.85
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Педагогіка-- теорія і методика виховання --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таксономія--педагогічний процес--діагностичний підхід--педагогічні технології--педагогічний процес--педагогічна система
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.02(075)/Ч-15
Автор(и) : Чайка, Володимир Мирославович
Назва : Основи дидактики : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2011
Кільк.характеристики :240 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-617-572-012-7: 40.00 грн.
ISBN, Ціна 978-966-8226-89-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.02(075)
Предметні рубрики: Дидактика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види освіти--навчання--засоби--таксономія--технології
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(4), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018/Д 20
Автор(и) : Дарманський М. М.
Назва : Соціально-педагогічні основи управління освітою в регіоні
Вихідні дані : Хмельницький: Поділля, 1997
Кільк.характеристики :382 с
ISBN, Ціна 966-7158-37-3:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.018
Предметні рубрики: Освіта-- організація освіти-- управління освітою
Педагогіка-- історія педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): таксономія--княжі двори--селянські общини--повітові комітети--виконавчий комітет--управління освітою--методична робота--організаційна робота--атестація закладів освіти--фінансування освіти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016/Б 79
Автор(и) : Большакова І.
Назва : Критичне мислення. Початкова школа
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Перше вересня", 2016
Кільк.характеристики :144 с.: іл.
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-617-7290-33-8: 20.00, 20.00, 5.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3.016
Предметні рубрики: Педагогіка-- Критичне мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура уроку--стратегії на уроках--таксономія блума--діаграма венна--фішбоун
Анотація: У посібнику розкривається значення поняття "критичне мислення", описується структура уроку та стратегії розвитку критичного мислення з огляду на специфіку їх упровадження у початковій школі. також подаються методичні рекомендації, наводяться приклади застосування стратегій на уроках.
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Шрамко О. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти/ О. Шрамко (стр.7-11) Кл.слова: мистецтво,мистецька освіта,світоглядна парадигма
Кареліна О. Концепція інтердіяльнісного навчання/ О. Кареліна (стр.12-16) Кл.слова: інтерактивне навчання,педагогічна технологія,інтердіяльнісне навчання
Фамілярська Л. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект/ Л. Фамілярська (стр.16-20) Кл.слова: адаптування,освіта,особистість
Загородня А. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні/ А. Загородня (стр.21-25) Кл.слова: економічна галузь,економічна освіта,професійна підготовка
Клопов Р. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах/ Р. Клопов, Л. Безкоровайна (стр.25-30) Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства,вища освіта,професійна компетентність
Ковальський Р. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом/ Р. Ковальський (стр.30-35) Кл.слова: професійна підготовка,учитель музики,естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук В. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук (стр.35-40) Кл.слова: професійна підготовка,фармацевтична освіта,фахівці фармацевтичної галузі
Діденко І. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років/ І. Діденко (стр.40-43) Кл.слова: безкоштовна освіта,викладання рідної мови,демократизація освіти
Сисоєва С. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США/ С. Сисоєва (стр.44-51) Кл.слова: науковий ступінь,доктор в галузі освіти,освіта в США
Батечко Н. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки/ Н. Батечко (стр.51-57) Кл.слова: освіта в США,магістратура,викладач вищої школи
Mospam N. Students training tendency in the European Union: legal aspect/ N. Mospam (стр.57-61) Кл.слова: Європейський Союз,вища освіта,законодавчі акти
Когут С. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять/ С. Когут (стр.62-67) Кл.слова: педагогіка праці,професійна освіта,освіта в Польщі
Євтушенко Н. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв/ Н. Євтушенко (стр.67-71) Кл.слова: підготовка учителів у Польщі,педагогічна освіта в Україні,учитель
Тригуб І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах/ І. Тригуб (стр.72-78) Кл.слова: експерт у галузі освіти,країни Східної Європи,якість освіти
Линьов В. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI)/ В. Линьов (стр.78-83) Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS),Міжнародна Школа Якості (QSI),таксономія Б. Блума
Карпенко О. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини/ О. Карпенко (стр.83-87) Кл.слова: притулки у Німеччині,діти,притулок
Мартиненко С. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми/ С. Мартиненко, Л. Шкарбан (стр.88-92) Кл.слова: вчитель початкової школи,професійна підготовка,ліворукі діти
Овчаренко Н. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності/ Н. Овчаренко (стр.93-99) Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність,професійна підготовка,учитель музичного мистецтва
Лисенко О. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів/ О. Лисенко (стр.99-102) Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи,Інформаційно-комунікативні технології,контроль
Петрова С. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку/ С. Петрова (стр.103-108) Кл.слова: дитина-сирота,інноваційна модель,самореалізація
Olishevych V. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages/ V. Olishevych (стр.109-112) Кл.слова: іноземна мова,інтерактив,методи роботи вчителя
Кульбашна Я. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів/ Я. Кульбашна, О. Ткачук (стр.113-118) Кл.слова: вища медична освіта,здоров’язбереження,підготовка майбутніх лікарів
Манюк Л. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів/ Л. Манюк (стр.119-124) Кл.слова: лікар,лікар-пацієнт,студент-медик
Скиба М. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу/ М. Скиба (стр.124-128) Кл.слова: майбутні учителі біології ,тренінг,структура тренінгу
Майєр Н. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи/ Н. Майєр (стр.129-135) Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов,магістрант,методична рефлексія
Ржевська Н. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності/ Н. Ржевська (стр.135-140) Кл.слова: бакалавр з підприємництва,бакалавр з торгівлі,бакалавр з біржової діяльності
Ван Я. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Я. Ван (стр.141-144) Кл.слова: комунікативна культура,майбутній вчитель музичного мистецтва,диригентно-хорове навчання
Веремчук О. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект/ О. Веремчук (стр.145-149) Кл.слова: професійна культура,підготовка майбутніх документознавців,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Доценко С., Хайруліна, Василина
Назва : Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 4. - С. 32–38: рис., табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 373.3/.5.036.5(477)
Предметні рубрики: Творчі здібності-- розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісна освіта--компетентність--творчість--креативність--творчі здібності--таксономія б. блума
Анотація: У статті визначено дидактичний потенціал розвитку творчих здібностей учнів: зміст, цілі, принципи, форми і методи. Схарактеризовано педагогічні умови розвитку цих здібностей: організація навчання в дії, використання спеціальних методів навчання, спрямованих на дослідницьку діяльність, створення вільної атмосфери навчання. Акцентовано увагу на теоретичній базі розвитку творчих здібностей в умовах комптентнісного підходу – таксономії Б. Блума.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. №27
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :108 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--ікт-компетентність--комунікативна компетентність--робота з архівами--геоінформаційна компетенція
Зміст : Мовна особистість: міждисциплінарний аспект/ Н. Дика. Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст/ В. В. Желанова. Духовні витоки образу людини культури: психолого-педагогічний аспект/ А. С. Ушаков. Вплив європейських цінностей на формування патріота-державника/ С. Ю. Головчук. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників/ Н. М. Горопаха. Міждисциплінарний контекст педагогічної підготовки магістра - майбутнього вчителя-філолога в умовах стрімкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. І. Коваль. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь/ М. В. Козир. Теоретико-методические аспекты использования игротехнической деятельности в педагогической подготовке студентов/ И. А. Комарова, Н. Г. Здорикова. Міждисциплінарний підхід у професійній підготовці майбутніх програмістів/ В. С. Круглик, В. В. Осадчий. Організація процесу виховання духовних цінностей студентської молоді під час тематичної табірної зміни/ В. В. Лаппо. Міждисциплінарний контекст формування тьюторської компетентності у професійній підготовці майбутніх учителів/ К. П. Осадча. Психологічні арт-техніки в академічному навчанні/ І. О. Канюка. Формування психологічної готовності студентів до професійної діяльності/ Г. М. Кот. Комунікативний потенціал особистості як об’єкт психокорекційного впливу у системі формування комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення/ І. В. Мартиненко. Криза фахового навчання як підґрунтя емоційного вигорання студентів/ О. П. Сергєєнкова, О. А. Столярчук. Емоційний інтелект як метакомпетенція особистості/ В. В. Фурман. Проблема професійної взаємодії майбутнього фахівця крізь призму деонтології/ О. І. Браткова. Міждисциплінарність як пріоритетний вектор професійної педагогіки/ Н. В. Дячок. Педагогічний потенціал освітнього середовища дошкільного навчального закладу/ О. П. Кошіль. Медіа-грамотність як навичка ХХІ ст./ Л. В. Петрик. Мережеві ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька.
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів,
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 74.0я43/П 24
Автор(и) : Желанова В. В.
Назва : Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка; редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, О. В. Безпалько [та ін.]. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. - №27. - С. 9-14 (Шифр 74.0я43/П 24-927738662)
ДРНТІ : 14.07
ББК : 74.0я43
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагог-- Рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): принцип міждисциплінарності--таксономія типів професійної рефлексії педагога--функції професійної рефлексії педагога--професійна рефлексія педагога
Знайти схожі

12.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Шмігер, Тарас
Назва : Вагомість бібліографії українського перекладознавства у контексті історії національної науки
Місце публікування : Всесвіт. - Київ, 2012. - № 3/4. - С. 240-246 (Шифр В622816/2012/3/4)
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Сабат, Галина
Назва : Жанрова стереотипія. Таксономія казок Івана Франка
Місце публікування : Слово і час. - Київ: Фенікс, 2007. - № 1. - С. 50-58 (Шифр С707612/2007/1)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Управління школою -2018р.,N 13/15
Цікаві статті :
Половенко О. В. Безперервна освіта педагога за індивідуальною освітньою траєкторією/ О. В. Половенко, Л. М. Кірішко (стр.67–93.)
Бєлік Т. А. Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування/ Т. А. Бєлік, Н. Г. Пугачова, І. В. Ільїнова (стр.64–66.)
Калошин В. Ф. Педагогіка співробітництва: необхідність, сутність, практика/ В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк (стр.46–63)
Байло В. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності керівника закладу освіти/ В. В. Байло (стр.33–45)
Українець Т. Л. Упровадження партнерських відносин між школою та громадою, організаціями, фондами, установами/ Т. Л. Українець (стр.30–32.)
Антонюк Л. В. Демократизація освітньої діяльності як підґрунтя громадсько-активної школи/ Л. В. Антонюк (стр.27–29.)
Хімін Н. В. Громадсько-активна школа як засіб управління якістю освіти/ Н. В. Хімін (стр.25–26.)
Климко Л. В. Розбудова регіональної мережі громадсько-активних шкіл за умов освітніх змін/ Л. В. Климко (стр.20–24.)
Лютко О. М. . Мотиваційний менеджмент: моделі реалізації/ О. М. Лютко (стр.14–19)
Тарасова В. Г. Програма розвитку гімназії/ В. Г. Тарасова (стр.6–13.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Імідж сучасного педагога -2017р.,N 7
Цікаві статті :
Ніколенко Л. Т. Освіта впродовж життя: вміння вчитися - ключова компетентність педагога/ Л. Т. Ніколенко (стр.5-8) Кл.слова: сталий розвиток,інтернет-технології,онлайн-курси
Білик Н. І. Роль самоменеджменту в особистому розвитку вчителя/ Н. І. Білик, О. Г. Галич (стр.9-12) Кл.слова: педагогічний менеджмент,особиста працездатність,розвиток професіоналізму
Бабко Т. М. Технології самоменеджменту як важливий чинник підготовки керівника/ Т. М. Бабко (стр.13-15) Кл.слова: педагогічний менеджмент,керівники освітніх закладів,особистісна ефективність
Чернігівська Я. Г. Управління розвитком потенціалу педагогічного колективу закладів загальної середньої освіти на основі адаптивного управління/ Я. Г. Чернігівська, Г. Ю. Кравченко (стр.16-18) Кл.слова: управлінська діяльність,управління персоналом,соціальне упраління
Свєртнєв О. А. Характеристика основних компетентностей менеджера фізичної культури і спорту на сучасних умовах реформування вищої освіти/ О. А. Свєртнєв (стр.19-22) Кл.слова: менеджмент,класифікація професій,класифікаційна характеристика професії
Бєляєва О. М. Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі/ О. М. Бєляєва (стр.23-27) Кл.слова: педагогічна діяльність,структурні компоненти,авторська таксономія
Винничук Р. В. Загальнолюдські цінності у контексті парадигми університетської освіти і післядипломна освіта/ Р. В. Винничук (стр.28-30) Кл.слова: аксіологічний підхід,гуманітарна галузь,фахівці
Курінна А. Ф. Післядипломна педагогічна освіта в умовах децентралізації/ А. Ф. Курінна, Ю. С. Присяжнюк (стр.31-34) Кл.слова: стратегічний план,професійна та методична компетентність,територіальні громади
Приходько В. М. Емоційний інтелект як провідна детермінанта успішної педагогічної діяльності та саморегуляції успішності вчителя у контексті парадигми неперервної освіти та управління людськими ресурсами/ В. М. Приходько, М. І. Приходько (стр.35-43) Кл.слова: емоційний інтелект,професійна діяльність,інтелект
Гельжинська Т. Я. Технологія формування організаційної компетентності майбутніх вчителів технологій у процесі фахової підготовки/ Т. Я. Гельжинська (стр.44-46) Кл.слова: домінантно-цільовий підхід,статусно-рольові позиції,діяльність
Ястребова В. Я. Впровадження курсу "Проектний менеджмент" у післядипломній педагогічній освіті (з досвіду роботи)/ В. Я. Ястребова (стр.47-50) Кл.слова: освітній проект,цільовий блок проекту,інструментарій проектного менеджменту
Карапетян А. О. Метод комунікативних завдань як інструмент особистісно орієнтованого навчання/ А. О. Карапетян (стр.51-53) Кл.слова: комунікативний підхід,міжособистісні компетенції,особистий досвід студента
Балацька О. Л. Підвищення ефективності навчання студентів комп'ютерних спеціальностей іноземної мови за професійним спрямуванням: урахування стилю навчання особистості/ О. Л. Балацька, О. В. Дмитренко, В. Я. Бабаш (стр.54-56) Кл.слова: аудіал,візуал,кінестетик
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєляєва О. М.
Назва : Педагогічні здібності: витоки і сучасний стан дослідження у психолого-педагогічній літературі
Місце публікування : Імідж сучасного педагога: всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава, 2017. - № 7. - С. 23-27. - ISSN 2221-6316 (Шифр І426210053/2017/7). - ISSN 2221-6316
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна діяльність--структурні компоненти--авторська таксономія
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Буцька, Ірина
Назва : Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума
Місце публікування : Сучасна школа України/ Міністерства освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ, 2018. - № 9. - С. 30-37 (Шифр С839171598/2018/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критичне мислення--таксономія--бенджамін блум, психолог
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.091.59(477)/Б 11
Автор(и) : Бєлік Т. А., Пугачова Н. Г., Ільїнова І. В.
Назва : Таксономія цілей навчання як запорука належної організації та діяльності органів студентського самоврядування
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2018. - № 13/15. - С. 64–66. (Шифр У411512/2018/13/14/15)
УДК : 378.091.59(477)
Предметні рубрики: Самоврядування-- студентське --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студентське самоврядування--пізнавальні навички--правознавствр--управління навчальним процесом
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Всесвітня література в школах України -2020р.,N 10
Цікаві статті :
Кашуба Є. Про вчителя і для вчителя. Героїня роману Шарлотти Бронте "Учитель" як приклад цілеспрямованої особистості/ Є. Кашуба (стр.2-8)
Сутула О. Секрети успіху Тетяна Гречко/ О. Сутула (стр.9-10)
Гречко Т. Таксономія блума - піраміда успіху/ Т. Гречко (стр.12-16)
Желізко Ю. Урок як джерело життєрадісного сприймання. Біоадекватна технологія у вивченні зарубіжної літератури/ Ю. Желізко (стр.20-22)
Дяченко Л. Історичний колорит та романтика пригод у романі Вальтера Скотта "Айвенго" Бінарний урок (зарубіжна література/всесвітня історія)/ Л. Дяченко, О. Теслюкова (стр.25-27)
Пивнюк Н. "Грозные вопросы морали" в сказках Пушкина/ Н. Пивнюк (стр.28-31)
Островська Г. Л. М. Удовиченко "Теорія і технологія вивчення художніх образів-персонажів у курсі зарубіжної літератури старшої школи"/ Г. Островська (стр.32-33)
Курилець М. Справжня пісня потребує волі. Урок за казкою Г. К. Андерсена "Соловей"/ М. Курилець (стр.34-36)
Сметюх О. Черпайте мудрість із байок! Урок за байкою Івана Крилова "Вовк і ягня"/ О. Сметюх (стр.37-40)
Нижанківська М. "Народжений повзати - літати не буде..." Моральні та соціальні плани фантастичної історії злету та падіння Цахеса з твору Е. Т. А. Гофмана "Малюк Цахес"/ М. Нижанківська (стр.40-43)
Горбунова Т. Природа, кохання, життя... Бінарний урок за творчістю А. Фета та Ф. Тютчева/ Т. Горбунова (стр.44-49)
Чоловська О. Усі люди добрі. Моральні уроки роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита"/ О. Чоловська
Слободян І. "Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. О. О. Блок (1880-1921) "Незнайомка"/ І. Слободян, О. О. Блок (стр.53-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гречко, Тетяна
Назва : Таксономія блума - піраміда успіху
Місце публікування : Всесвітня література в школах України: науково-методичний журнал. - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 10. - С. 12-16 (Шифр В651854400/2020/10)
Знайти схожі

 1-20    21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)