Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Мережеві ресурси (28)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тези<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-84 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ebo S.
Назва : Restoring the African origins of philosophy
Паралельн. назви :Відновлення африканського походження філософії
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 9-16. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): африканська філософія--єгипет--себа--антична філософія--іонія--мілет--фалес--піфагор--арістотель
Анотація: У статті підіймається питання про генезу філософії. Метою статті є доведення африканських, зокрема єгипетських, джерел античної філософії. Розповсюдженим стереотипом сучасності є те, що філософія виникла в Мілеті, що підтверджується постаттю Фалеса, першої людини, яка начебто займалася формальною філософією. Проте мало хто звертає увагу, що Фалес сам навчався філософії в Єгипті. Саме в Єгипті, під впливом Ефіопії, за тисячу років до Фалеса виникло та культивувалося раціональне ставлення людини до світу, яке отримало назву "себа" (мудрість), звідси - Софія еллінів. Серед відомих філософів Стародавнього Єгипту були Тот, Аменхотеп, Імхотеп, Птахотеп, Аменехат, Мерікаре, Дуаф, Ехнатон. У Фівах (Люксорі) функціонував потужний інтелектуальний центр Васе, протоаналог європейських університетів, в якому навчалися Фалес, Анаксімандр, Піфагор, Сократ, Платон, Арістотель, Гіппократ, Евклід, Солон, Діодор, Евріпід, Архімед та інші. Те, що Піфагор назвав "філософією", насправді було "любов'ю до себи" (єгипетської мудрості) і в умовах Греції було контркультурою. Розповсюдження "себи" в Іонії, яка свого часу була провінцією Єгипту, сприяло проникненню ідей єгипетських мудреців до Європи. Грецькі філософи були лише популяризаторами вчення африканського походження. У статті аналізуються особливості взаємодії еллінської та єгипетської культур. Називаються події, що призвели до занепаду і остаточного зникнення філософії в Єгипті, включаючи завоювання Александра Македонського, християнський вплив та поширення ісламу. Вказується на соціально-політичні причини, які в ХІХ столітті обумовили змову західних авторів щодо замовчування доказів африканського походження філософії та, навпаки, розповсюдження тези про "апильність африканського інтелекту" і принципову нездатність представників чорної раси до філософування. Автор закликає до відновлення історичної справедливості та визнання африканського пріоритету у виникненні філософії
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Honcharenko D.
Назва : Does the social teaching of the Catholic Church contain the modernized elements of the medieval Doctrina de Duo Gladi?
Паралельн. назви :Чи містить соціальне учення католицької церкви осучаснені елементи середньовічної doctrina de duo gladi?
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 1. - С. 87-91. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): католицька церква--доктрина--два мечі--дипломатія--католицьке соціальне учення--понтифік--геополітика--держава--політика
Анотація: Метою середньовічного католицького політико-теологічного учення про "два мечі" було обґрунтування тези щодо верховенства влади пап Римських над політичною владою, що давало можливість духовному інституту претендувати на справи світського і державного порядку. Проте внаслідок реформаторських процесів у Європі, учення про "два мечі" було нівельоване, але є припущення, що окремі елементи доктрини могли зберегтися до нашого часу й використовуватись Церквою у адоптованому відповідно до вимог часу вигляді. Розв'язання поставленої проблеми спирається на дослідження соціальних доктрин Римо-Католицької Церкви, оскільки саме католицьке соціальне учення увібрало в себе цілу низку питань світської спрямованості, що дає можливість Церкві впливати на громадянське суспільство, порушуючи проблеми в економічній, політичній та соціальній царині. Враховуючи, що учення про "два мечі" містило політичну складову, основний акцент статті робиться на вивченні теоретичних і практичних кроків Римо-Католицької Церкви на дипломатичній та геополітичній арені, що в певному сенсі можуть відповідати положенням середньовічної доктрини. Утім, приділяючи увагу соціально-політичним аспектам, Церква залишає за собою право здійснювати морально-етичний контроль як за суспільством так і за владою й тим самим демонструвати, що на духовний інститут покладається важлива роль у формуванні архітектури сучасного світу. Отже, основним результатом статті є дослідження католицького соціального учення та його політичної складової, зокрема, виявлення елементів, які можна інтерпретувати як сучасну реалізацію середньовічної теорії "двох мечів"
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hura V.
Назва : Comparative discourse analysis of the practics of Church worship of Ukrainian and American Pentecostal
Паралельн. назви :Порівняльний дискурс-аналіз практики церковного поклоніння українських та американських п’ятидесятників
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 5/6. - С. 38-42. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/5/6). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дискурс--богословський дискурс--релігійний дискурс--літургійний дискурс--п’ятидесятники--пробудження на азуза-стріт--іван воронаєв
Анотація: Стаття демонструє основні поняття теорії дискурсу та пропонує модель практичного застосування дискурс-аналізу для визначення літургійної ідентичності ранніх американських п’ятидесятників та українських п’ятидесятників радянського періоду. Показано, що при наявності спільних елементів в історії зародження п’ятидесятницького руху та подібності догматичної бази причини непорозумінь потрібно шукати у герменевтиці богослужбового дискурсу. «Апостольський дискурс» ранніх американських п’ятидесятників тяжів до максимальної деконструкції усіх богослужбових форм із метою максимального розкриття єства людини для пізнання Бога. Дискурс «Біблійної вірності» радянських п’ятидесятників був сформований у період інформаційного ізоляціонізму і жорстоких переслідувань за релігійними ознаками. У поєднанні із баптистською традицією регламентованого богослужіння та східно-православними уявленнями про духовність, радянські п’ятидесятники сформували власну локальну літургійну традицію. Проведене порівняння містичних проявів і практик між представниками пробудження Азуза-Стріт та радянськими п’ятидесятниками наочно ілюструє наведені тези
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Menig L.
Назва : Mary Wollstonecraft - first philosopher of feminism
Паралельн. назви :Мері Волстонкрафт - перший філософ фемінізмУ
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 17-24. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обґрунтування прав жінок--фемінізм--гідна освіта--жіноча слабкість--залежність--страждання--почуття--мислення--розумне громадянство
Анотація: Відносні успіхи жіночого руху у боротьбі за гендерну рівність обумовили актуальність досліджень, присвячених вивченню "філософії з жіночим обличчям" взагалі та історії фемінізму зокрема. Однією з історикофілософських проблем, навколо яких концентрується увага сучасних авторів, є пошук джерел фемінізму. При цьому хронологічні межі ґенези відповідного вчення варіюються між епохою Ренесансу (Ізота Ногаролла, Лаура Черета, Христина Пізанська) та серединою ХХ століття (Симона де Бовуар, Бетті Фрідан). Почесним правом вважатися фундатором фемінізму наділяються Афра Бенн, Мері Естел, Пулен де ля Бар та ін. На цьому тлі помітно виділяється постать Мері Волстонкрафт (1759-1797), авторки "Обґрунтування прав жінки" (1792). Стаття присвячена доведенню тези про історико-філософський пріоритет Мері Волстонкрафт в обґрунтуванні основних феміністських принципів. Ця жінка-блискавка жила у XVIII столітті, коли "права жінок" вважали такою ж абсурдною річчю як "права тварин". І навіть більш абсурдною, тому що перші закони, що захищають коней і собак від насильства, з'явилися на двадцять років раніше від актів, що захищають жінок. У ту епоху влаштовувалися революції, боролися за скасування рабства, кидали виклик релігії, але мало хто замислювався про права жінок. М. Волстонкрафт стверджувала: жінки повинні мати ті ж права, що й чоловіки. Запорукою цього має стати гідна освіта для жінок, яким штучно закрили доступ до пристойних навчальних закладів. М. Волстонкрафт була впевнена, що здатність до раціонального мислення не пов'язана зі статтю, а жіноча "слабкість" та готовність підкорятися є ніщо інше, як наслідок чоловічого прагнення виховати ці якості у жінках. У статті доводиться, що задовго до сучасних дебатів про економічну роль домашнього господарства, М. Волстонкрафт вперше в історії зробила висновок про те, що в суспільстві, де домашні обов'язки не оплачуються, зберігатиметься економічна залежність жінки від чоловіка. Домашні справи та материнство вона називала "формою розумного громадянства", розглядаючи їх як джерело особистого задоволення або страждання жінки. Аж до ХХ століття людство відмовлялося прийняти її, передвісницю фемінізму, такою, як вона була: зухвалою, відчайдушною, не завжди щасливою жінкою, але яка завжди знала собі ціну. І все ж деяких представниць слабкої статі її шлях надихав та підтримував. Серед них - Елізабет Браунінг, Жорж Санд, Вірджинія Вулф і Мері Шеллі. Тільки з появою наукової феміністської критики (1960-1970) праці М. Волстонкрафт нарешті були визнані основоположними для даного філософського напряму
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 908(520)/S32
Автор(и) : Schilling, Mark
Назва : Contemporary Japanese Film . -1st ed.
Вихідні дані : Boston: Weatherhill; London, 1999
Кільк.характеристики :399 с
Примітки : В рамках проєкту "Read Japan Project".
ISBN, Ціна 978-0-8348-0415-9: 200.00 грн.
ДРНТІ : 18.67
УДК : 791(520)
Предметні рубрики: Кінофільми --Японія
Кіно-- Продюсери та режисери --Японія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кіноіндустрія--японські кінофільми--motion pictures--motion picture producers and directors
Анотація: Кінокритик газети The Japan Times Марк Шиллінг пропонує погляд на японське кіно 1990-х років. Його книга, що охоплює десятиріччя з 1989 по 1999 рік, наповнена рецензіями, аналізами та інтерв’ю. Інтерпретаційні есе дають розуміння деяких проблем і тем і створюють послідовний контекст, на тлі якого інновації чітко проявляються. На його думку, японське кіно наприкінці минулого століття і, мабуть, у нинішньому столітті перебуває в періоді бродіння, порівняно з деякими попередніми періодами занепаду. Ряд незалежних секторів вважаються такими, що кидають виклик умовностям індустріального мейнстрімового японського кіно. Підтвердженням цієї тези є чотириста рецензій на різноманітні представницькі фільми та десяток профілів провідних продюсерів і режисерів. Шиллінг вважає, що нові незалежні музиканти відмовляються від формул, які характеризують більшість великих студійних випусків. Він також візуалізує, як вони досягають нових впливів, часто з інших медіа — телебачення, манги, музичних відео, комп’ютерних ігор. У Японії, як і в інших країнах, фільми все ще є засобом заробляння грошей, але Шиллінг вважає, що «довгострокове процвітання галузі залежить від розвитку відповідного людського капіталу». Тут він вказує, що це таке.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004.42/S56
Автор(и) : Shun, Julian
Назва : Shared-Memory Parallelism Can Be Simple, Fast, and Scalable
Вихідні дані : New York: ACM Books, 2017
Кільк.характеристики :426 с
Колективи : Association for Computing Machinery
Серія: ACM Books series; #15
ISBN, Ціна 978-1-970001-91-4: Б.ц.
ДРНТІ : 20
УДК : 004.42
Предметні рубрики: Програмування-- Паралельні програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тристоронній підхід--методи програмування--алгоритми спільної пам’яті--рамки пам’яті
Анотація: Паралелізм є запорукою досягнення високої продуктивності в обчислювальній техніці. Однак писати ефективні та масштабовані паралельні програми, як відомо, важко і часто вимагає значних знань. Для вирішення цього завдання надзвичайно важливо забезпечити програмістів інструментами високого рівня, які дозволять їм легко розробляти рішення, і в той же час підкреслюють теоретичні та практичні аспекти розробки алгоритмів, щоб дозволяти розробленим рішенням ефективно працювати в багатьох різних налаштуваннях . Ця книга, переглянута версія тези, яка отримала премію докторської дисертації ACM 2015 року, вирішує цю проблему, використовуючи тристоронній підхід, що складається з розробки методів програмування, рамки та алгоритмів спільної пам'яті для важливих проблем в обчисленні. Це дає свідчення того, що за допомогою відповідних методик програмування, фреймворків та алгоритмів програми спільної пам’яті можуть бути простими, швидкими та масштабованими, як теоретично, так і на практиці. Результати служать для полегшення переходу в багатоядерну епоху.
Примірники :Сервер(1)
Вільні : Сервер(1)

Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 343.211.3:005.745/Є 24-717496429
Назва : Європейські та міжнародні підходи до захисту прав людини : матеріали регіональної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року
Вихідні дані : Київ: Київ ун - т ім. Б. Грінченка, 2017
Кільк.характеристики :208 с
Ціна : 45.66 грн.
ДРНТІ : 10
УДК : 343.211.3:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Матеріали конференції-- Права людини-- Захист прав людини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): права людини
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5)
Вільні : ГП ЧЗ(5)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :232 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004(082)/І-74
Назва : Інформаційні технології – 2016 : збірник тез ІІІ Української конференції молодих науковців, 19 травня 2016 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :231 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Ціна : 41.78 грн.
ДРНТІ : 00.11
УДК : 004(082) + 378
Предметні рубрики: Освіта-- Наука-- Інформаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системи управління--вебінар--інфографіка--планшет--смартфон
Зміст : Evernote for self-organization of student's educational process/ A. Alokhina. Chatroulette як засіб вивчення італійської мови / Г. М. Альохіна [и др.]. Memrise як сервіс для вивчення італійської мови/ Г. М. Альохіна [и др.]. Cервіси створення інтерактивних завдань у іноземних мовах (демонстрація сервісу на прикладі learningapps)/ О. Беген. Групові завдання в дистанційному математичному курсі/ О. А. Білоус. Використання вебінарів та їх роль у навчальному процесі/ Д. М. Бодненко. Використання он-лайн-сервісу МindМup в освітній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання відеохостингу YouTube у навчальній діяльності/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Keep/ Д. М. Бодненко [и др.]. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Google Forms/ Д. М. Бодненко [и др.]. Нові інформаційні технології навчання/ Б. В. Боровська. Використання Google Docs в освітньому процесі / Є. Волкова, П. Добридень, В. Колісник. Сервіси для проведення он-лайн-тестування в іноземних мовах/ С. Волчанська. Організація проектної діяльності засобами комплекту Flowcode Buggy/ М. А. Гладун. Застосування планшетів та смартфонів у освітньому процесі/ О. М. Глушак. Використання інфографіки на уроках англійської мови як умова розвитку інтуїтивного мислення учнів/ І. І. Голуб. Використання інфографіки для візуалізації навчального матеріалу/ В. Гончар. Хмарний сервіс Youtube в навчальному процесі/ О. Гуденко, М. Сарксян, О. Пантелейчук ; Білоцерковець Л., Боднюк Н. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу/ І. О. Демчук. Електронний аналог друкованого видання: вимоги до проектування / С. С. Добрянський. Використання інформаційних технологій для вивчення іноземних мов (на основі он-лайн-сервісів Lingualeo, Duolingo, Puzzle English)/ B. C. Догадіна, Д. М. Бодненко. Масові відкриті навчальні курси у сфері он-лайн-навчання/ В. М. Жукова. Застосування карт знань у процесі вивчення іноземних мов/ О. Жукова. Використання відкритих електронних систем у медичних закладах освіти/ К. О. Журавська. Технологічні аспекти розробки і впровадження дистанційного курсу в професійному становленні майбутніх учителів математики/ О. А. Ковальчук. Застосування сервісів для створення інфографіки в навчальному процесі/ В. Кондрушина. Педагогічні принципи змішаного навчання/ О. В. Коротун. Візуалізація навчального матеріалу засобами Web 2.0/ Г. А. Кучаковська. Google Play маркет у навчальній та професійній діяльності/ С. Ларкіна, О. Мітропольська, І. Ліщова ; Корчемна І., Крутоус І., Радченко А. . Використання програми Google Earth для 3D-моделювання із застосуванням геоінформаційних систем та хмарних технологій/ Ю. Мазур, О. Олійниченко. Використання компаса 3D у навчанні вчителів технологій/ С. В. Онищенко. Використання геосервісів у освітній діяльності/ М. В. Остапенко. Використання електронних соціальних мереж для інформаційного супроводу неформальної освіти дорослих / І. С. Пічугіна. Інтерактивний додаток Web 2.0 для створення інтерактивних вправ/ М. А. Сабліна. Динамічні презентації у вивченні іноземних мов/ А. Д. Слюсарчук. Проектна діяльність як засіб підвищення мотивації та якості навчання студентів (на прикладі виготовлення корпусу настільного годинника)/ С. М. Співак, А. М. Леснікова. Демонстраційний матеріал з інформатики для молодшої школи з використанням моделюючого середовища Scratch/ B. C. Степанюк. Створення інтерактивних тестових завдань для контролю і самоконтролю навчальної діяльності студентів ВНЗ засобами програми Hot Potatoes/ І. С. Степура, М. А. Сабліна. Застосування новітніх інформаційних технологій в набчальному процесі вищих навчальних закладів/ І. В. Шептицька. Сайти віртуальних екскурсій по музеях світу (демонстрація сайту на прикладі Іncognita)/ Я. О. Яринка. Деякі аспекти підготовки вчителів і соціальних педагогів до попередження агресивної поведінки учнів початкових класів засобами ІКТ/ Н. В. Яськова. Ви користання електрон них систем організації конференцій у підготовці кадрів інформатизації освіти/ А. В. Яцишин. Музична самоосвіта дорослих у сучасному інформаційному суспільстві/ А. В. Яцишин, О. М. Коваленко. Система управління проектами планфікс/ В. Ю. Антонова. Можливість використання баз даних часових рядів (TSDB) у системах моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Юридичні портали та їх актуальність у XXI столітті. Сервіс он-лайн-програма юридичного порталу ЛІГА: ЗАКОН/ О. Бойкова. Інформаційна технологія підтримки прийняття рішень з управління ресурсами Іт-стартапу/ К. О. Водолазкіна. Система управління проектами Birdview Projects/ В. В. Гурбан. Застосування інформаційної системи ProjectMate в управлінні/ І. М. Данилюк. Аналіз системи управління TrackStudio Enterprise/ С. Ю. Коваль. Електронне урядування як інструмент управління праці та соціального захисту населення/ М. Г. Кордецька. Програмний пакет Onepoint Project в управлінні проектами/ О. А. Кравченко. Система управління підприємством Oracle E-business Suite/ Ю. Масловська. Використання соціальних мереж для залучення потенційних вступників до ВНЗ/ С. Москаленко. Огляд програмного забезпечення для управління задачами в соціальній сфері/ Б. Г. Назарчук. Використання інструментів Інтернет-мережі з метою проектування та аналізу соціального бізнесу/ Н. С. Редько. Використання соціальних мереж редакціями наукових журналів України / І. С. Степура. Застосування інформаційної системи Jira в управлінні/ Т. С. Тафінцева. Генерація автостереограм та їх подальше застосування у зорових тренажерах/ В. Х. Tpiпaтxi. Використання ІКТ у комунікаціях громадських організацій/ А. С. Хоменко. Використання інформаційних технологій в державному регулюванні інноваційної рекламної діяльності 150/ В. О. Шведун. Оцінка можливості контролю теплотворної здатності природного газу з використанням методу кондуктометрії/ Х. М. Шинкарук. Система керування віддаленими об'єктами на Android/ В. В. Білоус. Розробка комплексу автоматизованого управління артилерійською батареєю "Artos"/ Т. М. Булана, І. О. Яцуба, О. О. Самойлов. Розробка базових алгоритмів керування механічною кистю руки-маніпулятора/ Д. В. Горбатовський. Система кластерного аналізу даних "Divide еt Impera" / О. В. Горлова, М. Г. Сидорова. Обзор Google Application Engine/ Н. А. Гуртовой. Дослідження ергономічних характеристик цифрових індикаторів/ І. О. Зіньков. Застосування трійкових симетричних функцій у вейвлет-аналізі цифрових сигналів/ А. В. Ізмайлов. Ансамбль алгоритмів у задачах нечіткої кластеризації даних/ М. С. Ісаєв, М. Г. Сидорова. Гибридный алгоритм распознавания речи/ А. И. Кобзарь. Построение современных сенсорных сетей контроля микроклимата помещений/ Д. В. Коваленко, М. Д. Сыч, Д. О. Плешкановський. Nos?l рішення для розробки розподілених веб-додатків/ Н. І. Корнійчук. Засоби захисту web-cepвepa/ В. А. Лайтер. Прототип системи моніторингу та керування для "розумного будинку" з використанням хмарного сервісу Blynk/ А. М. Леснікова. Мультиагентная система управления крупномасштабными сетями передачи данных/ А. И. Матвийцив. Мультиагентная система контроля и диагностики пациентов / Р. Г. Мищенко. Методи підвищення захищеності мереж за рахунок ефективного збільшення функціональної стійкості/ Д. Ю. Парій. Аналіз системи управління проектами Microsoft Project Professional / Л. Д. Радченко. Особливості та перспективи сучасних інновацій у хмарних технологіях/ В. Р. Янчук. Технологии системного анализа задачи организации системных медицинских исследований/ И. Е. Андрущак. Уточнена двовимірна модель росту плівки діоксиду кремнію для кремнієвих підкладок складної конфігурації/ В. М. Бережанський. Використання нейронної мережі Кохонена для розпізнавання символів цифр/ О. М. Білоченко. Агентное моделирование системы заказов и поставок товаров/ В. Э. Зоричев. Імітаційне моделювання як інструмент дослідження складних систем / Є. В. Крисюк. Пакетний метод створення матриць з наперед заданим рангом/ О. Локазюк. Застосування кластерного аналізу в умовах невизначеності/ С. Маковецька. Застосування генетичних алгоритмів для розв'язування задач оптимізації/ С. Маковецька, О. Сєдих. Застосування конструктивного підходу до перетворення форми інформації/ І. С. Мельник, M. Л. Петришин. Математичне моделювання процесу нітридизацїї фосфіду індію/ Я. О. Сичікова.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.432.1/І-90
Назва : Історія англійської мови (тези лекцій, матеріали до практичних занять і самостійної роботи студентів)
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004
Кільк.характеристики :66 с :
ДРНТІ : 16.41
ББК : 81.432.1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тексти для читання
Примірники : всього : ГП АБ(10)
Вільні : ГП АБ(9)
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Історія та правознавство -2019р.,N 34/36
Цікаві статті :
Жовтневий інтернет-марафон для всіх педагогів! (стр.3-4.)
Пометун О. І. Особливості громадянської освіти як предмета й питання підготовки вчителів/ О. І. Пометун, Т. О. Ремех (стр.5-7.)
Шимон Ю. Основні новели Закону україни "Про внесення змін до деяких Законів України щодо діяльності органів суддівського врядування”/ Ю. Шимон (стр.8-11.)
Човник А. В. Інтерактивне навчання правознавства/ А. В. Човник, Л. Т. Рябовол (стр.12-13.)
10 найбільш проривних технологій 2019 року (стр.14-16.)
Філатова О. Топ найкрасивіших монет сучасності/ О. Філатова (стр.17-18.)
Рівень особистого багатства українців (стр.2, 18, 21.)
10 кулінарних звичок древніх людей, про які вчені дізналися зовсім нещодавно (стр.19-21.)
Шурхало Д. Кубанські козаки - українці/ Д. Шурхало (стр.22-24.)
Бондар Л. М. "Гідні учні” Середньовічної інквізиції/ Л. М. Бондар (стр.25-26.)
Харарі Ю. Виклики XXI ст./ Ю. Харарі (стр.27-30.)
Поліщук О. Л. Дидактичні матеріали до пропедевтичного курсу "Вступ до історії”. 5 клас/ О. Л. Поліщук (стр.31-33.)
Дяченко І. М. Велика Британія у другій половині XX ст. - на початку XXI ст./ І. М. Дяченко (стр.34-39.)
Баланюк Т. Ю. Україна в геополітичних планах країн Антанти та Троїстого союзу/ Т. Ю. Баланюк (стр.40-48.)
Смаглюк Т. Г. Культура в роки війни. Освіта і наука. Література/ Т. Г. Смаглюк (стр.49-53.)
Бабарико В. В. Гетьман К. Розумовський. його діяльність. Остаточна ліквідація Гетьманства/ В. В. Бабарико (стр.54-58.)
Делі Н. О. Диктатура Цезаря/ Н. О. Делі (стр.59-61.)
Нужа Ю. П. Чорнобильська катастрофа та її наслідки/ Ю. П. Нужа (стр.62-68.)
Як економити час (стр.69-70.)
Чому "Мона Лиза” залишилася незавершеною: вченим вдалося розгадати загадку да Вінчі (стр.70, 77.)
Лишевський В. М. Життєві пазли Романа Шухевича/ В. М. Лишевський (стр.71-77.)
Перелік матеріалів, надрукованих 2019 року (стр.78-85.)
Адам О. Ю. Новий рік цілий рік/ О. Ю. Адам (стр.86-87.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338(477)/А 64
Назва : Аналітична доповідь до Щорічного Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє та зовнішнє середовище України в 2016 році"
Вихідні дані : Київ: НІСД, 2016
Кільк.характеристики :686 с
Колективи : Національний інститут стратегічних досліджень
ISBN, Ціна 978-966-554-266-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 338(477)
Предметні рубрики: Політика-- Зовнішня політика-- Економіка-- Внутрішня політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): збройна агресія--деокупація--регіональна політика
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.24/А 64
Назва : Аналітична доповідь до Щорічного Послання Президента України до Верховної Ради України "Про внутрішнє та зовнішнє становище України в 2017 році"
Вихідні дані : Київ: НІСД, 2017
Кільк.характеристики :928 с
Колективи : Національний інститут стратегічних досліджень
ISBN, Ціна 978-966-554-279-7: 100.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 338.24
Предметні рубрики: Економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гібридна загроза--протистояння агресії--збройні сили україни--деокупація--реінтеграція--тимчасово окуповані території
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабійчук, Тамара
Назва : Сучасна українська література: імена, теми, інтерпретація
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 12. - С. 21-28 (Шифр У901231/2018/12)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна українська література--науково-практична конференція--тези
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 94+323.1(477)"18"/В 31
Автор(и) : Веременич, Ярослава
Назва : Пошук моделей консолідації української нації на рубежі ХІХ і ХХ століть: погляд з понад сторічної відстані : аналітична доповідь
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Інститут історії України НАН України
Ціна : 15.00 грн.
ДРНТІ : 03.27
УДК : 94+323.1(477)"18"
Предметні рубрики: Внутрішня політика
Історія України-- Консолідація нації, 19 ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нація--nation--ідентичність--identity--національна ідея--national idea
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вернигора Н. М.
Назва : Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)
Паралельн. назви :Genres of scientific periodicals (Methodological recommendations on forming structure and rubrication of texts)
Місце публікування : Інтегровані комунікації/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - N 2. - С. 46-52 (Шифр І254815328/2016/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукова стаття--періодика--тези, наукова доповідь--структура статті
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вивчаємо українську мову та літературу -2020р.,N 28/30
Цікаві статті :
ІІ онлайн-фестиваль "Школа на сцені" (стр.2-3) Кл.слова: онлайн-фестиваль (шкілбьна освіта),шкільна освіта (інтернет-марафон),інтернет-марафон (шкільна освіта)
Голобородько Є. П. Питання теорії й практики співпраці сім'ї та школи на сучасному етапі/ Є. П. Голобородько, Т. А. Лугаська, Л. В. Котій (стр.4-8) Кл.слова: українська мова та література в школі,родинне свято (сценарій),сценарій (родинне свято)
Мельників Р. В. Штрихи до портрета Леоніда Чернова-Малошийченка/ Р. В. Мельників (стр.9-15) Кл.слова: українська література,український письменник,літературознавство
Умрихіна Л. В. Чи всі конструкції із -хай-, -нехай- можна вважати спонукальними?/ Л. В. Умрихіна (стр.16-21) Кл.слова: українська мова,частка (українська мова),мовознавство
Ременюк Л. О. Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова/ Л. О. Ременюк (стр.22-26) Кл.слова: українська мова (5 клас),5 клас (українська мова),лексичне значення слова
Козлова Т. М. Михайло Старицький "Облога Буші"/ Т. М. Козлова (стр.27-32) Кл.слова: українська література в школі,урок української літератури,український письменник
Фурманова О. М. Правопис слів іншомовного походження за новою редакцією українського правопису. Словник іншомовних слів/ О. М. Фурманова (стр.33-36) Кл.слова: українська мова в школі,слова іншомовного походження,словник іншомовних слів
Ізмайлова О. В. Вивчаємо творчість Івана Франка. Уроки з теми/ О. В. Ізмайлова (стр.37-43) Кл.слова: українська література (10 клас),10 клас (українська література),франкознавство
Мольченко Л. В. Інтимна лірика Ліни Костенко. Глибина та щирість почуттів ліричного героя/ Л. В. Мольченко (стр.44-51) Кл.слова: українська література (11 клас),11 клас (українська література),інтимна лірика
Перетятько Н. Г. Тези прочитаного (художнього твору, публіцистичної чи науково-пізнавальної статей)/ Н. Г. Перетятько (стр.52-57) Кл.слова: українська мова (9 клас),9 клас (українська мова),мовлення (тези прочитаного)
Волос Т. Т. Золоті розсипи поезій Наталії Горішної, Катерини Вербівської, Івана Дубініна/ Т. Т. Волос (стр.58-67) Кл.слова: українська література в школі,література рідного краю,літературний усний журнал
Довженко Ю. Є крила в кобзи невидимі... Усний журнал/ Ю. Довженко (стр.68-73) Кл.слова: українська література (8 клас),8 клас (українська література),усний журнал (українська література)
Лоза Н. В. Мовознавча гра "Скарбниця фразеології"/ Н. В. Лоза (стр.74-79) Кл.слова: українська мова (мовознавча гра),мовознавча гра (українська мова),фразеологія (гра)
Гробова Н. В. Новий український правопис: вивчаємо, користуємось, пишемо грамотно!/ Н. В. Гробова (стр.80-86) Кл.слова: українська мова (навчальний проєкт),навчальний проєкт з української мови,новий український правопис
Кот Н. І. Тестові завдання із теорії літератури/ Н. І. Кот (стр.87-95) Кл.слова: українська література (тестові завдання) ,тестові завдання (українська література),зовнішнє незалежне оцінювання (українська література)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 81.2я43/В 43-986741
Назва : Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : тези Х Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 45-річчю підготовчого факультету, 8-9 червня 2006 року
Вихідні дані : Харків: ЕкоПерспектива, 2006
Кільк.характеристики :326 с
Колективи : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти
ISBN, Ціна 966-8750-09-8:
ДРНТІ : 14.35.09
УДК : 378.016
Предметні рубрики: Мовознавство-- методика викладання мов-- вища освіта --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гримко, Валерій
Назва : Діяльнісний концент доведення в суді у реструктуризованому кримінальному процесі (методологічні тези-рефлексії на тему частин 1-2 статті 17 криимінального процесуального кодексу України)
Місце публікування : Право України: юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ: Право України, 2019. - № 9. - С. 31-49. - ISSN 1026-9932 (Шифр П706540/2019/9). - ISSN 1026-9932
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кримінальний позов--судове провадження--засада змагальності--доказування--доведення в суді
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 71/Д 44
Назва : Діалог культур: дослідження, практики, виклики : матер. наук.-практ. конф., 3-5 жовт. 2011р.
Вихідні дані : Київ: [НАКККіМ], 2012
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с
Колективи : Міністерство культури України, Національний інститут стратегічних досліджень, Інститут культурології, Національна академія мистецтв України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 13
УДК : 71
Предметні рубрики: Культура-- України
Діалог культур
Анотація: Збірник укладено за матеріалами науково-теоретичної конференції, проведеної 3 - 5 жовтня 2011 р. Національною академією керівних кадрів культури і мистецтв. До збірника увійшли статті та тези доповідей учасників конференції.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.43.021.8(047./Д 14-521638328
Автор(и) : Дадвик, Нора, Фок, Кэрин, Седик, Дэвид
Назва : Аграрная реформа в постсоциалистическом пространстве : Опыт Болгарии, Молдовы, Азербайджана, и Казахстана
Вихідні дані : Вашингтон: Всемирный банк, 2007
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Всемирный банк
Серія: Рабочий доклад Всемирного банка; no. 94
ISBN, Ціна 0-8213-7034-0: 30.00 грн.
ДРНТІ : 06.73.55
УДК : 338.43.021.8(047.32)
Предметні рубрики: Аграрна реформа --Болгарія --Молдова --Азейбарджан
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформа
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32/Д 68
Назва : Доповідь заінтересованих сторін для проміжного звітування України щодо виконання Міжнародного пакту про громадянські і політичні права (доповідь VII циклу, 2011) : доповідь подається Коаліцією правозахис. організацій з моніторингу виконання Україною міжнар. зобов’язань
Вихідні дані : Київ: КИТ, 2016
Кільк.характеристики :55 с
ISBN, Ціна 978-966-2279-49-8: 23.00 грн.
ДРНТІ : 11.15
УДК : 32
Предметні рубрики: Зовнішня політика-- Міжнародні відносини
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антидискримінаційні--європейський союз--правозахисні організації
Примірники : всього 1: Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф1(1), Ф3(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/Ж 87
Автор(и) : Жулинський, Микола
Назва : Заявити про себе культурно : тези трибунні, позатрибунні,а також роздуми й сповіді за парадною завісою
Вихідні дані : Київ: Генеза, 2001
Кільк.характеристики :680 с
ISBN, Ціна 966-504-203-3: 25.00 грн.
ДРНТІ : 17.82
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Художня література-- Українська література
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

25.

Назва журналу :Зарубіжна література в школах України -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Ткач І. Роль учителя літератури є однією з найголовніших у школі/ І. Ткач (стр.2-6) Кл.слова: Ткач Ірина, про неї,вчитель-методист,зарубіжна література в школі
Ткач І. Ольвия (древнейший город)/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Мармурова сходинка, потріскана, поросла давниною/ І. Ткач (стр.6) Кл.слова: поезія,вірш,текст
Ткач І. Робота в Малій академії наук - шлях розвитку юних талантів / І. Ткач (стр.7-8) Кл.слова: обдаровані учні,дослідницькі уміння,наукове дослідження
Короткова О. Інтерпретація кодів гіпертексту новели М. Павича "Дамаскин"/ О. Короткова (стр.9) Кл.слова: Павич Милорад, Дамаскин, про твір,образи-архетипи,образи-символи
Оліфер О. Художня рецепція мотивів античних міфів і біблійних притч у казках О. Уальда/ О. Оліфер (стр.9) Кл.слова: Уальд Оскар, про твірчість,біблійні притчі,казки Оскара Уальда
Богосвятська А.-М. "Ранок" і "вечір" уроку як гармонійна зміна природних психофізіологічних фазових станів дитини / А. -М. Богосвятська (стр.10-18) Кл.слова: біологічні ритми,емоції,урок
Гузь О. О. Орієнтовне поурочне планування для 8 класу. Уроки №20-25 / О. Гузь (стр.19-39) Кл.слова: тема уроку,план-конспект уроку,зарубіжна література
Гузь О. О. "Золота доба" давньоруської літератури/ О. Гузь (стр.19-23) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, про нього,Вергілій, Енеїда, про твір
Гузь О. О. Сенс зображення Енея як героя шляху, його роль в композиції твору Вергілія "Енеїда"/ О. Гузь (стр.23-26) Кл.слова: план-конспект уроку,Вергілій, Енеїда, про твір,образ Енея
Гузь О. О. Тема мистецтва й призначення митця у творі Горація "До Мельпомени". Пам’ятник як символ вічності поезії. Розуміння автором значення свого доробку?/ О. Гузь (стр.27-29) Кл.слова: план-конспект уроку,Горацій, про нього,Горацій, До Мельпомени, про твір
Гузь О. О. Публій Овідій Назон. Життя й творчість поета. "Метаморфози" Овідія - "золота легенда" античності. (Міфологічний і філософський зміст поеми "Метаморфози" (огляд)/ О. Гузь (стр.29-36) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Метаморфози, про твір
Гузь О. О. Конфлікт митця з владою, трагедія вигнання і сум за батьківщиною у "Скорботних елегіях" Овідія. Образ відторгненого поета. Любов до вітчизни як провідна ідея твору (в межах циклу "Скорботні елегії"). Вплив античності на розвиток світової літератури й культури/ О. Гузь (стр.36-38) Кл.слова: план-конспект уроку,Овідій, про нього,Овідій, Скорботні елегії, про твір
Гузь О. О. Контрольна робота з теми "Античність" у формі тестів та твору-роздуму/ О. Гузь (стр.38-39) Кл.слова: контроль знань,тести із зарубіжної літератури,учнівський твір
Проценко С. Живімо з Україною в серці! Сценарій шкільного свята-зустрічі з учасником АТО/ С. Проценко (стр.40-41) Кл.слова: позакласна робота в школі,сценарій заходу,зустріч з учасниками АТО
Коломієць Л. Не серед нас, та разом з нами в серцях, у пам’яті, в думках/ Л. Коломієць (стр.42-43) Кл.слова: позакласна робота,сценарій заходу ,вечір пам’яті Єпіфанова Сергія
Левіна Л. Коронований Нобелем/ Л. Левіна Кл.слова: конкурс,позакласний захід,сценарій літературного вечора
Кожукало Н. Закоханий у світ Її Величності Природи/ Н. Кожукало (стр.50-53) Кл.слова: план-конспект уроку,Сетон-Томпсон Ернест, Маленькі дикуни, про твір,Сетон-Томпсон Ернест, про нього
Полякова В. Подорож Галактикою асоціацій повісті Ульфа Старка "Диваки і зануди"/ В. Полякова (стр.54-59) Кл.слова: план-конспект уроку,Старк Ульф, про нього,Старк Ульф, Диваки і зануди, про твір
Підсумки конкурсу "Відпочиваю з книжкою" (стр.60-64) Кл.слова: конкурс,переможці конкурсу,вікова категорія 5-8 класи
Левандовська Я. Останній дюйм від егоїзму до порозуміння/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Левандовська Я. Ми не цінуємо людину/ Я. Левандовська (стр.61) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Бєлодєд І. У моєму житті завжди буде місце пригодам !/ І. Бєлодєд (стр.62) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Турок І. Мій Дон Кіхот шукає вітряка.../ І. Турок (стр.63-64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Федаш О. Музичний поєдинок/ О. Федаш (стр.64) Кл.слова: конкурс,проза,текст
Рябова Є. Ось вже й сонце за калину почало сідати.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Рябова Є. Ніч з зірок плете намисто.../ Є. Рябова (стр.обкладинка) Кл.слова: конкурс,поезія,текст
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 327/К 28
Назва : Каспійсько-Чорноморський регіон: умови та перспективи розвитку : матеріали Міжнар. конференції, Київ 26-28 червня 1998
Вихідні дані : Київ, 1998
Кільк.характеристики :282 с ; [2] с
Колективи : Центр Близькосхідних досліджень, Інститут східнознавства НАН України
ISBN, Ціна 966-95507-0-Х: 3.00 грн.
ДРНТІ : 11
УДК : 327
Предметні рубрики: Політологія-- Міжнародна політика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

27.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Кельнер С.
Назва : Підлітковий суїцид : Тези виступу на батьківських зборах
Місце публікування : Психолог. - Київ: Шкільний світ, 2015. - № 21/22. - С. 93-95 (Шифр П131260/2015/21/22)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самогубство--ситуаційні ознаки--поведінкові ознаки
Знайти схожі

28.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Колаковський, Лєшек
Назва : Тези про надію і безнадійність
Місце публікування : Критика. - Київ, 2010. - Число 5/6(151-152)(Травень-Червень). - С. 42-47 (Шифр К249688/2010/5/6)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2/К 63
Назва : Компартійна інквізиція: невідома спадщина Матвія Шестопала
Вихідні дані : Київ: КИТ, 2017
Кільк.характеристики :704 с
ISBN, Ціна 978-966-2279-78-8: 80.00 грн.
ДРНТІ : 17.07
УДК : 821.161.2
Предметні рубрики: Українська література
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Короткова, Олена
Назва : Інтерпретація кодів гіпертексту новели М. Павича "Дамаскин" : Тези науково-дослідницької роботи
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України. - Київ: Антросвіт, 2016. - № 10. - С. 9 (Шифр З659149/2016/10)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): павич милорад, дамаскин, про твір--образи-архетипи--образи-символи
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-84 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)