Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (8)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=трансформація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 458
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 323/С 21
Автор(и) : Саух, Петро Юрійович
Назва : Україна на межі тисячоліть: трансформація духу та випробування національним буттям
Вихідні дані : Рівне: Волинські обереги, 2001
Кільк.характеристики :219 с
ISBN, Ціна 966-7518-70-1: 20.00 грн
ДРНТІ : 06.56.31
УДК : 323
Предметні рубрики: Політика-- Внутрішня політика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 821.161.2-3.09/С 34
Автор(и) : Сізова, Ксенія
Назва : Людина у дзеркалі літератури: трансформація принципів портретування в українській прозі ХІХ – початку ХХ ст. : монографія
Вихідні дані : Київ: Наша наука і культура, 2010
Кільк.характеристики :355 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-7821-51-7: 35.00 грн.
ДРНТІ : 17
УДК : 821.161.2-3.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Українська література-- Проза
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377(477)/Л 56
Автор(и) : Лікарчук І. Л.
Назва : Професійно-технічна освіта України: історичний шлях і перспективи : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогіка, 1999
Кільк.характеристики :287 с.
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 5-7763-1826-2:
УДК : 377(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійно-технічна освіта-- Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.014.25(477)/Ф 56
Назва : Філософія і методологія розвитку вищої освіти України в контексті євроінтеграційних процесів : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2011
Кільк.характеристики :317 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
ISBN, Ціна 978-966-644-200-3:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.014.25(477)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта --Україна
Анотація: Колективна монографія присвячена актуальним проблемам вищої школи в контексті сучасної філософії освіти.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378+159.9(477)(08/П 24-859625991
Назва : Педагогічна і психологічна науки в Україні: збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах/ Академія педагогічних наук України. Том 4: Педагогіка і психологія вищої школи
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :439 с
Колективи : Академія педагогічних наук України , Академія педагогічних наук України
Примітки : До 15-річчя АПН України
ISBN, Ціна 978-966-644-061-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378+159.9(477)(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Вища школа
Психологія-- Психологія вищої школи
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1)
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Український історичний журнал -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Ададуров В. В. Теоретичні засади та методологія вписування української історії в європейський контекст (погляд історика-всесвітника)/ В. В. Ададуров (стр.4-23) Кл.слова: компаративний аналіз,державницький метанаратив,процес інкультурації
Котляр М. Ф. Феномен удільної роздробленості Русі (повернення до проблеми)/ М. Ф. Котляр (стр.24-37) Кл.слова: давньоруська держава,завоювання монголами 1237-1241,деструктивна діяльність
Сас П. М. Укладення Хотинського мирного договору 1621 р./ П. М. Сас (стр.38-73) Кл.слова: Хотинська війна,турецько-польські переговори,польсько-литовська армія
Турченко Ф. Г. Михайло Грушевський vs. Микола Міхновський (дискусія сучасників: погляд через сторіччя)/ Ф. Г. Турченко (стр.74-94) Кл.слова: УКРАЇНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ РУХ,автономно-федеральне об'єднання,самостійна держава
Пархоменко В. А. Листопадове повстання 1918 р. у Галичині в мемуарній літературі/ В. А. Пархоменко (стр.95-104) Кл.слова: СІЧОВЕ СТРІЛЕЦТВО,УНР,Західна Україна
Архірейський Д. В. Протидія радянських митників контрабанді наприкінці 1920-х - у 1930-х рр./ Д. В. Архірейський (стр.105-120) Кл.слова: митна справа,антиконтробандні заходи,ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ
Зеркаль М. М. Освіта національних меншин України (1990 - 2000-ні рр.)/ М. М. Зеркаль (стр.121-135) Кл.слова: етнічні компоненти,ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ,національно-культурні товариства
Горенко О. М. Еволюція марксистської теоретичної традиції як об'єкт інтелектуальної історії/ О. М. Горенко (стр.136-153) Кл.слова: історичний матеріалізм,демократична трансформація,марксистські теоретики
Горак В. С. Григор'євський повстанський рух (серпень 1918 - серпень 1919 рр.): питання історіографії/ В. С. Горак (стр.154-177) Кл.слова: історіографія григор'євського руху,радянська історіографія,американська історіографія
Скржинська М. В. Листування в античних державах Північного Причорномор'я/ М. В. Скржинська (стр.178-187) Кл.слова: ЛАПІДАРНИЙ напис,офіційні листи,приватні листи
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горенко О. М.
Назва : Еволюція марксистської теоретичної інтелектуальної історії
Місце публікування : Український історичний журнал: науковий журнал/ ред. В. А. Смолій. - Київ: УІЖ, 2013. - N 2 (509) березень - квітень. - С. 136-153. - ISSN 0130-5247 (Шифр У172688/2013/2 (509) березень - квітень). - ISSN 0130-5247
Предметні рубрики: філософія-- історія-- марксізм
Географіч. рубрики: Україна
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(083.8)/В 55
Назва : Вища освіта України в умовах трансформації суспільства: стан, проблеми, тенденції розвитку, 2007-2011 рр. : наук.-допом. бібліогр. покажчик. Вип. 2
Вихідні дані : Київ: Нілан-ЛТД, 2012
Кільк.характеристики :663 с ; [1] с
Колективи : Національна академія педагогічних наук україни, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Інститут вищої освіти
Примітки : Ім. покажч.: с. 616-659. - Скор.: с. 660-663 :
ДРНТІ : 90.29.27
УДК : 378(083.8)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Модернізація --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Другий випуск науково-допоміжного посібника містить 2992 записи щодо подальшого реформування національної системи вищої освіти суверенної України впродовж 2007-2011 рр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Бібліотечна планета -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Вилегжаніна Т. До проблеми державної реєстрації документальної спадщини в Україні (Оприлюднено на IV Міжнародній науково-практичній конференції "Бібліотека і книга в контексті часу", квітень 2010 р.)/ Т. Вилегжаніна (стр.4-6) Кл.слова: зберігання бібліотечних фондів,єдиний облік,страховий фонд
Савіна З. Діяльність бібліотек зі збереження національної культурної спадщини (IV Міжнародна науково-практична конференція "Бібліотека і книга в контексті часу"/ З. Савіна, О. Баркова (стр.7-11) Кл.слова: охорона культурної спадщини,збереження культурної спадщини,електронна бібліотека
Стрішенець Н. . Поняття предметних рубрик в американському бібліотекознавстві/ Н. Стрішенець (стр.12-16) Кл.слова: предметна рубрика,американське бібліотекознавство,дескриптори
Казакова Н. . Книгознавець, публіцист, історик (До 115-річчя від дня народження Л. Биковського)/ Н. Казакова (стр.16-19)
Добровольська Л. Л. Биковський і Звенигородщина/ Л. Добровольська (стр.19-20)
Ковальчук Л. Сторінки історії розповідають... Відновлення публічних бібліотек м. Києва у післявоєнні роки/ Л. Ковальчук, І. Громовенко (стр.20-22) Кл.слова: бібліотеки м. Києва,бібліотечні фонди,працівники бібліотек
Вірьовка Т. . Трансформація методичної діяльності відповідно до потреб користувачів бібліотек Миколаївського регіону/ Т. Вірьовка (стр.23-25) Кл.слова: Миколаївські бібліотеки,методична робота,читацькі потреби
Гармон Д. Три погляди на роботу бібліотек в умовах кризи/ пер. горбунової л. Д. Гармон (стр.25-26) Кл.слова: економічні питання,фінансування бібліотек,режим роботи бібліотек
Ковальчук Н. Сучасність і максимальна географія – нинішні тенденції перекладної української літератури/ Н. Ковальчук (стр.27-28) Кл.слова: видавництво "Фоліо",серія"Карта світу",перекладна українська література
Трокай А. . Фантастика і фентезі в сучасній українській літературі/ А. Трокай (стр.28-30) Кл.слова: читацькі уподобання,ринок книжкової продукції,фантастичний жанр
Ворона Ю. Німецький фонд ім. Конрада Аденауера випустив книгу "Україна в світі". Інформація/ підготував Ю. Ворона (стр.31) Кл.слова: Україна,економіка,інновації
Трохименко Г. . Бібліотечний калейдоскоп (Харківська обласна бібліотека для дітей)/ Г. Трохименко (стр.31-33) Кл.слова: Харківська обласна бібліотека для дітей,полікультурне співробітництво,соціальне партнерство
Кушнерчук М. . Публічна бібліотека – осередок духовності та знань (Із досвіду роботи Делятинської селищної бібліотеки Надвірянської ЦБС Івано-Франківської області)/ М. Кушнерчук (стр.33-35) Кл.слова: Делятинська селищна бібліотека,сільські бібліотеки,досвід роботи
Ворона Ю. Читання знову стає популярним/ підготував Ю. Ворона (стр.35) Кл.слова: бібліотека у телефонній будці,інтернет-магазини,електронні книги
Події в Національній парламентській (травень, квітень, березень 2010 р.) (стр.36-38) Кл.слова: творчі зустрічі,науково-практичні конференції,книжкові виставки
Талант керівника – дар рідкісний (стр.39) Кл.слова: Закарпатська ОУНБ,Григаш Л.
Федик Л. . Івано-Франківській обласній універсальній науковій бібліотеці ім. І. Франка - 70/ Л. Федик (стр.40-41) Кл.слова: Івано-Франківська ОУНБ ім. І. Франка,ювілей
Дерлеменко Т. Із славним полуднем віку! (До ювілею директора Державної наукової сільськогосподарської бібліотеки Національної академії аграрних наук України)/ Т. Дерлеменко, В. Дерлеменко (стр.42) Кл.слова: Вергунов В. А,ювілей,вітання
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2012р.,N 3/4
Цікаві статті :
Дзвінчук Д. І. Освіта як суспільна цінність: історико-філософський аналіз/ Д. І. Дзвінчук (стр.6-8) Кл.слова: спартанська система виховання,афінська система виховання,ліберальна освіта
Александрова О. С. Цінності середнього класу і сучасна концепція освіти/ О. С. Александрова (стр.9-13) Кл.слова: концепція освіти,людський капітал,середній клас
Логуш Л. Г. Національна освітня політика та напрями розвитку медичної освіти/ Л. Г. Логуш (стр.15-19) Кл.слова: підготовка студентів,національна освітня політика,медична освіта
Конох А. П. Теорія і технології цілісної педагогічної діяльності у професійній підготовці майбутніх спеціалістів/ А. П. Конох (стр.21-24) Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,вчителі фізичної культури,організатори спортивно-оздоровчого туризму
Батечко Н. Г. Акмесинергетичний підхід у моделюванні процесу підготовки викладачів вищої школи в умовах магістратури/ Н. Г. Батечко (стр.25-29) Кл.слова: викладач вищої школи,акмесинергетичний підхід,магістерські програми
Заскалєта С. Г. Система професійної підготовки фахівців аграрної галузі: напрями модернізації/ С. Г. Заскалєта (стр.30-35) Кл.слова: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,модернізація професійної підготовки,аграрна галузь
Сергеєва О. С. Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу/ О. С. Сергеєва (стр.36-38) Кл.слова: освіта дорослих,Римський договір,Лісабонська стратегія
Соколова І. В. Професійна ідентифікація майбутнього вчителя/ І. В. Соколова (стр.40-46) Кл.слова: професійна ідентичність,професійна компетентність,професійна ідентифікація
Задорожна-Княгницька Л. В. Формування мотивації студентів до неперервної професійної освіти засобами навчального курсу "Університетська освіта"/ Л. В. Задорожна-Княгницька (стр.47-52) Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА,самоосвітня діяльність,університетська освіта
Мачинська Н. І. До проблеми формування інформаційної компетентності викладача вищого навчального закладу/ Н. І. Мачинська (стр.53-56) Кл.слова: соціальний педагог,діагностичні вміння,діагностична діяльність
Притула О. Л. Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури до застосування національних видів фізичного виховання/ О. Л. Притула (стр.57-60) Кл.слова: бойові мистецтва,український рукопаш,професійна підготовка
Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/ В. С. Корнят (стр.61-65) Кл.слова: інформаційна компетентність,інформаційна грамотність,професійно-педагогічна компетентність
Вайнола Р. Х. Можливості рекламно-інформаційних технологій в професійній підготовці майбутніх фахівців соціальної сфери/ Р. Х. Вайнола (стр.67-71) Кл.слова: рекламно-інформаційні технології,соціальна реклама,ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Осадча К. П. Використання мультимедійних навчальних програм в професійній підготовці викладачів-тьюторів/ К. П. Осадча (стр.72-75) Кл.слова: мультимедійні навчальні програми,викладач-тьютор,комп'ютерні тренажери
Омельяненко Г. А. Формування науково-дослідницьких умінь студентів засобами інформаційно-комунікативних технологій: теоретичний аспект/ Г. А. Омельяненко (стр.76-78) Кл.слова: науково-дослідницькі уміння,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Осадчий В. В. Професійна підготовка майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій: зарубіжний досвід/ В. Осадчий В. (стр.80-86) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА,МАЙБУТНІЙ УЧИТЕЛЬ
Кристопчук Т. Є. Сучасні освітні системи країн Європейського Союзу: загальна характеристика/ Т. Є. Кристопчук (стр.87-93) Кл.слова: ДОШКІЛЬНА ОСВІТА,БАЗОВА СЕРЕДНЯ ОСВІТА,ОСВІТА ДОРОСЛИХ
Литвин Л. В. Виникнення освіти вихователів для дітей дошкільного віку в Німеччині (ХIX ст.)/ Л. В. Литвин (стр.94-100) Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД,освіта вихователів,ДОШКІЛЬНА ОСВІТА
Марчук А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вищій професійній освіті РОсійської Федерації/ А. В. Марчук (стр.101-105) Кл.слова: відкрита освіта,ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ,ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/ Н. Ю. Воєвутко (стр.106-110) Кл.слова: ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ,ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА,освіта республіки Кіпр
Біницька К. М. Вищі педагогічні школи Республіки Польща у часи активного реформування (90рр. ХХ ст. - початок ХХIст.)/ К. М. Біницька (стр.111-116) Кл.слова: вищі педагогічні школи,ПЕДАГОГІЧНІ КАДРИ,наукова робота
Побірченко Н. А. Трансформація психологічних процесів в освітології/ Н. А. Побірченко (стр.118-123) Кл.слова: трансформаційний простір освітології,теоретико-методологічна трансформація,напрями трансформації
Яремчук Н. В. Програма психологічної підготовки молодої жінки до материнства: розробка та апробація/ Н. В. Яремчук (стр.124-131) Кл.слова: психологічна підготовка,майбутнє материнство,психологічне консультування
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72/М17
Автор(и) : Максимова, Наталія Юріївна, Мілютіна, Катерина Леонідівна, Піскун, Володимир Максимович
Назва : Основи дитячої патопсихології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Перун, 1996
Кільк.характеристики :464 с.: мал.
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-7707-9968-4: 5.50, 2.00, грн.
ДРНТІ : 15.31.31
УДК : 159.922.72
Предметні рубрики: Патопсихологія дитяча-- Порушення психічного розвитку
Педагогічна психологія-- Психологічна корекція
Анотація: Основні види порушень психічного розвитку дітей з урахуванням новітніх здобутків сучасної педагогіки, психології, патопсихології.
Примірники : всього 10: ГП АБ(3), Ф1(35), Ф3(4), Ф2(18)
Вільні : ГП АБ(3), Ф1(35), Ф3(4), Ф2(18)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(091)"18/19"/Р 70
Автор(и) : Роменець, Володимир Андрійович
Назва : Історія психології ХIX – початку ХХ століття : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1995
Кільк.характеристики :614 с
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні .
    Міжнародний фонд "Відродження"
Примітки : Бібліогр. на почат. розд.
ISBN, Ціна 5-11-004634-4:
ДРНТІ : 15.01.09
УДК : 159.9(091)"18/19"
Предметні рубрики: Психологія-- Історія психології
Анотація: Докладно й послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ й на початку ХХ ст. на засадах культорологічного підходу. Показано вагомий внесок українських психологів у поступі наукової психології, в розробці її методологічних засад.Докладно та послідовно висвітлено рух світової психологічної думки в ХIХ і на початку ХХ століття на засадах культурологічного підходу.
Примірники : всього 3: ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(10), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф1(10), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(477):1/Ф 56
Автор(и) : Андрущенко, Віктор Петрович, Горбунова, Лідія Миколаївна, Зязюн, Лариса, Корецька А., Култаєва М., Литай В., Мудрак В., Надольний, Іван Федотович
Назва : Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття : монографія
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2007
Кільк.характеристики :349 с ; [2] с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія: Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми
ISBN, Ціна 978-966-644-045-0:
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378(477):1 + 1
Предметні рубрики: Вища освіта-- філософські засади, 19 ст.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.014.3(4)ЄС/Т 33
Автор(и) : Волинець Л. Л., Лавриченко Н. М., Першукова О. О.
Назва : Тенденції реформування загальної середньої освіти у країнах європейського союзу : монографія в двох ч. Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Педагогічна думка, 2010
Кільк.характеристики :121 с
Примітки : Библиогр.: с. 112-116
ISBN, Ціна 978-966-6444-124-2:
ДРНТІ : 14.91
УДК : 373.5.014.3(4)ЄС
Предметні рубрики: Загальна середня освіта-- Реформування --Європейський Союз
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.015/Б 74
Автор(и) : Богуш, Алла Михайлівна, Григоренко, Галина Іванівна
Назва : Запрошуємо до розмови : посібник для роботи з дошкільнятами
Вихідні дані : Київ: Освіта, 1996
Кільк.характеристики :152 с
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-330-03128-1:
ДРНТІ : 14.23.05
УДК : 373.2.015
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка-- Методика мовлення
Анотація: Посібник складено відповідно до програми з розвитку українського мовлення дошкільників
Примірники : всього 3: Ф2(21), Ф3(2)
Вільні : Ф2(21), Ф3(2)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.2/В 14
Автор(и) : Вакуленко, Володимир Миколайович, Мамонова, Валентина Василівна, Шаров, Юрій Павлович
Назва : Стратегічне планування на місцевому та регіональному рівнях : навчальний посібник
Вихідні дані : Ужгород: Патент, 2004
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Національна академія державного управління при Президентові України
ISBN, Ціна 966-7725-91-Х:
ДРНТІ : 04.21.71
УДК : 338.2
Предметні рубрики: Економіка-- планування --Україна
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 35/П 78
Назва : Проблеми трансформації системи державного управління в умовах політичної реформи в Україні : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю (Київ, 31 трав. 2006 р.). Т. 2
Вихідні дані : Київ: НАДУ, 2006
Кільк.характеристики :471 с
Колективи : Національна академія державного управління при Президентові України
ISBN, Ціна 966-619-209-8
ISBN, Ціна 966-619-211-Х
ДРНТІ : 10.17
УДК : 35
Предметні рубрики: Державне управління
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 346/М 22
Автор(и) : Мамутов В. К., Чувпило, Олександр Олександрович
Назва : Господарче право зарубіжних країн
Вихідні дані : Київ: Ділова Україна, 1996
Кільк.характеристики :352 с.: табл.
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження", Програма "Трансформація гуманітарноі освіти в Україні"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 5-7707-9864-5:
ДРНТІ : 10
УДК : 346
Предметні рубрики: Господарське право -- Зарубіжні країни
Географіч. рубрики:
Примірники : всього : Ф3(1), ГП АБ(3)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(3)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:005.745(082)/С 91
Назва : Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р.
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :979 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Сучасний розвиток
Зміст : Університет і суспільство/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Любити дитину — плекати духовність/ В. П. Андрущенко. Тенденції розвитку університетської педагогічної освіти в Україні / О. В. Глузман. Проблеми освіти дорослих в Україні в контексті процесів глобалізації та євроінтеграції/ Л. В. Гонюкова, О. І. Мартіросян. Реконструкция педагогического процесса как способ становления личности учащегося / И. Кевишас. Взаимосвязь эстетического и художественного опыта учащегося в процессе становления специалиста в вузе/ Р. Кондратене. Использование дистанционной формы подготовки специалистов (опыт организации в учреждении образования "Барановичский государственный университет")/ В. И. Кочурко, А. Н. Унсович. Яким має бути "розумний" університет у "розумному" суспільстві?/ Н. В. Морзе. Наукові школи - основа розвитку сучасного університету / Л. Л. Хоружа. Тенденції розвитку міжнародної співпраці українських університетів/ Н. М. Василишина. Німецький класичний університет: сучасний стан/ А. В. Гаврилюк. Національна освіта у контексті формування етносвідомої особистості/ Н. В. Грекова. Портрет першокурсника сучасного університету/ О. Б. Жильцов, О. В. Леонтьева. Становлення університетської освіти у Нідерландах на сучасному етапі/ Л. І. Заяць. Роль ноетичного аспекту у розробці сучасної стратегії якісної університетської освіти / Л. Є. Качуріна. Античність: спроба осмислення витоків ідеї університету / О. М. Кузьменко. Забезпечення якості вищої освіти у Російській Федерації/ А. В. Марчук. Проблема формування загальнокультурної компетенції у студентів класичного університету/ C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька ; C. M. Процька. Освіта дорослих: європейський досвід та українські перспективи/ О. І. Ситник. Підготовка наукової еліти в університетах України в умовах нового інформаційного суспільства: проблеми, перспективи/ Н. О. Терентьєва. Передумови та проблеми модернізації змісту педагогічної освіти в Україні/ Я. С. Фруктова. Неформальна освіта як напрям розбудови змісту сучасного університету / О. В. Шапочкіна. Формування сучасних цінностей у процесі викладання історії/ Ф. Л. Левітас. Психолого-педагогічні умови забезпечення конкурентоздатності майбутнього вчителя початкової школи у процесі професійної підготовки/ О. Я. Митник. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічної роботи з ВІЛ-інфікованими/ О. Л. Брусенко. Форми підвищення кваліфікації вихователів і завідувачів дошкільних установ на Київщині (50—70-ті pp. XX ст.)/ О. А. Венгловська. Організація педагогічної практики в умовах неперервності педагогічної освіти в університеті/ К. І. Волинець. Специфіка викладання англійської мови студентам заочної форми навчання/ Л. В. Коваленко. Сучасні підходи до класифікації педагогічних інновацій / Л. В. Козак. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічній теорії/ В. С. Корнят. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів профільної школи до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів / Н. П. Мазур. Особливості формування професійно важливих якостей учителя фізичної культури/ В. І. Машталір. Громадянська активність старшокласників: психологічна характеристика проявів розвитку/ А. С. Москальова, Т. О. Саврасова-В'юн. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до діагностичної діяльності/ І. М. Новик. Нормативно-правове забезпечення як підґрунтя розробки концепції особистості вчителя (80-ті pp. XX ст.)/ І. В. Осадча. Дослідницькі підходи до організації виховного експерименту у вітчизняній педагогічній науці (1945-1991 pp.)/ Е. А. Панасенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи в інклюзивному навчальному закладі під час вивчення курсу "Основи інклюзивної освіти"/ Г. О. Першко. Умови виховання почуття любові до людини у підлітків/ С. В. Рижкова. Ключові аспекти підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми із використанням засобів мультиплікації/ М. В. Сітцева. Підготовка фахівців соціальної сфери до формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет-мережі/ М. А. Снітко. Педагогічні умови ефективності виховання моральних якостей майбутніх учителів у позааудиторній роботі/ О. В. Хорунжа. Теоретико-методологічні основи самовдосконалення особистості: психологічний аспект/ Г. Г. Цвєткова. Досвід підготовки вчителя початкових класів Іспанії/ М. П. Юрченко. Професійна мобільність як психолого-педагогічне поняття/ О. А. Яненко. Реалізація стратегії співдіяльності у професійній мовленнєвій підготовці вчителя-словесника / С. О. Караман, О. В. Караман. Епізод з історії українського просвітництва: дослідження Борисом Грінченком сприйняття творів світової літератури в українському перекладі народною аудиторією / М. Д. Альошина. Теоретичні засади мовленнєвої професійної підготовки студентів нефілологічних спеціальностей/ В. В. Борисенко. Порівняльний аналіз відмінностей вживання термінологічної лексики, уживаної в навчальному процесі ВНЗ України, Америки та Німеччини/ С. В. Волох, О. С. Рибко. Комплексна філологічна підготовка іноземних студентів у вищому навчальному закладі/ С. М. Дерба. Мовленнєва підготовка студентів-філологів у структурі системи вищої педагогічної освіти / Н. М. Дика. Актуальні проблеми семантичних досліджень художнього тексту/ К. П. Єсипович. Організація самостійної навчально-дослідної роботи студентів з іноземної мови засобами інтернет-технологій/ В. М. Койдан. Когнітивно-комунікативний підхід до вивчення синтаксису як один із провідних напрямів формування мовної особистості вчителя-словесника/ І. О. Кухарчук, Н. О. Баранник. Контрастивні дослідження сучасного франкомовного дискурсу/ В. І. Мельник. Семантичні особливості французьких та українських колискових пісень/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Функціонування семантичних фігур в іспанській поезії XVI—XVII ст./ С. В. Настенко. Формування теоретичних основ методичної майстерності вчителя іноземної мови у процесі його професійної підготовки/ Д. В. Ольшанський. Деякі аспекти навчання іншомовного ділового спілкування/ Н. М. Перевознюк. Система підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до діагностики та корекції рівня комунікативної культури школярів / М. В. Разорьонова. Специфіка застосування системного підходу при вивченні студентами-філологами художньої малої прози/ Н. В. Романишина. Лінгвістична прагматика в системі філологічної освіти / С. В. Соколовська. Врахування когнітивного аспекту мовних явищ у процесі філологічної підготовки майбутніх вчителів іноземної мови/ А. В. Соломаха. Змістові аспекти мовнокомунікативної підготовки студентів ВНЗ технічних спеціальностей/ Н. В. Тільняк. Надмірне, необхідне та переосмислене при перекладі казок Шарля Перро/ Л. О. Федорова. Застосування комп'ютерно зорієнтованих засобів навчання української мови в інформаційно-навчальному середовищі/ Т. М. Ясак. Актуальные проблемы современного общего музыкального образования в России / Э. Б. Абдуллин. Формирование этнотолерантной личности средствами музыкального искусства / Л. С. Майковская. Компетентнісно орієнтований освітній простір як основа модернізації вищої мистецької освіти/ О. М. Олексюк. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього магістра музичного мистецтва/ А. М. Растригіна. Професійно-особистісний конструкт майбутнього диригента оркестрового колективу/ Я. В. Сверлюк. Оценочные средства аттестации будущих музыкантов-исполнителей в вузах культуры и искусств/ А. М. Стороженко. Тенденції розвитку музично-педагогічної освіти України на початку 20-х pp. XXI ст./ В. Ф. Черкасов. Досвід упровадження педагогічної моделі формування індивідуального стилю діяльності майбутнього вчителя хореографії/ Л. М. Андрощук. Сотворчество как вид посреднической деятельности музыканта-исполнителя/ А. Н. Байгушова. Модель формування готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки/ Л. А. Бондаренко. Використання комп'ютерних графічних пакетів в опануванні мистецьких дисциплін студентами напрямів образотворчого мистецтва та дизайну/ Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Професійна підготовка студентів-дизайнерів у процесі навчання роботі в матеріалах/ О. І. Васильківська. Формування поведінкових компетенцій студентів засобами арт-педагогіки/ Л. М. Волкова. Використання стильової інтеграції у навчально-виховній підготовці майбутніх учителів музики/ Л. І. Гаркуша. Природа й характерні особливості естрадного співу. Естрадний вокал: теоретичний аспект питання/ С. В. Гмиріна. Творчий потенціал майбутнього вчителя музики: психолого-педагогічний аспект/ С. В. Грозан. Інноваційні технології компетентності мистецької освіти як напрямок інтегрованої підготовки педагога-музиканта/ О. С. Економова. Індивідуально-диференційований підхід до формування фахової компетентності майбутніх вчителів музики в процесі занять/ О. Б. Іваниш. Формування виконавських умінь та навичок майбутнього учителя музики у процесі інтеграції інструментальних дисциплін/ Ж. Ю. Карташова. Оптимізація професійної підготовки майбутнього вчителя музики засобами музично-театралізованої діяльності/ Г. Г. Кондратенко. Мотиви української народної орнаментики як складова знакової системи національного графічного дизайну/ О. В. Коновалова. Використання педагогічної технології у процесі підготовки майбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін/ О. І. Коночкіна. Теоретичні аспекти поняття "дизайн"/ А. М. Король. Творчий потенціал як наукова проблема / С. В. Куценко. Інструментальна підготовка майбутнього вчителя музики у системі неперервної освіти/ В. М. Лабунець. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки майбутніх телевізійних репортерів/ А. Л. Лісневська. Компонентна структура художньо-педагогічної інтерпретації музичного твору/ О. Д. Ляшенко, Л. А. Дерев'янко. Інноваційні технології вокальної підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. В. Макарова. Дипломне проектування за темою фірмового або корпоративного стилю у процесі підготовки графіка-дизайнера/ А. Б. Максимова. Особливості музично-педагогічної підготовки вчителя музики - керівника шкільного народно-інструментального колективу/ І. Г. Маринін. Галерейна діяльність в умовах сучасного арт-ринку і художньої культури/ В. В. Михальчук. Роль фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва/ О. Я. Музика. Використання педагогічних технологій у формуванні музичної культури майбутніх учителів музики/ О. М. Негребецька. Форми і методи організації музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. М. Олексюк, М. М. Ткач. Прийоми вільного керування регістрами у процесі вокальної підготовки студентів/ О. П. Петрикова. Компетентнісна модель у структурі фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Т. М. Пляченко. Графіка як основа візуальної грамотності та розвитку творчості студентів образотворчих спеціальностей/ А. А. Поліщук. Розвиток творчих здібностей студентів на заняттях з постановки голосу/ Г. Я. Пономарьова. Поглиблення професійно-особистісного досвіду майбутнього вчителя музики в умовах проблемного навчання у ВНЗ / Н. М. Попович. Зміст навчальної інтегрованої дисципліни "Дизайн реклами" у мистецьких вишах України / С. В. Прищенко, Є. А. Антонович. Вокально-виконавський аспект фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів/ О. М. Прядко. Педагогічна діагностика рівнів готовності майбутніх учителів музики до використання цифрового електронного музичного інструментарію у професійній діяльності / О. М. Рибніков. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до творчої педагогічної діяльності/ Л. С. Руденко. Компетентність професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики: категоріальний аналіз проблеми/ Н. М. Салан. Формування фахової компетентності майбутніх учителів музики і процеси модернізації мистецької освіти/ С. В. Світайло. Творчий розвиток на основі інтеграції у системі мистецької освіти/ В. М. Сирота, З. М. Сирота. Принципи розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О.О. Скляр. Методика виявлення педагогічних умов формування творчої активності у майбутніх дизайнерів/ К. В. Ткачов. Цілісний аналіз музичного твору у формуванні аналітичних навичок студентів (на прикладі П'ятого концерту для скрипки з оркестром В. А. Моцарта)/ І. М. Ходоровська. До питання виховання у студентів навичок читання нот з аркуша/ В. І. Ходоровський. Інформаційно-освітнє середовище у формуванні професійної культури майбутнього вчителя музики/ О. В. Шимова. Педагогічний потенціал екранних мистецтв: до проблеми впровадження мистецької медіаосвіти/ Н. О. Шубенко. Активізація внутрішніх відчуттів як метод розвитку вокально-технічних навичок студентів / В. Г. Яковенко. Рефлексия профессиональной подготовки специалиста в студенческой практике/ 3. М. Мальцене. Кількісна оцінка ефективності реалізацій стратегій університетів на основі системи збалансованих показників/ Л. Ф. Василевич, І. І. Юртин. Формування україномовної компетенції студентів класичного університету засобами етнопедагогіки/ Т. О. Горохова. Аналіз управлінської діяльності менеджера освіти як основа формування його управлінської компетентності у ВНЗ / В. І. Жигірь. До проблеми модернізації професійної підготовки майбутніх психологів/ О. Д. Кайріс. Основні елементи структури лідерства в академічній групі/ К. Л. Каменєва. Фахівець економічного профілю та проблема інформаційної безпеки/ Я. О. Касярум. Сучасний стан професійної підготовки фахівців до соціально-педагогічної діяльності (з досвіду Польщі) / С. Я. Когут. Можливості програми дисципліни «Фізичне виховання» у розвитку професійно значущих координаційних здібностей майбутніх педагогів/ О. М. Колумбет. Підготовка майбутнього педагога до особистісно орієнтованого навчання учнів / Т. І. Люріна. Формування толерантності як складової професійно-педагогічної підготовки студентів до роботи в інклюзивних закладах освіти / О. В. Мартинчук. Підготовка управлінців навчальними закладами в умовах університету: якісний вимір / А. М. Москаленко. Процес управління якістю як засіб удосконалення діяльності коледжу економічного/ Н. В. Наконечна. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підвищення кваліфікації вчителів математики/ О. А. Олексюк. Формування професійного іміджу як науково-педагогічна проблема/ Л. М. Парамоненко. Академічна мобільність викладачів як організаційно-структурна складова сучасної університетської освіти / С. Ю. Пащенко. Експериментальне дослідження застосування технологій кооперативного навчання майбутніх вчителів початкових класів / Н. Є. Полтавська. Про деякі аспекти раціоналізації процесу навчання інформаційних технологій/ С. П. Радченко, І. І. Юртин, В. Ю. Кулікова. Синергетичний підхід щодо підготовки вчителя до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Розвиток професійної креативності майбутніх фахівців гуманітарного профілю в умовах другої вищої освіти / Т. І. Шанскова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

21.

Назва журналу :Слово і час -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Харчук Р. Вірш Т. Шевченка "Якби-то ти, Богдане п’яний": трансформація образу гетьмана"/ Р. Харчук (стр.3-9)
Ільницький М. "Золота риза" й "біла габа" природи (варіації мотиву одного Шевченкового вірша)/ М. Ільницький (стр.9-14)
Зарва В. Просвітництво як феномен світової культури/ В. Зарва (стр.14-24)
Ісіченко І. Креативні виміри мучеництва в "Читанні про Бориса і Гліба" прп. Нестора Літописця/ І. Ісіченко (стр.24-28)
Меркулов М. Тема праці у творчості Климентія Зіновієва і Григорія Сковороди/ М. Меркулов (стр.28-33)
Луговик М. Зорова поезія: від футуризму Михайля Семенка до паліндромних братчиків / М. Луговик (стр.33-45)
Ковальова Т. Творчість Миколи Куліша в контексті експресіоністської "драми крику"/ Т. Ковальова (стр.45-53)
Анісімова Н. "Тут довго жити чи довго вмирати усе одно...": художньо-філософське осмислення в ліриці Тараса Федюка/ Н. Анісімова (стр.53-65)
Ачкан Л. Художнє втілення архетипу землі в ліриці Наталки Білоцерківець/ Л. Ачкан (стр.65-73)
Бахтаров А. Мілітаризм як невід’ємний атрибут російської імперської свідомості/ А. Бахтаров (стр.73-77)
Дика Г. До обставин публікації першого українського перекладу балади Роберта Бернза/ Г. Дика (стр.77-86)
Кіраль С. З епістолярної спадщини професора Івана Денисюка (листи до Г.Кочура та В. Чабаненка)/ С. Кіраль (стр.86-106)
Ковалець Л. Слово, яке перелітає час: поезія Анатолія Качана/ Л. Ковалець (стр.106-109)
Палинський В. "... Повінь підвалиною"/ В. Палинський (стр.109-113)
Волдан А. Юрій Федькович: історія розвитку творчої індивідуальності письменника [рецензія]/ А. Волдан (стр.113-115)
Яременко О. Філателістична шевченкіана. Спеціальні поштові штемпелі, присвячені Т. Шевченкові/ О. Яременко (стр.125-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 811.161.2’25=111(/К 21-838072248
Автор(и) : Карабан В. І., Мейс, Джеймс
Назва : Dictum factum translation course. Теорія і практика перекладу з української мови на англійську мову : посібник-довідник
Паралельн. назви :Theory and Practice of Translation from ukrainian into English
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2003
Кільк.характеристики :606 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
ISBN, Ціна 966-7890-51-1:
ДРНТІ : 16
УДК : 811.161.2’25=111(035)
Предметні рубрики: Мовознавство-- Українська мова-- Теорія перекладу-- Англійська мова
Англійська мова-- переклад
Примірники : всього : ГП АБ(5), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(5), ГП ЧЗ(1)

Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 82.09/Н 34
Назва : Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди . Ч. 2 : Літературознавство. Вип. 1(73)
Вихідні дані : Харків: Нове слово, 2013
Кільк.характеристики :172 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди :
ДРНТІ : 17.01
УДК : 82.09
Предметні рубрики: Літературознавство-- Теорія літератури --Україна
Зміст : Інтерпретація міфу про Нарциса та нарцисизму в "метаморфозах" Публія Овідія Назона / Н. В. Гладка. Особенности романа У. С. Моэма " Миссис крэддок": к постановке проблемы/ А. В. Глотова. Трагедія про Гамлета та її життя у часі/ Г. Ю. Горенок. Теоретические проблемы изучения лирики/ Ю. В. Гришанова. Питання літературного білінгвізму і бікультурності у сучасному науковому дискурсі/ В. Д. Демченко. "Абсолютный стихотворный ансамбль" К. Г. Фон Гофмансвальдау как образец высокого барокко в Германии XVII века/ О. В. Дакаленко. Феномен поетичного мислення О. Фесюка/ Ю. М. Єгорова. Об особенностях историко-литературной концепции В. П. Буренина/ С. Л. Лобзова. Совісний хірург зі скальпелем сатири (Петро Панч)/ М. А. Нестелєєв. Абсурд і хаос як визначальні елементи створення образу світу у повісті Ю. Покальчука "Час прекрасний"/ К. Г. Олійникова. Людина і світ у ліриці Анатолія Перерви/ М. В. Сіробаба. Проблеми становлення та історії українського театру в рецепції Юрія Бойка (Блохина)/ А. А. Химинець. Факт та вигадка в англійській історіографічній металітературі (на прикладі роману "Хоксмур" Пітера Акройда)/ Ю. В. Шуба, М. В. Паршук.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922(075.8)/П 82
Автор(и) : Проскура О. В.
Назва : Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками : навчальний посібник для студентів педагогічних факультетів
Вихідні дані : Київ: Освіта, 1998
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження"
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 966-04-0325-9
ISBN, Ціна 966-04-0294-5
ДРНТІ : 15.41.47
УДК : 159.922(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Педагогічна психологія-- Дитяча психологія
Анотація: Зміст посібника спрямований на поглиблення професійної теоретичної підготовки педагогів, коректне, доцільне використання практичних методів вивчення дітей.
Примірники : всього 7: Ф2(22), Ф3(2)
Вільні : Ф2(22), Ф3(2)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 16/Х 76-750359
Автор(и) : Хоменко І. В., Алексюк І. А.
Назва : Основи логіки : підручник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Золоті ворота, 1996
Кільк.характеристики :256 с
Серія: Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-88490-064-3:
ДРНТІ : 02.21
УДК : 16(075)
Предметні рубрики: Логіка
Анотація: Виклад змісту підручника скеровано на формування логічної культури мислення стихійно сформованої логічної інтуїції, а також пробудження інтересу до сучасної логічної проблематики.
Примірники : всього 25: Ф3(1), ГП АБ(15), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : Ф3(1), ГП АБ(11), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

26.

Назва журналу :Слово і час -2011р.,N 6
Цікаві статті :
Бовсунівська Т. Смислотворча функція контексту/ Т. Бовсунівська (стр.3-13)
Печарський А. У літературознавчих лабіринтах психоаналітичниого методу дослідження/ А. Печарський (стр.13-25) Кл.слова: едіпів комплекс
Бондаренко Ю. Роман-хроніка уласа Самчука "Марія": Україна між космосом і історією/ Ю. Бондаренко (стр.25-33)
Брайко О. Про деякі наративні особливості ранніх романів Володимира Винниченка/ О. Брайко (стр.33-48)
Даниленко В. Романи "Не-ми" та "Ісихія" в літературній спадщині Юрка Гудзя/ В. Даниленко (стр.48-54)
Логвиненко Ю. Трансформація античних міфів у творчості поетів-постмодерністів/ Ю. Логвиненко (стр.54-61) Кл.слова: Андрусяк І.,Процюк С.
Варчук В. Василь Стефаник. "Городчик до бога ридав...": до проблеми вибору основного тексту/ В. Варчук (стр.71-82)
Голобородько Я. Дзвінка Матіяш & конструктор текстового лото/ Я. Голобородько (стр.82-86)
Гаврилюк н. Перебори "Дзвону"Ігоря Нижника/ н. Гаврилюк (стр.86-89)
Шинкарук С. "Зорро" української поезії, або Поезомалярство Миколи Луговика/ С. Шинкарук (стр.89-93)
Чепурко Б. Воно приходить і знаходить, або Метелики над дахами/ Б. Чепурко (стр.93-95)
Палинський В. ... А де мій? (11 імпресій. Читаючи роман Надії Мориквас)/ В. Палинський (стр.95-99)
Пастух Б. Народження нового стилю/ Б. Пастух (стр.111-116)
Васьків М. Траєкторія духовного злету науковція/ М. Васьків (стр.116-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


27.

Назва журналу :Слово і час -2010р.,N 7
Цікаві статті :
Печарський А. Нарцисизм і трансформація особистості в житті і творчості В.Винниченка/ А. Печарський (стр.3-14)
Брайко О. Натуралістична поетика і дискурси раннього модернізму: "Рівновага" Володимира Винниченка і ""Біля останньої межі" Михайла Арцибашева/ О. Брайко (стр.14-31)
Піхманець Р. Структурно-семантична основа художнього мислення Марка Черемшини/ Р. Піхманець (стр.31-51)
Ковалець Л. "Слово о полку Ігоревім" у контексті ідейно-творчих інтересів Юрія Федьковича/ Л. Ковалець (стр.51-59)
Дюкова Е. . Паломницький жанр на перехресті культурних традицій Мелетія Смотрицького, "Перегринація" Миколая Криштофа радзивіла, анонімне "Слово про якогось там старця"/ Е. Дюкова (стр.59-71)
Шевчук Т. Емблематичні збірки XVII - XVIII ст. у рецепції Г. Сковороди/ Т. Шевчук (стр.71-85)
Варикаша М. Проявлення queer-суб’єктивності у щоденнику Франца Кафки/ М. Варикаша (стр.71-85)
Басняк Т. Креативність полеміки Грегора фон Реццорі з антропологічною доктриною Зигмунда Фрейда/ Т. Басняк (стр.91-99)
Яручик О. / О. Яручик (стр.99-105)
Миронець Н. Епістолярний діалог Володимира Винниченка з Розалією Ліфшиць (1911-1918) (завершення)/ Н. Миронець (стр.105-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


28.

Назва журналу :Слово і час -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Гальчук О. Лірична сповідь Миколи Вінграновського/ О. Гальчук (стр.3-12)
Деркач Л. Трансформація подорожі міфологічного героя у структурі наративної моделі "Міста" В. Підмогильного/ Л. Деркач (стр.12-19)
Шпиталь А. ВікторНекрасов: по той бік Стіни/ А. Шпиталь (стр.19-23)
Циховська Е. Творчість Є. Маланюка як модель міжкультурної художньої комунікації: українсько-польські літературні зв’язки/ Е. Циховська (стр.23-28)
Клочек Г. Трактат Івана Франка "Із секретів поетичної творчості" як предтеча української рецептивної поетики/ Г. Клочек (стр.39-45)
Сулима М. Павло Тичин і поети-модерністи/ М. Сулима (стр.32-39)
Погрібний А. до розуміння феномена письменницької публіцистики/ А. Погрібний (стр.45-53)
Біла А. Дискурс "народного сюрреалізму" в українській ліриці 1960-70-х рр./ А. Біла (стр.53-57)
Дроздовський Д. Голограма свідомості в містерії "Бран" Олекси Різникова/ Д. Дроздовський (стр.57-63)
Голобородько Я. Жінки без чоловіків (проза Софії Андрухович)/ Я. Голобородько (стр.63-66)
Овсянников С. Часопис "Четвер" - барометр постмодернізму/ С. Овсянников (стр.66-70)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/І 29
Назва : Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.)
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка -- Історія-- Персоналії
Освіта --Україна
Зміст : Розвиток людини як сутнісна ідея педагогіки К. Ушинського/ Л. Л. Хоружа. Вплив ідей К.Д. Ушинського на формування генерації "нових жінок" у Російській імперії/ О. О. Драч. К. Д. Ушинський і українська національна школа/ І. В. Зайченко. Учитель як носій цінностей/ Ф. Л. Левітас. Погляди К. Д. Ушинського на педагогічний такт як складову професійної майстерності вчителя/ С. М. Мартиненко, Н. С. Кипиченко. Проблема формування соціально-комунікативної культури особистості у педагогічній спадщині К. Ушинського/ В. І. Тернопільська ; . Витоки сучасних музично-педагогічних систем та використання їх елементів на уроці музики/ Т. В Агейкіна-Старченко. Народна освіта Російської імперії у поглядах К. Д. Ушинського/ Н. М. Борисенко. Особистість вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Ілійчук. Дослідження проблеми морального виховання дитини у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського/ Л. В. Кравчук. К. Ушинський - фундатор антропоцентричної класно-урочної системи рідномовного навчання в Україні/ А. І. Кучеренко. Спадщина К. Д. Ушинського та її роль у становленні вітчизняної експериментальної педагогіки (кінець XIX — перша третина XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Костянтин Ушинський про ідею дитячих садків у "Загальній скарбниці педагогічних надбань людства"/ Л. І. Меленець. Етнопедагогічні ідеї у творчості К. Д. Ушинського/ Л. Б. Паламарчук. Місце дидактичних положень К. Д. Ушинського у системі сучасно ївітчизняної педагогіки/ Л. П. Петренко. Педагогічна діяльність вчителя: погляди К. Д. Ушинського/ О. В. Полякова. Становлення і розвиток основ безпеки життєдіяльності людини як навчальної дисципліни у контексті сучасної вітчизняної освіти/ А. Ю. Свириденко. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації/ H. В. Стаднік. Практичне засвоєння знань в освітньому процесі як ідея гармонійного розвитку дитини/ О. І. Харченко. Гуманістичні цінності у педагогічній спадщині К. Ушинського/ С. І. Хмелівська. Культурологічні ідеї у педагогічній спадщині К.Д. Ушинського/ С. В. Чередніченко. Ідеї самостійності в навчанні та вихованні у роботах класиків української педагогіки (К. Ушинського, Б. Грінченка, В. Сухомлинського) та їх використання у підготовці майбутнього педагога/ О. В. Малихін. Использование музея К. Д. Ушинского при подготовке будущих педагогов в вузе/ Т. Н. Гаврилова. Духовно-нравственное воспитание К. Д. Ушинского и современная школа/ А. Б. Тишко. Впровадження принципу народності К. Д. Ушинського у практику роботи сучасних ДНЗ/ Т. Т. Андреєва, Т. В. Чернецька. Використання літературно-педагогічної спадщини К. Д. Ушинського в освітній підготовці майбутніх учителів-словесників/ Л. О. Базиль. Ідеї К. Д. Ушинського щодо підготовки майбутніх учителів у сучасній неперервній педагогічній освіті/ К. І. Волинець. Виховання студентів-медиків як "мистецтво розвитку свідомості і волі"/ О. С. Ісаєва. Ідеї К. Д. Ушинського та їх трансформації у змісті сучасної освіти/ О. В. Коваленко. Ідеї народності у спадщині К. Д. Ушинського у вимірах сучасної освіти/ В. І. Ковальчук. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти у системі аксіологічиих ідей К. Д. Ушинського/ І. А. Косенкова. Внедрение идей К. Д. Ушинского по обучению грамоте в начальной школе/ С. В. Моргун. Ідеї К.Д. Ушинського щодо організації контролю у навчанні та їх використання у сучасній школі/ Х. О. Онасько. К. Д. Ушинський про важливість "вираження душевних почувань" у сприйнятті сучасного мистецтва театру/ Н. Б. Сиротич. Реалізація педагогічних ідей К. Д. Ушинського в освітній діяльності Малої академії наук України/ C. O. Сьома. Трансформація ідей К. Д. Ушинського щодо формування в учнів цілісної картини світу в змісті сучасної освіти/ З. М. Хитра. Роль распространения методических подходов К. Д. Ушинского на преподавание основ изобразительного искусства и творчества в начальных классах средней общеобразовательной школы/ Н. И. Целищева. Ідеї К. Д. Ушинського та педагогічна корекція уваги розумово відсталих учнів 1-3 класів/ В. В. Шорохова.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 141.7/С 91
Назва : Сучасна зарубіжна соціальна філософія : хрестоматія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Либідь, 1996
Кільк.характеристики :384 с
Колективи : Міжнародний фонд "Відродження" , Трансформація гуманітарної освіти в Україні
ISBN, Ціна 5-325-00818-8:
ДРНТІ : 02.01.07 + 02.91.09 + 02.91.91
УДК : 141.7
Предметні рубрики: Філософія-- Філософські напрями
Анотація: В хрестоматії подані переклади з творів визначних західних філософів та соціологів, котрі досліджували проблеми суспільного розвитку,відношення"людини-суспільство",роль техніки і науки в соціальному поступі, питання переходу "індустріального суспільства" в "інформаційне".
Примірники : всього 4: Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(2)
Вільні : Ф3(1), ГП КС(1), Ф1(2)
Знайти схожі

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)