Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товар<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Skvorets V., Kudinov I.
Назва : Socio-cultural transformation in Post-soviet Ukraine
Паралельн. назви :Соціокультурна трансформація в пострадянській Україні
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2021. - № 5/6. - С. 43-51. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2021/5/6). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєустрій народу--соціальна матриця--суспільне відтворення--соціальна трансформація--соціальний розвиток--соціальна деградація--соціокультурні зміни
Анотація: Актуальність проблеми дослідження полягає в тому, що осмислення соціокультурної трансформації дозволяє виділити соціальні процеси, які впливають на функціонування пострадянського українського суспільства. Предметом дослідження є соціальні процеси, що визначають зміст і характер соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства. Метою статті є осмислення впливу соціокультурних змін на функціонування пострадянського українського суспільства. Методологія дослідження соціокультурної трансформації ґрунтується на використанні системного, логічного, історичного, діалектичного і соціокультурного підходів та методів. У результаті дослідження виявлено, що в пострадянській Україні загальний контекст соціокультурних змін зумовлений реалізацією ринкових реформ, що спричинили процеси приватизації, деіндустріалізації, масової маргіналізації населення, переходу до ліберальної держави та депопуляції населення. Ці процеси зумовили соціокультурні зміни в житті громадян України. Відбулися важливі зміни в соціальній сфері, соціальній структурі населення, розподілі національного багатства, що змінили напрямок його руху із домінування соціального розвитку на переважання соціальної деградації. Відбулася зміна соціальної матриці відтворення суспільства: від домінування культури середніх верств населення відбувся перехід до поширення культури бідних, основною ознакою якої є боротьба людини за виживання. Зміст соціокультурної трансформації пострадянського українського суспільства полягає в переході від абсолютизму держави до абсолютизму ринку, що означає перетворення всього, що можливо, на товар, і домінування товарно-грошових відносин у всіх сферах суспільного життя. Цей перехід супроводжувався зміною історико-культурного типу особистості людини, комерціалізацією, депрофесіоналізацією, а також примітивізацією державного управління. Зміни стану культури ускладнили відтворення суспільства як цілісності. Радянський життєустрій був демонтований, а збій соціальної матриці засвідчує про те, що новий життєустрій в пострадянській Україні сформувати ще не вдалося, а тому соціокультурну трансформацію необхідно спрямувати саме на його формування. Практична цінність результатів полягає в обґрунтуванні змісту соціокультурної трансформації в пострадянській Україні та її впливу на функціонування суспільства.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єлісєєва О. К.
Назва : Статистичний аналіз сезонно скоригованих обсягів зовнішньої торгівлі за товарною структурою у 2018 році
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2020. - № 3. - С. 84-91 (Шифр Ф644512421/2020/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--вартість експерту--вартість імпорту--сезонно скориговані дані--календарний ефект
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/Є 97
Автор(и) : Єщенко П. С., Палкін Ю. І.
Назва : Сучасна економіка : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 2005
Кільк.характеристики :327 с
ISBN, Ціна 966-642-255-5: Б.ц.
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економічна теорія
Анотація: В підручнику акцент зроблено на загальних закономірностях ринкової економіки, ключових питаннях трансформаційних процесів у постсоціалістичних країнах.
Примірники : всього 1: ГП АБ(103), ГП ЧЗ(1), Ф2(25)
Вільні : ГП АБ(103), ГП ЧЗ(1), Ф2(25)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.3/А 42
Автор(и) : Александрова О., Зубчик О.
Назва : Конкуренція: благо чи зло. Специфіка та тенденції розвитку
Вихідні дані : Київ: Обрії, 2006
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Центр дослідження проблем конкуренції
ISBN, Ціна 966-95774-3-8: 18.00 грн.
ДРНТІ : 06.56.21
УДК : 330.3
Предметні рубрики: Економіка-- ринок-- структура
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): виробництво--товар--бізнес--конкурентоспроможність
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/Б 51
Автор(и) : Бернгольц П., Браер Ф.
Назва : Основы политической экономии . Т. 1 : Теория экономических систем
Вихідні дані : Киев: Киевский университет, 1998
Кільк.характеристики :317 с
Колективи : Киевский университет имени Тараса Шевченко
ISBN, Ціна 966-594-077-5 (общ.)
ISBN, Ціна 966-594-080-5 (т. 1)
ДРНТІ : 06.01
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економіка-- Економічна концепція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринкова економіка--товар
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Блащук, Олеся
Назва : Отримати з-за океану
Місце публікування : Гроші: всеукраїнський журнал/ Укр. мед. гр. - Київ: ТОВ "Видавничий Дім УМХ, 2018. - № 15. - С. 36-39. - ISSN 2414-9160 (Шифр Г152829276/2018/15). - ISSN 2414-9160
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-магазин--сплата за товар--український експортер
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65-31я73/Г 85-205381757
Автор(и) : Грищенко І. М.
Назва : Комерційна діяльність посередницьких підприємств : підручник
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2009
Кільк.характеристики :447 с
ISBN, Ціна 978-966-349-192-9:
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Ринкова економіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--попит--тендер--договір--торгівля
Примірники :ГП АБ(1)
Вільні : ГП АБ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Д 29
Автор(и) : Делебак, Дон
Назва : Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу : пер. с англ.
Вихідні дані : Киев: София, 1997
Кільк.характеристики :287 с
Серія: Школа бизнеса
ISBN, Ціна 966-7319-12-1: 5.00 грн.
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Торгівля-- Організація торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): покупець--товар--продаж
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Деньги -2018р.,N 15
Цікаві статті :
Богута Н. Про 28,88 забули?/ Н. Богута (стр.6) Кл.слова: національна валюта,коливання валюти,курс гривні
Богута Н. Ціни пішли у мінус/ Н. Богута (стр.7) Кл.слова: індекс споживчиш цін,облікова ставка,цінова динаміка
Гарний Д. А ваші активи чисті?/ Д. Гарний (стр.13) Кл.слова: товариства з обмеженою відповідальністю,малі підприємства,укладення договору
Томашевська О. Зустрінуть біля каси/ О. Томашевська (стр.14) Кл.слова: касова дисципліна,податкова служба,платники податків
Кириченко С. "Обнал" живий/ С. Кириченко (стр.18-23) Кл.слова: переведення у готівку,податковий кредит,суб’єкт підприємницької діяльності
Харламов П. Продаємо в мережу/ П. Харламов (стр.24-27) Кл.слова: покупки в мережі,інтернет-магазин,маркетплейс
Харламов П. Рекламуємо з розумом/ П. Харламов (стр.28-31) Кл.слова: онлайн-просування,реклама в мережі,просування товару
Богута Н. Гривню - з Мережі/ Н. Богута (стр.32-35) Кл.слова: інтернет-бізнес,інтернет-еквайринг,оплата товару
Блащук О. Отримати з-за океану/ О. Блащук (стр.36-39) Кл.слова: інтернет-магазин,сплата за товар,український експортер
Тимошенко Ю. Швидкі літні позики/ Ю. Тимошенко (стр.40-43) Кл.слова: типи позик,гроші в борг,швидкий кредит
Кириченко С. У серпні зажадали валюти/ С. Кириченко (стр.44-45) Кл.слова: найприбутковіші вклади,валютний вклад,депозитний ринок
Харламов П. До школи - готові!/ П. Харламов (стр.46-49) Кл.слова: шкільні ярмарки,підготовка до навчального року,шкільна форма
Шмельова С. Серпневий sale/ С. Шмельова (стр.50) Кл.слова: українські забудовники,продаж житла,Київміськбуд
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Домашева Е. А., Зозулев, Александр Викторович
Назва : Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара
Місце публікування : Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 42-48 (Шифр М772184/2017/5/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегія--стратегія виведення--новий товар
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1/Е 45
Автор(и) : Базилевич, Віктор Дмитрович, Попов, Віктор Миколайович, Базилевич, Катерина Степанівна, Гражевська, Надія Іванівна
Назва : Економічна теорія. Політекономія : підручник . -9-те вид.
Вихідні дані : Київ: Знання, 2014
Кільк.характеристики :710 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет
Серія: Класичний університетський підручник
ISBN, Ціна 978-617-07-0157-2: 135.00 грн.
ДРНТІ : 06.03
УДК : 330.1
Предметні рубрики: Економічна теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): світовий ринок--глобалізація економіки--фінансова система--земельна рента--капітал--конкуренція--пропозиція--попит--теорія грошей--товар--суспільне виробництво--економічна система--перехідна економіка--ринкова економіка--макроекономіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 330.1(075.8)/Е 45
Автор(и) : Лагутін В. Д., Уманців Ю. М., Щербакова Т. А., Ожелевська Т. С., Лебедева Л. В.
Назва : Економічна теорія : підручник
Вихідні дані : Київ: КНТЕУ, 2017
Кільк.характеристики :608 с
Колективи : Київський національний торгівельно-економічний університет
ISBN, Ціна 978-966-629-839-6: 140.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 330.1(075.8)
Предметні рубрики: Економічна теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічні системи--товар і гроші--підприємництво--банківська система--доходи--міжнародні економічні відносини--глобальні проблеми
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жорняк, Анастасія
Назва : Інформаційна послуга у сфері господарювання: поняття та ознаки
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 10. - С. 61-65. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/10). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформація--відомості--вінформаційний ринок--товар--послуга--інформаційні потреби--інформаційний продукт--інформаційна послуга
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 336.24(075.8)/З-62
Автор(и) : Зима О. Т.
Назва : Митне право : конспект лекцій
Вихідні дані : Харків: Право, 2018
Кільк.характеристики :126 с
ISBN, Ціна 978-966-937-405-9: 150.00 грн.
ДРНТІ : 10
УДК : 336.24(075.8)
Предметні рубрики: Митне право
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--митний кордон--митні режими--митний контроль--підприємництво
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвин О. Є., Сергієнко Е. В.
Назва : Перспективи розвитку та проблеми експертно-імпортної діяльності українських підприємств
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць/ Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки. - Київ: Державний науково-дослідний інститут інформатизації та моделювання економіки, 2019. - № 10. - С. 18-25 (Шифр Ф644512421/2019/10)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експортно-імпортна діяльність--підприємство--експорт--імпорт--товар--послуга--товарна структура--конкурентоспроможність
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Литвинова, Євгенія
Назва : Експортна ціна — якою вона повинна бути? Формування вартості на товар за кордоном
Місце публікування : Управління якістю: спеціалізований журнал/ ДП"Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості". - Київ: ТОВ "Тех Медіа Груп", 2018. - № 9. - С. 71-77 (Шифр У014460541/2018/9)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експорт продукції--формування експортної ціни--правила інкотермс
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.1/М 15
Автор(и) : Мак Галли Майкл Т.
Назва : Основы эффективных продаж. Советы эксперта по малому бизнесу
Вихідні дані : Киев: София, 1997
Кільк.характеристики :287 с
Серія: Школа бизнеса
ISBN, Ціна 966-7319-15-6:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 339.1
Предметні рубрики: Торгівля-- Організація торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товар--покупець
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Максименко І. Я., Волкова Т. Р.
Назва : Особливості обліку бонусів: бухгалтерський та податковий аспекти
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 22. - С. 54-57. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/22). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): безоплатний товар--бонус--дисконт знижка--картка лояльності--матеріальні активи--продавець--торгівля
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
Лилик І. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року/ І. Лилик (стр.4-15) Кл.слова: український маркетинг,сертифікація маркетологів,міжнародна співпраця, маркетинг
Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції (стр.16-21) Кл.слова: друкована реклама,радіо реклама,рекламний медіаринок
Штепа А. От слайда к слову или как выступить эффективно/ А. Штепа (стр.22-25) Кл.слова: комунікація,публічний виступ,ораторське мистецтво
Відео-маркетинг: путівник для початківця (стр.26-29) Кл.слова: контент створений споживачем,рекламний відеоролик,Тайм Інкорпорейшн
Рітсон М. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років/ М. Рітсон (стр.30-32) Кл.слова: Прітчард Марк, про нього,цифровий маркетинг,медійна реклама
Шинкаренко Н. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій/ Н. Шинкаренко (стр.33-37) Кл.слова: виставкова діяльність,трансформація виставок,контакт зі споживачем
В борьбе за Украину без сексизма (стр.38-41) Кл.слова: приниження особистості,гендерні стереотипи,реклама
5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году (стр.42-44) Кл.слова: новорічні подарунки,подарунок колегам,корпоративні подарунки
Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3 (стр.45-46) Кл.слова: індекс споживчих настроїв,індекс економічних очікувань,маркетингові дослідження
Дадо Я. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі/ Я. Дадо, В. В. Ян (стр.47-55) Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням,маркетингові дослідження,концепція Ресів
Решетилова Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара/ Т. Решетилова (стр.56-63) Кл.слова: маркетингова діяльність,інноваційний товар,перевага споживачів
Зозульов О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє/ О. Зозульов (стр.64-72) Кл.слова: модель організації бізнесу,формування маркетингової стратегії,маркетингова діяльність
Перевозова І. Мотиватори праці менеджерів/ І. Перевозова, І. Попадинець (стр.73-78) Кл.слова: управління мотивацією праці,мотивація управлінської праці,зовнішні мотиватори
Мороз Л. Свято маркетологів у Львові/ Л. Мороз (стр.79-82) Кл.слова: українські маркетологи,Українська Асоціація Маркетингу,День маркетолога
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Маркетинг и реклама -2017р.,N 5/6
Цікаві статті :
В Киеве состоялся Девятый iForum (стр.6-9) Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017,інтернет-діячі,місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте (стр.10-15) Кл.слова: поведінка споживача,маркетинг,вітчизняні товаровиробники
Федоришина И. Системный анализ потребителя и сегментация рынка/ И. Федоришина (стр.16-21) Кл.слова: практичний маркетинг,сегментація ринку,поведінка споживача
Степанюк А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя)/ А. Степанюк (стр.22-24) Кл.слова: сенсорний маркетинг,нейромаркетинг,споживча поведінка
Патоша О. И. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей/ О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова (стр.25-29) Кл.слова: поведінка споживача,нераціональні ефекти поведінки,фактори вибору товару
Ромат Е. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК)/ Е. Ромат (стр.30-40) Кл.слова: маркетингові комунікації,комунікаційні характеристики,класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 % (стр.41) Кл.слова: реклама,Пепсі,імідж
Домашева Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара/ Е. А. Домашева, А. В. Зозулев (стр.42-48) Кл.слова: стратегія,стратегія виведення,новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке (стр.50-54) Кл.слова: рекламна агенція,відеоконтент,відеореклама
Левченко С. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды/ С. Левченко (стр.56-57) Кл.слова: онлайн-бізнес,штатні фахівці,інтернет-магазин
Тейлор К. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики/ К. Тейлор (стр.58-60) Кл.слова: креативна економіка, Україна,менеджмент,ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" (стр.61-67) Кл.слова: круглий стіл,засоби масової інформації,бренд
Ромат Е. Образ женщины в рекламе 1930-х годов/ Е. Ромат, Т. Пирогова (стр.68-73) Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р.,мода,жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" (стр.74-78) Кл.слова: Фаворити Успіху,церемонія нагородження,український бренд
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)