Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=твір мистецтва<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:7(075.8/К 73-882161015
373.2.016:7(075.8)/К 73
Автор(и) : Котляр, Володимир Пилипович
Назва : Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :200 с
ISBN, Ціна 966-8251-67-9:
ДРНТІ : 14.23 + 02.61.45 + 18.31
УДК : 373.2.016(075.8) + 373.3.016(075.8) + 7(075.8) + 75.01(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта-- Естетичне виховання-- Методика
Образотворче мистецтво
Анотація: Навчальний посібник містить відомості про види, форми, жанри образотворчого мистецтва. Розглядаються психологічні та педагогічні аспекти художнього виховання дітей в умовах початкового оволодіння ними образотворчою діяльністю й естетичним сприйняттям творів образотворчого мистецтва.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(3), Ф1(5), Ф2(31), Ф3(19)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(5), Ф2(31), Ф3(18)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 75(075.8)/К 21
Автор(и) : Кардашов В. М.
Назва : Теорія і методика викладання образотворчого мистецтва : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Слово, 2007
Кільк.характеристики :296 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-8407-68-7:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 75(075.8) + 37.016
Предметні рубрики: Образотворче мистецтво-- Методика викладання
Примірники : всього 3: ГП АБ(4), ГП ЧЗ(2), Ф1(5), Ф2(13), Ф3(19)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(2), Ф1(5), Ф2(13), Ф3(18)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 111.852/С 51
Автор(и) : Сморж, Леонід Опанасович
Назва : Естетика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2005
Кільк.характеристики :333 с
Колективи : Київський міжнародний університет
ISBN, Ціна 966-8251-81-4:
ДРНТІ : 02.61
УДК : 111.852
Предметні рубрики: Естетика
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :703 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна культура--духовні цінності--професійна компетентність--інклюзивна освіта
Зміст : Вступне слово/ В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності/ Г. В. Карась. Духовный контекст в современной педагогической действительности/ И. Кевишас. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя/ Л. А. Кондрацька. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників/ О. В. Лобова. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті/ О. М. Олексюк. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки/ Т. М. Пляченко. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти/ О. Є. Реброва. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики/ С. В. Шип. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою)/ М. W. Marchwica. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи/ І. С. Беренбейн. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність/ Л. М. Білозуб. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення/ А. В. Варивончик. Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики/ К. В. Завалко. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст./ О. М. Ізваріна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст/ О. В. Кацалап. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження/ O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.)/ Т. В. Ляшенко. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти/ І. В. Рожко. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon/ J. Uchyla-Zroski. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст./ В. В. Вишинський. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства/ О. В. Коновалова. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів/ Л. П. Лабінцева. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта/ С. Й. Лісецький. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича/ О. М. Мамченко. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі/ Г. С. Парубець. Живопись и графика А. Г. Габричевского/ О. Н. Филиппова. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям/ Н. В. Василенко. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики/ О. С. Економова. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу/ Г. Г. Кондратенко. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва/ Г. В. Кузьменко. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва/ О. Г. Лець. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця/ Г. В. Локарєва. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики/ М. О. Малахова. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах/ Є. М. Проворова. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена/ О. А. Пуцик. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва/ Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О. О. Білоус. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн"/ В. І. Зайцева. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті/ Т. В. Зінська. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності/ Т. Ф. Кротова. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики/ О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст./ О. Д. Ляшенко. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти/ Е. В. Макарова. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті/ А. А. Поліщук. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу/ Т. В. Раструба. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації/ В. В. Ревенчук. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання/ З. М. Сирота, В. М. Сирота. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві/ Н. В. Соболь. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано)/ Івень Хе. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо/ І. М. Ходоровська. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики/ Т. О. Бодрова. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики/ А. Г. Болгарський. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку/ Л. А. Бондаренко. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення/ С. В. Гмиріна. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні/ К. В. Кабриль. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Б. Д. Кіндратюк. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки/ В. В. Коваленко. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів/ Р. І. Ковальський. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів/ О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія"/ Т. А. Медвідь. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики/ Ю. В. Мережко. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Л. А. Пастушенко. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва/ С. В. Світайло. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми/ Л. А. Теряева. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики/ М. М. Ткач. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки/ В. І. Ходоровський.
Примірники : всього : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : Ф2(2), ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:7/П 84
Назва : Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :27 с
Колективи : Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:7 + 7
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Професійна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід--живопис--хорове мистецтво--вокал--особистість
Зміст : Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття/ М. А. Бардік. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми/ Яцзюнь Ван. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення/ А. В. Вєтринська. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages/ N. Davidovitch. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков/ A. B. Демидович. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами)/ О. М. Ізваріна. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym/ М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен/ Г. В. Карась. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття/ Т. О. Ланіна. Витоки французької клавірної школи/ Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі/ Т. А. Медвідь. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект)/ Н. І. Остапенко. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу/ О. П. Петрикова. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років/ І. Я. Пилипенко. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності/ Л. Й. Проців. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст./ С. В. Румянцева. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей/ С. М. Садовенко. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment)/ J. Uchyta-Zroski. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.)/ Н. О. Урсу. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження/ В. Ф. Черкасов. Акмеформування виконавської культури музиканта/ О. І. Андрейко. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти/ Ю. Л. Афанасьєв. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя/ О. А. Комаровська. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи/ О. В. Лобова. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва/ Г. В. Локарєва. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти/ О. М. Олексюк, Н. М. Попович. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності/ Г. М. Падалка. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю/ І. І. Полубоярина. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/ О. К. Рахманова. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки/ О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Т. Б. Стратан-Артишкова. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти/ М. М. Ткач. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. Категория духовной музыки в педагогическом контексте/ С. В. Шип. Мистецьке проектування як педагогічна проблема/ О. П. Щолокова. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття/ Н. Ю. Белічко. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи/ В. О. Блажевич. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства/ В. В. Вишинський. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття/ Є. М. Жихарєва. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва/ В. І. Зайцева. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon/ N. V. Ivanovska. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі/ Т. Б. Каблова. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України/ О. В. Коновалова. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва/ Д. О. Кужелев. Іконосфера митця Степана Рябченка/ С. П. Папета. Типологія раннього джазу : поняття та підходи/ Т. В. Полянський. Професія -музикознавець: горизонти очікування/ В. Я. Редя. Music for a while/ Н. С. Cвириденко. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля/ А. М. Стороженко. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти/ Ю. І. Чекан. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition/ М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці/ І. О. Ягодзинська. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах/ Н. О. Бабіченко. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. А. Бондаренко. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК/ Г. В. Брюханова. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти/ М. О. Василевич. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта/ Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу/ С. В. Гмиріна. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень/ С. В. Грозан. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики/ І. С. Денисюк. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект/ І. В. Дубровіна. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики/ О. В. Качмар. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу/ А. М. Кифенко. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті/ А. С. Коваль. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики/ Р. І. Ковальський. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету/ Г. Г. Кондратенко. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису/ Д. В. Кочержук. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення/ Є. В. Куришев. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Л. П. Лабінцева. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності/ Ю. В. Мережко. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій/ О. М. Павленко. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики/ Г. В. Покатильська. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі/ Є. М. Проворова. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля/ А. М. Растригіна. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах/ А. А. Руденченко. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти/ С. В. Світайло. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування/ М. Я. Селезньов. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки")/ О. С. Смоляк. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики/ Н. В. Соболь. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування/ Л. А. Теряєва. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ І. М. Ходоровська. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів/ В. І. Ходоровський. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти/ С. В. Чирчик. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва/ М. М. Чугунова. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів/ О. М. Щербініна.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Більченко Є. В. Семантичний топос Майдану: внутрішні ідентичності українців між Заходом і Росією/ Є. В. Більченко (стр.3-10) Кл.слова: семантичний топос,інтертекст,лібералізм
Герчанівська П. Е. Ідентичність: діалог і конфлікти ідентичностей/ П. Е. Герчанівська (стр.11-17) Кл.слова: ідентичність,тотожність,ідентифікація
Личковах В. А. Діалог культур у християнській філософії імені/ В. А. Личковах (стр.25-30) Кл.слова: філософія імені,діалог культур,культурологічна ономатологія
Ємець Н. А. Ідея Платона і Арістотеля як теоретичне підгрунтя неосхоластичної філософії доби українського бароко/ Н. А. Ємець (стр.49-56) Кл.слова: барокова схоластика,арістотелізм,антична культура
Дмитрук Л. І. Семантичні особливості лемківського костюма в контексті міжкультурної комунікації/ Л. І. Дмитрук (стр.113-117) Кл.слова: лемківський народний одяг ,ідентичність,діалог культур
Усікова Л. С. Енергейя слова в літературі Київської Русі/ Л. С. Усікова (стр.130-136) Кл.слова: ісихазм,мистецтво,енергейя
Звонська Л. Л. Метафоричне фразеотворення у Новому Завіті/ Л. Л. Звонська (стр.159-164) Кл.слова: фразеологізація,метафора,синекдоха
Шинкарук В. Д. Модус і диктум у структурі речення/ В. Д. Шинкарук (стр.165-172) Кл.слова: модус,диктумне значення,пропозиція
Личук М. І. Реченнєва природа нечленованих побудов/ М. І. Личук (стр.173-179) Кл.слова: нечленева побудова,слово-речення,еквівалент речення
Борух О. Є. Трансформації крилатих висловів у сучасному мовленні/ О. Є. Борух (стр.180-186) Кл.слова: крилаті вирази,перлокутивний ефект,мовна особистість
Годз О. В. Особливості формально-синтаксичної структури двоскладних речень із компаративним і суперлативним прислівником / О. В. Годз (стр.187-190) Кл.слова: двохскладні речення,суперлативний прислівник
Дем'янова Ю. О. Злопобажання як елемент конфліктного жанру мовлення/ Ю. О. Дем'янова (стр.191-197) Кл.слова: розмова-конфлікт,засоби виразності,комунікативна функція
Телеки М. М. Вираження семантики заборони в писемній комунікації/ М. М. Телеки (стр.198-205) Кл.слова: заборона,писемна комунікація,експліцитність
Муравська О. В. Жанрово-стильові аспекти ораторіальної спадщини Ф. Мендельсона/ О. В. Муравська (стр.218-223) Кл.слова: ораторія,романтизм,бідермаєр
Стогній О. М. Культура шанування як основа формування міжнародних взаємозв’язків (на прикладі України та Греції)/ О. М. Стогній (стр.30-35) Кл.слова: діалог культур,культурологія,цінування відмінностей
Бойко З. В. Філософсько-культурний аспект концепту "серце"/ З. В. Бойко (стр.36-41) Кл.слова: анамнезіс,символ екзистенціалізм,образ
Гавела О. М. Діяльність творчої молоді України як реалізація культурних цінностей та надбань сучасної цивілізації/ О. М. Гавела (стр.42-55) Кл.слова: творча молодь,обдарована особистість
Колесник О. С. Основні форми художньої інтерпретації міфу в культурі XX - початку XXI ст./ О. С. Колесник (стр.56-61) Кл.слова: деконструкція,деміфологізація,художня інтерпритація
Коробка Г. О. Трансценденція мовної особистості (Homo Loquens) у людину, що грає (Homo Ludens): сміховий контекст майдану/ Г. О. Коробка (стр.61-68) Кл.слова: мовна особистість,мовна гра,трансценденція
Малиневська В. М. . Сторінка з церковного життя Чернігова на рубежі XIX - XX століття/ В. М. Малиневська (стр.69-72) Кл.слова: Чернігів,єпархія,співочі курси
Овчарук О. В. Ідеал людини в культурологічній концепції Миколи Бердяєва/ О. В. Овчарук (стр.73-78) Кл.слова: гуманітаристика,культурологічне знання,творча особистість
Радзієвський В. О. До актуальних питань субкультур у постсучасному діалозі/ В. О. Радзієвський (стр.85-91) Кл.слова: субкультура,кримінал,стратифікація
Бензюк О. О. "Відкрита інтерпретація" в структурі дотичних понять/ О. О. Бензюк (стр.96-101) Кл.слова: герменевтика,інтерпретація,опис
Гарнага І. В. Вектори та перспективи розвитку сучасного мистецтва із соціокультурної точки зору/ І. В. Гарнага (стр.101-105) Кл.слова: постмодернізм,мистецтво,твір мистецтва
Кірієнко А. О. Мистецька діяльність В. В. Василевича 1940-1950 років в контексті питання детермінації історичним часом творчого процесу/ А. О. Кірієнко (стр.118-123) Кл.слова: творчий процес,історичний час,історична подія
Файзулліна Г. С. Культур-діалогічні виміри філософського роману Анатолія Федя "Переддень доби водолієвої"/ Г. С. Файзулліна (стр.136-141) Кл.слова: діалог культур,філософський роман,етнофутуризм
Цибулько В. О. Альтернативний підхід до здійснення аналізу перекладів ліричної поезії/ В. О. Цибулько (стр.148-153) Кл.слова: герменевтика,феноменологія,перекладознавство
Лисенко О. В. Категорія "виконання" у призмі мовленнєвої парадигми музично-виконавської діяльності/ О. В. Лисенко (стр.212-218) Кл.слова: музичне виконання,виконавська інтонація,смислоутворення
Оганезова-Григоренко О. В. Творча домінанта як параметр порядку автопоезної ситеми актор мюзиклу/ О. В. Оганезова-Григоренко (стр.224-229) Кл.слова: автопоезна система,творча домінанта,актор мюзиклу
Рябуха Н. О. Звукообраз фортепіано в динаміці історико-культурних змін/ Н. О. Рябуха (стр.229-236) Кл.слова: звукообраз фортепіано,інструменталізм,принцип мислення
Скорик А. Я. Вплив новітніх інформаційно-комунікативних технологій на природу культурологічної повсякденності/ А. Я. Скорик (стр.236-244) Кл.слова: ідентичність,мас-медіа,соціальність
Ракочі В. О. Внутрішнє оркестрове соло в українській симфонічній музиці XIX століття/ В. О. Ракочі (стр.250-256) Кл.слова: оркестр,оркестрування,українська симфонічна музика
Сухомлінова Т. П. Музично-поетичний всесвіт хорової творчості Ганни Гаврилець (на прикладі циклу "Три хори на вірші Олександра Олеся")/ Т. П. Сухомлінова (стр.256-262) Кл.слова: композиторська інтерпретація,хоровий цикл,інтонаційна драматургія
У Хун Юань. відбиття традицій європейського романтизму в китайській художній пісні рубежу XX-XXI століть/ Хун Юань У (стр.262-268) Кл.слова: китайська художня пісня,метод симфонізму,інтонації-символи
Черноіваненко А. Д. Музичний інструменталізм як феномен духовної та матеріальної культури/ А. Д. Черноіваненко (стр.269-283) Кл.слова: музичний інструмент,знаряддя,духовні фактори культури
Яковчук Н. Д. Соната-рапсодія Олександра Яковчука: до проблеми оновлення жанру/ Н. Д. Яковчук (стр.283-289) Кл.слова: віолончель,соната,рапсодія
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вовк С. Б.
Назва : Технологія виготовлення мандали
Місце публікування : Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2018. - N 1/2. - С. 38-43 (Шифр Т893832/2018/1/2)
Предметні рубрики: Трудове навчання-- методика викладання-- художньо-декоративна праця
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--сакральний символ--паличка--вигляд кола--твір мистецтва--вплетення в мандалу--нитка--вузлик
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Муляр, Галина Володимирівна, Ховпун, Олексій Сергійович
Назва : Авторські права на твори мистецтва в інформаційно-мережевому просторі сучасності
Місце публікування : Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв: щоквартальний науковий журнал/ Міністерство культури України, Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2019. - № 1. - С. 173-176. - ISSN 2226-3209 (Шифр В925416057/2019/1). - ISSN 2226-3209
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): твір мистецтва--цифровий простір--інформаційний простір--мережеве середовище--автор--авторське право
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)