Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технологічний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Ostrovska G. The technological approach to the studying of literature in school/G. Ostrovska // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2020,N Вип. 3.-С.24-30
2.

Імідж сучасного педагога - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
3.

Андрієнко А. О. Концепція "розумного міста": уточнення ключових понять у контексті забезпечення розвитку великого муніципального утворення/А. О. Андрієнко // Аспекти публічного управління. -Дніпропетровськ:Грані, 2018. т.Том 6,N N 8.-С.24-34
4.

Гресь Ю. Технологія прийняття тактичного рішення: проблемні питання/Ю. Гресь, В. Динту // Підприємство, господарство і право. -Київ:ТОВ "Гарантія", 2019,N № 11.-С.350-354
5.

Клєба А. І. Технологія формування інформаційно-комунікативної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів/А. І. Клєба // Імідж сучасного педагога. -Полтава, 2017,N № 1.-С.20-22
6.

Курченко О. А. Кластиризація даних багатовимірних критичних параметрів процесу виробництва для оцінки факторного впливу на атрибути критичної якості продукту/О. А. Курченко, А. И. Терещенко // Телекомунікаційні та інформаційні технології. -Київ:Державний університет телекомунікацій, 2018,N № 2.-С.46-59
7.

Мачинська Н. І. Міждисциплінарний дискурс підготовки майбутнього викладача в умовах магістратури/Н. І. Мачинська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2016,N Вип. 3/4.-С.35-38
8.

Павленок П. Д. Технологии социальной работы с различными группами населения/П. Д. Павленок, М. Я. Руднева. - 2012
9.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка - 2019г.,N 32 (Введено оглавление)
10.

Руденко Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату/Н. М. Руденко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2019,N № 32.-С.22-28
11.

Руснак І. С. Технології виховного процесу в початковій школі/І. С. Руснак, Г. Я. Федух, С. З. Романюк. - 2017
12.

Середа І. Психолого-педагогічні основи корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в контексті технологічного підходу/І. Середа // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2018,N Вип. 1/2.-С.146-152
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)