Пошуковий запит: (<.>K=товар<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Маркетинг/ред.: В. І. Крамаренко, Б. І. Холод. - 2003
|
>2.
| Делебак Д. Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу /Д. Делебак ; пер.: Д. Бабин, С. Грабовецкий. - 1997
|
>3.
| Грищенко І. М. Комерційна діяльність посередницьких підприємств/І. М. Грищенко. - 2009
|
>4.
| Основи економічної теорії /Л. Ю. Мельник, М. Х. Корецький [та ін.]. - 2005
|
>5.
| Мак Галли Майкл Т. Основы эффективных продаж. Советы эксперта по малому бизнесу/Майкл Т. Мак Галли. - 1997
|
>6.
| Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. -Київ:Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017,N № 5/6.-С.56-63
|
>7.
| Економічна теорія/В. Д. Лагутін [и др.] ; за заг. ред. В. Д. Лагутіна. - 2017
|
>8.
| Александрова О. Конкуренція: благо чи зло. Специфіка та тенденції розвитку/О. Александрова, О. Зубчик. - 2006
|
>9.
| Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/Е. А. Домашева, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. -Київ, 2017,N N 5/6.-С.42-48
|
>10.
| Єщенко П. С. Сучасна економіка/П. С. Єщенко, Ю. І. Палкін. - 2005
|
>11.
| Шпак В. Міжнародна торгівля/В. Шпак, А. Кондорі Ромеро. - 2004
|
>12.
| Пронкевич О. В. Дон Кіхот: роман - міф - товар/О. В. Пронкевич. - 2012
|
>13.
| Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди/Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Харківський нац. педагогічний ун-т ім. Г. С. Сковороди Ч. 2: Літературознавство: До 290-річчя з дня народження Г. С. Сковороди Вип. 1 (69). - 2012
|
>14.
| Блащук О. Отримати з-за океану/О. Блащук // Гроші. -Київ:ТОВ "Видавничий Дім УМХ, 2018,N № 15.-С.36-39
|
>15.
| Жорняк А. Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки/А. Жорняк // Підприємство, господарство і право. -Київ:ТОВ "Гарантія", 2019,N № 10.-С.61-65
|
>16.
| Молнар О. С. Стратегічне управління збутом у торговельних підприємствах у умовах ринкової економіки/О. С. Молнар, С. І. Роль, В. Ю. Іванина // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 10.-С.109-114
|
>17.
| Єлісєєва О. К. Статистичний аналіз сезонно скоригованих обсягів зовнішньої торгівлі за товарною структурою у 2018 році/О. К. Єлісєєва // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020,N № 3.-С.84-91
|
>18.
| Литвинова Є. Експортна ціна — якою вона повинна бути? Формування вартості на товар за кордоном/Є. Литвинова // Управління якістю. -Київ:ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018,N № 9.-С.71-77
|
>19.
| Максименко І. Я. Особливості обліку бонусів: бухгалтерський та податковий аспекти/І. Я. Максименко, Т. Р. Волкова // Інвестиції: практика та досвід. -Київ:ТОВ "ДКС Центр", 2019,N № 22.-С.54-57
|
>20.
| Литвин О. Є. Перспективи розвитку та проблеми експертно-імпортної діяльності українських підприємств/О. Є. Литвин, Е. В. Сергієнко // Формування ринкових відносин в Україні. -Київ:Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019,N № 10.-С.18-25
|
|
|