Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології інтерактивного навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.32/П 55
Автор(и) : Пометун, Олена Іванівна, Пироженко, Лідія Володимирівна
Назва : Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : науково-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: А.С.К., 2003
Кільк.характеристики :192 с.: іл.
ISBN, Ціна 966-8291-48-4:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.091.32
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інтерактивні технології-- Сучасний урок
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), Ф3(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф3(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпенко Л. Г.
Назва : Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школі: наук.-метод. журн.: Видавнича група "Основа", 2018. - N 19/20. - С. 39-48 (Шифр З252288/2018/19/20)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- методика викладання-- інтерактивні методи навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зарубіжна література в школі--інтерактивні методи (зарубіжна література в школі)--технології інтерактивного навчання
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Зарубіжна література в школі -2018р.,N 19/20
Цікаві статті :
Серпневий інтернет-марафон: потужна підготовка до нового навчального року (стр.2-3) Кл.слова: інтернет-марафон,видавнича група,українська преса
Коновалова М. В. Наскрізні лінії в ключових компетентностях/ М. В. Коновалова, Г. Є. Фефілова (стр.5-9) Кл.слова: зарубіжна література (ключові компетентності),наскрізні лінії в ключових компетентностях,ключові компетентності (2018 р.)
Кириленко С. В. Розвиток творчого мислення учнів на уроках зарубіжної літератури засобами інноваційних технологій/ С. В. Кириленко (стр.10-38) Кл.слова: зарубіжна література (7 клас),творче мислення (зарубіжна література),російська література
Карпенко Л. Г. Інтерактивні методи навчання як засіб підвищення ефективності уроку зарубіжної літератури/ Л. Г. Карпенко (стр.39-48) Кл.слова: зарубіжна література в школі,інтерактивні методи (зарубіжна література в школі),технології інтерактивного навчання
Павлик А. Л. Романтизм у літературі: Дж. Ґ. Н. Байрон і М. М. Петренко/ А. Л. Павлик, О. І. Щенявська (стр.49-55) Кл.слова: українська література (9 клас),англійська література,романтизм у літературі
Ісаєва Л. А. Два уроки за творчістю Дж. Джойса/ Л. А. Ісаєва (стр.56-67) Кл.слова: зарубіжна література (11 клас),11 клас (зарубіжна література),ірландська література
Гуріна В. В. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена/ В. В. Гуріна (стр.68-69) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),датська література
Головач С. О. Вступ до поеми О. С. Пушкіна "Руслан і Людмила"/ С. О. Головач (стр.70-73) Кл.слова: зарубіжна література (5 клас),5 клас (зарубіжна література),російська література
Корольова І. О. Літературні посиденьки/ І. О. Корольова (стр.74-76) Кл.слова: зарубіжна література (5-6 кл.),5-6 кл. (зарубіжна література),позакласний захід (зарубіжна література)
Корольова І. О. Літературний ярмарок/ І. О. Корольова (стр.77-78) Кл.слова: зарубіжна література (5-11 кл.),5-11 кл. (зарубіжна література),літературний ярмарок (зарубіжна література)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рибак О.
Назва : Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2021. - № 1. - С. 129-142. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9 (Шифр О283150799/2021/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2021.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): готовність--готовність майбутніх учителів--нове освітнє середовище--підготовка вчителів--професійна діяльність--технології інтерактивного навчання
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності на етапі реформування системи освіти, яке розтлумачується як: готовність розробляти плани і досягати цілей, розвиток професійних якостей вчителя, розширення стану мобілізації індивіда з психологічної точки зору, формування стимулів до педагогічної творчості, швидкої реакції організовано оцінювати ситуацію та знаходити рішення. Розкрито сутність поняття «готовності» для майбутніх учителів початкової школи як: готовності до життєвої практики, комплекс властивостей і якостей особистості педагога, що визначає адаптацію випускника закладу вищої освіти до умов педагогічної праці, інтегральну особистісно-професійну якість, яка забезпечує оволодіння технічно-проектувальними вміннями. Показано розвиток дослідження вчених щодо формування готовності вчителів початкових класів до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійну діяльність. Застосовуючи теоретичні методи наукових досліджень (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація, синтез та конкретизація) розставлено акценти на аспектах розвитку формування готовності майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологій інтерактивного навчання у професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано результати опитування вчителів початкових класів міста Львова, Львівської та Волинської областей щодо використання технологій інтерактивного навчання. Показано широкий рівень використання технології розвитку критичного мислення та колективної взаємодії, що ґрунтується на груповій роботі учнів. Виявлено рівень використання інтерактивних вправ на різних етапах уроку, достатній рівень використання технологій інтерактивного навчання вчителів СЗШ№ 68, м. Львова. Визначено кращий рівень оснащення технічної бази шкіл в умовах розвитку нової української школи. Показано рівень володіння технологіями інтерактивного навчання здобувачами вищої освіти Львівського національного університету імені Івана Франка. Охарактеризовано місце сучасного фахівця, який сприяє розширенню позитивного рівня учіння із готовністю впроваджувати технології інтерактивного навчання у професійній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаман, Іван
Назва : Огляд додатків для розвитку логічного мислення дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2023. - № 2(41). - С. 37-56. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.23 (Шифр О283150799/2023/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2023.23
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільні додатки--мобільні додатки--технології інтерактивного навчання--цифрова грамотність--інформаційне суспільство--мобільне навчання--m-learnin
Анотація: В статті освітлюється проблема розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку за допомогою використання цифрових технологій, а саме, мобільних додатків. Проведено загальний огляд популярних мобільних додатків, що сприяють продуктивному розвитку логічного мислення учнів молодшого шкільного віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)