Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=туристичний маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48:658.8(477)/С 50-753923157
Автор(и) : Смирнов, Ігор Георгійович
Назва : Маркетинг у туризмі : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Видавництво Київської національного університету ім. Т. Шевченка, 2016
Кільк.характеристики :251 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-97475-9-4: 30.00 грн.
ДРНТІ : 13.17.65
УДК : 338.48:658.8(477)(075.8) + 658.8(477)(075.8)
Предметні рубрики: Туризм-- Маркетинг --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сталий туризм--маркетингова стратегія--туристичний ринок--споживачі--туристичний маркетинг--неймінг--брендинг
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горб К. М., Корнєєв М. В.
Назва : Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб’єктів ринку
Місце публікування : Інвестиції: практика та досвід: науково-практичний журнал/ Чорноморський державний університет імені Петра Могили. - Київ: ТОВ "ДКС Центр", 2019. - № 6. - С. 5-8. - ISSN 2306-6814 (Шифр І223278906/2019/6). - ISSN 2306-6814
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): краєзнавчі ресурси туризму--туристичний ринок--туристичний продукт--суб’єкт туристичного ринку--психотип туриста--туристичний маркетинг--споживач--сегментація
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)