Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=технічна революція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волинець К.
Назва : Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021. - № 36. - С. 65-70. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.369 (Шифр П225817115/2021/36). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2021.369
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): глобалізація--економіка--навички--освіта--співтовариство--професійна підготовка--педагог--технічна революція--цінності
Анотація: У статті відображеновиди і форми, завдання співробітництва з Всесвітнім економічним форумом в Давосі, країнами європейського та світового міжнародного співтовариства в умовах зростаючої економічної глобалізації та міжнародної інтеграції, спрямоване на вирішення викликів ХХІ століття. Відзначено роль процесів інтернаціоналізації освіти у вирішенні економічних питань в умовах трансформації суспільства. З’ясовано, що одниміз найважливіших напрямків економічної політики є безпосередня співпраця України та зарубіжних країн у вирішенні ініціативи Давоського форуму з проблеми підготовки та перепідготовки професійних кадрів, в тому числі педагогічних. Зроблено висновки, що освіта в умовах сучасної науково-технічної та інформаційної революції перетворюється на складний соціальний організм, що відіграє визначальну роль у суспільному прогресі людства. Її реформування покликане розвинути у студентів затребувані суспільством навички, особистісні якості, їхні здібності, бути провідником у світі інформації. Виявлено гостру потребу у створенні інноваційної системи підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, яка адекватно реагує на запити ринку праці та здатна прогнозувати його розвиток. Відзначено зростання ролі та значення загальнолюдських цінностей як критеріїв результативності освітянської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)