Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (3)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=транспорт<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bem N., Ilkova O.
Назва : Igor Volk: "Where aviation is, the country rises"
Паралельн. назви :Ігор Волк: "Там, де є авіація, країна піднімається"
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2020. - № 2. - С. 62-66. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2020/2). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авіація--космонавт--пілот-випробовувач--народжені в україні
Анотація: На самих витоках космонавтики Україна відзначилась як космічна держава. У сфері підкорення космосу ми маємо суттєві досягнення: українець побував у відкритому космосі, українці беруть участь у міжнародних програмах, виготовляють космічний транспорт. Серед космонавтів СРСР чимало тих, хто народився в Україні й зробив свій значний внесок у розвиток світової космонавтики. До таких особистостей належить 58-й космонавт СРСР, 143-й космонавт світу, Герой Радянського Союзу, льотчик-випробувач Ігор Петрович Волк. У статті надаються певні історіографічні відомості і зазначається на малочисельності таких досліджень щодо особистості космонавта. Вказується, що серед наукового доробку переважають матеріали публіцистичного та науково-популярного характеру. В статті автори деталізують життєвий шлях видатного космонавта. Зазначається, що І.Волк навчався льотній справі в Україні - закінчив Кіровоградське військове авіаційне училище льотчиків далекої авіації. Його активний етап кар'єри - льотно-випробувальна діяльність - розпочався у 1965 році. З травня 1965 по 2001 рік він працював у Льотно-дослідному інституті імені М. М. Громова. Ігор Волк багато років життя присвятив випробувальній роботі в небі. Він оволодів знаннями та досвідом для випробування "звалювання у штопор" майже всіх типів літаків, які в той час були в СРСР. Саме він під час виконання "штопорної програми" на літаку Су-27 вперше виконав так зване динамічне гальмування - "поставив літак на хвіст". Цей маневр вищого пілотажу нині відомий як "кобра Пугачова". Ігор Волк випробував в атмосфері прототип радянського багаторазового космічного винищувача "Спіраль". Цей проект зазнав поразки, проте згодом був розроблений інший проект - "Буран", командиром якого призначили Ігоря Волка. У рамках розробки саме цього проекту з 17 по 29 липня 1984 р. Ігор Волк здійснив космічний політ в якості космонавта-дослідника корабля "Союз Т-12". Відразу ж після повернення із польоту на Землю був проведений експеримент по управлінню літаками Ту-154ЛЛ і МіГ-25ЛЛ, наближених за аеродинамічними показниками до "Бурану". Сісти за штурвал літака відразу після польоту - жоден із космонавтів світу не виконував подібне завдання. Цей експеримент був суворо засекречений. Світ дізнався про успіх експерименту лише у 1988 р. під час прес-конференції керівника Главкосмосу О. Дунаєва. Ігор Волк мав особливий, виважений до деталей підхід до випробувальних польотів: готувався заздалегідь, обмірковував кожну деталь, дослуховувався до думок колег, використовуючи їхній досвід. Жодного разу не катапультувався. Відомі фахівці льотної справи вважають саме його ключовою фігурою в розробці методик посадки літаків в умовах відмови двигуні
Знайти схожі

2.

Назва журналу :CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Новости мира электронных компонентов (стр.4-9) Кл.слова: мікроконтролер,драйвер для живлення світлодіодів,цифровий ізолятор
Юсупов С. Искусство световых акцентов/ С. Юсупов, М. Червинский (стр.10-14) Кл.слова: акцентні світильники,рекомендації щодо освітлення,рефлектор
Макаренко В. Драйверы светодиодов с низким уровнем электромагнитных помех компании Linear Technology/ В. Макаренко (стр.16-21) Кл.слова: мікросхема,драйвери світлодіодів,електромагнітні завади
Рентюк В. Светодиод — такой знакомый и неизвестный. Часть 1. История, особенности применения/ В. Рентюк (стр.22-26) Кл.слова: світлодіод,види світлодіодів,застосування світлодіодів
Богомолов А. Светодиодные драйверы для управления автомобильным освещением/ А. Богомолов (стр.28-30) Кл.слова: світлодіодний драйвер,типологія драйверів,автомобільне освітлення
Пескин А. Новые драйверы питания светодиодов, построенные на микросхеме HT7L5600 компании HOLTEK/ А. Пескин (стр.32-35) Кл.слова: мікроелектроніка,мікроконтролер,драйвер живлення світлодіодів
Новая линейка продуктов Acrich COB (стр.36) Кл.слова: освітлювальний пристрій,джерело світла,світлодіод
Сумаг К.-А. Программируемый генератор пилообразного напряжения в микроконтроллерах PIC/ К. -А. Сумаг (стр.38-40) Кл.слова: генератор пилкоподібної напруги,мікроконтролер,конденсатор
Вальпа О. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: использование карт памяти SD и MMC в режиме SPI/ О. Вальпа (стр.42-47) Кл.слова: карта пам’яті,мікроконтролер,обмін даних
Баранов В. Цифровая фильтрация на микроконтроллере AVR. Часть 2/ В. Баранов (стр.48-51) Кл.слова: цифровий фільтр,мікроконтролер,програма цифрової фільтрації
Чистохвалов А. Процессор смешанных сигналов ADSP-CM40x от Analog Devices/ А. Чистохвалов (стр.52-57) Кл.слова: процесор змішаних сигналів,матричний перемикач,генератор тактових послідовностей
Винтрих А. О «феноменальном» поведении диодов/ А. Винтрих [и др.], перевод и комментарии Колпаков А. (стр.58-64) Кл.слова: діоди,комунікаційне перевантаження,опозитні діоди
Лобач Э. SIM7500E — три головы китайского дракона/ Э. Лобач (стр.65) Кл.слова: стандарт мобільного зв’язку,ринок електронних пристроїв,мобільний зв’язок
Соколов М. BLE v4.2: быстрее, безопаснее, энергоэффективнее. Часть 2/ М. Соколов (стр.66-70) Кл.слова: безпека бездротових систем,безпечна передача даних,об’єднання пристроїв
Головков С. Преобразователи постоянного напряжения Aimtec для применения в железнодорожном транспорте/ С. Головков (стр.72-78) Кл.слова: перетворювачі постійної напруги,залізничний транспорт,способи фільтрації перешкод
Неяскин К. Регулировка параметров AC/DC-преобразователей Mean Well и удаленное управление ими/ К. Неяскин (стр.76-79) Кл.слова: джерело живлення,вихідна напруга
Черненко В. Герконы Standex. Всегда сухой контакт!/ В. Черненко (стр.80) Кл.слова: герметизовані контакти,комутаційний пристрій
Ричардсон К. Выбор и использование ферритовых бусин для подавления звона в импульсных преобразователях/ К. Ричардсон, Р. Браманпалли (стр.82-88) Кл.слова: феритові намистини,швидкість наростання імпульсу,частота дзвону
Андреасян А. Cистема видеонаблюдения и регистрации в общественном транспорте «Видеотранс»/ А. Андреасян, А. Горшковский (стр.90-92) Кл.слова: відеоспостереження,громадський транспорт,відеомоніторинг
Семинар «Современные технологии беспроводной связи» (стр.93) Кл.слова: сучасні технології,радіоелектронна продукція,бездротовий зв’язок
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Devecioğlu Sebahattin
Назва : The impact of coronavirus pandemic lockdowns on sports economics
Паралельн. назви :Вплив блокування пандемії коронавірусу з економіки спорту
Місце публікування : Спортивна наука та здоров’я людини: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Charity Foundation "City of Dreams". - Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 2(6). - С. 4-11. - ISSN 2664-2069 (Шифр С967601977/2021/2). - ISSN 2664-2069
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): коронавірус--covid-19--спорт--економіка
Анотація: Коронавірус отримав назву Coronavirus 2019-nCoV або (Covid-19) Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) поширилася по всіх куточках земної кулі, порушуючи багато аспектів повсякденного життя. Пандемія змусила країни запровадити суворі заходи заходи соціального дистанціювання для запобігання поширенню вірусу; вони включають поради залишатися вдома, закриття шкіл і підприємств і перерву в повсякденному соціальному житті,щоб зменшити тісні контакти між людьми. Спорт не є винятком: засоби до існування в цьому секторі були серйозно порушені; закрито тренажерний зал, заклади відпочинку, спорту та відпочинку вниз; призупинено професійний і громадський спорт; і великі події були скасовано. Дослідження показують, що це має багато економічних і соціальних наслідків фактичне закриття секторів спорту та туризму та найсуворіший локдаун заходів. Це дослідження було спрямоване на вплив карантину через епідемію коронавірусу на спорт економіка.Матеріал і методи. Дослідження розглянуто описово і вперше і другі доступні джерела – узагальнення літератури. Вміст мережі Офіційні сайти були оцінені за допомогою техніки документування. Результати. Майже через рік після першого спалаху смертельний штам Коронавірус Covid-19 все ще вирує у всьому світі, а спортивна екосистема – ні пощадили. Хоча відповіді країн дуже відрізнялися, глобальна реакція призвело до майже повного припинення змагань усіх рівнів, у тому числі багаторазових перенесення великих спортивних подій, таких як Олімпійські ігри та Європа Чемпіонат з футболу. Підрахунки показують, що майже мільйон робочих місць, пов’язаних зі спортом вплинуло в ЄС не лише на професіоналів у сфері спорту, а й на пов’язаних із ними осіб роздрібна торгівля та спортивні послуги, такі як подорожі, туризм, інфраструктура, транспорт, харчування та медіа-мовлення, щоб назвати лише деякі.За оцінками, заходи, пов’язані з Covid, спричинили втрату близько 50 мільйонів євро ВВП у ЄС-27. У 2018 році спортивна індустрія досягла 7% виграти в усьому світі в основному завдяки мегаподіям, таким як Чемпіонат світу з футболу. Це спонукало участь у спортивних заходах і змусили аналітиків оптимістично оцінити значення світовий спортивний ринок до 2023 року складе 627 мільярдів доларів США, що на 33% більше, ніж у 2018 році.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Kaminska M.
Назва : Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 99-107. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.15 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.15
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): люди з обмеженими можливостями--європейський союз--стандарти--якість життя
Анотація: Імідж інвалідності в суспільствах ЄС змінюється. З одного боку, статистичні дані (глобальні та європейські) свідчать про збільшення кількості людей з обмеженими можливостями. Особливо це стосується жінок, літніх та бідних. Люди з обмеженими можливостями стикаються з численними бар’єрами у доступі до таких послуг, як охорона здоров’я (включаючи медичну допомогу, лікування та допоміжні технології), освіту, зайнятість та соціальну допомогу, включаючи житло та транспорт. На національну закономірність інвалідності впливають тенденції в галузі охорони здоров’я, екологічних та інших факторів, таких як дорожньо-транспортні пригоди, насильство, гуманітарні катастрофи, включаючи стихійні лиха та конфлікти, нездорові дієти та зловживання наркотичними засобами. З іншого боку, проводяться численні законодавчі та виконавчі заходи для впровадження соціальної моделі у підході до питань інвалідності. Ефективність соціальної та економічної політики в країнах-членах ЄС виражається якістю життя людей з обмеженими можливостями, яка в свою чергу залежить від таких факторів, як: стать, вік, професійна діяльність, зайнятість. Якість життя людей з обмеженими можливостями в Європейському Союзі значною мірою залежить від соціальної, економічної та культурної політики окремих країн-членів. У статті представлено глобальну позицію ВООЗ щодо проблеми інвалідності та короткий порівняльний аналіз ключових статистичних даних, що характеризують людей з обмеженими можливостями в країнах-членах ЄС. Обговорюються пріоритети ЄС щодо стандартів функціонування людей з обмеженими можливостями в об’єктивних та суб’єктивних вимірах. Джерелом стратегії та діяльності ЄС є міжнародні документи: Конвенція про права людей з інвалідністю 2006 року та План дій Ради Європи щодо інвалідності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ogbonne I. P.
Назва : Is ethnicity a major determinant of achieving national and economic developments? A focus on Nigeria
Паралельн. назви :Чи є етнічна приналежність основним визначальним фактором досягнення національного та економічного розвитку? Акцент на Нігерію
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2018. - № 5. - С. 39-46. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2018/5). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічність--економічний розвиток--нігерія--суспільне сприйняття
Анотація: Стаття присвячена дослідженню сприйняття суспільною думкою проблеми впливу етнічності на економічний розвиток Нігерії. З 1960 року, коли Нігерія отримала незалежність, ця найбільш густонаселена та багата на природні ресурси африканська країна постійно стикається з кризами в усіх сферах суспільного життя. Голод, інфляція, дефіцит бюджету, зовнішній борг, вуличне жебрацтво, проституція, шахрайство, злочинність у великих містах, тероризм, бідність, безробіття серед молоді, колапс обробної промисловості, корупція на державній службі та стагнація в підприємницькому розвитку - ось лише деякі проблеми, що заважають поступальному розвитку країни. Простежується зв'язок між етнічною ідентичністю з одного боку та конфліктогенністю нігерійського суспільства з іншого. Доводиться необхідність переходу від етнічної до загальнонаціональної свідомості. Описуються умови зниження конфліктогенного потенціалу етнічності за допомогою реалізації на національному рівні соціальних програм, спрямованих не лише на економічний розвиток, але й на вирішення гуманітарних проблем, таких як гідна освіта, медичне обслуговування, робочі місця, належне харчування тощо. На підставі авторського опитування було встановлено, що етнічність відіграє визначальну роль у економічному розвитку Нігерії. (Загалом у країні нараховується понад 250 етнічних груп, головними з яких є: хауса і фульбе - 29 %, йоруба - 21 %, ігбо - 18 %, іджо - 10 %, канурі - 4 %, ібібіо - 3,5 %, тів - 2,5 %). Констатується, зокрема, негативний вплив багатоетнічності на обсяг інвестицій та інфраструктуру країни: електроенергія, водопостачання, транспорт, житлове господарство, торгівля. Етнічне розмаїття негативно впливає також на гуманітарний розвиток, включаючи освіту, охорону здоров'я, розширення можливостей жінок, створення робочих місць. Обґрунтовується необхідність проведення на федеральному рівні урядових кампаній, спрямованих на популяризацію етнічної гармонії та взаємоповаги між представниками різних етносів, на заохочення нігерійців до усвідомлення національного інтересу, на використання сильних сторін етнічних груп для економічного розвитку Нігерії. Здатність уряду покращувати життя своїх громадян передбачає зрілість національної держави
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванюк О., Мартьянова Я.
Назва : Інфраструктурні проєкти Київської міської думи у 1906–1910 рр. : за матеріалами періодики
Місце публікування : Київські історичні студії: науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2020. - № 2. - С. 16-23. - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.2 (Шифр К269584624/2020/2). - ISSN 2524-0749, DOI 10.28925/2524-0757.2020.2.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інфраструктурні проєкти--міський транспорт--забудова
Анотація: У статті розглядаються інфраструктурні проєкти Київської міської думи, які реалізовувалися упродовж 1906–1910 рр. Особливу увагу приділено найбільш амбітним програмам, які сприяли трансформаційним процесам у міському просторі, зокрема розбудові каналізації, системи міського транспорту, облаштуванню вулиць. Встановлено, що задекларований у передвиборчих програмах принцип розвитку не лише центру, але й околиць Києва, зрештою, зазнав фіаско. Анонсовані міською думою інфраструктурні проєкти часом не враховували фінансові можливості міста, традиційну для імперії бюрократичну тяганину, лобізм і вплив бізнесу на ухвалення рішень. Найінформативнішим джерелом, що дозволяє детально й доволі образно висвітлювати процес ухвалення рішень і основні етапи реалізації проєктів є київські періодичні видання, зокрема «Киевлянин», «Громадська думка», «Рада»
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аверіхіна, Тетяна Володимирівна, Аверіхін, Микола Максимович
Назва : Управління логістичними ризиками при перевезенні вантажів морським транспортом
Місце публікування : Економіка. Фінанси. Право: інформаційно-аналітичний журнал/ ТОВ "Міжнародний бізнес центр". - Київ: Аналітик, 2018. - № 5. - С. 15-18. - ISSN 2409-1944 (Шифр Е499346541/2018/5). - ISSN 2409-1944
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): логістика--ризики--управління--морський транспорт--транспортно-експедиторськи послуги
Знайти схожі

8.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 811.111(075.8)/А 64
Автор(и) : Гладка І. А., Кравченко О. В., Лизун І. А., Анохіна Т. О., Литвиненко Т. О.
Назва : Англійська мова: підручник за модульно-рейтинговою технологією навчання : для рівня В 1/ ред. А. В. Корольова. Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Освіта України, 2008
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Серія:
ISBN, Ціна 978-966-188-027-5: 40.00 грн.
ДРНТІ : 16
УДК : 811.111(075.8)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Англійська мова-- Рівень В1
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа--транспорт--модульне вивчення--підручник--рівень в1
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Андреасян, Арамаис, Горшковский, Андрей
Назва : Cистема видеонаблюдения и регистрации в общественном транспорте «Видеотранс»
Місце публікування : CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника. - Киев: ООО Булавиа-Посад, 2017. - № 6. - С. 90-92 (Шифр C770899327/2017/6)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): відеоспостереження--громадський транспорт--відеомоніторинг
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Байдук М. Ю.
Назва : Транспорт. 9 клас : завдання для перевірки або закріплення знань учнів з теми
Місце публікування : Географія: науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. . - Харків: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019. - N 3/4. - С. 59-63 (Шифр Г149085/2019/3/4)
Предметні рубрики: Географія в школі-- завдання для перевірки або закріплення знань учнів-- тема: "Транспорт" (9 клас)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактика з географії--завдання з географії--географія в школі
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)