Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (1)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=типи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 384
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Makarova, A.
    Archetypical approach to activity: legitimation by practice = Архетиповий підхід до діяльності: легітимація практикою / A. Makarova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
архетип -- архетиповий підхід -- діяльність -- брендинг -- роль -- педагогіка -- дипломатія
Анотація: Сучасна реальність потребує імплементації у практику, ствердження як програми практичної діяльності нових розроблених теоретично підходів, серед яких архетиповий підхід видається одним із найбільш перспективних, оскільки враховує реальні мотиви діячів як суб'єктів. У статті висвітлено особливості архетипового підходу до діяльності в окремих сферах суспільної практики з точки зору реалізації в повсякденному житті, а не лише в теорії. Розглядаються приклади застосування архетипового підходу в практиці маркетингу, зокрема, брендингу, у педагогічній практиці та практиці політичної дипломатії. Наголошується на важливості врахування архетипової схильності об'єктів впливу в цих сферах та побудови адекватної їм схеми діяльності в тому числі на цих засадах. Наводиться розгорнутий перелік окремих архетипових класифікацій, диференціюються архетипи та ролі. В якості методологічної бази використано модель дванадцяти архетипів М. Марк и К. С. Пірсон, серед яких акцентовано типи "Простодушний", "Славний малий", "Дбайливий", "Творець", "Мудрець", "Шукач", "Бунтар", "Блазень", "Герой", "Маг", "Правитель". Окреслено різницю між змістом світогляду цих архетипів на прикладі їх актуальної або потенційної легітимації у практиці брендингу, педагогіки та дипломатії. Автор звертається до українських реалій, зокрема, проводить архетиповий аналіз дипломатичних переговорів між керівництвом Росії та глав європейських держав з приводу припинення війни на сході України. Запропоновано власну оцінку причин неефективності таких переговорів з точки зору архетипового підходу. Наведено огляд доробків сучасних українських учених у напрямку легітимації архетипового підходу в різних сферах практики.
Дод.точки доступу:
Алла Макарова


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

2.
811.112.2:028.1(075.8)
P92


    Pristschepa, W. J.
    Bekannte, wenig bekannte und unbekannte deutschschschreibende autoren = Відомі, маловідомі та невідомі німецькі автори : книга для читання німецькою мовою / W. J. Pristschepa, V. P. Pristschepa ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Вiнниця : Нова Книга, 2007. - 366 s. - ISBN 978-966-382-047-7 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Німецька мова--Книги для читання--Навчальні видання

   Німецька література--Вивчення мови--Книги для читання--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
читання -- навички -- різні типи -- аналітичне читання -- синтетичне читання -- пошукове читання -- домашнє читання -- індивідуальне читання
Дод.точки доступу:
Pristschepa, V. P.
Житомирський державний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Serhiienko, L.
    Communicative failures in anglophone performative utterances: a study of securities emission texts [Текст] = Комунікативні невдачі в англомовних перформативних висловленнях у текстах емісії цінних паперів / L. Serhiienko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2020. - Вип. 14. - С. 46-49. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
невдача -- глава -- перформатив -- констатив -- твердження -- висловлювання -- інвестиція -- недійсний -- проспект -- емісія цінних паперів
Анотація: У статті зосереджено увагу на відмінностях між констативними та перформативними висловлюваннями, виявленими в текстах проспектів емісії цінних паперів. Досліджено різні типи комунікативних невдач перформативних висловлювань у текстах проспекту. Приділяється увага найбільш очевидним причинам, чому комунікативні невдачі можуть бути виявлені в перформативних висловлюваннях у текстах проспектів емісії цінних паперів, проаналізованих у статті. Висвітлено особливості факторів, що зменшують або зводять нанівець відповідальність емітента, досліджено розділи проспектів емісії цінних паперів, де ці фактори очевидні та де їх використання можна логічно пояснити.
Дод.точки доступу:
Сергієнко Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Humeniuk, O.
    Creating Ukrainian youth academic community in the interwar Poland: sources, tasks, centers, activity = Формуючи українське молодіжне академічне середовище в міжвоєнній Польщі: джерела, завдання, центри, активність / O. Humeniuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P14-20. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
український -- еміграція молодь -- студент -- організація -- Польща -- Європа -- міжвоєнний
Анотація: У статті на основі широкої джерельної бази та вітчизняної і зарубіжної історіографії розглядається процес формування українського академічного середовища в міжвоєнній Польщі. Головна увага приділяється аналізу джерел української еміграції в Польщі на початку 1920-х років, територіального походження молоді, їх матеріального становища та можливості реалізувати головні свої завдання: здобути вищу освіту та гідно представити власну націю, її історію та культуру в міжнародній площині та в молодіжному іноземному середовищі. Найбільшу цінність для розкриття теми дослідження мають архівні документи Польщі та України, а також періодичні емігрантські студентські видання. Акцентується на організаційному становленні українських молодіжних організацій (головним чином студентських) на початку 1920-х років. Також у дослідженні проаналізовано типи організацій, форми діяльності та їх вплив на українську міжвоєнну еміграцію у Європі.
Дод.точки доступу:
Олена Гуменюк


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Danilyan, O.
    Existence-network dimension of information security in modern society = Екзистенційно-мережевий вимір інформаційної безпеки у сучасному суспільстві / O. Danilyan, A. Dzоban // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P11-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
інформація -- інформаційне суспільство -- інформаційні процеси -- мережі -- кіберпростір
Анотація: На сучасному етапі знання й інформація стали найважливішими ресурсами, які дозволяють досягти бажаних цілей, мінімально витрачаючи ресурси влади, перетворити суперників на союзників. Крім того, особливо актуалізується проблема інформаційної безпеки, яка посідає одне з ключових місць у системі забезпечення життєво важливих інтересів усіх без винятку країн. Це передусім обумовлено нагальною потребою створення розвиненого інформаційного середовища суспільства. Але саме через інформаційне середовище найчастіше здійснюються загрози національній безпеці в різних сферах діяльності особистості, суспільства й держави. Інформаційна безпека – одна з гострих соціокультурних проблем сучасного суспільства, яка має системний характер і торкається діяльності основних інститутів і підсистем; у контекст її впливу потрапляють ключові соціокультурні процеси, що відбуваються в суспільстві. Освоюючи інформаційну сферу, людина на своєму шляху зустрічає певні труднощі, деякі з яких їй доводиться вирішувати самостійно. Це призводить до проблеми формування у суб’єкта інформаційної культури, від рівня якої залежить здатність людини адекватно реагувати на зміни, що відбуваються навколо неї. Мережеві практики забезпечення інформаційної безпеки визначаються функціональним значенням, а не місцем, у якому знаходяться суб’єкти. Рішення приймаються в мережі, але виконуються локально й територіально. Мережа Інтернет становить простір найбільшої щільності та інтенсивності комунікації. Різні типи соціальних структур, що задаються спрямованістю, щільністю й інтенсивністю інформаційних потоків, зумовлюють різні форми координації у соціумі. Розгалуження шляхів забезпечення інформаційної безпеки в умовах мережевих комунікацій інформаційного суспільства задаються таким критерієм, як рівень інтенсивності комунікації. Забезпечення інформаційної безпеки, передусім в Інтернеті, – це практичні дії з подолання розривів у захисті інформації та захисту від інформації. Подолання розривів здійснюється з метою орієнтації в загальному інформаційному просторі на предмет контролю за інформацією. Ключовим фактором ризику для інформаційної підсистеми соціуму виступають масштабні соціокомунікативні та соціокультурні трансформації, що несуть у собі низку негативних соціальних, передусім екзистенційних, наслідків. В останні роки чітко фіксуються дезорганізаційно-дисфункційні тенденції, безпосередньо пов’язані з високими швидкостями інформаційних змін. Інформаційна безпека – це і захист інформації, і захист від інформації.
Дод.точки доступу:
Dzоban, A.
Олександр Дзьобань
Олег Данильян


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Zaskaleta, S.
    Higher education quality assurance: finland’s experience [Електронний ресурс] / S. Zaskaleta. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P114-119, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акредитація -- внутрішнє оцінювання -- якість освіти -- зовнішнє оцінювання -- ефективність
Анотація: В статті проаналізовано систему забезпечення якості освіти у Фінляндії. Розглянуто основні підходи щодо забезпечення якості вищої освіти у Фінляндії. Визначено актуальність вивчення досвіду для України. Забезпечення якості вищої освіти регулюється нормативно-правовою базою країни. Фінський центр оцінювання освіти (FINEEC) є органом, який відповідає за зовнішнє забезпечення якості вищої освіти. Окреслено основні типи зовнішнього оцінювання вищої освіти, що проводиться FINEEC: аудит систем забезпечення якості, тематичні та систематичні оцінки, програмна акредитація. Заклади вищої освіти Фінляндії несуть основну відповідальність за якість освіти. Вони також беруть активну участь у зовнішніх оцінюваннях. Здійснення самооцінки відбувається за допомогою цифрової платформи (a digital platform). Вона функціонує як шаблон для оцінки аудиторської групи. Окрема увага в країні приділяється питанню акредитації програм. За основу взято Європейську акредитаційну програму. Акредитація програм спрямована на підвищення міжнародного визнання. Механізм забезпечення якості освіти постійно вдосконалюється. Результати зовнішнього оцінювання використовуються в якості орієнтира для внутрішнього оцінювання. Для здійснення аудиту заклади вищої освіти обирають національну або міжнародну команду. Визначено шляхи використання досвіду Фінляндії в системі внутрішнього та зовнішнього забезпечення якості вищої освіти в Україні. Якість вищої освіти забезпечують такі ресурси, як: науковий та адміністративний персонал, студенти, наукові та адміністративні керівники, фінансові, матеріальні, інформаційні, наукові, освітні ресурси, тощо; ефективна діяльність відповідних органів, які забезпечують якість вищої освіти країни; призначення аудиторських груп; визначення цілей аудиту; пройти відповідну процедуру; визначення чітких критеріїв оцінки, які демонструють ефективність та якість оцінки. Окреслені підходи та методи забезпечення якості освіти слугують прикладом наслідування для забезпечення якості вищої освіти України та орієнтиром для її розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Batechko, N.
    Implementation of the principles of academic integrity in the context of european practice [Електронний ресурс] = Реалізація основ принципів академічної доброчесності в контексті Європейських практик / N. Batechko, A. Durdas, T. Kishchak. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 1. - С. 169-181, DOI 10.28925/2312-5829.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- академічна нечесність -- академічне шахрайство -- плагіат -- студенти -- якість вищої освіти
Анотація: У статті розглядаються основні виклики, з якими стикається студентська спільнота та викладацький склад у напрямку створення університету європейського типу на основі принципів академічної доброчесності як складника якості вищої освіти. Розглянуто основні універсальні норми, які мають увійти в повсякденне життя університету та забезпечити підвищення якості навчального та наукового процесу. Висвітлено основні прояви академічної нечесності. Розглянуто досвід ЄС та Франції, зокрема, щодо впровадження принципів академічної доброчесності у життя та діяльність студентів та викладачів. Зазначено основні методи подолання академічної нечесності у розвинених країнах. Підкреслено дотримання принципів академічної доброчесності як компонента якості вищої освіти. Відзначено сучасний стан принципів впровадження академічної доброчесності в українській університетській освіті. У статті проаналізовано поняття та принципи академічної доброчесності. Виявлено типи академічної нечесності. Зазначено, що академічна доброчесність визначається як сукупність етичних принципів та правил у Законі України «Про освіту». Розкрито ініціативи, запровадженні у світі для подолання проблеми. У роботі подано хронологію прогресу в цій галузі. Проект, який фінансується Європейським Союзом «Порівняння політики щодо академічної доброчесності у вищій освіті по всьому Європейському Союзу», розкрито у статті як важливу ініціативу країн ЄС щодо впровадження принципів академічної доброчесності на їх території. Визначено мету, учасників та цільову групу цього проекту. Наголошено, що встановлення принципів академічної доброчесності є досить складним процесом, який передбачає не лише визначення, фіксацію, а й свідоме та вільне прийняття цих принципів усіма членами академічної спільноти. Наявність доброї волі, просвітлення ентузіазму, впевненості у своїй правоті серед прихильників академічної чесноти в поєднанні з сучасними інформаційними технологіями зазначаються як фактори прискорення цього процесу і розширення кола ідеологічних прихильників принципів академічної доброчесності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Durdas, A.
Дурдас Алла
Kishchak, T.
Кіщак Тетяна
Батечко Ніна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Годнєв, Євгеній.
    ISO 9001:2015: як симфонію успіху не перетворити на макулатурну систему заради сертифіката / Є. Годнєв // Управління якістю : спеціалізований журнал. - 2019. - № 5. - С. 42-53

Кл.слова (ненормовані):
система менеджменту -- стандарт -- типи інтелекту -- сталий розвиток -- методологічні помилки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Колесник, О. С.
    JÖTNAR як «надзвичайні істоти»: когнітивна матриця давньопівнічних мовних репрезентацій [Текст] / О. С. Колесник // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 57-76, DOI 10.28925/2311-2425.2023.215. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
міф -- йотун -- система -- семантична ознака -- категоризація -- картина світу -- міфологічний простір
Анотація: У статті розглядаються вербальні репрезентації концепту-міфологеми JÖTUNN (ЙОТУН) у давньоскандинавських едичних текстах. JÖTNAR як надприродні істоти, невідємні компоненти скандинавського міфологічного простору, розглядаються як клас відкритих систем, відзначених набором гіпертрофованих ознак. Етимологічний аналіз імен концепту з наступними широкими аналоговими інтерпретаціями дозволяє ідентифікувати основні «нано-міфи» або «код-они», які іконічним чином окреслюють «попередньо встановлені» траєкторії поведінки й взаємодії ЙОТУН-системи з іншими системами. У статті розглядаються лінгвокогнітивне підґрунтя мовних одиниць, що вербалізують зазначений концепт. Основна увага приділяється ідентифікації наборів концептуалізованих функцій ЙОТУНА. У статті запропоновано когнітивні моделі та відповідні фреймові структури. У статті розглядаються різні типи логічних і семантичних зв’язків між зазначеними концептуальними ознаками та моделями. У нашому дослідженні використовується широкий міждисциплінарний підхід, орієнтований на універсалії (М-логіка), який зосереджується на ідеї ірраціональної раціоналізації реальності (світотворення) і охоплює теорію міфоорієнтованого семіозису. Ідентифіковані семантичні особливості та когнітивні моделі, таким чином, інтегруються в модель ієрархічної площини відкритої системи і утворюють «когнітивну матрицю» концепту ЙОТУН. Кореляції між наборами концептуалізованих ознак обговорюються з точки зору їх компліментарних, детермінативних і каузативних кореляцій. У статті стверджується, що ЙОТУН як надзвичайна істота є незбалансованою (хаотичною) системою, здатною до фрактального розширення. Стаття висвітлює системні передумови парадоксального симбіозу типу між ЙОТУНАМИ та АСАМИ.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Varchenko-Trotsenko, L.
    Main aspects of educational video materials design for use in educational process of higher educational institutions = Основні аспекти створення навчальних відеоматеріалів для використання в освітньому процесізакладів вищої освіти / L. Varchenko-Trotsenko, V. Vember, T. Terletska // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 119-126, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
відеоматеріали -- мікронавчання -- відео-лекція
Анотація: Одним з сучасних трендів як в освіті, так і для організацій, є мікронавчання, що передбачає використання коротких відео в освітньому процесі. Мікронавчання має ряд переваг, зокрема це підхід, більше орієнтований на студентів, спрямований на підвищення рівня засвоєння знань, вимагає менше часу на навчання у студентів, надає можливість навчатися будь-коли та будь-де з використанням власних пристроїв, покращує мотивацію тощо. У статті розглянуто методичні аспекти створення навчальних відеоматеріалів, враховуючи психологічні особливості та навчальні звички сучасних студентів. Відеоматеріали належать до найпотужніших інструментів в освітньому процесі, оскільки вони забезпечують одночасне сприйняття учасниками навчання аудіальної та візуальної інформації. Відеоматеріали для мікронавчання мають бути чітко структурованими та залучати студентів до освітнього процесу, зокрема вони можуть бути включені до різних ресурсів електронних навчальних курсів (ЕНК). Існують різні типи відео, що використовуються в ЕНК, такі як вступне відео, відео-лекції, відео-інструкції, додаткові матеріали, інтерактивні відео. Не зважаючи на різноманітність контенту, всі відеоматеріали проходять однакову процедуру створення, що включає: поділ матеріалу на завершені частини, визначення понять, написання змістових питань, структуризація компонентів тощо. Створення відео для електронного навчального курсу має бути чітко спланованим процесом, щоб забезпечити високу якість вихідного продукту. В статті також розглядаються особливості вебінарів як можливості використання відеоматеріалів в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проаналізовано різні типи вебінарів, зокрема вебінар-консультація, теоретичний вебінар, практичний вебінар.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Vember, V.
Вембер, Вікторія Павлівна
Terletska, T.
Терлецька Т.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.
37.013:612.823
C55


    Chojak, Małgorzata.
    Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka : fakty i mity / M. Chojak. - Warszawa : Difin, 2019. - 155 с. - ISBN 978-83-8085-855-8 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нейропедагогіка--Правда--Вигадки--Монографії

   Освіта--Мислиннєві процеси--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
історія науки -- нейроміфи -- теорія -- нервова система -- будова -- теорія множинного інтелекту -- теорія стилів навчання -- педагогічна кінезіологія -- типи мозкових хвиль -- стрес і навчання -- вплив
Анотація: Це спроба систематизувати знання, в тому числі про вплив результатів дослідження мозку на діяльність вчителя. Кожначастина містить як практичні поради, так і їх теоретичні обґрунтування, засновані на результатах останніх досліджень в області нейробіології.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.


    Biletsky, V.
    Political agitation and state of mental maturity of the domestic society = Політична агітація й стан ментальної зрілості вітчизняного суспільства / V. Biletsky // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P53-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вибори Президента України -- електорат -- раціональність -- логічність -- політична міфотворчість -- міфологема
Анотація: У статті автор розробляє варіант типологізації акцентів впливу на вітчизняний сучасний електорат під час виборів Президента України навесні 2019 року. Ця мета досягається шляхом залучення соціально-філософської методології й надбань психоаналітичної філософської парадигми. Виділено чотири типи таких акцентів, які простежувалися протягом перегонів. Політичні особи, що дотримувалися першого типу впливу, прагнули оперувати з критичним мисленням виборців. Друга група політиків прагнула використати науково сконструйований міф - про себе або "майже" про себе. Третя група зосереджувалася на індивідуальних міфах, які не об'єднані цілісним політичним міфом. Четверта група апелювала до нерозумної довіри. Вони утворюють континуум - від намагання вплинути суто на раціональність виборця до розрахунку на резонанс його підсвідомої міфологічної архітектоніки. Крім цього робиться висновок про те, що політик найближчого майбутнього повинен гнучко залучати все конструктивне з цього континууму для посилення власного позитивного впливу на електорат
Дод.точки доступу:
Білецький Віталій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Stepanenko, K.
    Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues [Текст] = Мовленнєві акти у твітах публічних осіб на тему навколишнього середовища / K. Stepanenko, Y. Karpenko // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 47-53. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
мас-медійний дискурс -- екодискурс -- висловлювання публічних осіб -- мовленнєві акти -- твіт -- іллокутивний акт -- перлокутивний ефект
Анотація: У цій статті представлено детальний аналіз та інтерпретацію основних мовленнєвих актів, які використовуються у твітах публічних осіб. Наші знахідки відображають найпоширеніші типи мовленнєвих актів, виявлені у висловлюваннях публічних осіб на тему навколишнього середовища. Беручи за основу дослідження численних науковців та багате теоретичне підґрунтя теорії мовленнєвих актів, розвідка торкається глобальних проблем, висвітлених у медіадискурсі, з посиланням на прагматичний аспект відгуку аудиторії. Методологія цього дослідження початково збирає дані корпусу англомовного твітера у рамках висловлювань відомих екоактивістів за допомогою методу суцільної вибірки. Одним із найважливіших компонентів публікації є класифікація зазначених висловлювань, підкріплена кількісними даними. Додатково до іллокутивного аспекту було досліджено перлокутивний ефект на основі підрахунку реакцій аудиторії; окрім виявлених простих та складних мовленнєвих актів авторки встановили значення комплексних мовленнєвих актів у рамках соціальної мережі «Твітер». Ще однією особливістю публікації є визначення зворотних мовленнєвих актів, що використовуються публічними особами на позначення важливості тем, порушених у їхніх мікроблогах. Це дослідження також сфокусовано на перлокутивному ефекті висловлювань шляхом сумування ретвітів, твітів з цитатами та вподобань. Застосувавши кількісні методи до підрахунку відгуків аудиторії, було визначено основні екологічні теми. Статистичні дані широко використовуються у дослідженні з метою виявлення значного впливу окремих тематик на аудиторію. Сподіваємось, що це дослідження сприятиме глибшому розумінню прагматичного вивчення соціальних медіа для більш ґрунтовного уявлення про висловлення публічних осіб, які можна схематизувати з метою створення медіадискурсу цільового призначення.
Дод.точки доступу:
Karpenko, Y.
Карпенко Ю.
Степаненко К.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2014/3
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2014р. Вип. 3
Зміст:
Глущенко, Володимир Андрійович. Глущенко В. А. Структура лінгвістичного методу: гомогенні й гетерогенні концепції / В. А. Глущенко. - С.5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Біскуб, Ірина Павлівна. Лінгвістична категоризація: від Аристотеля до IMAL (Isolating-Monocategorial-Associational Language) / І. П. Біскуб. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Andreichuk, N. I. Cultural semiotics: towards the notion of cultural semiosis / N. I. Andreichuk. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Олександр Сергійович. Концепт-міфологема гном у дзеркалі мови / O. C. Колесник. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, Антоніна Афанасіївна. Інформативний аспект сімейного дискурсу / А. А. Семенюк, О. О. Хникіна. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Sokolova, V. I. Discourse category of "involvement" in academic discourse in the context of its representation by grammatical category of modality / V. I. Sokolova. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколовская, Светлана Владимировна. Языковая личность политического лидера: на материале дискурса Дэвида Кэмерона / С. В. Соколовская. - С.37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Ведута, Вікторія Вікторівна. Мовна репрезентація моральних емоцій у ситуації "порушення норм етики" в сучасному англомовному дискурсі: семантико-когнітивний аспект / В. В. Ведута. - С.41-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Олександра Юріївна. Визначення поняття та класифікація діалогічного дискурсу у лінгвістиці / О. Ю. Бондар. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Kukharenka, N. S. English and bielorussian metaphors in economic discourse / N. S. Kukharenka. - С.52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Торговець, Юлія Іванівна. Метафора як засіб емоційної аргументації у текстах сучасного американського соціально-політичного есе / Ю. І. Торговець. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Надія Петрівна. Комунікативна функція тексту в теорії мовленнєвого впливу / Н. П. Поліщук. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Галуцьких, І. А. Специфіка текстового кодування хворого тіла в поетиці англійського постмодернізму (концептуальний аналіз) / І. А. Галуцьких. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Олімська, Анастасія Костянтинівна. Типи синтаксичних відношень і засоби їх реалізації у синтаксичному просторі англомовної поетичної драми / А. К. Олімська. - С.70-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліпатов, Володимир Миколайович. Еліптичні речення в англійській та українській мовах / В. М. Ліпатов ; В. М. Шпатов, Н. Ф. Гладуш. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Вольницька, Дар'я Олегівна. Структурні особливості іменної фрази у сучасній англійській мові / Д. О. Вольницька. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Юркова, Крістіна Олександрівна. Комунікативно-прагматичні властивості риторичних питань в англомовному віршованому мовленні / К. О. Юркова. - С.85-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветров, Артем Игоревич. Особенности речевого акта угрозы в ранненовоанглийском языке и его реализация в художественном дискурсе (на материале трагедий В. Шекспира) / А. И. Ветров. - С.92-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Зізінська, Анна Петрівна. Реквестивні мовленнєві акти у середньоанглійській мові / А. П. Зізінська. - С.95-97. - Бібліогр. в кінці ст.
Гродський, Ігор Ярославович. Мовні засоби вираження прохання в англійських лицарських романах XII-XV ст. / І. Я. Гродський. - С.100. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваницька, Марія Лонгинівна. Роль літературного редактора в контексті українсько-німецького перекладу / М. Л. Іваницька. - С.104-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Kozachuk, A. M. Text style transforming in the process of translation / A. M. Kozachuk. - С.108-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Цапро, Галина Юріївна. Мінімальні реакції-відповіді в англомовному телевізійному інтерв'ю: тендерний аспект / Г. Ю. Цапро. - С.114-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Князян, Анна Тариелиевна. Тендерные стереотипы мужской и женской глупости в английских бытовых анекдотах / А. Т. Князян. - С.119-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Сегал, Алла Леонідівна. Візуальні компоненти в рекламно-інформаційному колажі як креолізованому утворенні / А. Л. Сегал. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Іван Анатолійович. Лінгвостилістичні засоби вираження наративної маски у романі Дж. Барнса "Історія світу в 10 1/2 розділах" / І. А. Ткаченко. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Юзькова, Ірина Валеріївна. Oxford text archive: досвід обробки корпусних даних / І. В. Юзькова. - С.133-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Гальчук, Оксана Василівна. Ефект Мідаса, або До естетичної проблематики української лірики високого модернізму / О. В. Гальчук. - С.137-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишницька, Юлія Василівна. Індивідуально-авторські варіанти міфосценарію ініціації в текстових просторах Володимира Дрозда / Ю. В. Вишницька. - С.144-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі

15.
004.43.056.5
T44


   
    The Continuing Arms Race: Code-Reuse Attacks and Defenses / Association for Computing Machinery ; editor: P. Larsen, A. R. Sadeghi. - New York : ACM Books, 2018. - 288 p. - (ACM Books series ; #18). - ISBN 978-1-970001-83-9 : Б. ц.
Переклад назви: Триваюча гонка озброєнь: напади та повторне використання коду
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Захист інформації--Мови програмування

Анотація: По мірі того, як діяльність людини перейшла до цифрового домену, так і всі відомі зловмисні поведінки, включаючи шахрайство, крадіжки та інші хитрощі. Срібної кулі немає, і кожна загроза безпеці вимагає конкретної відповіді. Одна особлива загроза полягає в тому, що програми приймають неправильно введені дані, і в багатьох випадках можливе виготовлення входів, які дозволяють зловмиснику повністю контролювати цільову комп'ютерну систему. Природа мов програмування систем лежить в основі проблеми. Замість того, щоб переписувати десятиліття добре перевіреної функціональності, ця книга вивчає способи жити з (програмуванням) гріхами минулого, в той час як скорочуючи безпеку найбільш ефективним способом. Ми вивчаємо цілу низку різних варіантів, кожен з яких досягає значного прогресу у напрямку захисту застарілих програм від шкідливих даних. Досліджені рішення включають захисні типи захисту, які виключають виконання певних програм, оскільки вони ніколи не виникають під час нормальної роботи. Інший напрямок досліджує ідею представити супротивникам рухому ціль, яка непередбачувано змінює поверхню атаки завдяки рандомізації. Ми також висвітлюємо ідеї виконання тандему, коли компроміс одного виконавчого клону змушує його відходити від іншого, тим самим виявляючи змагальну діяльність.


Дод.точки доступу:
Larsen, Per \editor.\
Sadeghi, Ahmad - Reza A. \editor.\
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

16.


    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

17.


    Durdas, A.
    The system of higher education quality evaluation in France: history and modernity [Електронний ресурс] / A. Durdas. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 139-143, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.139143. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
докторантура -- елітні школи -- оцінка якості -- університет
Анотація: У статті розглядаються особливості сучасної системи вищої освіти Франції; зазначено дуальність між французькими закладами вищої освіти та дослідницькими центрами, а також дуальність між освітніми установами та навчальними програмами. Розкрито особливості функціонування дослідницьких центрів. Вивчено та проаналізовано типи закладів вищої освіти у країні та особливості їх діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку. Вивчено особливості функціонування університетів, «великих шкіл» та приватних закладів вищої освіти. Розкрито порядок здійснення докторських досліджень у Франції. Зазначено умови вступу та підготовки докторів філософії. Виділено історичні особливості системи оцінювання якості у французькій вищій освіті та її сучасний стан. Розглянуто функції і завдання установ, що задіяні у систему оцінювання якості вищої освіти Франції та зазначено мету проведення оцінювання якості освіти. Зазначено органи, які займаються оцінкою якості вищої освіти у державі. Досліджено роль, історичні аспекти та місію Агентства з оцінки вищої освіти та досліджень Франції. Зазначено роль та місію Національного комітету з оцінки державних вищих навчальних закладів. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої оцінки якості вищої освіти у країні; зазначено участь вищих навчальних закладів у проведенні оцінювання. У статті розглянуто сучасний стан сфери оцінювання якості вищої освіти. Акцентовано на сильній централізованій присутності держави у сфері освіти Франції, зокрема у розробці навчальних програм на всіх освітніх рівнях, визначенні змісту навчання, а також у підборі викладацького складу, призначенні та навчанні інспекторів, що здійснюють контроль за якістю освіти. Звернено увагу на роль автономії закладів вищої освіти у їх розвитку та діяльності та місцевих органів влади, які здійснюють матеріальне забезпечення задля функціонування закладів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Subashkevych, I.
    Using youtube video resources to form a tolerant attitude towards children with special educational needs [Електронний ресурс] / I. Subashkevych, V. Korniat, V. Loboda. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - P78-86, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
YouTube -- медіаграмотність -- інклюзивна освіта -- медіаосвіта -- професійна підготовка
Анотація: У статті розкривається проблема професійної підготовки фахівців педагогічних спеціальностей в Україні, а саме у Львівському національному університеті імені Івана Франка, до роботи із дітьми з особливими освітніми потребами (ООП) в умовах інклюзивного навчання, що є корисне не лише для цих дітей, а й для їхній однолітків, батьків. Акцентовано увагу на необхідності удосконалення освітнього процесу в умовах закладу вищої освіти для підготовки компетентних кадрів у роботі з дітьми з ООП. Подано порівняльний аналіз навчальних дисциплін за навчальними планами різних спеціальностей («Дошкільна освіта», «Початкова освіта»; «Соціальна педагогіка», «Соціальна робота»). Описано інноваційний досвід запровадження для студентів факультету педагогічної освіти вивчення навчального курсу «Основи медіаграмотності», що дозволить їм критично аналізувати медіаповідомлення, свідомо сприймати і аналізувати інформацію, відділяти реальність від її віртуальної симуляції, осмислювати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують, причини таких дій, а також розуміти структурні елементи, які впливають на інформацію. Запропоновано серію практичних медіапродуктів, а саме використання відеоресурсу YouTube, для формування толерантного ставлення студентів педагогічних спеціальностей до дітей з ООП. Для цього авторами підібрано низку мультиплікаційних фільмів з відеоресурсу YouTube, які можна використовувати в різних формах роботи з батьками і учнями для ознайомлення з особливостями даної категорії дітей та зменшення недовіри, а саме: «Анатоль і його каструлька», «Подарунок», «Казкові історії. Незвичний молодший брат», «Квітка-семицвітка», «У пошуках Дорі», «Мотузки», «Обережна історія», «Тамара», «Мультфільм про Діму» та інші. Даний медіаконтент сприятиме поширенню інклюзії в освітньому середовищі, допоможе звільнити від соціальної ізоляції дітей з ООП, формуватиме їх здорову взаємодію з «нормальними» дітьми, а також розвиватиме позитивне, терпеливе, лояльне ставлення з боку оточуючих.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korniat, V.
Loboda, V.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.
004.43(07)Agda
S90


    Stump, Aaron David.
    Verified Functional Programming in Agda / A. D. Stump ; Association for Computing Machinery. - New York : ACM Books, 2016. - 258 p. - (ACM Books series ; #9). - ISBN 978-1-970001-27-3 : Б. ц.
Переклад назви: Перевірено функціональне програмування в Agda
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мови програмування--Agda--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня перевірка -- внутрішня перевірка -- практика програмування -- якість програмного забезпечення
Анотація: Agda - це передова мова програмування, заснована на типу теорії. Система типу Agda є достатньо виразною, щоб підтримувати повну функціональну перевірку програм у двох стилях. Під час зовнішньої перевірки ми пишемо чисті функціональні програми, а потім пишемо докази властивостей про них. Докази - це окремі зовнішні артефакти, як правило, з використанням структурної індукції. Під час внутрішньої перевірки ми визначаємо властивості програм через розширені типи для самих програм. Це часто вимагає включення доказів всередині коду, щоб показати перевірку типу, що вказані властивості містять. Можливість доказувати властивості програм у цих двох стилях - це глибоке доповнення до практики програмування, що дає програмістам можливість гарантувати відсутність помилок і тим самим покращувати якість програмного забезпечення більш ніж раніше можливо. Перевірене функціональне програмування в Агді - це перша книга, в якій подано систематичну експозицію зовнішньої та внутрішньої перевірки в Агді, що підходить для студентів магістратури з інформатики. Не передбачається ознайомлення з функціональним програмуванням або перевіреними комп'ютером доказами. Книга починається з ознайомлення з функціональним програмуванням через звичні приклади, такі як булеві, натуральні числа, списки та методи зовнішньої перевірки. Внутрішня перевірка розглядається на прикладах векторів, дерев бінарного пошуку та дерев Браун. Також входить більш досконалий матеріал щодо обчислення на рівні типу, чітких міркувань щодо припинення та нормалізації шляхом оцінки. Книга також включає середній розмірний випадок кодування та декодування Хаффмана.


Дод.точки доступу:
Association for Computing Machinery


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)

Знайти схожі

20.


    Терехов, С. І.
    [Рецензія] [Текст] / С. І. Терехов // Мовознавство : наук.-терет. журн. - 2011. - N 1. - С. 92-93
Рец. на кн. : Типи референції в системі просторових, часових та особових координат у їх мовній реалізації (на матеріалі української, російської та англійської мов) : монографія. - К. : КСУ ; Альфа Реклама, 2010. - 340 с.
. - ISSN 0027-2833

Кл.слова (ненормовані):
референції -- мовна репрезентація -- часові координати

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)