Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=товарна політика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Назва журналу :Поліграфія і видавнича справа -2014р.,N 1/2
Цікаві статті :
Огар Е. І. Сучасна дитяча книга як національний культурний продукт/ Е. І. Огар (стр.3-8) Кл.слова: національне самовизначення,культурна глобалізація,українська дитяча книга
Гірняк Г. З. Про необхідність впровадження новітніх технологій документування у діяльності міських виконавчих органів/ Г. З. Гірняк (стр.8-15) Кл.слова: інформаційні процеси,новітні технології,документування
Грет Г. П. Товарна політика видавництва Дух і літера/ Г. П. Грет, А. В. Гуленко (стр.16-21) Кл.слова: товар,видавництво,товарна політика
Миколаєнко А. Ю. Українське видавництво “Смолоскип” у діаспорі:організаційні засади та структура/ А. Ю. Миколаєнко (стр.21-27) Кл.слова: видавництво “Смолоскип”,Зінкевич Осип,українська діаспора
Гривняк О. І. Літературна і видавнича діяльність роду Гербуртів на теренах Галичини (XVI-XVII ст.)/ О. І. Гривняк, О. О. Цебенко (стр.28-45) Кл.слова: рід Гербуртів,літературна та видавнича спадщина,доба Середньовіччя
Косинська Ю. В. Редагування перекладної літератури: історіографія наукової думки/ Ю. В. Косинська (стр.46-55) Кл.слова: редагування перекладів,наукові дослідження,розвиток теоретичної думки
Голубник Т. С. Синтез моделей факторів прогнозування якості формування монтажного спуску книжкових видань/ Т. С. Голубник, В. М. Сеньківський (стр.56-62) Кл.слова: монтажний спуск,факторі,модель
Луцків М. М. Імітаційна модель дискретного відтворення растрового елемента округлої форми/ М. М. Луцків, М. М. Логойда (стр.63-69) Кл.слова: растрування,растровий елемент,муар
Стельмашук С. Г. Аналіз впливу окремих факторів на ефект зрівноважування надлишкових сил в механізмах неповнозубих коліс/ С. Г. Стельмашук (стр.70-74) Кл.слова: зрівноважування,сили енерції,зубчасті колеса
Морфлюк В. Ф. Інтегрований метод цифрового визначення параметрів стабілізації фарб у аркушевих друкарських машинах/ В. Ф. Морфлюк, І. С. Карпенко (стр.75-81) Кл.слова: аркушева друкарська машина,суміщення фарб,аркушепередавальна система
Маїк В. 3. Дослідження впливу процесів нанесення шрифту Брайля на стійкість картонів до подвійних перегинів/ В. 3. Маїк (стр.82-85) Кл.слова: картон,пакування,подвійні перегини
Швайка Л. А. Пам’яті Учителя і колеги / Л. А. Швайка, О. І. Гузела (стр.86-87) Кл.слова: Масловатий М. М.,науковець,вшанування пам'яті
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.4/.5/Т 35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-966-8226-84-7: 35.00, 35.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 19.51.61
УДК : 655.4/.5
Предметні рубрики: Книгознавство-- Видавнича справа-- Книжкова торгівля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--реклама--книгорозповсюдження--маркетингова логістика
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(32), Ф3(9)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(31), Ф3(7)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8/О-75
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :352 с
ISBN, Ціна 966-8365-50-Х:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники : всього : ГП(2), ГП АБ(2)
Вільні : ГП(2), ГП АБ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 83
Автор(и) : Бородкіна Н. О.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2007
Кільк.характеристики :360 с
ISBN, Ціна 966-351-050-1: 99.00 грн.
ДРНТІ : 06
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Торгівля
Примірники : всього : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(4), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/З-53
Автор(и) : Земляков І. С., Рижий І. Б., Савич В. І.
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2004
Кільк.характеристики :352 с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примітки : Л-ра: с. 351-352
ISBN, Ціна 966-8365-50-X: 20.00 грн
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): товарна політика--товарная политика--реклама--конкуренція--конкуренция--цінова політика--ценовая политика--маркетингова політика--маркетинговая политика--види маркетингу--виды маркетинга--система маркетингу--система маркетинга--маркетингова діяльність--маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.
Примірники : всього : Ф1(5), ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(5), ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Щ 61
Автор(и) : Щербань В. М.
Назва : Маркетинг : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :208 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту
ISBN (в опр.), Ціна 966-364-179-7:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Організація торгівлі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові дослідження--товарна політика--цінова політика--реклама--положення про службу маркетингу
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/О-75
Назва : Основи маркетингу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Наш час, 2004
Кільк.характеристики :240 с
ISBN, Ціна 966-8174-00-3:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 001/Н 34
Назва : Наукові студії - XXI (культура, освіта-антропоцентричні парадигми і сучасний світ). Філософія. Філологія. Педагогіка. Економіка . Випуск 3 (Том 5)
Вихідні дані : Київ; Буча: Міленіум, 2014
Кільк.характеристики :472 с
Колективи : Український гуманітарний інститут
ISBN, Ціна 978-966-8063-97-14: 30.00 грн.
ДРНТІ : 00
УДК : 001.891
Предметні рубрики: Наукові дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англомовний дискурс--товарна політика
Зміст : Деконструкция Жака Деррида и христианство: два взгляда на одну проблему/ Ф. К. Понятовский. Методологические предпосылки комплексного исследования проблемы суггестивного воздействия речемузыкальных произведений на слушателя/ А. А. Калита, В. В. Марченко. Біблеїзми англомовних та україномовних текстів: граматична й лексико-семантична стратифікація/ Я. О. Мельник. Корейська поезія епохи корьо: тематичний і жанровий аспекти/ Ю. О. Могилко. Англійська народна казка: дефініція і функціонально-прагматичне спрямування/ Л. І. Тараненко. Аксіологічні параметри денотатів англомовного дискурсу/ С. О. Швачко. Теорія та методика навчання іноземної мови: розвиток когнітивно-пізнавальних навичок студентів/ О. І. Вовк. Теоретичні аспекти визначення поняття маркетингової інноваційної товарної політики/ В. Г. Алькема, І. М. Бережна. Сучасний демографічний стан у сільських регіонах України: статистичний аспект/ О. Б. Бурова. Інноваційні енергозберігаючі технології на підприємствах агропромислового комплексу України: проблеми впровадження/ В. Г. Чабан. Духовність і моральність: феноменологічний та історико-педагогічний аспекти/ І. Л. Сіданіч. Літопис родоводу чайки-чайковських: історико-соціокультурологічний аспект/ Т. О. Санникова. Антропоцентричний світ у координитах евристичних парадигм філологічного циклу ; Мысли об индоевропейской проблеме/ Н. С. Трубецкой.
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Ч-96
Автор(и) : Чучка І. М., Студеняк І. П.
Назва : Інтерактивний маркетинг : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :121 с
Колективи : Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут
ISBN, Ціна 978-966-351-184-9:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Економіка-- Електронний ринок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний покупець--інтерактивність--платіжні системи--товарна політика--реклама--оплата купівлі
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/А 83
Автор(и) : Армстронг, Гарі, Котлер, Філіп
Назва : Маркетинг. Загальний курс : підручник . -5-те вид.
Вихідні дані : Київ: Діалектика, 2001
Кільк.характеристики :601 с
Примітки : Пер. з англ.
ISBN, Ціна 5-8459-0131-6:
ДРНТІ : 06.81.55
УДК : 658.8(075)
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--стратегічне планування--маркетингові дослідження--споживчі ринки--глобальний ринок--суспільство--етика маркетингу--управління маркетингом--маркетингове середовище--товарна політика--товарорух--ціноутворення--гуртова торгівля--роздрібна торгівля--стимулювання збуту
Примірники :Ф1(1)
Вільні : Ф1(1)
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)