Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=транспорт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: C770899327/2017/6
   Журнал

CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника [Текст] : научно-технический журнал. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 6
Зміст:
Новости мира электронных компонентов. - С.4-9
Кл.слова: мікроконтролер, драйвер для живлення світлодіодів, цифровий ізолятор
Юсупов, Сакен. Искусство световых акцентов / С. Юсупов, М. Червинский. - С.10-14
Кл.слова: акцентні світильники, рекомендації щодо освітлення, рефлектор
Макаренко, Владимир. Драйверы светодиодов с низким уровнем электромагнитных помех компании Linear Technology / В. Макаренко. - С.16-21
Кл.слова: мікросхема, драйвери світлодіодів, електромагнітні завади
Рентюк, Владимир. Светодиод — такой знакомый и неизвестный. Часть 1. История, особенности применения / В. Рентюк. - С.22-26
Кл.слова: світлодіод, види світлодіодів, застосування світлодіодів
Богомолов, Андрей. Светодиодные драйверы для управления автомобильным освещением / А. Богомолов. - С.28-30
Кл.слова: світлодіодний драйвер, типологія драйверів, автомобільне освітлення
Пескин, Александр. Новые драйверы питания светодиодов, построенные на микросхеме HT7L5600 компании HOLTEK / А. Пескин. - С.32-35
Кл.слова: мікроелектроніка, мікроконтролер, драйвер живлення світлодіодів
Новая линейка продуктов Acrich COB. - С.36
Кл.слова: освітлювальний пристрій, джерело світла, світлодіод
Сумаг, Кристина Анжелика. Программируемый генератор пилообразного напряжения в микроконтроллерах PIC / К. -А. Сумаг. - С.38-40
Кл.слова: генератор пилкоподібної напруги, мікроконтролер, конденсатор
Вальпа, Олег. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: использование карт памяти SD и MMC в режиме SPI / О. Вальпа. - С.42-47
Кл.слова: карта пам’яті, мікроконтролер, обмін даних
Баранов, Вадим. Цифровая фильтрация на микроконтроллере AVR. Часть 2 / В. Баранов. - С.48-51
Кл.слова: цифровий фільтр, мікроконтролер, програма цифрової фільтрації
Чистохвалов, Андрей. Процессор смешанных сигналов ADSP-CM40x от Analog Devices / А. Чистохвалов. - С.52-57
Кл.слова: процесор змішаних сигналів, матричний перемикач, генератор тактових послідовностей
Винтрих, Арендт. О «феноменальном» поведении диодов / А. Винтрих [и др.], перевод и комментарии Колпаков А. - С.58-64
Інші автори: Николаи У., Турски В., Рейман Т.
Кл.слова: діоди, комунікаційне перевантаження, опозитні діоди
Лобач, Эдуард. SIM7500E — три головы китайского дракона / Э. Лобач. - С.65
Кл.слова: стандарт мобільного зв’язку, ринок електронних пристроїв, мобільний зв’язок
Соколов, Михаил. BLE v4.2: быстрее, безопаснее, энергоэффективнее. Часть 2 / М. Соколов. - С.66-70
Кл.слова: безпека бездротових систем, безпечна передача даних, об’єднання пристроїв
Головков, Сергей. Преобразователи постоянного напряжения Aimtec для применения в железнодорожном транспорте / С. Головков. - С.72-78
Кл.слова: перетворювачі постійної напруги, залізничний транспорт, способи фільтрації перешкод
Неяскин, Константин. Регулировка параметров AC/DC-преобразователей Mean Well и удаленное управление ими / К. Неяскин. - С.76-79
Кл.слова: джерело живлення, вихідна напруга
Черненко, Владимир. Герконы Standex. Всегда сухой контакт! / В. Черненко. - С.80
Кл.слова: герметизовані контакти, комутаційний пристрій
Ричардсон, Кристофер. Выбор и использование ферритовых бусин для подавления звона в импульсных преобразователях / К. Ричардсон, Р. Браманпалли. - С.82-88
Кл.слова: феритові намистини, швидкість наростання імпульсу, частота дзвону
Андреасян, Арамаис. Cистема видеонаблюдения и регистрации в общественном транспорте «Видеотранс» / А. Андреасян, А. Горшковский. - С.90-92
Кл.слова: відеоспостереження, громадський транспорт, відеомоніторинг
Семинар «Современные технологии беспроводной связи». - С.93
Кл.слова: сучасні технології, радіоелектронна продукція, бездротовий зв’язок
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ФІТМ / ІКБ / 125 / Прикладна загальна теорія систем безпеки / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Андреасян, Арамаис.
    Cистема видеонаблюдения и регистрации в общественном транспорте «Видеотранс» [Текст] / А. Андреасян, А. Горшковский // CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2017. - № 6. - С. 90-92

Кл.слова (ненормовані):
відеоспостереження -- громадський транспорт -- відеомоніторинг
Дод.точки доступу:
Горшковский, Андрей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.
81.472.1/Н 88-980758901

    Нуждин, Георгий Александрович.
    Espnol en Vivo = Учебник современного испанского языка с ключами : учебник / Г. А. Нуждин, К. М. Эстремера, П. М. Лора-Тамайо-Лора. - 7-е изд., испр. - Москва : Айрис-Пресс, 2007. - 528 с. - (Высшее образование). - ISBN 978-5-8112-2821-8 : 46.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Іспанська мова--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
знайомство -- ресторан -- транспорт -- фонетика -- тексти для читання
Анотація: Підручник розрахований для студентів немовних вузів, які починають вчити іспанську мову з нуля, у відповідності програмі першого та другого років навчання іспанській мові для немовних спеціальностей.
Дод.точки доступу:
Эстремера, Кармен Марин
Лора-Тамайо, Палома Мартин


Примірників всього: 17
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (15),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.


    Bem, N.
    Igor Volk: "Where aviation is, the country rises" = Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається" / N. Bem, O. Ilkova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P62-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
авіація -- космонавт -- пілот-випробовувач -- народжені в Україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Дод.точки доступу:
Ilkova, O.
Оксана Ількова
Наталія Бем


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Ogbonne, I. P.
    Is ethnicity a major determinant of achieving national and economic developments? A focus on Nigeria = Чи є етнічна приналежність основним визначальним фактором досягнення національного та економічного розвитку? Акцент на Нігерію / I. P. Ogbonne // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 5. - P39-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
етнічність -- економічний розвиток -- Нігерія -- суспільне сприйняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сприйняття суспільною думкою проблеми впливу етнічності на економічний розвиток Нігерії. З 1960 року, коли Нігерія отримала незалежність, ця найбільш густонаселена та багата на природні ресурси африканська країна постійно стикається з кризами в усіх сферах суспільного життя. Голод, інфляція, дефіцит бюджету, зовнішній борг, вуличне жебрацтво, проституція, шахрайство, злочинність у великих містах, тероризм, бідність, безробіття серед молоді, колапс обробної промисловості, корупція на державній службі та стагнація в підприємницькому розвитку - ось лише деякі проблеми, що заважають поступальному розвитку країни. Простежується зв'язок між етнічною ідентичністю з одного боку та конфліктогенністю нігерійського суспільства з іншого. Доводиться необхідність переходу від етнічної до загальнонаціональної свідомості. Описуються умови зниження конфліктогенного потенціалу етнічності за допомогою реалізації на національному рівні соціальних програм, спрямованих не лише на економічний розвиток, але й на вирішення гуманітарних проблем, таких як гідна освіта, медичне обслуговування, робочі місця, належне харчування тощо. На підставі авторського опитування було встановлено, що етнічність відіграє визначальну роль у економічному розвитку Нігерії. (Загалом у країні нараховується понад 250 етнічних груп, головними з яких є: хауса і фульбе - 29 %, йоруба - 21 %, ігбо - 18 %, іджо - 10 %, канурі - 4 %, ібібіо - 3,5 %, тів - 2,5 %). Констатується, зокрема, негативний вплив багатоетнічності на обсяг інвестицій та інфраструктуру країни: електроенергія, водопостачання, транспорт, житлове господарство, торгівля. Етнічне розмаїття негативно впливає також на гуманітарний розвиток, включаючи освіту, охорону здоров'я, розширення можливостей жінок, створення робочих місць. Обґрунтовується необхідність проведення на федеральному рівні урядових кампаній, спрямованих на популяризацію етнічної гармонії та взаємоповаги між представниками різних етносів, на заохочення нігерійців до усвідомлення національного інтересу, на використання сильних сторін етнічних груп для економічного розвитку Нігерії. Здатність уряду покращувати життя своїх громадян передбачає зрілість національної держави
Дод.точки доступу:
Огбонн, Іжеома Пауліна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Додонов, P.
    Peculiarities of shipping in the Dnipro basin in 1875-1932 = Специфіка судноплавства в басейні Дніпра в 1875-1932 рр. / P. Додонов // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Дніпро -- Дніпровський басейн -- річковий транспорт -- пароплави -- пороги -- Дніпробуд
Анотація: У статті проаналізовано динаміку водного транспорту в Дніпровському басейні в останню чверть ХІХ - першу третину ХХ століття. Зазначений хронологічний період характеризується співіснуванням традиційних засобів пересування водними шляхами із модерними нововведеннями. Технологічні новації у вигляді парового двигуна, залізного корпусу, гребного гвинта, а незабаром і двигуна внутрішнього згоряння спричинили справжню революцію на річковому транспорті. Показано, як під впливом вказаних новацій змінюється структура парку суден, збільшується їх загальний тоннаж, швидкість перевезень, зменшується собівартість послуг. Дніпро починає працювати на потреби промисловості, що бурхливо розвивається на його берегах. Загальна меридіональна орієнтація р. Дніпро з притоками, з'єднуючи собою лісову, лісо-степну та степну природнокліматичні зони, обумовила зміст вантажопотоків: з півночі постачали ліс та продукти лісообробної промисловості, з півдня - хліб, сіль, вугілля. Автор описує також еволюцію річкового флоту, у тому числі - пароплавів. За переписом 1890 року, на ріках України налічувалося 220 пароплавів, у 1906 році їх кількість лише на Дніпрі збільшилася до 440 одиниць, тоді як кількість несамохідних барж досягала 2,5 тис. Згадуються найбільші об'єднання власників пароплавів: "Російське товариство пароплавства і торгівлі" (РОПіТ), "Товариство пароплавства по Дніпру", "Друге товариство пароплавства по Дніпру". Вони експлуатували понад 70 пристаней на Дніпрі. Водночас, географічні умови, включаючи наявність порогів, ділянок з недостатньою глибиною, примхи погоди тощо значно ускладнювали навігаційні умови Дніпра. На відміну від басейнів Волги, Дону, річок Сибіру та Далекого Сходу, Дніпровські пороги ізолювали Верхню та Середню Наддніпрянщину від Низу, що отримало назву проблеми "Великого Дніпра", яка була вирішена у 1932 році через будівництво греблі Дніпровської ГЕС.

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Kaminska, M.
    Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy [Електронний ресурс] / M. Kaminska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P99-107, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
люди з обмеженими можливостями -- Європейський Союз -- стандарти -- якість життя
Анотація: Імідж інвалідності в суспільствах ЄС змінюється. З одного боку, статистичні дані (глобальні та європейські) свідчать про збільшення кількості людей з обмеженими можливостями. Особливо це стосується жінок, літніх та бідних. Люди з обмеженими можливостями стикаються з численними бар’єрами у доступі до таких послуг, як охорона здоров’я (включаючи медичну допомогу, лікування та допоміжні технології), освіту, зайнятість та соціальну допомогу, включаючи житло та транспорт. На національну закономірність інвалідності впливають тенденції в галузі охорони здоров’я, екологічних та інших факторів, таких як дорожньо-транспортні пригоди, насильство, гуманітарні катастрофи, включаючи стихійні лиха та конфлікти, нездорові дієти та зловживання наркотичними засобами. З іншого боку, проводяться численні законодавчі та виконавчі заходи для впровадження соціальної моделі у підході до питань інвалідності. Ефективність соціальної та економічної політики в країнах-членах ЄС виражається якістю життя людей з обмеженими можливостями, яка в свою чергу залежить від таких факторів, як: стать, вік, професійна діяльність, зайнятість. Якість життя людей з обмеженими можливостями в Європейському Союзі значною мірою залежить від соціальної, економічної та культурної політики окремих країн-членів. У статті представлено глобальну позицію ВООЗ щодо проблеми інвалідності та короткий порівняльний аналіз ключових статистичних даних, що характеризують людей з обмеженими можливостями в країнах-членах ЄС. Обговорюються пріоритети ЄС щодо стандартів функціонування людей з обмеженими можливостями в об’єктивних та суб’єктивних вимірах. Джерелом стратегії та діяльності ЄС є міжнародні документи: Конвенція про права людей з інвалідністю 2006 року та План дій Ради Європи щодо інвалідності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Devecioğlu, Sebahattin
    The impact of coronavirus pandemic lockdowns on sports economics = Вплив блокування пандемії коронавірусу з економіки спорту / Sebahattin Devecioğlu // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 4-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
Коронавірус -- Covid-19 -- спорт -- економіка
Анотація: Коронавірус отримав назву Coronavirus 2019-nCoV або (Covid-19) Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) поширилася по всіх куточках земної кулі, порушуючи багато аспектів повсякденного життя. Пандемія змусила країни запровадити суворі заходи заходи соціального дистанціювання для запобігання поширенню вірусу; вони включають поради залишатися вдома, закриття шкіл і підприємств і перерву в повсякденному соціальному житті,щоб зменшити тісні контакти між людьми. Спорт не є винятком: засоби до існування в цьому секторі були серйозно порушені; закрито тренажерний зал, заклади відпочинку, спорту та відпочинку вниз; призупинено професійний і громадський спорт; і великі події були скасовано. Дослідження показують, що це має багато економічних і соціальних наслідків фактичне закриття секторів спорту та туризму та найсуворіший локдаун заходів. Це дослідження було спрямоване на вплив карантину через епідемію коронавірусу на спорт економіка.Матеріал і методи. Дослідження розглянуто описово і вперше і другі доступні джерела – узагальнення літератури. Вміст мережі Офіційні сайти були оцінені за допомогою техніки документування. Результати. Майже через рік після першого спалаху смертельний штам Коронавірус Covid-19 все ще вирує у всьому світі, а спортивна екосистема – ні пощадили. Хоча відповіді країн дуже відрізнялися, глобальна реакція призвело до майже повного припинення змагань усіх рівнів, у тому числі багаторазових перенесення великих спортивних подій, таких як Олімпійські ігри та Європа Чемпіонат з футболу. Підрахунки показують, що майже мільйон робочих місць, пов’язаних зі спортом вплинуло в ЄС не лише на професіоналів у сфері спорту, а й на пов’язаних із ними осіб роздрібна торгівля та спортивні послуги, такі як подорожі, туризм, інфраструктура, транспорт, харчування та медіа-мовлення, щоб назвати лише деякі.За оцінками, заходи, пов’язані з Covid, спричинили втрату близько 50 мільйонів євро ВВП у ЄС-27. У 2018 році спортивна індустрія досягла 7% виграти в усьому світі в основному завдяки мегаподіям, таким як Чемпіонат світу з футболу. Це спонукало участь у спортивних заходах і змусили аналітиків оптимістично оцінити значення світовий спортивний ринок до 2023 року складе 627 мільярдів доларів США, що на 33% більше, ніж у 2018 році.
Дод.точки доступу:
Девецоглу Себахаттін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Гарасимчук, Олег.
    Інтегрований підхід до забезпечення кібербезпеки та дослідження кібезлочинів критичної інфраструктури за допомогою системи моніторингу інцидентів вірусів-вимагачів [Електронний ресурс] / О. Гарасимчук, А. Партика, О. Нємкова // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 286-296, DOI 10.28925/2663-4023.2023.21.286296. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
критична інфраструктура -- віруси-вимагачі -- моніторинг -- кіберзлочин -- інформаційні системи -- аудит кібербезпеки -- штучний інтелект -- інформаційна безпека -- фреймворк інформаційної безпеки
Анотація: У сучасному світі, де цифровізація стрімко зростає, кібербезпека виходить на значущий план у захисті національної безпеки, економіки та суспільного добробуту. Критична інфраструктура, як-от енергетика, транспорт, фінансові служби та медичні установи, особливо вразлива перед обличчям загроз кібербезпеки, зокрема від вірусів-вимагачів. Пропонований нами інтегрований підхід до зміцнення кібербезпеки та розслідування кіберзлочинів у цих сферах акцентує на важливості системи моніторингу інцидентів. Він опирається на три ключові стовпи: розробку передових систем моніторингу, що впроваджують штучний інтелект для оперативного виявлення та аналізу загроз; глибоку комплексну оцінку ризиків для виявлення потенційних вразливостей; та активну міжвідомчу співпрацю для координованого реагування на інциденти. Детальний розгляд технічних аспектів системи моніторингу, включно з її архітектурою та алгоритмами машинного навчання, висвітлює її здатність до прогнозування та виявлення кіберзагроз в реальному часі. Також обговорюються правові та етичні виміри збору та обробки даних, що є критично важливими для забезпечення приватності та довіри. Аналізуючи випадки з реальної практики, ми демонструємо, як інтегрований підхід може значно підвищити рівень кібербезпеки, забезпечуючи ефективне виявлення, швидке реагування та нейтралізацію кіберзагроз. Особлива увага приділяється успішним випадкам виявлення та блокування атак, що підкреслює значення комплексного підходу до захисту критичної інфраструктури. У заключній частині статті ми розглядаємо перспективи розвитку кібербезпеки критичної інфраструктури, акцентуючи на необхідності неперервного оновлення технологій, вдосконалення методик оцінки ризиків та розширення рамок міжвідомчої та міжнародної співпраці. Підкреслюється важливість адаптації до змінюваного кіберландшафту та впровадження інноваційних рішень для зміцнення стійкості перед обличчям новітніх загроз. Ця стаття вносить вагомий вклад у формування інтегрованих стратегій кібербезпеки, підкреслюючи, що поєднання передових технологій моніторингу, глибокої оцінки ризиків та міцної міжвідомчої співпраці може суттєво підвищити здатність суспільства ефективно протистояти кіберзагрозам та забезпечити безпеку критичної інфраструктури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Партика, Андрій
Нємкова, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Іванюк, О.
    Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики / О. Іванюк, Я. Мартьянова // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2020. - № 2. - С. 16-23, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.2 . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
інфраструктурні проєкти -- міський транспорт -- забудова
Анотація: У статті розглядаються інфраструктурні проєкти Київської міської думи, які реалізовувалися упродовж 1906–1910 рр. Особливу увагу приділено найбільш амбітним програмам, які сприяли трансформаційним процесам у міському просторі, зокрема розбудові каналізації, системи міського транспорту, облаштуванню вулиць. Встановлено, що задекларований у передвиборчих програмах принцип розвитку не лише центру, але й околиць Києва, зрештою, зазнав фіаско. Анонсовані міською думою інфраструктурні проєкти часом не враховували фінансові можливості міста, традиційну для імперії бюрократичну тяганину, лобізм і вплив бізнесу на ухвалення рішень. Найінформативнішим джерелом, що дозволяє детально й доволі образно висвітлювати процес ухвалення рішень і основні етапи реалізації проєктів є київські періодичні видання, зокрема «Киевлянин», «Громадська думка», «Рада»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Мартьянова, Я.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)