Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (10)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тренінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 646
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
821.111(94)
M 34


    Marsden, John.
    The night is for hunting [Текст] / John Marsden. - Australia : Pan Macmillan Pty Limited, 1998. - 252 p. - (The Tomorrow series). - ISBN 978-0-330-36136-1 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Художня література--Література Австралії--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
література Австралії

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.


    Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Revenko, V.
    The use of training courses in the development [Текст] / V. Revenko // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 4. - С. 64-70, DOI 10.28925/2078-1687.2018.4.6470 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні прийоми -- іншомовна комунікативна компетентність -- професійні якості -- тренінг

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Sobczak-Michałowska, M.
    Practical training of students at Polish universities using wsg university in bydgoszcz as an example = Практична підготовка студентів: досвід польських університетів / M. Sobczak-Michałowska // The Modern Higher Educational Review. - 2021. - № 6. - P53-59, DOI 10.28925/2518-7635.2021.65. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- університети -- практичний тренінг -- освітня пропозиція -- система кваліфікації -- вища освіта
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Собчак-Міхаловська Маржена


Є примірники у відділах: всього 6 : ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

5.


    Єфименко, Юлія
    Казка про кольоровий світ : груповий тренінг з горизонтальноного пластичного балету для старших дошкільнят / Юлія Єфименко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- горизонтальний пластичний балет

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Єфименко, Юлія
    Парне пластик-шоу : новітня форма естетико-оздоровчої роботи з дітьми / Юлія Єфименко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 15-16 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

Кл.слова (ненормовані):
горизонтальний пластичний балет -- тренінг у парах
Анотація: "Пластик-шоу, або горизонтальний пластичний балет - вітчизняна технологія, спрямована на фізичний та естетичний розвиток і загальне оздоровлення дошкільнят. Розробив її ще у 1990 р. Микола Єфименко. З того часу технологія постійно розвивалася, з'явилися різні дочірні напрями." В цій публікації розповідається про групові тренінги (програми) з пластик-шоу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Іванова, С. О.
    Скажімо наркотикам "Ні" [Текст] : Профілактичний тренінг / С. О. Іванова // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2017. - № 10. - С. 17-20


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
070(076):004.031.42
І 21


    Іванова, Т.
    Інтерактивні форми та методи у процесі викладання журналістських дисциплін [Електронний ресурс] : методичний посібник / Т. Іванова, А. Юричко ; Академія української преси, Центр вільної преси. - Київ : Центр вільної преси, 2022. - 208 с. - ISBN 978-617-7370-49-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Практичні посібники

   Інтерактивне навчання


Кл.слова (ненормовані):
навчальний процес -- ІКТ -- навчальна взаємодія -- навчання дорослих -- медіатренер -- коуч -- діагностика -- інтерактивна лекція -- тренінг -- медіа -- журналістська етика -- журналістські стандарти
Анотація: Навчальний посібник із методики впровадження інтерактивних методів навчання у процес підготовки майбутніх журналістів. Методичні поради, рекомендації, зразки лекцій та детальний опис вправ для засвоєння різних аспектів журналістської діяльності підготовлені професійними викладачами та практикуючими журналістами. Запропоновані матеріали спрямовані на системне та усвідомлене засвоєння навчального матеріалу майбутніми журналістами, блогерами, рекламниками та продюсерами. Посібник розрахований на викладачів журналістських дисциплін, продюсерів, рекламістів, медіатренерів, тренерів із медіаграмотності, випускових редакторів медіа та усіх тих, хто вмотивований працювати за професійними стандартами та надавати споживачам об’єктивну і професійну інформацію у матеріалах.


Дод.точки доступу:
Юричко, А.
Академія української преси
Центр вільної преси


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
   37.091.33-028
   І 18


    Іванова, Тетяна.
    Методичні "родзинки" онлайн-тренінгу "Будь у тренді: МІГ в online!" : практичний посібник / Т. Іванова, С. Ізбаш ; Центр вільної преси. - Київ : Академія української преси, 2020. - 96 с. - ISBN 978-617-7370-23-8 : 20.00 грн., 20.00 грн.
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Онлайн-навчання--Офлайн-освіта--Практичні посібники

   Медіаграмотність


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний тренінг -- онлайн-навчання -- медіаграмотність -- критичне мислення -- рольові ігри -- квести -- групові проекти -- освітні платформи -- маніпуляції -- PadLet -- Kahoot -- Prezi
Дод.точки доступу:
Ізбаш, Світлана
Центр вільної преси


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

10.
077.5:159.955](075.8)
І 18


    Іванова, Тетяна.
    Як не стати гейміфікатором: методики і технології проведення ігор із медіаграмотності [Текст] : навчальний посібник / Т. Іванова ; редактор В. Іванов ; Академія української преси, Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності. - Київ : Центр вільної преси, 2021. - 96 с. - ISBN 978-617-7370-39-9 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Медіаграмотність--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- медіаграмотність -- професіограма -- інтерактивне навчання -- пошук інформації -- кодування інформації -- маніпуляція -- латеральне мислення -- медіагігієна
Дод.точки доступу:
Іванов, В. \редактор.\
Академія української преси
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)