Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=творчість учнів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Конкурс "На крилах зарубіжної літератури", вчительська номінація "Урок - осяяння душі"/ Л. Ковальчук (стр.2) Кл.слова: інформація про конкурс,інформація про вчительську номінацію
Ковальчук Л. Сюжети і образи священних книг у творах світового мистецтва - духовні підвалини храму душі людської/ Л. Ковальчук (стр.3-5) Кл.слова: план-конспект уроку,світове мистецтво,образи священних книг
Простяк Л. Все його життя було тільки довгим готуванням до нещасть.../ Л. Простяк (стр.6-10) Кл.слова: Стендаль Фредерік, Червоне та чорне, про твір,хід модульного заняття,образ Жульєна Сореля
Дементьєва О. Моя різдвяна пісня в прозі/ О. Дементьєва (стр.10) Кл.слова: творчість учнів,номінація "Книжки в червоній палітурці",проза
Приходько Л. Серця опалені війною/ Л. Приходько (стр.11-13) Кл.слова: сценарій презентації книжки,позакласне читання,патріотичне виховання
Гайченко О. Пізнай себе і світ через читання/ О. Гайченко (стр.14-15) Кл.слова: підтримка читання,літературні квести,конкурс виразного читання
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу/ О. О. Гузь (стр.16-43) Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас,план-конспект уроків,поурочне планування
Гузь О. О. Дон Кіхот і Санчо Панса - парні образи, в яких утілено високу мрію і прагматизм. "Донкіхотство"/ О. О. Гузь (стр.16-23) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,образ Дон Кіхота,образ Санчо Панса
Гузь О. О. Синтез різних жанрових ознак у романі. Широта філософського змісту твору, можливість його різних тлумачень. Популярність образів Сервантеса. "Дон Кіхот" на кіноекрані/ О. О. Гузь (стр.24-30) Кл.слова: Сервантес Мігель, Дон Кіхот, про твір,план-конспект уроку,головні герої твору
Гузь О. О. Різнорівнева контрольна робота з теми "Відродження" (тести, розгорнуті відповіді на запитання, творчі завдання)/ О. О. Гузь (стр.30-32) Кл.слова: план-конспект уроку,контроль знань,контрольна робота
Гузь О. О. Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники європейського бароко та їхні здобутки (огляд)/ О. О. Гузь (стр.32-35) Кл.слова: бароко,мистецтво бароко,митці й творіння доби бароко
Гузь О. О. Луїс де Гонгора-і-Арготе. "Галерник". Утілення у вірші провідних тем барокової літератури: людина і Доля, блукання людини у Всесвіті, залежність від вищих сил, драматизм духовного життя. Символіка твору. Образ ліричного героя (варіант I) Джонн Донн. "Священні сонети" (19-й сонет "Щоб мучить мене...") Напруга почуттів ліричного героя. Символіка. Поетична мова (варіант II)/ О. О. Гузь (стр.35-40) Кл.слова: Гонгора-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш,Донн Джон, 19-й сонет Щоб мучить мене..., про твір,план-конспект уроку
Гузь О. О. Виразне читання поезії бароко з обґрунтуванням вибору/ О. О. Гузь (стр.40-49) Кл.слова: план-конспект уроку,барокова поезія,барокова модель світу
Гузь О. О. Історичні умови, філософське та естетичні підґрунтя класицизму. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму/ О. О. Гузь (стр.41-43) Кл.слова: класицизм,план-конспект уроку,класицистична культура
Польгуль Л. Контрольні роботи для 8 класу/ Л. Польгуль (стр.44-45) Кл.слова: контроль знань,тестові завдання,контрольна робота
Митрофанова Н. Мольєр - майстер класицистичної комедії/ Н. Митрофанова (стр.46-48) Кл.слова: план-конспект уроків,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Художнє новаторство Мольєра в драматргії, вплив його відкриттів на світове театральне мистецтво/ Н. Митрофанова (стр.46-47) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, про нього,новаторство Мольєра
Митрофанова Н. Мольєр. "Міщанин-шляхтич". Історія створення комедії/ Н. Митрофанова (стр.47-48) Кл.слова: план-конспект уроку,Мольєр Жан Батист, Міщанин-шляхтич, про твір,історія написання твору
Сорока І. Кросенс як засіб розвитку логічного і неординарного творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури/ І. Сорока (стр.49-57) Кл.слова: створення кросенса,урок зарубіжної літератури,творче мислення
Лучко В. Роль окружного методичного об’єднання у системі методичної роботи міста/ В. Лучко (стр.58-59) Кл.слова: педагогічна майстерність вчителя,інновації в освіті,окружна методична комісія
Соломка Л. Щоб пізнати людство, треба вивчити людину... / Л. Соломка (стр.60-61) Кл.слова: Дойл Артур Ігнатіус Конан, про нього,літературне досьє на Конан Дойла,літературний детектив
Чоловська О. Парадоксальні шедеври (за віршами в прозі Оскара Уайльда)/ О. Чоловська (стр.62-64) Кл.слова: план-конспект уроку,Уайльд Оскар, про нього,вірші в прозі
Мердух В. Солдат, який любить країну/ В. Мердух (стр.обкладинка) Кл.слова: номінація "На крилах душі",вірш,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


2.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Дементьєва, Олена
Назва : Моя різдвяна пісня в прозі
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2017. - № 1. - С. 10 (Шифр З659149/2017/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість учнів--номінація "книжки в червоній палітурці"--проза
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Математика в школах України -2019р.,N 16/18
Цікаві статті :
Бродський Я. С. Олександр Леонідович Павлов/ Я. С. Бродський (стр.2-5) Кл.слова: велика математика,математична освіта,нетрадиціяна система підготовки студентів
Шевченко І. В. Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів/ І. В. Шевченко (стр.6-11) Кл.слова: творчість учнів,акмеологічний підхід,творче мислення учнів
Филипповский Г. Б. Любопытный отррезок равный V р (р-а)/ Г. Б. Филипповский (стр.12-15) Кл.слова: відрізок,задача,трикутник
Кушнір І. А. Авторська гомотетія/ І. А. Кушнір (стр.16-17) Кл.слова: задача,доведення,креслення гомотетії
Ушаков Р. П. Колекція тригонометричних нерівностей/ Р. П. Ушаков (стр.18-29) Кл.слова: тригонометричні нерівності,множина чисел,приклад
Кожем’яченко С. О. Авпка самоосвіти/ С. О. Кожем’яченко (стр.30-34) Кл.слова: самоосвіта,вчитель математики,самооцінка
Сумець О. І. Піраміди/ О. І. Сумець (стр.35-55) Кл.слова: піраміда,пірамідальна форма,площа поверхні піраміди
Волинець Р. С. Квадратична іункція, її властивості та графік/ Р. С. Волинець (стр.56-58) Кл.слова: квадратична функція,9 клас,урок математики
Пфайфер В. Я. Математичний теренкур по відсотках/ В. Я. Пфайфер (стр.59-64) Кл.слова: урок математики,відсотки від числа,завдання
Ваврикович Л. В. Всеукраїнська олімпіада з математики/ Л. В. Ваврикович, Т. М. Левицька (стр.65-74) Кл.слова: олімпіада,умови задач,розв"язки задач
Притула Б. Й. Геометрія навколо нас/ Б. Й. Притула (стр.75-82) Кл.слова: геометрія,віртуальна екскурсія,5 клас
Гурільова Т. Г. Математичний калейдоскоп/ Т. Г. Гурільова (стр.83-86) Кл.слова: вечір математики,математичний калейдоскоп,8 клас
Василенко О. Між аксіом і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.86-95) Кл.слова: площа квадрата,рівнобедрений трикутник,гіпотенуза
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зілінська Н.
Назва : Використання лепбуку на уроці літературного читання
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2019. - № 6. - С. 6–11. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2019/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики: Літературне читання-- інноваційні технології-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературне читання--методика викладання--інноваційні технології--лепбук--організація навчальної діяльності--творчість учнів--творчі завдання--казки--початкова школа--2 клас
Анотація: У статті розповідається про використання лепбуку на уроці літературного читання – як зручного способу повторення та узагальнення вивченого, коли школяр вчиться самостійно обирати і впорядковувати інформацію, аналізувати та робити висновки з теми. Висвітлено виготовлення навчального лепбуку до теми: "Узагальнення та систематизація знань учнів за розділом "Казка вчить, як на світі жить" до підручника "Літературне читання", 2 клас (автр – Савченко О. Я.).
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Математика в школах України -2020р.,N 4/6
Цікаві статті :
Василенко О. Між аксіом і теорем/ Олександр Василенко О. (стр.83-95) Кл.слова: геометр,романтик математики,економіка + геометрія
Біда С. В. У пошуках числа п/ С. В. Біда (стр.80-82) Кл.слова: проєкт,число п,хронологія обчислення
Нестеренко Л. А. Розв’зування найпростіших тригонометричних нерівностей/ Л. А. Нестеренко (стр.74-79) Кл.слова: урок математики,найпростіші тригонометричні нерівності,10 клас
Величко З. П. Розв’зування тригонометричних рівнянь f (х) = 0, що розкладаються на множники/ З. П. Величко (стр.72-73) Кл.слова: урок математики,тригонометричні рівняння,розв"язування рівнянь
Пилипенко В. О. Очислення об"ємів тіл/ В. О. Пилипенко, А. М. Іванченко (стр.67-71) Кл.слова: урок математики,об"єм тіла,обчислення
Аулова Н. В. Дотична до кола/ Н. В. Аулова (стр.65-66) Кл.слова: урок математики,дотична,коло
Остапець І. І. Трапеці. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса/ І. І. Остапець (стр.61-65) Кл.слова: урок математики,трапеція,середня лінія трапеції
Нігматуліна О. В. Квадратні рівняння/ О. В. Нігматуліна (стр.58-60) Кл.слова: квадратні рівняння,8 клас,урок математики
Лисенко Н. Г. Формула коренів квадратного рівняння/ Н. Г. Лисенко (стр.54-58) Кл.слова: урок математики,квадратне рівняння,формула коренів
Яйцева Л. Ф. Сума кутів трикутника/ Л. Ф. Яйцева (стр.50-54) Кл.слова: трикутник,кут,7 клас
Гончарук О. В. Усі дії з раціональними числами/ О. В. Гончарук (стр.47-50) Кл.слова: раціональні числа,дії,вправи
Редька В. Й. Суміші і сплави. Складне робимо просто/ В. Й. Редька (стр.44-46) Кл.слова: підготовка до тестування,задача,квадрат
Макько Л. А. Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО/ Л. А. Макько (стр.41-43) Кл.слова: методичні рекомендації,підготовка до незалежного оцінювання,якість освіти
Кожем’яченко С. О. Відсотки/ С. О. Кожем’ченко ; С. О. Кожем’яченко (стр.31-40) Кл.слова: відсотки,задача,десятковий дріб
Желтуха Т. В. Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ"/ Т. В. Желтуха (стр.25-30) Кл.слова: задача,значення функції,спецкурс
Біла Н. С. Функції/ Н. С. Біла (стр.17-24) Кл.слова: функції,завдання,підготовка до незалежного оцінювання
Волобуєва Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом/ Л. М. Волобуєва (стр.7-16) Кл.слова: особливості викладання математики,5 клас,творчість учнів
Насадюк Т. О. Використання прикладних задач під час вивчення квадратних рівнянь/ Т. О. Насадюк (стр.3-6) Кл.слова: квадратні рівняння,тип задачі
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волобуєва Л. М.
Назва : Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020. - N 4/5/6. - С. 7-16 (Шифр М021125/2020/4/6)
Предметні рубрики: Математика-- методика викладання-- діти зисоким творчим потенцілом
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливості викладання математики--5 клас--творчість учнів--пізнавальна діяльність учнів--звичайні дроби--правильні дроби--нпправильні дроби
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко І. В.
Назва : Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів
Місце публікування : Математика в школах України: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 16/17/18. - С. 6-11 (Шифр М021125/2019/16/18)
Предметні рубрики: Математика-- методика навчання-- психологічні основи навчання-- розвиток творчості учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість учнів--акмеологічний підхід--творче мислення учнів--педагогічні технології--винахідництво--методи дослідження--функціональна активність
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)